Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přišlo špatně zabalené, potrhaná krabice! Která se evidentně již dlouho válela ve skladu. Nebyla jsem spokojená.
-
Nedoporučuje obchod
Udávány termín dodání 12.3. a je 21.3. a nic se neděje. Komunikace s obchodem mizerná a zboží zaplacené předem. Čekáme balík 7kg s doručením domů a stále vůbec nevím, kdy dorazí. Po minulých super nákupech nyní Velké zklamání :-(
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den ,
omlouváme se Vám za prodlení ve Vaší objednávce.
Bohužel nastaly technické problémy s Vaší platbou což způsobilo toto zpoždění. V rámci této objednávky Vás bude ještě kontaktovat naše zákaznické centrum .
Ještě jednou se Vám omlouváme za tyto komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Obchod za to zřejmě nemůže, ale stolní fotbálek je odfušovaná práce. Hrany poškozené, řezy nezačištěné. Bohužel je to dárek a ten nám kdovíjakou reklamu neudělá. Vracet zboží ale nebudeme, protože do toho nechceme investovat další peníze.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojená s doručeným zbožím.
V rámci této objednávky Vás budeme ještě kontaktovat k dořešení celé záležitosti. Kvalita zboží je pro nás velmi důležitá.
Omlouváme se za tyto komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Neumí zopakovat objednávku a spárovat platbu s původní
- Při telefonátu na zákaznickou linku se poprvé vymlouvali a zdržovali, ačkoli se jednalo o kritické zboží (krmení pro kojence)
- Na ztracenou objednávku nereagovali sami, ale čekali na reakci zákazníka (až se ozve)
Objednal jsem zboží (kojenecké mléko a příkrmy, neboť zásoby se tenčily a byly asi na týden). Druhý den přišel mail, že bylo předáno přepravci. Na stránkách je napsáno, že doba doručení je do tří dnů. Po šesti dnech jsem volal. Bylo mi řeřeno, že přepravce má lhůtu na vyzvednutí zboží šest dní (to jde ovšem proti podmínkám uvedeným na e-shopu). Nicméně jsem počkal další dva dny. Poté jsem opět volal. Bylo mi řečeno, že je tedy objednávka asi ztracená a že si mám objednat znovu (ceny se mezi tím radikálně změnily) a že není možné zaslat objednávku opakovaně - snad jen s platbou v hotovosti, neboť neumí spárovat platby.
prodeti.cz se tak pro mě stal e-shopem na blacklistu.Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Jakube,
velice se omlouváme, že Vaší objednávku provázely takovéto komplikace.
Předám vše na příslušné oddělení, aby se již taková situace nemohla opakovat. V případě, že se ceny u zboží změnily Vám rádi pomůžeme s tvorbou náhradní objednávky . Pevně věřím, že nalezneme společné řešení této nepříjemné situace k vaší spokojenosti. V rámci této objednávky Vás budeme ještě kontaktovat.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Nebyla jsem informována o zaslání zásilky a musela ji po týdnu vyzvednout zparcel shopu a
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
dle prověření u přepravce byla tato zásilka doručená na Vaši adrese již druhý den a neevidujeme zde žádné komplikace.
Prověřením jsme zjistili, že se jedná o jinou objednávku, kterou Vám skutečně přepravce doručil na spádové úložné místo a ne na adresu, o čemž Vás informoval kolega. Zde jistě ze strany přepravce došlo k pochybení. Omlouváme se Vám tímto za tyto nepříjemnosti.
Hezký den.
Alex
info@prodeti. cz -
Nedoporučuje obchod
- vše naprostá katastrofa!!!!
