Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Spolehlivé jednání

  • Doporučuje obchod

    vše v pohodě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Super cena

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Super ceny, velký výběr zboží
    • Delší doba dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přijde přesně to, co si objednáte.
    • Až po upozornění , že to trvá , mi byla zásilka posléze zaslána.

    Ale jo, vcelku dobré .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přišel jsem o peníze
    • pokud vám dorazí vadné zboží, které nemůžete vrátit, nevidím žádnou výhodu tohoto obchodu

    Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon.  Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
    Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přišel jsem o peníze
    • pokud vám dojde vadné zboží, které nemůžete vrátit, žádnou výhodu obchodu nevidím

    Zakoupen snímač množství protékajícího vzdchu ESEN SKV 07SKV087. Bohužel dával nesprávné informace řídící jednotce, vůz cukal a měl snížený výkon.  Udělal jsem zde tedy druhou objednávku a zakoupil originál snímač BOSCH 0 281 002 619. Ten funguje zcela bez problému. Chtěl jsem proto vadný snímač ESEN z první objednávky vrátit v rámci 14 dní od koupi. To mi bylo sděleno, že není možné a je nutné ho reklamovat. Postupoval jsem tedy podle pokynů, přiložil graf hodnot z diagnostiky, popsal problém do reklamačního protokolu. Montáž byla prováděna s odpojenou kostrou vozu, svorkovnici nelze vzhledem k tvaru zapojit opačně. Snímač je pevně uložen v plastovém těle a nehrozí tedy riziko mechanického poškození jako např. u žárovky. Montáž byla provedena totožně i se snímačem BOSCH, který funguje. Vše bylo srozumitelně zdůvodněné, že chyba je u výrobce snímače ESEN, nikoliv v montáži.
    Přesto se reklamací ani nezabývali, protože jsem nezaplatil servisu za montáž a tudíž nedoložil fakturu o montáži. Proč mám já vynakládat zbytečné náklady na servis, když nejsem žádný kuchařský neumětel, mám na to školu a servisuji si vůz sám? Proč vyžadují doklad, který není pro reklamaci důležitý a ani ho po mě dle občasnského zákoníku vyžadovat nemohou? Ano, mají to ve svých obchodních podmínkách, ale zákoník práce je jim nadřazen. Měli by oni doložit, že problém byl ve špatné montáži nebo se reklamací alespoň zabývat. Pokud reklamuji základní desku z PC, zdroj aj., taky po mně nikdo nechce žádný doklad o montáži, výrobce součástku otestuje a vyjádří se. Je to jako bych reklamoval nefunkční lednici a reklamaci neuznali, protože je poškrábaná. Čistě soukromá osoba zde nemůže zboží vrátit ani reklamovat. Jednají v rozporu s občanským zákoníkem. Věcí se budu ještě zabývat s právníkem, ačkoliv se jedná o necelou tisívku, jde o princip.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyborný obchod, doporučuji.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost ,dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá cena produktu...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přehlednost
    • široká nabídka
    • cenová politiky

    Vracím se pravidelně, a hodlám v tom pokračovat

  • Doporučuje obchod

    90 %

    vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, rychlost dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • -přehlednost stránek
    • -rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příznivé ceny a mají zboží (specifická kapalina do japonských vozů) které jinde většinou nemají

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobré zboží,dobré ceny,rychlé dodání,max.spokojenost
    • Nic

    Doporučuji tento obchod k nákupům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Perfektně zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost,ceny

    Naprosto bezproblémový,rychlý obchod.Doporučuji