Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vážení zákazníci,
    • s hlubokým politováním a těžkým srdcem se na vás obracíme v souvislosti s nedávnými událostmi, které zasáhly naši společnost Happy Tools. Přestože jsme se v minulosti snažili čelit finančním výzvám s důstojností a zodpovědností, musíme vám nyní sdělit, že naše firma byla uvedena do stavu insolvence. Tato situace nás bohužel připravila o možnost přistupovat k prostředkům na našich bankovních účtech a tím pádem i o schopnost vrátit peníze našim zákazníkům.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den Hansi,

    jak jsme psali, bohužel jsme se dostali do finančích potíží a nemáme již přístup k účtu. Zákazníky jsme o tom proto informovali a zákazníkům jsme nabídli jako kompenzaci zaslání jiného zboží, které máme skladem, abychom jim mohli ztrátu alespoň nějak vynahradit. Na všechnu emailovou komunikaci odpovídáme a snažíme se vše vyřešit ve prospěch zákazníků. Spousta zákazníků tuto možnost využila a je ráda, že o zaplacenou částku nepřišla. Je nám líto, že jsme se dostali do takovéto situace, a tím do této situace dostali i Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    obdržel jsem poděkování za nákup a prosíte mně o hodnocení, ale zboží jsem stále neobdržel!!

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený zákazníku,

    děkujeme vám za vaši recenzi a velmi litujeme zpoždění ve vyslání vaší objednávky hrabla. Rozumíme vaší frustraci z toho, že jste obdržel výzvu k hodnocení, zatímco zboží ještě nebylo doručeno. To rozhodně není standard, který si pro naše služby představujeme.

    Kvůli neočekávaně vysoké poptávce po tomto produktu jsme se setkali s dočasným nedostatkem zásob a museli jsme doobjednat více kusů přímo od výrobce. Chceme vás ujistit, že pracujeme na tom, aby vaše objednávka byla expedována co nejdříve.

    Chápeme, jak důležité je pro vás obdržet vaši objednávku včas, a děláme vše pro to, aby došlo k jejímu rychlému doručení. Rádi bychom vám nabídli dodatečnou slevu na další objednávku jako gesto naší omluvy za způsobené nepříjemnosti.

    Prosím, neváhejte nás kontaktovat, pokud máte jakékoliv dotazy nebo obavy ohledně vaší objednávky. Jsme zde, abychom vám pomohli a zajistili vaši plnou spokojenost.

    S upřímnými omluvami a díky za vaši trpělivost,
    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • strasny obchod

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a litujeme, že vaše zkušenost s naším obchodem nebyla uspokojivá. Naším cílem je poskytovat kvalitní služby a produkty, a vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Rádi bychom se dozvěděli více o konkrétních problémech, které jste měli, abychom mohli situaci řádně vyšetřit a najít vhodné řešení. Pokud jste měli problém s objednávkou, prosím, dejte nám vědět, abychom mohli zkontrolovat stav vaší objednávky a zajistit, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti. Ověřovala jsem, že jste s námi nijak nekomunikoval a objednávka je stále platná.

    Vážíme si každého zákazníka a chceme zajistit, aby vaše zkušenosti byly pozitivní. Prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem, abychom mohli společně vyřešit vaše obavy.

    S pozdravem,
    Martina
    Tým zákaznické podpory Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic. Spíš zklamání.
    • Objednáno v sobotu a rovnou zaplaceno. Došel jen jeden potvrzovací e-mail a nic. Ve čtvrtek jsem to nevydržel a zavolal do obchodu co se děje a že nic že to brzo odešlou. Jednání otřesné. Poprvé jsem tu něco objednal a určitě naposled.

    Už nikdy více nákup v obchodě.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den Josefe,

    upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Oceňujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro svou objednávku, a je nám líto, že Vaše první zkušenost s námi nebyla dle Vašich představ. Jak jsme ale uváděli při objednávání i v potvrzovacím emailu předpokládané datum dodání objednávky bylo 23.10.. Zboží jsme Vám doručili již 20.10.

    Oceňujeme Vaši trpělivost a litujeme nedostatečné komunikace z naší strany ohledně postupu doručení objednávky. Přijmeme vhodná opatření, abychom zlepšili naše služby a zajistili, že se podobná situace v budoucnu neopakuje.

