Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dosud nedorazilo

    Zboží dosud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nízké ceny
    • dlouha dodací lhuta

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ano, bohužel na naskladnění vámi objednaného produktu také netrpělivě čekáme. Právě teď není skladem vůbec nikde a dodavatel jej na trh dodá v termínu, o kterém přesně a pravdivě informujeme u produktu.
    Mrzí nás, že musíte na svou objednávku čekat a věřte nám, že bychom to rádi urychlili, bohužel to není v našich silách. Věříme ale, že funkčnost produktu vám to dlouhé čekání vynahradí a budete s ním maximálně spokojena.
    Pěkný den, Radka Kazdová
    Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    od objednani az k doruceni trva veky. Chybi vetsi komunikace se zakaznikem

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dlouhá dodací doba

    Při objednávce produktu, bylo uvedeno, že je v extérním skladu s dodáním do cca 5 dní. Dodání trvalo skoro celý měsíc, přičemž bylo ještě dvakrát oddáleno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhodobé dodávky zboží

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen, ale o dlouhodobé dodávky se rozhodně nejedná. Valnou většinu produktů máme skladem a expedujeme velmi rychle, což dokládají i hodnocení ostatních zákazníků.
    Vámi poptávaný produkt jsme, bohužel, vyprodali a svítila u něj informace s datem naskladnění, na což vás i telefonicky upozorňoval kolega.
    Přeji krásný den,
    Radka Kazdová
    Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží přišlo
    • začali chodit nevyzadané e-maily. jak je zrušit?

    Dávám špatné hodnocení z důvodu nevyžádaných emailu. Na nově vytvořeném účtu u Vás je také nemohu zrušit.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    jsme rádi, že vám produkt dorazil včas a jste s ním spokojen. Maily posíláme výhradně se souhlasem, ale jdou samozřejmě snadno odhlásit jedním kliknutím na odkaz v patičce. Vaši adresu jsem odebrala, pokud vám mohu ještě s něčím pomoci, určitě se ozvěte.
    Pěkný den,
    Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravcem přivezen jeden "balík", který neodpovídal velikosti objednané soupravy 3+2+1+ stolek. Největší rozměr "balíku" zdalkeka nedosahoval nejdelšímu rozměru 3sedačky.
    Dopravce chtěl po mně nejprve zaplatit, pak že si to můžu zkontrolovat, ale jemu to vrátit nemohu. Odradilo mne to.....

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že pohodlná a komfortní zahradní sedací souprava přeci jen při přepravě zabere větší prostor, snažíme se nezatěžovat zákazníky vyšší cenou za přepravu. Proto je sedací set v balení rozložen a rozměr zásilky pak samozřejmě menší, než rozměr sedačky.
    Díky chytrému a promyšlenému řešení nábytku je sestavení snadné (vyzkoušela jsem a informaci, uvedenou v popisu produktu, mohu potvrdit) a cena dopravy podstatně příjemnější :-)

    Mrzí nás, že vás menší objem balíku odradil a děkujeme za vysvětlení, ale k obavám skutečně nebyl důvod.
    Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo poškozené, museli jsme překládat, protože se musely vrátit palety

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za informaci – kolegyně už řeší s přepravcem reklamaci dopravy kvůli poškození zásilky a o průběhu vás budeme informovat.
    Co se palet týče – ano, přepravce je vozí zpět, abychom vás nemuseli zatěžovat navýšením ceny za palety, přeci jen to není úplně levná záležitost.
    Věřím, že vám spokojenost s objednaným produktem vynahradí dnešní vykládku a pokud budete cokoliv potřebovat, určitě se ozvěte.
    Pěkný den, Radka Kazdová,
    Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • Hezky provedený eshop, vypadá seriózně...
    • Zboží, které mají označeno "skladem, ihned k odeslání", tak ve skutečnosti fyzicky nemají....

