Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání byly skladem 3 ks. Zboží bylo za velmi výhodnou cenu. A pak záhadně zboží nebylo skladem. Ačkoliv jsem se ptala jak je to možné, odpovědi jsem se nedočkala.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod Proděti byl můj oblíbený, ale s Mall mám jen špatné zkušenosti, takže velké zklamání....

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    pamatuji si tuto kasičku z dob svého dětství, ale byla mnohem větší, tento typ je malinký, spíš na hraní než na spoření a červík leze někdy ztuha, zasekává se, byla jsem zklamaná, vzpomínka na dětství se nenaplnila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesplnění po domluvě
    • Musela jsem rychle objednat jinde
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bude to 14 dní od objednávky, balík byl poškozen během přepravy, vrátil se zpět, ale společnost Prodeti.cz zatím nevyřešila problém

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slevové akce
    • Sortiment
    • Dopravci
    • Komunikace
    • Upomínky platby
    • Nefér jednání, rušení objednávek

    Po 2dnech upomínka platby, ač bylo dávno placeno. Jo o víkendu banky nejedou. 1.drzost!

    Poté odeslali balík údajně k nám. Dle ppl vygenerovali pro 2balíky 1číslo a tak místo, aby balík doručili, vrátil se do obchodu. Nejen, že jsem si musela vše vyzjistit, co se stalo, ale následovalo další nepochopitelné jednání. Nevygenerují nové číslo pro balík a nepošlou zpět. Objednávku stornovali a že pošlou platbu zpět a pokud zboží chci, musím znovu objednat a znovu zaplatit. Takže ztráta času, poplatky za převod, neuctivé chování. Mnou objednané zboží už na netu nebylo, leč se válelo kdesi v balíku. Nádhera. To je shop snů! Opravdu nemehla. Spárovat objednávku s novým číslem balíčku by zvládl i béčkový ajťák. Ale MALL má své postupy...

    A toto není poprvé. Půl roku zpět udělali totéž na mall, jelikož byl plný mallbox. Jsou to hlupáci. Je rok 2019!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná barva
    • problém s vrácení
    • Operátorky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem jiny produkt, nez ktery mi prisel.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé odeslání
    • Obchod mi napsal e-mail,že zboží bylo odesláno,ale bohužel mi ještě nic nepřišlo ani dopravce mi nic neposlal. Již je to 10 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si 5 krabic Nutrilonu a datum spotreby byl 23.7.2019, tudiz obchod rozesila zbozi skoro prosle a to jeste detske mleko.

    Uz si nikdy v tomto obchode neobjednam detske mleko, protoze ho posilaji skoro prosle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá ignorace vůči zákazníkům

    Čtvrtek:
    Vybral zboží, které je skladem a doručení do druhého dne. Kontaktoval jsem vaší linku, zda opravdu bude doručeno do druhého dne. Bylo mi řečeno že opravdu ano.
    Objednal jsem zboží, zaplatil a znovu jsem kontaktoval linku, že jsem zboží v 10:28 zaplatil a zda OPRAVDU bude doručeno druhý den. Odpověď ANO.

    Pátek:
    Zásilka nepředána dopravci. Pouze lživá sms a email: zásilka OBSAHUJÍCÍ vaše zboží předána dopravci. LEŽ! Pouze datová informace dopravci o zásilce.
    Opět telefonát na Vaši linku. Dohodl jsem se s panem Filipem Sedlmajerem, že objednávku nezruším, ale když dopravce ještě zásilku nepřevzal, změním adresu pro doručení.

    Pondělí:
    Zásilka doručována na PŮVODNÍ adresu!!!
    Opět telefonát na vaši linku: pan Filip Sedlmajer neuspěl se změnou doručovací adresy, jelikož dopravce zásilku ještě v pátek nepřevzal! Takže se na to “vykašlal” a zasilka je doručována na půvadní adresu!!!

    Takové jednání je hodné jen podvodného obchodu, nebo lajdáctví zaměstnanců, nebo giganta jako je mall.cz, kterému jsou zákazníci ukradeni! Oni si nakoupí tisíce dalších, že?!?!
    Prosím o nápravu u lajdáctví zaměstnanců, pošpiňujících jméno Vaší společnosti!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několik urgencí nedoručené zásilky, nikam nevedoucí komunikace s operátorem.

