Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • vrácení jiného zboží obratem jako nevhodný dárek probíhá celkem rychle
    • nepomůžou vám s řešení s přípaně následnou zamítnutou reklamací

    Dobrý den , píšu s negativní recenzí na tento obchod RCprofi -respektive na jejich servis.
    V červenci jsem reklamoval dron se závadou s ovládáním kterou údajně vyřešili výměnou ovladače po obržení z opravy v srpnu porucha zůstala .
    Bohužel jsem dron nemohl ihned odeslat k opětovné reklamaci a poslal jsem jej až koncem září s tím že opět stejná závada
    reklamaci tentokrát zamítli že jsem si závadu způsobil sám haváriíí. nabídli opravu mimo záruku za 2500 což je polovina ceny nového.
    Je vi dět že když už se jim oprava prodražuje tak od toho dávaj ruce pryč a svedou to na uživatele. ten dron šel používat jak bych snim pak mohl havarovat !
    Nehorázné jednání, které posuzují jen tím že drom má oštíplé vrtulky - to si uživatel způsobí klidně hned při prvním vzletu a dron to neovlivní, kdyby byl dron prasklý výrazně poškozený nebo spálený motor, který zaseknutím mohl způsobit další problém na zakladní desce tak to pochopim, ale ten dron se po jejich ,,opravě ,, choval dál nestandatně ! tak co jsem mohl způsobit. Dron navíc podle nich už ani nezvlétně když jsem jej odesílal ,vzlétal a přistával a i létal s omezeným ovládáním !
    Co tam stím prováděli nevím.
    NEDOPORUČUJI OBCHOD RCprofi kde Vám pak už nikdo nepomůže neboť nechtěji nebo nemaj snahu pomoct zákazníkovi s výmluvou , že je to externí firma.
    Nemám důvěru v to ,že ten dron skutečně opraví za 2500, protože pak se budu znovu zbytečně dohadovat , když bude nějaký problém a dál jen platit.
    Dokud vše funguje a zákazník platí není problém jak vyvstane nějak problém dájí od vás ruce pryč ! Smutné jednání !
    V tomto obchodě (***Editováno***)
    řeší např stejnou závadu ihned výměnou mě údajně vyměnili ovladač a podruhé se stejnou závadou reklamaci zamítli.
    Co dodat

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, pane Moravče,

    děkujeme, že jste nás informoval o své zkušenosti. Velmi nás mrzí, že jste se servisem nebyl spokojen.

    Některé značky mají vlastní servisní středisko, aby zajistily jednotnost servisních úkonů a posuzování případů. Z tohoto důvodu nebyl dron servisován u nás, ale právě v autorizovaném servisu. Kritika řešení reklamace se netýká našeho RC servisu (máme vlastní servis a techniky), ale právě servisu distribučního.

    Chápeme, že vyjádření k reklamaci se zákazníkům ne vždy líbí, zvláště pokud je zamítnuta. Nemůžeme však uznávat reklamace zboží, které bylo poškozeno nesprávným používáním. Stav Vašeho dronu se neslučuje s podmínkami odpovědnosti za vady, a proto byl původní typ opravy přehodnocen jako nezáruční oprava.

    Při provozu leteckých modelů je nutné dbát na to, aby se vrtule nedostaly do styku s překážkou (strom, tráva, model se převrátí na zemi atd.). A to je právě bohužel případ Vašeho dronu, který je mechanicky poškozený, odřený a má značně osekané vrtule. Je tedy zřejmé, že došlo k tvrdému dopadu, nevypnutí motorů a následně blokaci rotorových listů (motorů) o překážky.

    Rádi bychom vás ujistili, že naším cílem je vždy pomoci našim zákazníkům a vyřešit jejich problémy. Důkladně jsme váš případ přezkoumali a vše bylo řešeno v souladu s našimi obchodními podmínkami a Občanským zákoníkem. Mrzí nás to, v reklamačním procesu jsme velmi benevolentní, uznáváme většinu reklamací i nad rámec našich zákonných povinností, ale není možné uznávat reklamace takto mechanicky poškozeného zboží.

    Libor z RCprofi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku mi potvrdili. Tím to skončilo. Žádny další kontakt

  • Nedoporučuje obchod

    Problémy s platbou, zboží dle online obchodu skladem, ve skutečnosti na skladě nebylo, vlažné jednání, bez omluvy, jsem zklamán...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatné fotky

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, Patriku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    S jeho obsahem však nemůžeme tak úplně souhlasit. Zakoupil jste akumulátor, u kterého v podstatě nemůžeme přidat na e-shop lepší fotky, než jaké tam máme aktuálně. Vidíte na tam úplně vše – popis na akumulátoru, konektory, ostrost je v pořádku, ořez na bílé pozadí. Pokud máte nějakou konkrétní představu, jak by podle Vás měly fotky vypadat, napište mi na e-mail [email protected]. Rádi se inspirujeme. Velkou část fotek nám dodávají přímo výrobci nebo distributoři, sami si produkty fotíme a trvale produktové fotky na e-shopu zkvalitňujeme.

