Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není schopen dopravit objednané zboží na výdejní místo.
    Telefonistka obchodu byla úplně mimo. Naprostá neschopnost.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    díky vašemu podnětu se spojíme se Zásilkovnou - podle toho, co píšete, vám nepředali informace o možnosti vyzvednutí.
    Objednávku jste udělal v pátek 29. 6. odpoledne a my jsme hned v pondělí zboží zabalili a předali Zásilkovně. Vaše objednávka se nám také vrátila jako nevyzvednutá.
    Mrzí nás, že jste svou objednávku nedostal, ale chyba skutečně není na naší straně a se Zásilkovnou to budeme řešit.
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží není shodné s objednaným a telefonicky potvrzeným.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění. Prověříme to a pokud je tomu skutečně tak, určitě to vyřešíme k vaší spokojenosti. Budu vás kontaktovat co nejdříve.
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neúplný popis zboží, které bylo označeno jako 2. jakost. Ve skutečnosti však bylo zboží (trezor) poškozený po pádu na přední roh, který byl následkem prasklý ve spoji. Dle mě vzhledem k účelu použití, naprosto neprodejná věc.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den, v nadpisu produktu bylo uvedeno, že jde o poškozené zboží a stavu odpovídala i cena, ale po vašem upozornění to ještě víc rozepíšeme. Děkujeme za podnět :-)
    Zboží jsme od vás ihned převzali zpět a vystavili jsme vám dobropis. V nejbližších dnech byste měl mít peníze na účtě. Věříme, že na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci.

    Přeji hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    celá dodávka (3 ks reflektoru) dodány v rozbitém stavu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka na internetu a zboží není na skladu.Dívala jsem se i druhý den a stále to nabízeli.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení, byť pro nás nevyznívá příznivě, ale ráda to uvedu na pravou míru.
    Vámi poptávaný produkt aktuálně nemáme skladem, proto jste u něj viděla informaci "Na dotaz", která tam bude do té doby, dokud nám produkt dodavatel opět nedodá.
    Naši operátoři zákazníkům na dotaz rádi zjistí, kdy k tomu dojde, případně ochotně poradí s výběrem alternativního produktu.
    Věřím, že váš příští nákup v našem e-shopu proběhne k vaší maximální spokojenosti. Věřte nám, že pro to uděláme vše, co je v našich silách.
    Hezký den,
    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • reklamace

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    z vašeho hodnocení, bohužel, nedokážu poznat, k čemu došlo. Můžete mi, prosím, napsat na [email protected]? Samozřejmě chceme situaci vyřešit k vaší spokojenosti, prosím proto o bližší informace.
    Moc děkuji za pochopení, Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemůžu doporučit, protože zatím nic nepřišlo a ani nic z obchodu, jestli zboží příjde nebo ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani se neobtěžují informovat o stavu objednávky i když termín dodání dávno vypršel

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ano, máte pravdu, na vámi objednaný produkt ještě skutečně čekáme. Shodou okolností právě kvůli prodlouženému termínu dodání v těchto dnech kontaktujeme všechny zákazníky, kteří jej objednali.
    Jsme rádi, že jste přijal naši telefonickou omluvu a objednávku nezrušil a věříme, že vám spokojenost s dodaným produktem vynahradí delší čekání.

    Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den,
    Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nahradní baterie pro nářadí i cena
    • horší komunikace, dlouhá doba odpovědi
    • špatně zabalený balík,došel značně poškozený
    • nejsou baterie pro jiné kategorie výrobků
    • nedostatečný popis zboží
    • dlouhé dodání

    objednal jsem baterii do aku vrtačky+ dětské nářadí a zaplatil převodem. Zboží tuším bylo skladem a dostal jsem až po týdnu. Balík mi nedorazil do ruky ,ale na poštu další den. Důvodem bylo absolutně nevyhovující zabalení, kde dětský rýček značně vyčuhoval z rozměrné potrhané krabice, kam se nemohl vejít. Na poště balík převázali a tak jsem si ho vyzvedl. Násada rýče byla drobně poškozena, protože nebyla nijak zabalena. Rýč je navíc plastový, čož se na webu nedalo dočíst ze žádného popisu.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme vám za hodnocení, informace o balení je pro nás důležitý podnět, určitě se na to zaměříme.
    Co se ale délky dodání týče - objednávku jsme přijali ve čtvrtek, platba se na účtě spárovala v pátek a hned v pondělí jsme vaše zboží připravili k expedici. Přepravce vyzvedl zboží v úterý (tedy druhý pracovní den po připsání platby na účet) a vás jsme o tom ihned informovali e-mailem. Hned následující den vám kolegyně odpovídala na dotaz ohledně zásilky.
    Prověřovala jsem i popis na webu, v parametrech produktu je uveden materiál dřevo + plast. Pro jistotu tuto informaci ale doplníme i do textu k dětskému rýči, děkujeme i za tento podnět.

