Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Objednávku potvrdili, pak slíbili vrácení peněz ale nic nevrátili a nekomunikují. Pozor !

    Nekupovat! Nic nedostanete ani peníze!

  • 10 %

    • podvodníci
    • nelze se dovolat
    • komunikace arogantní ve stylu "co nechápete na tom, že vám peníze nevrátíme"
    • potvrdí objednávku a pak už jen výmluvy

    Dobrý den,
    prosím všechny , kteří byli okradeni firmou Profinářadí aby napsali na e-mail: [email protected].
    Takové jednání jim nesmí projít. Nenechte se okrádat i když se jedná o "malé" částky.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den anonymní uživateli,

    jak jsme psali, bohužel jsme se dostali do finančích potíží a nemáme již přístup k účtu. Zákazníky jsme o tom proto informovali a zákazníkům jsme nabídli jako kompenzaci zaslání jiného zboží, které máme skladem, abychom jim mohli ztrátu alespoň nějak vynahradit. Podvodníci by Vám rozhodně nic takového nenabídli. Spousta zákazníků tuto možnost využila a je ráda, že o zaplacenou částku nepřišla. Je nám líto, že jsme se dostali do takovéto situace, a tím i Vás. Rozhodně Vás ale nikdo nechtěl okrást ani podvést a proto jsme zákazníkům tyto možnosti nabízeli. S tím že toho někteří zákazníci nevyužili a nechtěli najít řešení, bohužel nic neuděláme, ale nedělá to z nás podvodníky.

  • 10 %

    Firma přestala komunikovat, transformovala se na jinou (Mechaneo) a z původní nikdo nekomunikuje. Peníze ani zboží téměř po měsíci nedorazilo. Dnes podávám trestní oznámení.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den anonymní uživateli,

    jak jsme psali, bohužel jsme se dostali do finančích potíží a nemáme již přístup k účtu. Zákazníky jsme o tom proto informovali a zákazníkům jsme nabídli jako kompenzaci zaslání jiného zboží, které máme skladem, abychom jim mohli ztrátu alespoň nějak vynahradit. Na všechnu emailovou komunikaci odpovídáme. Podvodníci by Vám rozhodně nic takového nenabídli. Spousta zákazníků tuto možnost využila a je ráda, že o zaplacenou částku nepřišla. Je nám líto, že jsme se dostali do takovéto situace, a tím i Vás. Rozhodně Vás ale nikdo nechtěl okrást ani podvést a proto jsme zákazníkům tyto možnosti nabízeli. S tím že toho někteří zákazníci nevyužili a nechtěli najít řešení, bohužel nic neuděláme, ale nedělá to z nás podvodníky.

  • 10 %

    • Přehledné stránky eshopu navozující dojem solidního jednání
    • Jsou to podvodníci
    • Deklarují zboží skladem, ale ve skutečnosti ho skladem nemají

    Dne 15.1. jsem objednal a bohužel i zaplatil zboží co měli na eshopu skladem za cca 1300,-kč. Za 2 dny mi napsali, že mi zboží dodají až 16.2.
    14.2. mi od nich přišel email, že jsou v insolvenci a 16.2. že se omlouvají za chybný email, že v insolvenci ještě nejsou, ale teprve se na insolvenci chystají. 17.2. jsem jim zaslal odstoupení od smlouvy dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a nařízení vlády č. 29/2023 Sb. a ať mi vrátí peníze co nejdříve na můj účet. Počkám 10 pracovních dní a pak dám podnět ČOI a podám (na stránkách ČOI) návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (ADR). A když ani to nezabere tak na Policii ČR podám podnět k trestnímu stíhání za podvod a nedovolené obohacení, protože nás podvedených bude asi podstatně víc.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den anonymní uživateli,

    jak jsme psali, bohužel jsme se dostali do finančích potíží a nemáme již přístup k účtu. Zákazníky jsme o tom proto informovali a zákazníkům jsme nabídli jako kompenzaci zaslání jiného zboží, které máme skladem, abychom jim mohli ztrátu alespoň nějak vynahradit. Na všechnu emailovou komunikaci odpovídáme. Podvodníci by Vám rozhodně nic takového nenabídli ani by Vás neinformovali ani by nekomunikovali. Spousta zákazníků tuto možnost využila a je ráda, že o zaplacenou částku nepřišla. Je nám líto, že jsme se dostali do takovéto situace, a tím i Vás. Rozhodně Vás ale nikdo nechtěl okrást ani podvést a proto jsme zákazníkům tyto možnosti nabízeli. S tím že toho někteří zákazníci nevyužili a nechtěli najít řešení, bohužel nic neuděláme, ale nedělá to z nás podvodníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vážení zákazníci,
    • s hlubokým politováním a těžkým srdcem se na vás obracíme v souvislosti s nedávnými událostmi, které zasáhly naši společnost Happy Tools. Přestože jsme se v minulosti snažili čelit finančním výzvám s důstojností a zodpovědností, musíme vám nyní sdělit, že naše firma byla uvedena do stavu insolvence. Tato situace nás bohužel připravila o možnost přistupovat k prostředkům na našich bankovních účtech a tím pádem i o schopnost vrátit peníze našim zákazníkům.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den Hansi,

    jak jsme psali, bohužel jsme se dostali do finančích potíží a nemáme již přístup k účtu. Zákazníky jsme o tom proto informovali a zákazníkům jsme nabídli jako kompenzaci zaslání jiného zboží, které máme skladem, abychom jim mohli ztrátu alespoň nějak vynahradit. Na všechnu emailovou komunikaci odpovídáme a snažíme se vše vyřešit ve prospěch zákazníků. Spousta zákazníků tuto možnost využila a je ráda, že o zaplacenou částku nepřišla. Je nám líto, že jsme se dostali do takovéto situace, a tím do této situace dostali i Vás.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice spokojen

