Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mohu obchod plně doporučit :-) - rychlé dodání a hlavně milý přístup

  • Dobrý den,
    Rád bych vznesl stížnost na jednání a fungování vašich zaměstnanců!

    Ve čtvrtek:
    Vybral zboží, které je skladem a doručení do druhého dne. Kontaktoval jsem vaší linku, zda opravdu bude doručeno do druhého dne. Bylo mi řečeno že opravdu ano.
    Objednal jsem zboží, zaplatil a znovu jsem kontaktoval linku, že jsem zboží v 10:28 zaplatil a zda OPRAVDU bude doručeno druhý den. Odpověď ANO.

    V pátek:
    Zásilka nepředána dopravci. Pouze lživá sms a email: zásilka OBSAHUJÍCÍ vaše zboží předána dopravci. LEŽ! Pouze datová informace dopravci o zásilce.
    Opět telefonát na Vaši linku. Dohodl jsem se s panem Filipem Sedlmajerem, že objednávku nezruším, ale když dopravce ještě zásilku nepřevzal, změním adresu pro doručení.

    Pondělí:
    Zásilka doručována na PŮVODNÍ adresu!!!
    Opět telefonát na vaši linku: pan Filip Sedlmajer neuspěl se změnou doručovací adresy, jelikož dopravce zásilku ještě v pátek nepřevzal! Takže se na to “vykašlal” a zasilka je doručována na půvadní adresu!!!

    Takové jednání je hodné jen podvodného obchodu, nebo lajdáctví zaměstnanců, nebo giganta jako je mall.cz, kterému jsou zákazníci ukradeni! Oni si nakoupí tisíce dalších, že?!?!
    Prosím o nápravu u lajdáctví zaměstnanců, pošpiňujících jméno Vaší společnosti!!!

    • Já si nemohu stěžovat.

  • Objednala jsem si balík ale přišli mi jinaci zboží takže bez omluvy samozřejmě jsem balík poslala z5 s tím že mi pošlou peníze do 2 týdnu na peníze čekám už přes mesis stále nic emailem komunikujeme tím stylem že já jsem denní denně na poště a vyřizují jim plbe potvrzení které po mě chcou a to Nemluvím o tom že po mě chtěli poslat vyplněný podací lístek který jsem jim zaslala a odpověděli mi že podací lístek nesmí být vyplněny propiskou takže jsem bez peněz a bez zboží co jsme potřebovali

  • Nečekala jsem, že obchod s věcmi pro děti bude propagovat homouše. Po jednom článku na fb mi okamžitě smazali komentář. Je to hrozně podlé útočit na děti. Chtěla jsem si objednat nějaké zboží, ale už vím, že nic objednávat nebudu.

  • Dobrý den. Taky se podělím o zkušenost.
    2x jsem objednavala a pokaždé jsem se musela po 10dnech emailem zajimat, co s mou objednávkou je. Pokazde omluvny email.
    Ted mi byla objednavka sama zrusena a pokud mam zajem, at si ji vytvorim znovu. Kdybych se nezajimala, tak cekam na zbozi a nedockala bych se.
    Napisou, ze je zbozi predano dopravci, ale ti dostanou pouze podklady, zboží nikoliv-asi aby vina padla na dopravce, ze zdržují-pritom zbozi ani nedostanou.
    Evidentne jim na zákaznících tolik nezáleží a nasla jsem spoustu spatnych recenzi. Kdyby místo omluvnych mailu vyrizovali objednávky, tak by to vypadalo trochu jinak.
    Nikdy uz neobjednam u této firmy

  • Taky se táda podělím o zkušennost. S proděti. cz už nakopuji cca 6 let. Na začátku to skvěle fungovalo, nemohla jsem si obchod vynachválit, ale co to koupil Mall, tak mám snad s každou objednávkou problémy a musím to telefonicky řešit. Sice se to nakonec vyřeší, ale že by komunikace byla příjemná a vstřícná, to se tedy opravdu říci nedá.

  • Dobrý den,ráda bych se s vámi podělila o zkušenost s touto firmou.objednali jsme si skluzavku.Skluzavka nam přišla odřená.chapu,někdy se to stane.tak jsme hned kontaktovali firmu.chteli po nas skluzavku nafotit a pak s námi jednali,velice ochotně.nabidli nám různé druhy řešení.byli jsme s firmou velice spokojeni a jistě nadále budeme

  • Špatná zkušenost s tímto obchodem! Objednala jsem 12x sunar a přišlo mi jich pouze 6.
    Po 2 týdnech a asi 5ti e-mailech na reklamační mi zbytek poslali.