    Libor z RCprofi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neposláno komplet.

    Zakoupené tlumiče nejsou komplet chybí pouzdra tlumičů na foto jsou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • z troch už dodaných autičiek , funguje len jedno , druhé po dlhšom čase a za tretie mi práve vystavili cenu za opravu 146 eur ......takže cez eschop posledný nákup !!!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Model byl dodán v nedodělaném stavu. Křídlo se nevešlo do předlisovaného otvoru v trupu. Musel jsem ještě hodinu upravovat ten otvor, abych si to mohl vyzkoušet v letu .
    Ta cena za takovýto aušus je přehnaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Katastrofální český návod k obsluze
    • Jiná vysílačkami v návodu a jiná ve skutečnosti
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Auto má slabý magnet, nedrží na dráze. Celkově budí dojem velmi levně a nekvalitne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze zalozit ucet
    • nelze sledovat objednavky
    • nelze verit predobjednavkam
    • pomaly web
    • vyhledavani nelze tridit do kategorii
    • celkove zastaraly eshop

    10 dni bez odpovedi... zaplaceno predem...

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, pane Dušku,

    na Vaše hodnocení jsem čekal. :-) Tak to pojďme trochu objektivně rozebrat. Udělali jsme to na mnoha stranách skrze e-mailovou komunikaci, ale přesuneme to i sem.

    Objednal jste zboží v předobjednávce s určitým datem předpokládaného naskladnění. Zřejmě jste si toho při objednávce nevšiml. Může se stát, všichni děláme chyby. Vlastní chybu se ale snažíte hodit na nás, s čímž zásadně nesouhlasím a lidsky tomu nerozumím.

    Dorazila nám objednávka se zbožím v předobjednávce (s datem naskladnění za cca 10 dní), dorazil Vám obratem e-mail s potvrzením objednávky a následně další e-mail s potvrzením platby. A v tento okamžik jsme čekali. Vy a i my v RCprofi, jelikož jste měl v objednávce položku z předobjednávky s naskladněním k určitému datu. Nebylo tam co řešit. Nikdo Vás kontaktovat nemohl, jelikož nikdo neměl žádné další informace.

    U každé položky v předobjednávce máme uvedenou tuto informaci: " Vzhledem k současné logistické situaci je datum naskladnění zboží pouze orientační.". Nevím, jak lépe situaci ohledně předobjednávek popsat. Pokud očekáváte zboží ihned, nemůžete přece kupovat zboží v předobjednávce, pokud tam máte ještě uvedenou informaci, že datum dodání je pouze orientační.

    Z hlediska dalšího hodnocení se nemám k čemu vyjadřovat, protože se jedná z Vaší strany pouze o frustraci. Jenom bych ještě rád doplnil, že mě z osobního hlediska mrzí Váš přístup, kdy jste skrze Vašeho známého zneužívali náš partnerský systém, nakupoval se slevami, které Vám nenáležely, ale v tu chvíli bylo vše v pořádku, že? :-) Úsměvné.

    Mějte se fajn.

    Libor z RCprofi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zla komunikácia,všade píšu že odborné poradenstvo a keď som veľakrát sa na jednoduchú vec pýtal tak nevedeli odpovedať.K výrobkom nedávajú patrične manualy

    Žiadna odborná pomoc,nič nevedia,predávajú niečo čo nepredávajú iné zariadenie,vybavenie objednávky trvá a to vo v stredu poobede urobená objednávka a vybavená až v piatok dávam zasielkovni.Servisny technik má uisťoval že vysielačka sa len zapne a aj auto no vôbec sa tak nestalo.

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, pane Magat,

    mrzí nás Vaše hodnocení. Je to nicméně už takový kolorit. Opakovaně u nás nakupujete, opakovaně si na nás stěžujete.

    Při každé objednávce zaměstnáte několik našich kolegů, kteří Vám trpělivě vše vysvětlují, zjišťují na skladě, u dodavatelů i výrobců atd. Vy však potřebujete odpověď na každý dotaz okamžitě a to i na dotazy, na které nemůžeme z podstaty věci znát odpověď. Děda Vševěda zatím v týmu RCprofi nemáme. :-) Děláme pro Vás první poslední, stejně je Vám to málo a kolegům ještě na závěr vynadáte. Nevím, co bychom měli udělat, abyste byl spokojený.

