Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednany tovar mi nebol doruceny napriek tomu ze stav objednavky u prepravnej spolocnosti je "dorucene".
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
prověřili jsme vaši zprávu, ale od přepravce se nám dostalo jiné informace. Údajně jste zásilku odmítnul převzít, takže nám ji vrátili.
Máme udělat opakovaný pokus o doručení?
Děkuji za zprávu,
Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Bohužel štafle ještě nedorazily.Asi je vyrábějí?
-
Nedoporučuje obchod
- blízko mého pracoviště
- platil jsem obejdnávku přes internet. Na obchodě muselo probíhat zdlouhavé kontrolování zaplacení s třetí osobou přes telefon
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za váš nákup i za připomínku. Ano, víme o tom - přecházeli jsme na nový web a chvíli jsme nějaké věci museli řešit takto, manuálně. Ale nebojte se, zrychlujeme a zlepšujeme a věříme, že váš příští nákup už proběhne bez sebemenších komplikací.
Pěkný den, Radka Kazdová
Penta CZ, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
neni co ohodnotit,
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nespokojen. Objednal jste si ale produkt, který aktuálně nemáme skladem a souhlasil jste s dodáním v srpnu. Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodné alternativy, pokud jste změnil názor a na dodání spěcháte. Napište nám nebo zavolejte, jsme vám k dispozici.
Pěkný den, Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Nekomunikace, vše dlouho trvá...
-
Nedoporučuje obchod
- nekvalitní výrobek, montážní video neodpovídá dodané konstrukci
-
Nedoporučuje obchod
Ani po 3 týdnech produkt nedorazil a ze strany prodejce absolutní nezájem(mail, SMS, ani telefonát). Naprosto nedoporucuji
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den vám přejeme.
Pro nás dobrý není, už si sypeme popel na hlavu. Chyba je skutečně na naší straně. Ačkoliv je gril už od druhého dne od objednání připraven k odběru, nedali jsme vám o tom zprávu - došlo k selhání lidského faktoru. Zmíněný "faktor" už sice dostal za uši a ve chvíli, kdy já píšu tyto řádky, už vám volá, omlouvá se a kaje, to ale nic nemění na tom, že máte právo být rozhořčen. Za celou naši společnost se vám rovněž omlouvám a budu moc ráda, když nám dáte ještě jednu šanci, abychom vám předvedli, že to umíme i lépe.
Radka Kazdová,
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
13.4. jsem si objednal televizor , který mi měl být doručen 17.4.2019.
17.4. mi volal zástupce Penty ,že se bohužel objednávka zdržela ,omluvil se s tím ,že určitě bude dodána ve čtvrtek 18.4. Když nepřišla objednávka ani
18.4 volal jsem do firmy Penta a tam mi sdělili , že zásilka bohužel zůstala někde ve skladu u Prahy ,ale že bude určitě dodána po velikonocích v úterý
23.4. Po dlouhém čekání jsem opět volal do firmy Penta, kde mi pan Fouček sdělil, že zjistí kde zásilka je.to se však nestalo ani po několika
urgencích a až po dalších voláních jsem se dozvěděl , že zásilka zůstala ve skladě a nebyl mi schopen říct, kdy bude doručena. teprve po dalším volání s panem Vanišem mi bylo oznámeno, že to bude ve středu a abych se s dopravcem domluvil na čase dodání a teprve od dopravce v Ostravě jsem se dozvěděl, že zásilka byla dodána do Ostravy poškozena s proraženou obrazovkou a je zbytečné mi ji vůbec vozit. A já si myslím , že to vše už věděli ve sladě a mohli mi to dát vědět a já nemusel ztrácet čas voláním a čekáním na dodávku .
Mezi tím už mohli zajistit dodávku nové nepoškozené televize. DubovskýReakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, pane Dubovský.
Rozumíme vaší nespokojenosti a vzniklá situace nás velmi mrzí. Byť vás kolega Fouček poctivě průběžně informoval o aktuálním stavu, informaci o poškození vám předat nemohl, protože k ní došlo až cestou či při překládce. Už to řešíme s přepravcem, který nám včera opravdu nejprve nebyl s to zásilku dohledat a následně ji do cílového depa doručil poškozenou. Vznikla tak škoda vám i nám, proto jsme vám vděční za tuto rekapitulaci.
Budu ráda, když nám dáte ještě jednu šanci. V případě jakýchkoliv dotazů jsem vám plně k dispozici.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
V žádném případě nedoporučuji. Zboží mělo být skladem, po 10 dnech jsem se dozvěděl, že bude až za měsíc.
-
Nedoporučuje obchod
V neděli objednáno.. ve středu mi bylo sděleno, ze zboží bude skladem až v půlce ledna. Objednávku jsem tudíž stornovala.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- zboží bylo doručeno poškozené ( bylo již poškozené zabaleno )
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc vám děkujeme za upozornění, budeme to muset řešit s dodavatelem. Jsme rádi, že jste se o víkendu ozval a že jsme vám mohli produkt hned v pondělí vyměnit za jiný kus. Věříme, že s ním budete spokojen :-)
Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
I pres to, ze zbozi nebylo skladem, bych neocekaval dodani za 2 mesice ale za 1-2 tydny. Proto objednavka zrusena.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, délku naskladnění daného produktu, bohužel, nedokážeme ovlivnit. Věřte, že na ni sami netrpělivě čekáme. Můžeme vám ale nabídnout alternativu - nejlepší sušičku potravin, která už dva roky po sobě vyhrála titul Produkt roku. Cenový rozdíl je tam velmi malý, parametrově je vynikající.