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za pochvalu e-shopu a moc nás mrzí, že jste k nám jel zbytečně. U objednávek s osobním odběrem uvádíme, že je nutné počkat na oznámení o připravení zboží k vyzvednutí – máme několik skladů a zboží z nich expedujeme ihned, ale ne všechna odběrná místa jsou zároveň sklady.
    Vámi objednaný produkt ze skladu na odběrné místo dorazil, bohužel, později než vy.
    Snad vám zbytečnou cestu alespoň vynahradí malá pozornost, kterou jsme vám poslali kurýrem :-)

    Děkujeme za pochopení a budeme rádi, když nám dáte ještě jednou šanci.

    Pěkný den,
    Radka Kazdová
    Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem si Litinový rošt G21 pro gril California BBQ 2 ks. Počítal jsem s tím, že jeden rošt na svém grilu vyměním ( byl propálený ) a druhý bude náhradní. Po rozbalení na chalupě jsem zjistil, že v balíku je 1ks Litinový rošt G21 pro gril Mexico BBQ. Délka je sice stejná, ale je širší o 16cm. nastalo dilema. Reklamovat, poslat zpět,rozdíl v ceně cca - 100Kč nebo to nechat být a od starého roštu odříznout poškozenou část. Zvítězila varianta, že oželím 100ks a ušetřím nervy s reklamací. Ale je vidět, že v Pentě mají balení zásilek pod kontrolou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    termín dodání je neskutečně dlouhý, proto jsem objednácku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nebyli ochotni zajistit náhradní díl u poměrně drahé položky, kterou zaslali z výroby rozflákanou :-(

    nebyli ochotni zajistit náhradní díl u poměrně drahé položky, kterou zaslali z výroby rozflákanou :-(, musel bych čekat minimálně 30 dní a zaslat objemné zboží zpět...

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Koupil jsem o 245,- Kč dráž , než prodávají v M.A.T. Plzeň (dodávají do Penty) - bohužel jsem zjistil pozdě

    Objednání,dodání bez problémů , ale ta cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbili dodat do 2.5., dnes mi sdělili, že přijde v polovině června !!

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    naštěstí to tak dlouho trvat nebude, zboží k vám dorazí dřív :-) Čekáme je ve dvou dodávkách, jednu skutečně až v červnu, ale ještě před ní dorazí první dodávka už začátkem května (kolega to při telefonátu přehlédl) – a v ní je právě váš objednaný produkt.
    Omlouváme se za vzniklé nedorozumění a věříme, že budete s výrobkem spokojen.
    Pěkný den, Radka Kazdová
    Penta CZ

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel nebylo ani v nadpise ani nikde velikým písmem zřetelné, že kupuji produkt s proslou dobou trvanlivosti.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu, ale bohužel s vašimi slovy nemohu souhlasit. Jasné označení u produktu bylo a ukázali jsme vám to i při následné mailové komunikaci. Tento fakt byl navíc zohledněn i v ceně produktu, což jsme s vámi rovněž konzultovali.

    Pěkný den,
    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání
    • Úsporná doprava
    • Koupený produkt funguje
    • Koupený produkt "Kabel USB A/female+USB A/male - Micro USB/male OTG" je kratší, než prodejce uvádí, místo 1 m má jen 15 cm + 23 cm. Jedná se o model KUR-21, přestože popis na e-shopu (bez explicitního pojmenování) nejspíše popisuje KUR-18.

    Chybné parametry e-shop pravděpodobně brzy opraví.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme vám za hodnocení a upozornění! Za chybný údaj se omlouváme, už jsme jej opravili.
    Jsme rádi, že až na tuto nepřesnost jste byl s nákupem u nás spokojen, vážíme si toho.

    Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při dodávce zboží jsem zjistil, že mi bylo posláno zboží jiných rozměrů než jsem si objednal. S reklamačním oddělením jsem se domluvil na vrácení zboží . Vše jsem vrátil a bylo mi slíbeno vrácení zaplacených peněz. Je 7.4. a ještě mi nepřišla ani koruna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc se omlouváme. Pod náporem práce a změn nám tu trochu selhal "lidský faktor". Ale už dostal za uši a moc jej to mrzí, tak se na nás, prosím, nezlobte a zkuste to s námi ještě jednou. Uvidíte, že to umíme i lépe!

    Pěkný den,

    Radka Kazdová, Penta CZ