    Libor z RCprofi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ,které bylo v nabídce nebylo na skladě.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měli co jsem potřeboval
    • První kus zboží přišlo vadné. To se může stát. Nové poslali obratem, bohužel na fakturační adresu (nikoli dodací).
    • Ke zboží (nabíječi) nebyl žádný návod nebo cokoli. Opakovaně jsem žádal o informace, co znamená jaké chování - bez reakce.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, Pavle,

    omlouváme se Vám za delší dobu dodání. V současné situaci na trhu se dodávky zboží od dodavatelů / výrobců extrémně protahují. U většiny typů zboží se nám daří naskladňovat v termínech, u Vaší položky došlo několikrát k odložení dodání ze strany dodavatele.
    Nejedná se o standardní situaci a věřím, že se nebude opakovat. Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám za pozdější dodání.

    Libor z RCprofi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod absolutně nekomunikuje, zboží mám týden zaplacené a pořád žádná reakce

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, Miroslave,

    objednal jste zboží, které bylo označené jako předobjednávka s předpokládaným datem naskladnění dne 13.7.2021. Z toho důvodu Vás nikdo ze zaměstnanců nekontaktoval, jelikož jsem čekali na dodání zboží tak, jak bylo uvedeno u produktu.

    Doba dodání se nicméně v dnešní nevyzpytatelné době na trhu změnila. Vzhledem k tomu jsme Vám poskytli 10% slevu na objednávku a domluvili jsme se na změně tohoto hodnocení, které bohužel z Vaší strany stále neproběhlo.

    Libor Pilař
    RCprofi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefonní komunikace směrem k zákazníkovi.

    U zboží je napsáno "skladem" - což neodpovídá realitě. Zboží skladem ve finále nebylo (náhradní díl pro DF Model - diferenciál), i přes to, že po chatu jsem dostal z eshopu informaci o tom, že zboží bude expedováno další den (čtvrtek). Následně obdržím telefonát, že zboží přijde příští týden. OK. V pondělí přijde email o "expedici zboží - předání dopravci" a na to telefonát, že zboží e-shop neumí sehnat :D A to je objednávka zaplacena ... chce se mne brečet! Sám vlastním eshop a vím, že může být chyba ve skladové informaci, pokud se tak stane, přiznám chybu. Ale tohle zavání tím, že stav "skladem" = "skladem u dodavatele" (a vlastně ani tam ne). Výmluvy, které jsem si z telefonu vyslechl typu no zrovna přišlo 10 objednávek na to samé ... ještě, že ten díl není pro mne :D

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, Jakube,

    omlouvám se Vám za tento problém ohledně dodání náhradního dílu. Vaše vysvětlení nicméně není správné. Opravdu nám přišlo více objednávek na daný produkt.

    Kolegyně s Vámi následně komunikovala o prodlení z důvodu vyprodání položky těsně před Vaší objednávkou a objednala další kusy u distributora. Ten nám potvrdil odeslání, proto jsme obratem připravili fakturu a štítek pro přepravce, abychom Vám zboží odeslali co nejrychleji po přijetí od distributora. Po rozbalení jsme bohužel zjistili, že tam zmíněný díl není, přestože nás distributor ubezpečil, že je skladem a odesílá ho. Následně Vám tedy kolegyně volala a domlouvala se s Vámi na dalším řešení.

    Jednoznačně je to chyba, za kterou se Vám omlouváme. Momentálně náš systém aktualizuje sklady cca jednou za čtyři hodiny. Dříve to nebyl problém, nicméně v současném náporu je to hraniční a občas zmíněná situace vznikne. Usilovně pracujeme na tom, aby skladové informace na e-shopu byly vždy aktuální k danému okamžiku. Nejedná se však o jednoduchý úkol, jelikož se musí změnit značné množství procesů v naší firmě. Věřím, že během několika následujících týdnů budeme finišovat a již se nic takového nebude stávat.

    Libor Pilař
    RCprofi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod odmítl zaplacené zboží dodat s výmluvou na chybu v jejch systému.

    Reakce obchodu RCprofi

    Dobrý den, Ivano,

    snažili jsme se Vám osobně celou situaci vysvětlit, bohužel se s Vámi nedalo domluvit.

    Z důvodu chyby v systému došlo ke zlevnění produktů značky Ninco o 96 %. Nejedná se o běžnou výši slevy, s čímž jste jako spotřebitel musela být srozuměná. Zakoupila jste zboží za cenu 78 Kč. Reálná prodejní cena byla 1 999 Kč. Chyba nastala jeden den v odpoledních hodinách, druhý den ráno jsme chybu napravili.

    Jakkoliv jsme Vás nechtěli poškodit. Chyba však může nastat. I proto jsme Vám nabídli reálnou prodejní cenu výrazně pod našimi náklady, abychom Vám vyšli vstříc, přesto jste s tím nesouhlasila, což jenom potvrzuje Vaše prvoplánové jednání, kdy jste chtěla zneužít naší chyby. K našim zákazníkům se chováme vždy seriózně a to stejné očekáváme od našich zákazníků.

    Libor z RCprofi.cz