Objednala jsem si saně Sulov červenočerné 120 cm, došly mi však saně úplně jiné. Snažili jsme se reklamovat chybně dodané zboží, ale bez výsledku. Zboží, které jsem chtěla mi nezaslali, protože ho neměli. Jako řešení reklamace nám nabídli dvě varianty. Za prvé si špatné saně mohu ponechat (což je ironie, protože jsem chtěla úplně jiné) a jako omluvu nabídli 150 kreditů, které mohu uplatnit při dalším nákupu u Proděti.cz. Což je ironie druhá, protože už tu v životě nenakoupím. A za druhé, když jsem žádala kurýra, aby si špatné zboží odvezl, tak mi bylo řečeno, že já si to mám vše zajistit sama. Úplně se vidím,jak matka na mateřské letí na poštu s těžkými saněmi a v druhé ruce v náručí malé dítě. Oni udělají chybu, ale vy jako zákazník si ji VYŘEŠTE!!!! Zboží si podle firmy mohu nechat, ale bylo mi sděleno, že mi vlasně nemohou vystavit správnou fakturu, protože podle jejich slov zboží nidky neměli a neexistuje. Stále jsem dostávala emaily typu: vy si to zajistěte, toto pro vás udělat nemůžeme, vy musíte...atd. Ale firma, aby udělala jednu věc, a to poslala kurýra (což v dněšní době 99,99% firem nabízí), tak neudělala vůbec nic. Mohla bych tu psát donekonečna....prostě katastrofa. To si raději dvě stovky připlatím a nakoupím u solidní firmy. Poslední objednávky od Prodeti.cz a Mall.cz (což je jedna firma) stojí za... Neustále něco řešíme. A výsledek je: VY MUSÍTE, VY SI TO ZAŘIĎTE....TOTO BYL POSLEDNÍ NÁKUP U Prodeti.cz (Mall, Rozbaleno...) - vše jedna firma.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Aleno,
dle prověření z Vaší objednávky nám bylo skutečně dodavatele dodáno jiné zboží než bylo uvedeno na našich stránkách.
Velice nás tato situace mrzí a vidím, že naše reklamační oddělení celou záležitost s Vámi řeší. V rámci tohoto omylu Vám bylo nabídnuto proplacení nákladů spojených s vrácením zboží a to i z Vašeho místa bydliště, tedy nebylo nutné saně kamkoliv donést. Také Vám byla nabídnuta kompenzace v podobě kreditů, které je možné uplatnit při dalších nákupech. Nicméně předám informaci na příslušné oddělení, aby se situace co nejdříve vyřešila.
Ještě jednou se Vám omlouváme .
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- nebyli schopni zajistit dodání
Jsem celkově znechucen prací lidí v tomto obchodě. Po 4 urgencích v obchodě, jedné u PPL mi stejně nedoručili. Ze začátku jsem měl dokonce pocit že neexistují a jako firma slouží jen k vylákání peněz od lidí. Možná dostanu peníze zpět na účet, ale jisté to zatím není. Kupoval jsem poměrně drahou stavebnici.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Romane,
je nám líto, že nedošlo přes veškerou naši snahu k doručení Vaší zásilky.
Dle informace, Vám zásilka byla doručována v termínu a z důvodu Vašeho nezastižení byla přesměrována na spádové úložné místo k možností osobního vyzvednutí. Kolegové, dle prověření intenzivně řešili Vaší zásilku, ale celou situaci trochu komplikovalo uvedené nesprávné číslo ve Vaší objednávce. Přepravce tudíž neměl možnost se s Vámi úspěšně spojit.
Omlouváme se, že jsme Vám nedokázali více pomoci.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba,již víc jak týden čekáme na objednávku!!!!!!
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že doručení Vaší objednávky bylo takto zdlouhavé.
Dle informací bylo zpoždění expedice způsobeno vyprodáním jedné položky z Vaší objednávky. Bohužel nové naskladnění již nebylo možné, za což se Vám velmi omlouváme.
