Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přišel jsem o peníze
    • pokud vám dorazí vadné zboží, které nemůžete vrátit, nevidím žádnou výhodu tohoto obchodu

    Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon.  Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
    Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přišel jsem o peníze
    • pokud vám dojde vadné zboží, které nemůžete vrátit, žádnou výhodu obchodu nevidím

    Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon.  Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
    Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dlouhá dodací doba i když bylo zboží skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vaší nevýhodou je, že nekomunikujete s klientem. Hrozné dodací lhůty z Aliexpressu a ještě rychlejší za 7 dní než u Rahul

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    doručení zboží trvalo dost dlouho (čtvrtek objednáno, doručeno až ve středu).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rozumné ceny
    • Namísto expedice druhý den u zboží skladem, bylo zboží expedováno až pátý den, po mé urgenci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod neprevzal zasilku, kdyz jsem ji vzatipa v terminu a nenabizi dalsi reseni. Sice komunikuje pres maily, ale lže. Napsali mi, ze zbozi prevzali a me tentyz den prijela zasilka zpet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nizka cena

    Objednané brzdové kotouče dorazili poškozené. Byly špatně zabalené a poškodili se během přepravy a nebo už byly odeslané poškozené. Koncem září odesláno k reklamaci a dnes je konec roku a ani se neozvali, Natož mi zboží vyměnily

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nečtou poznámky od obědnavatele

    poslali jiný výrobek

    Reakce obchodu Raglu.cz

    Dobrý den.

    Dle naší kontroly na expedici, byl zákazníkovi doručen díl, dle objednávky. Pokud se ale jedná o kompatibilitu s konkrétním vozem, je potřeba provést kontrolu dílu dle VIN vozidla, kterou jsme schopni na základě požadavku uskutečnit.
    V případě potřeby, může zákazník využít odstoupení od smlouvy a odeslat díl zpět. Na základě tohoto odstoupení mu bude vrácená platba.

    Raglu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Když se vyskytnul problém s doručením -poškození zásilky
    dopravcem pomalé řešení reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodáno ok, ale při vrácení zboží nastal problém
    Pán mě oblboval, že mi posílal MMS, e-mail a ani jedno nedorazilo... prý mnou poškozené světlo. Nevěřím jim ani slovo. Už ani šroubek...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel přišlo jiné zboží za pár šupů s vysvětlením ,ze je to to samé

    Nedoporučuji ! Není rozhodně jistě ,že vám přijde přesně to co jste si objednali !!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    123 kurýr nedodal zboží i když byla zaplacená doprava až domů. Po zavolání na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že zboží nepřivezou. Jediná možnost byla osobní vyzvydnutí u dopravce ve skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuje, dlouhá čekací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka byla zaplacena, ale doprava bude minimalne do 14 dnu, ze ma dopravce potize, coz v dnesni dobe neni prijatelne...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené

    Jsem velice zklamán,obě přední světla přišly s prasklým držákem,krabice byly rozlepené a je evidetní že toto poškozené zboží už někdo vracel a tento obchod to prodá dál jako nové a nepoškozené.Byla nabídnuta reklamace ale ty starosti,čekání na reklamaci a čekání na vrácení peněz ,tak za to mi to nestojí zde příště nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemají skladem.

    Objednávku jsem provedl v pondělí, protože zboží měli skladem. Když jsem volal ve čtvrtek (protože zboží stále nedorazilo), jak to s objednávkou vypadá, tak mi bylo řečeno, že se bude balit a odesílat. V pátek pak volali, že objednaný díl nemají. Díky tomu jsem ztratil 5 dnů a mohl zboží objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    asi posílají zboží pěším kurýrem, protože i na kole by zboží už muselo dorazit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ceny
    • výběr
    • některé zboží mají jen tady
    • žádná komunikace přes email
    • Nekompletní zboží

    Podle recenzí jsem měl menší obavy, ale nakonec ho objednal, protože jsem potřeboval univerzální přetahovací manžetu. Po rozbalení překvapilo, že jeden osový šroub má hlavu orezlou a obě sady byly v zauzlovaných obalech od jiných autodílů, ale asi byl špatně skladován? Nicméně zrovna ta manžeta, kvůli které jsem objednával zde, přišla jenom s jednou stahovací páskou. Hned jsem to vyfotil, napsal email a nic, takže musím stejně do obchodu a koupit ji. Nechám si repasovat i zadní nápravu, ale zde už objednávat nebudu. Za mne špatná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybná skladovost
    • Špatná a pomalá komunikace
    • Arogance

    Chybná skladovost. Objednané brzd. kotouče měli mít skladem ve více kusech. Navíc jsem ještě v den vytvoření objednávky ve více mailech prosil o malou úpravu objednaného zboží, na což mi nikdo neodpověděl. Po dvou dnech volá pán, že ty kotouče nejsou skladem a je pouze jeden kus a co s tím chci dělat. Není to moje chyba a nemám rád když na mě někdo takhle tlačí. Neměl jsem čas vybírat hned náhradu, tak jsem se slušně zeptal co doporučí, nakonec prý že už to trvá dlouho, že zdržuji. Hlavně, že já čekal několik dní na úpravu objednávky a vaše reakce se nedostavila nikdy! Bez omluvy a ještě je obtěžuji, tak to jsem řekl, že objednávku chci zrušit. Nakonec mě ani nenechal domluvit, ejhle hovor skončil. Nakupoval jsem tu dříve, další nákup už nemám v plánu.