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • nabídka obchodu, rozumné ceny

    možná by se hodilo více popisu, nástroje, pro jaké nářadí je určeno, atd.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá komunikace na vystavenou objednávku, včasné dodání. Výběr v e-shopu přehledný.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • OK
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží skladem
    • rychlá komunikace obchodu
    • rychlé odeslání
    • zboží zabaleno "na volno" jen v bublinkové obálce

    Obchod je přehledný, funguje jim dobře vyhledávání i podle kódů výrobce (ne všude to tak je). Zboží skladem. Na dotazy odpovídali rychle. Odesláno v den objednávky, druhý den u mě. Vytknul bych snad jen zabalení pouze do bublinkové obálky. Objednané zboží sice nebylo křehkého charakteru (ruční nářadí) a nepřišlo potlučeno, nicméně pokud by se tak tak stalo, byl by to důvod k vrácení (nepovažoval bych je za nové). Celkově jsem s dodáním spokojen a obchod doporučuji.

  • 20 %

    • Nic
    • Komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše UK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, velký výběr, skvělá cena, podrobný popis a vyobrazení zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše ok

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den Tome,

    Děkujeme za vaši pozitivní recenzi a za to, že jste si našel čas nám napsat. Jsme rádi, že jste byl spokojen s našimi službami a produkty. Pokud budete mít v budoucnu jakékoli dotazy nebo potřeby, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na vaše další nákupy!

    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá cena a komunikace, rychlé odeslání.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den,

    Jsme rádi, že jste byl spokojen s našimi službami! Děkujeme vám za pozitivní recenzi. Snažíme se nabízet nejlepší ceny a zajišťovat rychlou komunikaci a expedici. Pokud máte jakékoliv další potřeby nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na vaše další nákupy u nás!

    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše v pořádku

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Milý zákazníku,

    děkujeme za vaši kladnou recenzi a jsme rádi, že jste s našimi službami a produkty spokojen. Vaše spokojenost je pro nás nejvyšší prioritou a vědomí, že vše proběhlo hladce, nám dělá velkou radost.

    Pokud budete v budoucnu potřebovat další nářadí nebo máte jakékoli dotazy či návrhy, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na možnost vám opět poskytnout prvotřídní služby.

    Ještě jednou děkujeme za vaši podporu a těšíme se na vaši další návštěvu v našem obchodě.

    S pozdravem,
    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    obdržel jsem poděkování za nákup a prosíte mně o hodnocení, ale zboží jsem stále neobdržel!!

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený zákazníku,

    děkujeme vám za vaši recenzi a velmi litujeme zpoždění ve vyslání vaší objednávky hrabla. Rozumíme vaší frustraci z toho, že jste obdržel výzvu k hodnocení, zatímco zboží ještě nebylo doručeno. To rozhodně není standard, který si pro naše služby představujeme.

    Kvůli neočekávaně vysoké poptávce po tomto produktu jsme se setkali s dočasným nedostatkem zásob a museli jsme doobjednat více kusů přímo od výrobce. Chceme vás ujistit, že pracujeme na tom, aby vaše objednávka byla expedována co nejdříve.

    Chápeme, jak důležité je pro vás obdržet vaši objednávku včas, a děláme vše pro to, aby došlo k jejímu rychlému doručení. Rádi bychom vám nabídli dodatečnou slevu na další objednávku jako gesto naší omluvy za způsobené nepříjemnosti.

    Prosím, neváhejte nás kontaktovat, pokud máte jakékoliv dotazy nebo obavy ohledně vaší objednávky. Jsme zde, abychom vám pomohli a zajistili vaši plnou spokojenost.

    S upřímnými omluvami a díky za vaši trpělivost,
    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • perfektní spolupráce
    • rychlost odeslání zboží
    • žádná

    maximální spokojenost, vřele doporučuji!!!

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený zákazníku,

    velmi si vážíme Vaší pozitivní recenze a děkujeme Vám za Vaše vřelé doporučení. Jsme opravdu potěšeni, že jste byl maximálně spokojen s naší spoluprací a rychlostí odeslání zboží. Naše tým se vždy snaží poskytnout nejlepší možný zážitek z nakupování, a Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou. Děkujeme Vám za Vaši důvěru a těšíme se na další příležitost Vám posloužit.

    S pozdravem a přáním dalších příjemných zkušeností,
    Martina
    Tým Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • strasny obchod

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a litujeme, že vaše zkušenost s naším obchodem nebyla uspokojivá. Naším cílem je poskytovat kvalitní služby a produkty, a vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Rádi bychom se dozvěděli více o konkrétních problémech, které jste měli, abychom mohli situaci řádně vyšetřit a najít vhodné řešení. Pokud jste měli problém s objednávkou, prosím, dejte nám vědět, abychom mohli zkontrolovat stav vaší objednávky a zajistit, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti. Ověřovala jsem, že jste s námi nijak nekomunikoval a objednávka je stále platná.

    Vážíme si každého zákazníka a chceme zajistit, aby vaše zkušenosti byly pozitivní. Prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem, abychom mohli společně vyřešit vaše obavy.

    S pozdravem,
    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.