Doufáme, že i přes tyto komplikace nám zachováte i nadále Vaši přízeň.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo. Když jsem psala email s dotazem, bylo mi sice odpovězeno, že došlo k chybě, ale dál se nic nedělo. Za dva dny jsem musela volat znovu, to už mi bylo řečeno, že se balík zřejmě ztratil. Peníze prý vrátí, tak budu doufat, že to bude brzy a nebudu muset zase někoho nahánět.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Žaneto,
omlouváme se za komplikace s doručením Vaší zásilky.
Dle informací je již vše s Vámi dořešeno přes náš zákaznický servis a kredity uplatněné Vám také byly vráceny na Váš účet. pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci a vaše další objednávky již proběhnou bez komplikací.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Množstvo pěkných věcí za přijatelnou cenu, rychlé zpracování objednávky
- Měla jsem dárkové poukazy na nákup obuvi a oblečení. Bohužel slevové kupóny jsem nemohla uplatnit najednou v jedné objednávce, tudíž jsem musela platit 2x poštovné zbytečně. Mohlo to být posláno v jednom balíku. Taktéž je nevýhoda že dárkové kupóny lze využít jen na jednorázový nákup zboží. Např. hodnota 250 Kč může být uplatněna na nákup nad tuto částku, přitom máte hodně krásných věcí v akciových cenách, že by se dalo vybrat víc věcí a uplatnit tak jednu slevu na vše, ako si muset vybrat jen jednu věc a to ještě nad hodnotu kupónu. Za mně to je velké mínus.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Ivano,
mrzí nás, že nejste spokojená s nákupem na našem eshopu.
Slevové kupóny bohužel nelze opravdu sčítat a také mohou být limitovány sortimentem. Věříme však, že i přes toto Vaše mínus nám zachováte i nadále Vaši přízeň.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Jde o MALL a mám blízko jejich výdejnu.
- Trošku vázne komunikace.
- Cena v potvrzovacím emailu nemusí odpovídat ceně, kterou potvrdíte při objednání.
Výsledná cena, kterou uživatel potvrdí na konci objednávkového průvodce neodpovídá (resp. nemusí odpovídat) ceně, kterou obchod v potvrzujícím emailu ve výsledku chce. Cena v potvrzovacím emailu byla vyšší než cena, kterou jsem potvrdil při objednání (s kódem formuláře jsem nemanipuloval - to jen kdyby někoho napadlo, že si tu cenu může udělat úpravou html jakou chce :-) ).
Emailem jsem upozornil na chybu a zrušil objednávku. Výsledek:
"Velice se omlouvám za vzniklé nepříjemnosti.
Váš dotaz byl předán na příslušné oddělení k prověření.
Jakmile obdržím jakoukoli informaci budu Vás neprodleně kontaktovat.
Prosím o vyčkání."
Nu, čekám už týden a nic.. :D možná prověřili, ale chybu neopravili a vědět také nedali. Objednávka i přes emailové zrušení stejně dorazila s tou vyšší cenou.Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Jaroslave,
omlouváme se Vám za technické potíže s uplatněním slevy.
Pokud jste nebyl kontaktován zpětně, necháme vše prověřit. V rámci Vaší objednávky se s Vámi spojíme a domluvíme se na způsobu řešení.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace .
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Prehledne
- Sortiment
- Komunikace
Přišlo něco jiného než jsem si objednal. Komunikace žádná.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Petře,
velice se Vám omlouvám za nepříjemnosti. Určitě budu informovat příslušné oddělení, aby v budoucnu již nemohlo dojít k podobnému případu.
Dle Vaší objednávky je záležitost již vyřešena a doufám, že i přes toto pochybení nám zachováte Vaši přízeň.
Ještě jednou se velice omlouvám za nepříjemnosti.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Hrací dečka mi přišla v jiné barvě, než kterou jsem objednávala.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za tento omyl.
V rámci Vaší objednávky jste byli kontaktování a věříme, že vše bude dořešeno k Vaší spokojenosti.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Zboží (velké Lego) bylo obaleno jen stretchovou fólií, takže během přepravy se krabice celá pomačkala. Krabice Lego jsou ceněný sběratelský artikl, to neni jako krabice od mixéru nebo od pizzy! Zboží jsem vrátil ve 14denní lhůtě.