    • Za zboží jsem zaplatil, obchod ale po pár dnech objednávku zrušil, peníze nevrátil a na e-maily nereaguje. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den Radime,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojen s nákupem na našem eshopu.

    Dle prověření Vaše objednávka byla doručená do druhého dne od objednání. Také v rámci této objednávky neevidujeme žádný problém.

    Abychom Vám mohli pomoci budeme Vás ještě kontaktovat.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka nebyla dodana kompletni, protoze nakonec ne vsechno zbozi bylo skladem. Nyni odmitaji prijmout v yakonne 14tidenni lhute zpet obuv, kterou si syn ani nezkousel. Rozhodne nakup nedoporucuji.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    dle prověřených informací již je s Vámi celá záležitost řešená včetně vrácení zmiňovaného zboží.

    Omlouváme se, že vše bylo provázeno komplikacemi a pevně věřím, že se vše dořeší k Vaší spokojenosti.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • avizovali předpokládané doručení druhý den, balík dorazil po týdnu

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s doručováním Vaší zásilky.

    Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se nebude více opakovat a Vaše další zásilky již proběhnou v pořádku.

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi doruceno rychle
    • Doruceno jine (levnejsi) zbozi
    • Doruceno jine (levnejsi) zbozi

    Dorucili nam jine zbozi a na reklamaci nereaguji a nekomunikuji. Tento obchod nikdy vice.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni s nákupem na našem eshopu.

    Dle informací je Vaše objednávka v řešení na našem reklamačním oddělení, které se s Vámi ještě spojí.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V e-shopu nabízí zboží, které není skladem. Místo objednaného posílají
    • jiné zboží.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za komplikace ve Vaší objednávce.

    Velice nás mrzí, že došlo ve Vaší objednávce k doručení jiného než objednaného zboží. Dle informací je již vše vyřešeno s naším zákaznickým servisem.

    Pevně věřím, že se tato situace nebude již více opakovat a Vy nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost dodání

    Obchod při objednávce nabízel jako bonus k objednanému zboží dárek v podobě batůžku. Nicméně, dárek jsem neobdržela a když jsem ho nárokovala, bylo mi sděleno, že dostanu náhradu. Avšak poté nastala změna a bylo mi sděleno, že akce byla omezena na určitou hodnotu nákupu, (což na stránkách uvedeno opravdu nebylo), takže vlastně nárok na dárek nenastal. Na toto jsem reagovala, ale už se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni s nákupem na našem eshopu.

    Podmínky k získání Vašeho dárku byly uvedeny na reklamním banneru na našich stránkách a Vaše objednávka bohužel nesplňovala podmínky.

    Pevně věřím, že Vaše další objednávky proběhnou již v pořádku.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve samostatný úspěšný web se zbožím pro děti dnes už patří jinému subjektu - skupině Mall Group (Mall.cz) To ale zákazník zjistí až při potvrzení objednávky.
    • Katastrofální komunikace

    Zboží z objednávky bylo dle prodejce ještě týž den předáno dopravci - jak jsem po několika dnech po urgencích u dopravce zjistil, stalo se tak pouze virtuálně a dopravce k přepravě žádné zboží fyzicky neobdržel. Marná byla i má snaha o nápravu u prodejce (pouze přes audiobázi), a proto jsem byl nucen objednávku zrušit - opět pouze prostřednictvím audiobáze (potvrďte křížkem...) Nemilé překvapení - bohužel, (jak vyplynulo z dodatečně prolustrovaných diskuzí) u tohoto molochu nijak ojedinělé.

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že došlo ke komplikacím u Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám, že se nám nezdařilo doručení Vámi objednaného zboží. Pevně věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se nebude více opakovat a Vy nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na zbozi jsem cekala vice, nez tyden, ikdyz avizovali, ze druhy den bude doruceno. Nedodali prepravci potrebne dokumenty, komunikace se zakaznickym centrem eshopu byla strasna a neprofesionalni, nedockala jsem se zadne konkretni odpovedi...

    Reakce obchodu Prodeti.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám, že doručování Vaší zásilky provázely tyto komplikace.

    Informace o Vaší nespokojenosti byla předána na příslušné oddělení jako podnět ke zlepšení zákaznického servisu. Pevně věřím, že se již tato situace nebude více opakovat a i nadále zůstanete našimi zákazníky.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]