Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Překročena dodací lhůta
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že došlo k pozdnímu doručení Vaší zásilky.
Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci a Vaše další objednávky již proběhnou v pořádku.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Velka nespokojenost. Z nejakeho podivneho duvodu byla ma zaplacena objednavka stornovana, pokud bych se neozvala ja, asi by mi nezavolali- nevim. Z telefonatu jsem mela velmi neprijemny pocit - asi v tom duchu:"..vsak vy jste tu pro nas, ne my pro vas, vy nekoupite, koupi jiny, chybovat je prece normalni...."Ano, jde ovsem taky o nejakou ciste lidskou slusnost. Jednalo se o darek pro dite, a samozrejme bylo pak velmi slozite kupovat na posledni chvili jinde. Za mne tedy- tam uz NIKDY
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den ,
omlouváme se Vám za nepříjemnosti ve Vaší objednávce.
Předala jsme na příslušné oddělení podnět na zlepšení zákaznického servisu, aby se již více tato situace neopakovala. V rámci této objednávky Vás budeme ještě kontaktovat.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
S obchodem prodeti.cz jsem měla vždy dobré zkušenosti. Bohužel se mi ted už podruhé stalo, že čekám na zásilku už vic než týden. Poprvé balík vrátili zpět protoze byl poškozený, ale nikdo mi nedal vědět, přestože bylo zboží zaplaceno. Musíte telefonovat a to ještě skoro nikdo nic neví. ... Tak ted se chystám volat znova, tak uvidím, jestli se balíku dočkám :-(
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledné webové stránky
- Za 14 dní stále zboží nedorazilo
Dlouhá dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
- došla pouze část zbožího, ikdyž přislíbyli že zbytek pošlou, stále nic
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
omlouváme se Vám za technické komplikace, které byly příčinou nedoručení dárku k Vašemu zboží.
Dle prověřených informací je již dárek expedován na Vaši adresu a pevně věřím, že bude vše v pořádku a i nadále nám zachováte Vaši přízeň.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Moje chyba, že jsem si hned na začátku nezjistil, že se ve skutečnost jedná o Mall.cz, kde "zítra" znamená "příští týden".
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám zásilka nebyla doručena na úložné místo v avizovaném termínu.
Dle prověření byla Vaše zásilka do rukou přepravce předána včas přepravní společnosti, aby mohlo dojít k doručení na místo určení v daném termínu. Omlouváme se, že se i přes tuto skutečnost doručování opozdilo.
Pevně věřím, že se jedná o ojedinělou situaci a Vaše další objednávky již proběhnou bez komplikací.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zvolila jsem si pro vyzvednutí zboží v Mall. Protože oni o Velikonocích nefungovali a jsem pak onemocněla, dohodla jsem se s Mall, že zboží podrží, než ho budu moci vyzvednout. To ovšem nazabránilo prodeti.cz mě bombardovat SMS, že bude zboží vrácno, že jsem v prodlení s vyzvednutím atp. Ještě podotýkám, že zboží bylo zaplaceno předem.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
dle informací Vám byla lhůta prodloužena dokonce nad rámec obvyklé prodlužovací doby a objednávka tedy proběhla v pořádku.
Co se týče automatických zpráv, jsou zasílány automatem a ten bohužel nedokáže reagovat na takovéto změny, toto bohužel nedokážeme ovlivnit a omlouváme Vám se za tom.
Děkujeme za pochopení a hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Nedodržení terminu dodání i přesto, ze jsem volala na infolinku, kde mi zdelili, ze zboží bude na 100% doručeno v terminu.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Karolíno,
omlouváme se, že nedošlo k doručení Vaší zásilky v avizovaném termínu.
Velmi nás tato situace mrzí a pevně věřím, že se již nebude více opakovat a vy nám i nadále zachováte Vaši přízeň.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
již druhé boty co jsou špatně, malička měla botičky jeden den a celé se rozlepily ze všech stran, už nikdy tady kupovat nebudeme,
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den ,
mrzí nás, že Vámi objednané zboží mělo takové problémy s kvalitou.
Bohužel neevidujeme z Vaší strany informaci o tomto problému, abychom Vám mohli pomoci. Z tohoto důvodu Vás budeme ještě kontaktovat a domluvíme se na způsobu řešení.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Hračka neodpovídá danému popisu
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Zuzano,
omlouváme se, pokud nebyl uvedený popis výrobku v pořádku.
V rámci této objednávky jsme Vás kontaktovali, abychom celou záležitost prověřit a případné pochybení napravit. Bohužel jsme z Vaší strany nebyli o této skutečnosti informování.