Obchod OK, ale špatně zabalené zboží.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že došlo k pomačkání originálního obalu u Vašeho zboží.
Vždy se samozřejmě snažíme o co nejlepší balení našich zásilek, aby nemohlo dojít k jejich poškození. Zde bohužel došlo k pochybení za což se velmi omlouváme.
Pevně doufáme, že i přes to zůstanete naším stálým zákazníkem.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- cena
- obchod sliboval doruceni druhy den, nakonec doruceno az treti den odpoledne
- Mall Point Plzen Klatovska 18 - priserna zkusenost
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyli zcela spokojeni s nákupem na našem eshopu.
Dle informací z Vaší objednávky došlo k doručeno v termínu, který odpovídal zvolené doručovací metodě.
Doručení do druhého dne je možné pouze na Mall shop.
Nicméně se budeme jistě zabývat Vaší informací ohledně Mall pointu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
již deset dní čekám na zásilku a pořád mě jen chodí mail že zásilku nemohli předat dopravci a nikdo mě nevysvětlil proč tak nevím proč to mají v nabídce když to nemají na skladě asi mimino z toho zatím vyroste než to dodají proč nepošlou to co mají a zbytek až budou mít u konkurence to tak dělají že rozdělí zásilku do dvou balíčků ale předem o tom upozorní
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikaci ve Vaší objednávce.
Bohužel došlo k nečekanému vyprodání jednoho produktu z Vaší objednávky o čemž jsme Vás informovali.
V rámci řešení Vaší objednávky Vás budeme ještě kontaktovat.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Došlo k záměně zboží, místo chlapecké bundy máme dívčí bundu fialové barvy.
Zasláno avízo obchodu, ten se zatím nevyjádřil.Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den ,
velmi nás mrzí, že došlo k tomuto omylu.
Pochybení bohužel vzniklo na našem skladě za což se velmi omlouváme. V rámci řešení Vaší objednávky se s Vámi ještě spojíme s domluvou řešení.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Komplikace při dodávání -existence dvou objednávek, ale pouze jedna potvrzená mailem, urgentní žádost o platbu na nepotvrzenou objednávku, po zaplacení požadavek druhé platby s tím, že první platbu mám zpětně vymáhat a nelze zaslat již zaplacené.....
+ zboží bylo nakonec doručenoReakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojení s nákupem.
Dle prověření, byly vytvořeny dvě objednávky s rozlišnou úhradou, a ty byly také doručovány. Pokud nedošlo k automatickému zaslání potvrzujícího emailu k jedné objednávce, stalo se tak z důvod technické chyby a velmi se za toto omlouváme.
Věříme, že Vaše příští nákupy již proběhnou v pořádku.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Spatne zaslane zbozi, zasilka neobsahovala nic z toho, co jsem objednala. Spatna kominikace, komplikace pri vraceni, zadna kompenzace, natoz omluva.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Deniso,
omlouváme se Vám za komplikace ve Vaší objednávce.
Předám vše na prověření na naše příslušné oddělení , aby se již takovéto nepříjemnosti neopakovaly. A taktéž postoupím Vaši informaci jako podnět ke zlepšení našich služeb v rámci zákaznického centra. Ohledně Vaší objednávky Vás budeme ještě kontaktovat.
Ještě jedno se Vám omlouváme .
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Po 6 dnech objednavky,ktera mela byt skladem odepsal ochod,ze zbozi nesehnal ani u zadneho dodavatele a rusi objednavku.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den ,
omlouváme se, že v rámci Vaší objednávky nebylo v našich možnostech zajistit doručení a došlo k vyprodání daného produktu.
Věřím, že se již podobná situace nebude v budoucnu opakovat a budeme rádi, když nám dáte ještě šanci.
Alex
[email protected]