    Děkujeme za objednávku i za pochopení a přejeme hezký den,
    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku a platbu jsem vytvořila a zaplatila 4.5.18. Zboží bylo na stránkách skladem, ale je 6.6.18 a stále nic nepřišlo, po dvou urgencích mi bylo sděleno, že zboží teprve 7.6.18 dorazí od dodavatele a pak ho ihned přepošlou. Nechápu proč uvádí, že je zboží skaldem, když není.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a samozřejmě nás velmi mrzí, že nejste spokojena.
    Bohužel se ale musíme ohradit - zboží na webu nebylo uvedeno jako "skladem", ale "Na dotaz". Kolega vás na to po objednávce ještě upozorňoval a nabízel vám možnost okamžitého vrácení peněz.
    Opravdu se maximálně snažíme o spokojenost našich zákazníků a k podobným praktikám bychom nikdy vědomě nepřistoupili.
    Děkujeme za pochopení a věříme, že s objednaným produktem budete spokojena.
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pouze byla automatem potvrzena objednávka a dosud se nic neděje. Ani žádné oznámení o tom, co se děje s objednaným zbožím.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku. Bohužel se jedná o gril, který momentálně nemáme skladem a na webu uvádíme datum naskladnění 8. června 2018.
    Kolega, který má objednávky na starosti, se s vámi spojí a dohodnete se na dalším postupu, ano?
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Strasne dlouho to trva

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen, ale objednávku jsme vyřídili rychle a zboží máte už týden připraveno k vyzvednutí.
    Od 14. května čeká vaše objednávka na vyzvednutí na místě, které jste si určil. Informace o tom vám odcházela jak mailem, tak sms zprávou na kontaktní údaje, zadané při objednávce.
    Máme změnit místo dodání?
    Hezký den, Radka Kazdová
    Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne na objednané zboží čekáme. Dodací lhuta je v rozporu s nabídkou, kterou uvádíte. Věřím, že došlo k nedorozumění. Dalibor Žižka

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    patrně ano. Domluvil jste se s naším kolegou na sloučení této a další objednávky. Kolega vám dle dohody poslal už 25. 4. 2018 proformu faktury, po jejímž uhrazení jsme měli zboží expedovat.
    Protože k úhradě nedošlo, pokoušel se s vámi v minulém týdnu telefonicky spojit, ale marně.
    Vaše objednané zboží tu tedy stále máme připraveno, mohl byste nás kontaktovat, abychom se dohodli na dalším postupu?
    Moc děkujeme a přejeme hezký den,

    Za Pentu CZ Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná zpráva

    S obchodem jsem měla dobré zkušenosti, už jsem nakupovala.
    Čekám 18 !!! dní žádná zpráva a zboží také nedorazilo.
    Objednávka byla zadána 1.5 a platba uskutečněna a stržena z konta 3.5.2018.
    Ráda bych věděla, kde se stala chyba.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den, mrzí nás to, ale vámi objednanou nádobu jsme opravdu neměli skladem a sami na ni netrpělivě čekáme. V době, kdy jste ji objednávala, byla u produktu na webu výrazná informace o tom, že zboží bude skladem po 14. květnu 2018. Po prověření kvality jsme právě začali objednávky expedovat, takže nejpozději zítra by měla vaše zásilka odcházet.
    Věříme, že budete s nádobou spokojena :-)
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi az inzerovano jako skladove, skladove nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    lžou

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost s nákupem u nás, ale proti vašemu nařčení se rozhodně ohrazujeme. Nikdy a za žádných okolností zákazníkům nelžeme, naopak se jim vždy snažíme vyjít maximálně vstříc.
    Budu vám vděčná, když mi na mail [email protected] nebo telefonicky na číslo 608 080 868 sdělíte, oč šlo. Předem moc děkuji a přeji vám pěkný den,
    Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    no nevím....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dni po objednani os. Vyzvednuti objednavka stale byla vyrizovana. Ale stihli mi poslat dotaznik spokojenosti s dorucenou zasilkou.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    objednávka je už od 19. března připravena k vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místě. 19. 3. 2018 v 15:00 hodin vám odcházel mail a o 15 minut později tentýž den SMS zpráva s informací, že si objednávku můžete vyzvednout.
    Obojí jsme odesílali na vaše kontaktní údaje. Pokud vám zprávy nedorazily, napište mi, prosím.

    Díky a hezký den,
    Radka Kazdová, Penta CZ
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 21 dnů od objednání a zatím nic nedoručili a ani se nikdo neozval (zboží vedeno jako skladem)

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen a rádi bychom reagovali.

    Zboží, které jste objednal 10. 3. 2018 (tedy před jedenácti dny), nemáme skladem už od srpna 2017 a po celou tuto dobu je na webu uvedeno "Na dotaz". Jednalo se o bazarový produkt, jehož naskladnění nemáme jak ovlivnit. Po vaší objednávce jsme kontaktovali dodavatele, ale ani tam jsme neuspěli. Jedná se o specifický produkt a nedokáže nám nyní říct, kdy by jej dodal.
    Běžně vyřizujeme objednávky velmi rychle a snažíme se zákazníkům maximálně vyjít vstříc.
    Hezký den, Radka Kazdová
    Penta CZ