Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi došlo poskozene

    Zboží mi došlo poškozené.čekám na vyřízení reklamace ale zatím se nikdo neozval

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu. Prověřovala jsem stav vaší reklamace – napsal jste nám v pátek po osmé hodině večer, kolegyně se s vámi spojila hned následující pracovní den, tedy v pondělí a od té doby se řešení vaší reklamace usilovně věnuje, aktivně také tlačí dodavatele do urychleného vyřízení vaší reklamace.
    V tomto případě děláme maximum, proto vás prosím jen o trpělivost.

    Děkuji za pochopení, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mělo být dodáno tento týden, a pořád nic

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    ano, moc se omlouváme, výrobce nám odložil termín dodání. Uděláme vše pro to, aby bylo objednané zboží co nejdříve u vás, odešleme je okamžitě po naskladnění.
    Děkujeme za pochopení,

    za Pentu CZ Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    Na obrázku byli dva produkty, doručen mi byl jeden, můj následný dotaz byl postoupen na reklamační a dále se na to vyprdli!

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouváme se za matoucí fotografii, bohužel nám výrobce jinou nedodal, ale už to řešíme. Nicméně v názvu i popisu produktu byly informace uvedené správně.
    Moc vám děkujeme za upozornění, pomohlo nám to.
    Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Plachtu jste poslali malou né sparametrama 15x10 F D 21.Rozměr byl model 15x12 ED 20 RO.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi dorazilo v rozbaleném a poškozenému stavu. Tak jsem reklamoval a obchod se vymlouvat na přepravce a přepravce na obchod ze špatně zabalil balik. Výsledek nemám 11800.- a mám poškozené zboží s chybějícího díly. Nikdy více.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den, pane Pawlasi.
    Bohužel skutečně nemůžeme za to, že vám přepravce spletl dodávku. Nevymlouvali jsme se, je to velmi snadno prokazatelný fakt. Celou dobu jsme vás průběžně informovali, dokonce jsme vám na naše náklady poslali nové zboží a škody dál řešili už jen s přepravcem.
    Pokud chybu uděláme, neskrýváme ji a nemlžíme.
    Mrzí nás, že nejste spokojen, ale udělali jsme vše pro to, abyste měl zboží v pořádku co nejdříve u sebe a nový produkt jsme vám poslali obratem, bez ohledu na výsledek jednání s přepravcem.
    Doufáme, že jste s domkem spokojený a že vám dobře slouží.
    Pokud vám můžeme ještě nějak pomoci, obraťte se na nás.
    Děkujeme a přejeme pěkný den,

    za Pentu CZ Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené

    Nutno řešit reklamaci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají na skladě ale po 9 dnech nic.
  • Nedoporučuje obchod

    • dlouha dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    Bohuzel uz mesic cekam na zasilku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levne zboži
    • špatna komunikace

    zboži neni dodano,komunikace žadna---nedorazilo,hlavně že je předem poslan test spokojenosti

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, moc nás mrzí, že nejste spokojeni. Ale mám před sebou mail, který vám krátce po přijetí vaší objednávky posílala kolegyně – informovala vás o prodlení od dodavatele a termínu doručení, omlouvala se za vzniklé komplikace. V současné době je zásilka už několik dní na výdejním místě, doufáme tedy, že budete s objednaným zbožím spokojeni. POkud bychom vám mohli nějak pomoci – s prodloužením výdejní doby nebo čímkoliv jiným, ozvěte se, prosím.

    Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo mi úplně jiné zboží, než to, které jsem si objednal.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    ano, moc se omlouváme, už jsme to sice vyřešili, ale naprosto chápeme, že to pro vás bylo nepříjemné. Mrzí nás to a pohlídáme si, aby se v budoucnu podobná situace už neopakovala. Doufáme, že nám dáte ještě šanci dokázat, že to umíme i líp.

    Děkuji a přeji pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle dodani
    • Poskozene, olupane rukojete. Je to darek, docela me to nastvalo. Za ty penize a cena dopravy.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, moc nás mrzí, že vám zboží došlo poškozené, ale určitě to vyřešíme. Prověřím,jestli už to kolegyně z reklamačního oddělení řeší. Pokud jste se na ně ještě neobrátila, předám jim vaši zprávu a ony se s vámi hned spojí.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatně zabaleno , roztrhaný obal .

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, zboží jsme po obdržení od výrobce nepřebalovali, příště to uděláme.
    Snad nám dáte ještě jednu šanci, uděláme vše pro vaši spokojenost.

    Za Pentu CZ Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůty-děs,hrůza !!!
  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemám žádné zkušenosti, noboť zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Domeček je hodně poškození, prasklá střecha a boky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    váš obchod vůbec nereagoval na mojí objednávku. Dodací lhůta byla neupřesněná vázla komunikace mezi Vaším obchodem a zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemůžu zatím hodnotit jinak, neboť mi zboží zatím nedošlo.Objednávka potvzena,ale zboží nikde.V.Dvořák.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V aktuální nabídce bylo již prodané (objednané) zboží .
    Problémy se zjištěním aktuálního stavu aktivní objednávky.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen. Po prověření situace ale musím potvrdit, že i když jsme vám chtěli vyhovět, nebylo to, bohužel, možné. Vybral jste si produkt z kategorie „Rozbaleno", takže jsme měli opravdu jen jeden kus. Kolegyně vám dokonce ještě na vaši žádost udělala speciální cenu, ale protože jste ani poté produkt neobjednal, koupil si jej jiný zákazník.
    Je nám líto, že vám tato nabídka utekla, ale skutečně jsme se snažili vyjít vám vstříc.

    Hezký den, Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda mi není známa
    • dodané zboží není funkční

    Obchod nabízí zdánlivě atraktivní zboží za nízké ceny, ale funkčnost tohoto zboží není zaručena.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i zajímavé připomínky. Mrzí mne, že nejste spokojen, proto jsem hned zjišťovala, v jakém stavu je reklamace vašeho zboží. Bohužel se ukázalo, že jste se na naše reklamační oddělení ohledně nefunkčního výrobku doposud neobrátil. Kolegyně se s vámi tedy spojí a udělá vše pro to, abychom vaši reklamaci co nejdříve vyřešili.

    Přeji hezký den, za Pentu CZ Radka Kazdová