    V případě, že máte další dotazy, připomínky nebo byste si přáli řešení této záležitosti, prosím, neváhejte se na nás obrátit přímo. Jsme zde pro Vás.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    S pozdravem,

    Martina
    Tým Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    po objednání, jsem i ten den zaplatila a nikdo se mi pak týden neozval, až po urgenci

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za upřímnou recenzi a litujeme nevýhod, které jste zaznamenala v průběhu objednávky u nás. Opravdu nám na našich zákaznících velmi záleží a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste zažila.
    Chápeme, jak frustrující může být čekání na zboží, a vážíme si toho, že jste nás na situaci upozornila. Bereme Vaši zpětnou vazbu velmi vážně a pracujeme na zlepšení našich komunikačních kanálů, aby se podobná situace v budoucnu již neopakovala.
    V případě dalších dotazů či požadavků, prosím, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Jsme zde pro Vás a vždy rádi pomůžeme.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Těšíme se, že příště budeme moci naplnit Vaše očekávání na sto procent.

    S přátelským pozdravem,

    Martina
    Tým Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Již jsem popsal trable .Čerpadlo přišlo rychle ale bez baterie .V nabídce
    nebylo žádné upozornění. Tak jsem jej poslal zpět.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup a za Vaši recenzi. Omlouváme se za nepříjemné zážitky spojené s nákupem čerpadla Bosch. Rádi bychom objasnili, že v produktovém popisu na našem webu je uvedeno, že balení neobsahuje akumulátor. Naše snaha je být vždy co nejtransparentnější ve všem, co děláme a co nabízíme.

    Je nám líto, že jste tuto informaci přehlédl. Rádi bychom se s Vámi spojili, abychom našli společné řešení, které by Vás uspokojilo. Máme v nabídce i balení s akumulátorem, nebo Vám můžeme pomoci s výběrem kompatibilního akumulátoru.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na další možnost Vás uspokojit.

    S pozdravem,
    Martina
    Zákaznický servis Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu mají uvedené chybné údaje a byl objednán nůž, který měl být dle popisu na webu v jiné velikosti.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den vážený zákazníku,

    děkujeme za váš nákup a za to, že jste si našel čas napsat recenzi. Lituji, že jste nebyl plně spokojen s nákupem nožů Fiskars. V našem internetovém obchodě dbáme na přesnost a transparentnost informací.
    Všichni naši zákazníci dostávají produkty v originálním balení, přesně jak jsou od výrobce specifikovány.

    Pokud máte stále pocit, že se jedná o nedorozumění, rádi s Vámi vyřešíme situaci osobně. Můžeme prověřit, zda nedošlo k nějaké chybě v procesu objednání nebo doručení.

    Děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na další příležitost vás uspokojit.

    S pozdravem,
    Martina
    Zákaznický servis Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota, nepružnost.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den vážený zákazníku

    děkujeme za váš nákup a za to, že jste si udělal čas napsat recenzi. Je nám velmi líto, že váš zážitek s naší firmou nesplnil vaše očekávání. Rádi bychom pochopili, co konkrétně se stalo, abychom mohli situaci vyřešit a zlepšit naše služby.

    Jelikož vaše recenze je velmi stručná a nemáme možnost identifikovat, v čem konkrétně byl problém, budeme velmi rádi, pokud nám poskytnete více informací. Tím nám umožníte případné nedostatky napravit.

    Prosím, neváhejte se s námi spojit osobně, abychom našli vhodné řešení.

    Děkujeme a těšíme se na další příležitost vás plně uspokojit.

    S pozdravem,
    Martina
    Zákaznický servis Happy Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Neznalost produktů co prodávají

    Technik z obchodu tvrdil, že vrtací korunka do zdiva je vhodná pro klasické krabice 68mm. Ještě jsem si dvakrát ověřoval u něj, zda vrtací korunka mi vykruží potřebný otvor. Nevykruží, díra je malá. Vyhozené peníze (2300 kč)...

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Omlouvám se, ale poruším radu našeho marketingového oddělení. Říkají že zákazník má vždy pravdu. V tomto případě zákazník buď záměrně lže a nebo je to nemehlo : ) Krabice na zásuvky jsou dva rozměry a to 68mm a 82mm a samozřejmě se liší i cenou. Kolega, který pana Pustku z Kozlovic obsluhoval zodpověděl první otázku a to proč jsou každá jinak drahá, odpověď " jedna je větší a druhá menší, dále se ptal, jaké máte krabice, odpověď ty menší. tzn. že kolega správně na základě dotazu doporučil 68 mm korunku, kterou dodáváme desítkám elektroinstalačních firem. Pokud se Vám nevešla znamená to že máte krabici 82mm ale stačilo zavolat, že jste se spletl a rádi bychom Vám ji vyměnili. Což se nestalo. Prosím tedy než napíšete takovou kravinu tak si rozmyslete co píšete. Děkuji za pochopení. S tím že zákazník má vždy pravdu.
    btw: můj názor. Bylo Vám líto zaplatit o 100Kč více :D