Přeji hezký den,
Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- Nevystavuje faktury
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
faktury vždy vystavujeme a posíláme spolu se zbožím. Rádi vám samozřejmě pošleme doklad i mailem, zajistím to.
Hezký den,
Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Obdržel jsem šmejd. Objednal jsem rudl, nutně jsem ho potřeboval, následující den jsem čekal nějaké spotřebiče, čili abych je měl čím přepravovat. Obdržel jsem rudl, který měl tak křivě navařenou osu, že jednoduše nešlo nasadit jedno kolo. Že byl odřený, ani neřeším, je možné, že pošťáci. Potřeboval jsem ho nutně, tak jsem mu dal co proto, nakonec byl kostrbatě k užitku, ale záruka pochopitelně v tahu. Asi bych ani nevinil obchod, ale ta závada po vybalení z folie bila do očí. Něco takového mi vůbec neměli poslat.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a chápeme vaše rozhořčení. Křivě navařená osa je samozřejmě závada, hodná reklamace. Proto se s vámi spojí kolegyně z našeho reklamačního oddělení, zajistíme bezplatný svoz k nám a reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den, Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- termín dodání je strašný!
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Ke zpoždění dodávky sice nedošlo naší vinou, přesto nás samozřejmě mrzí. Věříme ale, že s objednaným zbožím budete spokojen.
Hezký den,
Radka Kazdová,
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- Absolutně žádná možnost se do firmy dovolat!!! Dlouhé několikadenní čekání na jakýkoliv dotaz.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen. Když jsem se dívala na mailovou komunikaci, odpovídali vám kolegové na maily nejpozději následující den. Telefonáty ještě prověříme - snažíme se na všechny vždy volat zpět, ale vzhledem k právě probíhajícím postupném stěhování firmy do nových prostor je možné, že nám nějaký utekl.
Děkuji za pochopení a věřím, že nám dáte příležitost dojem napravit.
Hezký den, Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Prezentované a dodané zboží neodpovídalo požadovaným parametrům - reklamováno a vráceno.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, ano, máte pravdu. Zboží, které jste objednal, sice funguje - bohužel ale na jiný typ žárovek, než máte vy (v popisu to máme uvedeno). Jsme rádi, že jsme vám mohli vyjít vstříc a dobropisovat vám zpět celou kupní cenu. Chápeme, že potřebujete jiný typ stmívače.
Věříme, že příští objednávka proběhne k vaší plné spokojenosti.
Hezký den, Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- Inzerují zboží které nemají skladem
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
u produktu, který jste si objednal, bylo u dostupnosti uvedeno "Na dotaz" a předpokládaný termín naskladnění.
Tedy rozhodně neinzerujeme, že zboží aktuálně skladem je. Kolega vám navíc hned po objednávce volal a upozornil vás na to.
Našich zákazníků si příliš vážíme na to, abychom je mystifikovali nepravdivým tvrzením a věřte mi, že i nás velmi mrzí, že jsme vám požadovaný produkt nemohli nabídnout.
Přeji krásný den, Radka Kazdová
Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
+ výborné webové stránky
- nefunguje komunikace pomocí e-mailu
- pravá ruka neví co dělá leváReakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
prověřili jsme vaši recenzi a upřímně přiznávám, že nás v tomto případě nenapadá, co bychom mohli udělat lépe. Objednala jste si stejné zboží ve dvou našich různých e-shopech. Mail jste nám žádný neposlala (pátrali jsme s kolegy velmi důkladně), komunikovala jste pouze s naší podporou na chatu. Tuto komunikaci jsem prošla, náš kolega vám nabízel pomoc s objednávkou a maximálně se snažil vyjít vám vstříc - dokonce vám nabídnul, že vám zavolá, protože jste chtěla pomoc po telefonu a neměla jste kredit.
Věřte mi, prosím - pokud uděláme chybu, umíme ji přiznat a omluvit se, v tomto případě k tomu ale nedošlo. Kolega, s ním jste na chatu svou objednávku řešila, je velmi laskavý a zákazníků si váží.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- Obchod ma na strankach neodpovedajuce obrazky ponukanych produktov a nikde neuvadza ze obrazok je len ilustrativny
- Reakcia na email 2 dni
- S reklamaciou sa nic nedeje, su vypocitavi a vedia ze ked stal produkt 100 kc a doprava stoji 90 tak to nebudem vraciat lebo by som preorbil, tak na zakaznika kaslu
Prisiel mi iny vyrobok ako ten ktory bol na obrazku. Pisal som staznost. Po dvoch dnoch prisla odpoved ze to predavaju na reklamacne oddelenie. Od vtedy ziadna sprava. Nikdy viac v tomto obchode nakupovat nebudem, a nikomu to nedporucujem.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
přijměte, prosím, naši omluvu za prodlení. Na mail jsme sice reagovali hned následující den, pravdou ale je, že reklamační oddělení se k němu dostalo opravdu až nyní pro zdržení kvůli stěhování. Kolegyně z reklamačního oddělení se s vámi již spojila.
Rozhodně se však musíme bránit vašemu nařčení z vypočítavosti. Vždy postupujeme s maximální vstřícností vůči zákazníkovi, proto nás i zdržení, ke kterému došlo ve vašem případě, opravdu mrzí. Věřím, že to dokazují i zákaznické recenze na těchto stránkách.
Závěrem bych vám ještě ráda poděkovala za upozornění na špatnou fotografii, kterou nám dal dodavatel. Už jsme to s ním vyřešili a obrázky aktualizovali.
Přeji hezký den a věřím, že budeme mít v budoucnu možnost změnit váš názor na nakupování u nás.
Radka Kazdová, Penta CZ