Děkujeme za Vaši informaci,
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Domečku chybely šroubky
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Ivano,
mrzí nás, že došlo k doručení nekompletního zboží.
Dle prověření je již Vaše záležitost vyřešená přes naše reklamační oddělení a chybějící díly Vám byly zaslány. Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se nebude opakovat a doufáme , že nám i nadále zachováte Vaši přízeň.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Nejdrive zbozi udajne poslali, ale ani po tydnu nedorazilo, presto se balicek jevil jako predany. Chapu, k systemove chybe muze dojit. Po urgenci zjistili, ze jim balicek lezi v obchode, ale nebyli schopni tuto objednavku jiz vyexpedovat a vyzvali.me, at ucinim objednavku novou. Coz v dnesni dobe techniky nechapu... Bohuzel zbozi, ktere jsem radne objednala i uhradila se mezi vymenami nekolika emailu s obchodem vyprodalo, takze novou objednavku jsem jiz ucinit nemohla. Objednavku jsem tedy zrusila a za me nedoporucuji.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám nebyla Vaše objednávka doručená.
Dle prověření došlo k pochybení na našem skladě, za což se Vám velice omlouváme. Dle informace celou záležitost s Vámi řeší naše zákaznické centrum včetně nabídnuté kompenzace.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
zboží jsem objednal 25.3.2019 v 8.19 hod. obratem mi bylo sděleno,že zbží je předáno dopravci.27.3. 13.21 hod. mi bylo sděleno,že z důvodu tech.chyby/2x účtován poplatek za přepravu / na což byli upozorněni mnou telefonicky,se omlouvají,ale i tak můžu zásilku převzít. 27.3. 13.28 hod. mi bylo sděleno,že z důvodu chybně označené objednávky/ze strany obchodu/nebylo možné zboží doručit.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Jirko,
omlouváme se za tuto technickou chybu ve Vaší objednávce.
Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou technickou chybu, která se nebude více opakovat. Doufám, že Vás alespoň trochu potěšil zaslaný slevový kód, který můžete využít v nové objednávce.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Obchod zrušil v den dodání moji objednávku, důvodem byla špatně vystavená faktura, kde mi naúčtovali 2x dopravu, ale při placení předem jsem platila pouze jednu dopravu. Chyba se stane, ale peníze zpět mi přišli až po více jak týdnu! Celková komunikace s obchodem byla matoucí, přišlo mi, že vlastně ani neví, jakou dopravu a platbu jsem zvolila.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace ve Vaší objednávce.
Dle informací došlo k technické chybě u Vaší zásilky. Pevně věřím, že se tato situace v budoucnu opakovat. Co se týče dvojí informace k vaší objednávce, zde bohužel opravdu k omylu.
Ještě jednou se Vám omlouváme.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- nedoručení zboží bez upozornění
- nesystémovost
Po připsání platbě obchodu nevyrozumnění, že zboží nebude doručeno - prý chyba v systému, kdybych se sama nepídila, co je se zbožím, proč ještě není v mall pointu, když již bylo stanoveno datum doručení, že tam je, bez omluvy konstatováno, že zboží nedoručí, kvůli chybě systému a částku tedy vrátí. Nadiktovány všechny údaje pro vrácení. Druhý den opět výzva, nadiktovat účet - údaje. Mám si znovu objednat stejné zboží, které už je samozřejmě nedostupné. Velká nespokojenost, jednání opravdu neprofesionální, mnoho mého času k ničemu.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Markéto,
omlouváme se Vám za komplikace ve Vaší zásilce.
Bohužel se v ní vyskytly technické problémy a nemohlo tak dojít k jejímu úspěšnému doručení. Z důvodu vyprodání zásob jsme Vám v daném období nemohli nabídnout novou objednávku, za což se rovněž omlouváme. Aktuálně je situace na našem skladě již jiná a nová objednávka je reálná. V rámci dořešení celé situace se s Vámi ještě spojíme.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být dle obrázku oranžové, výsledný produkt byl však modrý a důvod záměny byl označen prodejci, že v objednávce byla uvedena barva barevná a že obrázek byl pouze ilustrativní.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená s nákupem na našem eshopu.
Bohužel nám dodavatel neupřesnil více barevnou variantu u tohoto artiklu, omlouváme se Vám. Doufáme, že nám i přes to zachováte Vaši přízeň.