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • v průměru nižší ceny oproti konkurenci
    • zboží, které je presentováno jako "skladem", má dodací lhůtu minimálně měsíc

    Reakce obchodu Profi nářadí

    . Objednávka na Vámi objednané nůžky byla vytvořena 1.3.2023 v 7.40 v 8.15 téhož dne tedy půl hodiny po objednávce byla objednávka předána na expedici a odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhari,podvodníci, unterwassermani

    Po přijetí na prodejnu k vyzvednutí zboží, zamčeno, zhasnuto, nikde nikdo. Na telefon nikdo nereagoval. Přepojeno na centrálu na které taky nejspíš nikdo nebyl. Po 15 minutách poslouchání tutani a nějaké podivné hlášky, jsem to vzdal, položil telefon a odjel domu. Tento obchod už nikdy více. Dokonce tam se nou stál a čekal i kurýr jedné dopravní společnosti, který jim přivezl zboží. I ten jim byl ukradený. No nic, kleště jsem koupil jinde

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Vážený pane Kosička z Kostelce. Objednávku na kleště jste vytvořil 27 prosince večer. Na našich www a i v potvrzení objednávky jste měl zcela zřetelně uvedeno, že vzhledem k probíhajícím dovoleným mezi svátky je zkrácená otvírací doba. To že jste si to nepřečetl není naše chyba. Nicméně měl jste to za rohem :D a vyprošuji si Vaše poznámky o podvodnících. Naše právní oddělení zvažuje zda bude dále řešit pro pomluvu. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto amatérské zabalení zakoupeného zboží. Dřevěno-hliníkovou násadu Gardena obalili z velké části pouze bílou izolepou, která po strhnutí zůstala na výrobku a nejde dolů. Na dotaz, jestli mi proplatí dvojí poštovné, když jim výrobek vrátím, opakovaně nereagují.

    Vřele doporučuji si pro svůj nákup vybrat jiný, seriózni obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    • klamavé foto

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Pane Fousek omlouvám se, ale nevím co může být klamavého na tak jednoduchém nástroji :D viz https://www.profinaradi.com/rothenberger-excentricka-sedlovacka-matrice-metricka-6-18mm a www výrobce https://rothenberger.com/cz-cz/sedlovani/omilani-klapka-stroj-s-die-mm-222403

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží špatně zabaleno , na to že to byli dvoje kleště bezmála za 9000,- obmotány pouze strečovou fólii . Aspoň do krabice je mohli vložit .

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Děkujeme za reakci,, kleště Vám přišli bez jakéhokoli poškození, protože měli každé svoji krabičku. Děkujeme že naši firmu nedoporučujete. A děkuji za opravdu objektivní hodnocení našeho obchodu. :D

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zbozi uvedeno skladem s dorucenim v patek-pondeli. V utery, jsem musel zavolat abych se dozvedel ze zbozi bude az dalsi patek. Objednal bych jinde kdyby obchod neuvadel, ze maji zbozi skladem. Neseriozni jednani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hlavně, že jste inzerovali, že je zboží skladem. Doteď nic nedošlo. 10 dnů je celkem dost zpoždění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • způsob komunikace

    Již 2x se mi u tohoto obchodu stalo, že neposlali notifikaci na e-mail. Předpokládal jsem tedy, že objednávku neakceptovali a zboží jsem objednal jinde. Mezitím však zboží z profi nářadí přišlo s velkým zpožděním. U jiného obchodu jsem již objednávku nestihl zrušit a musel jsem zaplatit pošotvné.

    Reakce obchodu Profi nářadí

    Dobrý den,
    uvádíte nepravdivé informace vaši objednávku jste uskutečnil 20.04.2022 a byla vám doručena kurýrem v dopoledních hodinách 21.04.2022. Tedy dodání do 20hodin od objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.zasilka jste mi navýšil cenu oproti puvadni. 2. zásilka jste mi poslali jiné zboží, které jsem vám přes DPD vrátil. Nyní čekám, kdy mi částku 834 Kč vrátíte na účet

    Tento obchod prostě po dvou špatných zkušenostech nedoporucuji

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání zboží
    • Zřejmě nekontrolují v jakém stavu je zboží. Jinak by přišlo v neporušeném orig. obalu a v tomto případě by měl nůž čepel.