  • Pridavam i ja negativni zkusenost, zbozi jsem mel mit po zaplaceni maximalne do 3 dni, nyni cekam jiz 17. den. Jedine co se stalo noveho, ze mi prisel emailem dalsi doklad.

  • ŠPATNÁ ZKUŠENOST! Objednali jsme rostoucí židli, která byla poslední skladem. Objednali jsme ji hlavně pro to, že udávají, že do druhého dne ji budeme mít doma!!! Žádný potvrzovací email nepřišel o provedení objednávky, jen přišla sms o převzetí dopravcem, ten den (čtvrtek). V pátek se nic nedělo, dokonce ani v pondělí nic. Tak jsem si volali, co se děje a paní mi byla schopná jen říct, že zkontaktuje dopravce a zavolá mi zpátky. Volala mi druhý den v úterý, že dopravce židli nedoručil a vrací ji zpět, ale opět neví proč to tak je!!! že nám zavolá až to zjistí. Samozřejmě nikdo ve středu nevolal! Tak jsme volali dnes my (čtvrtek) a pán nám sdělil, že ji vrátili zpátky, protože nebyla uvedená adresa, nacož mi ani neuměl odpovědět proč adresa u zboží nebyla , když jsme ji zadávali do objednávky i ostatní údaje!!! Takže židli nemáme, protože objednávka se sama zrušila, tím, že dopravce ji nedoručil! Dokonce si ji ani znovu objednat nemůžeme, protože ji stále dopravce vozí u sebe! :D prostě SMĚŠNÉ argumenty! Hrůza už nikdy víc v tomto obchodě!!!

    • Mate aspon na nekoho kompetentniho kontakt, s kym bych mohl resit podobny problem?

  • Od 22.8 .2018/mam zaplacene zbozi,ale nic nedorazilo,telefony padaji do schranky,na emaily nereaguji tedy budu celou vec resit trestnim oznamenim na policii ČR

    • Dobrý den, Mišule,

      mrzí mne, pokud máte problémy v rámci objednávky a určitě bych veškeré podněty ráda prověřila.
      Poprosila bych Vás o doplnění čísla objednávky a budeme Vás informovat.
      Děkuji,
      Kristina
      [email protected]

  • Špatná zkušenost s eshopem prodeti.cz
    Do dnešního 06.08.2018vnemám vrácené peníze neoprávněně zadržované od 05.06.2018 za nedodání zboží vinou eshopu. Zrušením a nedodáním zaplaceného zboží tudíž odstoupení od Smlouvy ze strany prodávajícího. Několikrát jsem písemně urgovala a také upozorňovala , že od 05.06.2018 nemám peníze za nedodané zboží vráceny a že vyřeším s konečnou platností věc úřední cestou a předám orgánům činným v této záležitosti tj. ČOI a soudu a PČR. Byla zaslána předžalobní upomínka. Nic se neděje! Po zavolání na uvedené telefonní číslo, nikdo v úředních hodinách telefon nebere a ozve se, že schránka je plná!!!Pravděpodobně se jedná o podvodné e-shopy, které dotyčná firma a jednatelka vlastní. Lze podat trestní oznámení na Policii České republiky či na Státní zastupitelství. Ačkoliv pro spáchání trestného činu musí být spáchána škoda ve výši nejméně 5000 Kč, platí dle trestního řádu, že výše škod se sčítá za každý trestný čin, co podnikatel spáchal. V rámci trestního stíhání lze uplatnit nárok na vrácení předmětné částky v rámci adhezního řízení. Varuji před tímto eshopem!!!!!!