Hezký den.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Žádné výhody
- Komunikace
- Vadné výrobky
Objednala jsem hračku pro syna, která mi byla prostřednictvím Uloženky doručena. Ihned po vybalení jsem zjistila, že hračka je nefunkční. Následovala tedy reklamace, která byla ihned vyřízena s tím, že mi bude stejnou cestou doručen nový výrobek. Dne 26. března 2019 mi přišla zpráva, že zboží bylo předáno dopravci. Vzhledem k tomu, že uběhl téměř týden a zboží nebylo stále doručeno, kontaktovala jsem zákaznickou linku Proděti.cz. Na té jsem dostala informaci, že výrobek byl 28. března 2019 vrácen zpět do skladu. Tedy vůbec nebyl proveden pokus o doručení. Pracovnice linky mi současně sdělila, že nyní už mi výrobek poslat nemůžou, neboť po vrácení do skladu se vrací peníze zákazníkovi. Na můj dotaz, zda mi tedy již minulý týden byly zaslány zpět mé peníze mi bylo sděleno, že nikoliv. To vše se odehrálo bez toho, aniž by mě kdokoliv z Proděti.ct kontaktoval. Vše jsem zjistila až na základě mé iniciativy. Závěr tedy je, že Proděti.cz drží mé peníze za zboží, které já nemám a Proděti.cz ani neplánovalo mi je znovu zaslat. Současně bych ráda uvedla, že Proděti.cz patří pod Mall.cz. Kdybych to věděla, neobjednávala bych zde. S Mall.cz mám velmi špatné zkušenosti obdobného charakteru a už jsem zde nechtěla nic objednávat. Bohužel jsem si neověřila majitele Proděti.cz. Nyní tedy čekám, až mi Proděti.cz vrátí mé peníze. Je potřeba si vrácení peněz pohlídat, neboť u Mall.cz bylo nutné v podobné situaci celou záležitost urgovat.
5.4.2019
Paní Alex ve své reakci uvádí, že mi byly vráceny mé peníze. To ovšem není pravdivé tvrzení. Byla mi vrácena pouze část peněz - peníze za vadný produkt. Peníze za dopravu, kterou jsem uhradila spolu se zbožím mi vráceny nebyly. Na tyto peníze mám přitom nárok. Obchod Proděti.cz mi způsobil škodu, když mi dodal vadné zboží (zboží bylo vadné již při převzetí). Svou chybu uznal formou uznání reklamace a záměrem dodat mi produkt nový. Ovšem jak vyplývá z předchozího textu, nový produkt mi nebyl doručen, dokonce byl bez mého vědomí vrácen zpět do skladu. Ze všech výše uvedených důvodu by mi měla být vrácena také částka za dopravu (byl mi doručen vadný produkt, prodávající bez mého vědomí odstoupil od kupní smlouvy).
Dále bych ráda upozornila na jednání telefonistky infolinky Proděti.cz. Tuto situaci vůbec nechtěla řešit.
Potenciální zákazníci - čtěte, prosím, všechny recenze, především ty negativní. Já jsem si je bohužel přečetla příliš pozdě, ovšem drtivá většina z nich má stejný základ - nesolidní jednání, špatná komunikace, když zaplatíte za zboží dopředu a vznikne problém, musíte si o vrácení peněz říkat!Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den Petro,
velice nás mrzí, že Vaši náhradní objednávku provázely komplikace s doručováním.
Dle informací je vše již vyřešeno, včetně vrácení Vašich peněz a kompenzace za tyto problémy. Je mi líto, že to dopadlo takto s Vaší zásilkou. Předali jsme vše na příslušné oddělení, aby se již takové pochybení neopakovalo. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Ještě jednou se Vám omlouváme za tyto komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Cela objednavka (domecek a klouzacka) byla rozbita
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
je nám líto, že při doručení došlo k poškození Vaší zásilky.
Dle informace je již vše s Vámi vyřešeno na našem zákaznickém servise a pevně věřím, že k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Nedostatečně zabaleno, potrhaný obal už ze skladu, uštípnutý roh hrany pískoviště, flekaté dřevo.
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
je nám líto, že Vám přišlo poškozené zboží.
Vždy se snažíme o co nejlepší balení zásilek, ovšem zde muselo dojít pravděpodobně k pochybení na našem skladě. Vzhledem k tomu, že neevidujeme z Vaší strany informaci o tomto poškození, budete v rámci této záležitosti kontaktována naším zákaznickým servisem.
Omlouváme se Vám za komplikace.
Alex
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zásilka se bohužel ztratila mezi odesilatelem a dopravcem (PPL).
Reakce obchodu Prodeti.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s Vaší zásilkou.
Dle informací již s Vámi řeší naše zákaznické centrum, které Vám zajistí i náhradní objednávku. Doufáme, že i přes tyto komplikace i nadále zachováte našemu eshopu přízeň.
Hezký dne.
Alex
[email protected]