  • Nemôžem sa zbaviť dojmu, že šmejdi prešli na Internet. S takýmto neserióznym e-shopom som sa ešte nestretol.NEODPORUCAM NAKUPOVAT U TYCHTO ŠMEJDOV. Moja neter objednala pre naše malé mimino tovar za 36 €.
    Uhradila to prevodom z účtu, tovar jej nikdy nebol dodaný, telefonicky to reklamovala do Čiech, čo samozrejme volanie do zahraničia nie je lacné, pretože sme Slováci. Nejaká asi profesionálne k tomuto účelu vyškolená pani jej reklamáciu na nedodanie tovaru vysvetlila s tým, že jej objednávky neexistujú. Ona podala dve objednávky.
    Pretože 36 € stojí zato, aby človek nesponzoroval nejakého šmejda, ujal som sa riešenia reklamácie ja. Mailom som poslal žiadosť o vrátenie peňazí. Len po písomnej žiadosti o vrátenie sumy 36 € nastal kolotoč obštrukcií ,aby títo internetoví zlodeji, vrátili peniaze. Neustále odo mňa požadovali dokumenty,po každom zaslaní požadovaného dokumentu, žiadali zas nový. Ich mailovú poštu uvádzali pod názvom"Neexistujúci objednávky" Boli dokonca tak drzí, že nejaká pani mi odpísala, že takéto objednávky neexistujú a že je to tvrzení proti tvrzení. Ked som jej ako odpoved poslal výpis z účtu s uvedením všetkých bankových podrobností, ktoré boli potrebné k úhrade , požadovala odo mňa zoskenovaný výpis z účtu. Po zaslaní výpisu z účtu, dotyčná pani uznala moju reklamáciu a oznámila mi, že vec podstúpi na finančné oddelenie a do 5-tich dní budú peniaze vrátené na účet z ktorého prebehla úhrada. Dnes je tomu vyše mesiaca a úhrada je po česky povedané v čudu.
    Obrátil som sa na vyriešenie na ČOI a navrhujem všetkým poškodeným, aby sa obracali zo sťažnosťami na ČOI.
    Čím bude viac sťažností na nekalé praktiky tohto šmejďaku, tým skôr skončia
    A na záver, tento e-shop je verným reprezentantom tejto doby, kde v rámci zisku končia všetky zásady morálky a slušnosti.
    Je nehanebné a hyenistické okrádať deti. Lebo vy páni z tohto vášho e-shopu neokrádate naivných vašich zákazníkov,ale deti, ktorých príbuzní verili, že sa jedná o seriózny e-shop a objednali si u vás šmejdov tovar pre potešenie svojich potomkov.

  • dobry den muzu se tu optat?jak a kde ziskam slevovy kod?dekuji

  • Objednala jsem 2 autosedačky. Stály dohromady 8000 Kč, platila jsem převodem. Bohužel přišla jen jedna autosedačka a v druhém balíku úplně něco jiného, než jsem si objednala. Balík jsem musela poslat zpět s odstoupením od kupní smlouvy a objednávku na chybějící autosedačku vytvořit znova. Znova jsem ji zaplatila z účtu. Měla přijít do dvou dnů. Tak se ale bohužel nestalo. Volala jsem, kde se stala chyba. Paní na infolince mi sdělila, že platbu za autosedačku nemají. Byla jsem už opravdu vytočená. Na otázku, jestli ji přijde normální, že jsem jim zaplatila už 12 tisíc korun a mám jen jednu autosedačku, mi paní odpověděla, že to je můj problém. Opravdu skvělý, profi přístup. Chyba ale nebyla na mé straně, poslala jsem jim mailem printscreen, kde bylo jasně vidět, že peníze z banky odešly. Autosedačku tudíž ještě ten den odeslali, a protože byl pátek, přišla v pondělí. Peníze z první objednávky, kdy zboží zaměnili, ale stále nemám. Volala jsem tedy znova, kdy se svých peněz dočkám. Paní mi sdělila, že jakmile obdrží balík s vráceným zaměněným zbožím. Podle sledovacího čísla balíku už ho mají dávno na skladě....ale prý jim bude trvat, než se přez všechny ty vrácené balíky a reklamace prokopou, aby dohledali můj vrácený balík. Evidentně se jim daří :D

    Velice mě mrzí tahle špatná zkušenost. Byla jsem s eshopem Proděti.cz vždy moc spokojená. Proto jsem se ani nebála tolik peněz posílat přez banku. Bohužel se mi ale zdá, že co přešli pod Mall.cz, jde to s nimi od desíti k pěti.
    Já jsem s nimi už skončila. Proděti už nikdy víc! Slibovali nám alespoň kredity na uplatnění slevy za zmatky, které způsobili...nedostali jsme nic, ani omluvy jsme se nedočkali.

    Eshop jednoznačně NEDOPORUČUJI! ledaže nevíte co s penězi, potřebujete vzrušení a napětí, co Vám přijde v balíčku a nebo máte chuť se dennodenně domáhat svých peněz. Pokud mezi takové lidi nepatříte, objednejte raději zboží z jiného eshopu, který si zákazníků váží a nedělá u nich blbce.

  • ŠPATNÁ ZKUŠENOST, dne 6.3.2018 objednávka zaplacena, očekávané datum dodání 9. 3. 2018 - 12. 3. 2018, kdybychom po týdnu sami nevolali, copak je s objednávkou, tak by to nikdo neřešil, po postupném seškrtávání položek, které údajně nebyly skladem a přislíbení zaslání zbývajícího zboží se opět nic nedělo, pouze zprávy objednávku předáme přepravci a večer zpráva, že nebylo předáno, takto to chodilo asi týden. Po telefonické domluvě o zrušení objednávky a zaslání peněz zpět opět nic. Několikrát jsme telefonovali a zjišťovali situaci, pouze sděleno, že dne 15.4. předáno finančnímu oddělení. několik telefonátů ohledně informací o zaslání peněz - odpovědi vždy stejné, že se na to podívají a zavolají zpět, ale žádná zpětná vazba. Nikdo se neuráčil zavolat na jedinou výzvu. Dnes tj. 9.5. (2 měsíce od objednání) zaslán email, tak doufáme, že v brzké době dají vše do pořádku. Dříve vše na super úrovni, od doby co je eshop pod společností Mall, katastrofa. Chápeme, že přechod na jiný systém, sklady, objednávky, personál atd. může způsobit nemalé problémy, ale ta snaha o napravení je doslova bídná :-(

  • Má první negativní zkušenost s nákupem na netu,nedoporučuji tento eshop,za mě neseriozní jednání....Objednala jsem pro svoji těhotnou dceru dřevěnou postýlku se stahovacím bokem . Po převzetí zboží jsme zjistili,že v balení je postýlka sice téže značky,ale obyčejná.Po telefonátu na eshop mi bylo přislíbeno rozdíl ceny kompenzovat kredity na další objednávku v částce 500 kč.Postýlku jsem již vracet nechtěla-dcera má před porodem a přála si mít vše již připravené.Využili jsme tedy kreditové částky a vybrali ještě nějaké drobnosti v této ceně ale k našemu překvapení se odečetlo jen 20% zbytek prý na další objednávku! opět telefonát na eshop-žádala jsem slevu na 1 objednávku a ne různě kouskovat na další a další a platit poštovné....operátorka slíbila probrat můj návrh s vedením a kontaktovat mě,což se samozřejmě nestalo.Po dalším telefonátu mi jiná operátorka řekla,že o ničem neví a kolegyně,která to se mnou den předtím řešila je nemocná.Přála jsem si,aby mi dala kontakt na vedení eshopu-prý žadný nemá.Jediné,co pro mě může prý udělat je,že pošle kurýra,aby postýlku odvezl k reklamaci.Na peníze si prý počkám 14 dní....Kde mezi tím vezmu na novou postýlku ji prý nezajímá.Ještě mě stihla poučit,že objednávám na internetu,tak prý musím počítat s tím,že se může stát chyba...Ale pozor,u tohoto eshopu za ni platí pouze zákazníci!!!!

  • Reklamovala jsem poškozený úložný box.Platila jsem dobírkou,stejným způsobem jsem chtěla vrátit peníze.Nejdříve výmluvy ohledně (ne) odeslaných peně za potom tedy peníze odeslali,ovšem cca o 30kč méně.Logicky jsem domyslela,že nejspíše strhli částku vynaloženou na odeslání složenky.Byla jsem pravidelný zákazník.Člověk si stejně musel dávat pozor na ceny aby nekoupil výrovek několikanásobně dražší než je průměrná cena v obchodech.Problém jsem se rozhodla neřešit.Lituji pozitivního komentáře na začátku mého nakupování před několika měsíci.

  • Koupila jsem synovi elektricke auto...Kdyz jsem ho chtela nabit zjistila jsem ze nefunguje :( psala jsem email na ktery nikdo nereaguje!!!!!Auto bylo dost drahe nejsou schopni odepsat!!!Uz nikdy zde nenakoupim

  • Dobrý den,koupila jsem u Vas dva kusy zboží a jelikož je chci vrátit,etiketa na vrácení byla jen v jednom, takže druhy poslu na svoje náklady? To nesouhlasí s tím,co mate na eshopu uvedeno.. Díky ,Jelínková :-/