Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem zboží v eshopu, uváděné jako skladem a odesílané druhý den. Po online platbě se ovšem situace změnila: přišel mail, že z důvodu inventury (o které samozřejmě věděli),se odeslání o několik dnů posouvá. Pak nastalo dlouhé mlčení. Po cca týdnu přišel další mail, že zboží bylo předáno přepravci. Což ovšem taky nebyla pravda, předáno bylo jen echo o požadavku na přepravu. Dopravci bylo předáno další den.
    Takže shrnuto: zboží skladem a dodáváno druhý den dorazilo za třináct dní.
    Doporučení: nevěřte jim ani slovo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší obchod se kterým jsem se setkal. 30.12. Jsem si objednal zboží a dnes je 13.1. a že strany obchodu ani zmínka o tom proč zboží nedorazilo. Teď se jim chystám volat tak uvidíme co a jak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si sadu nožů jeden nůž solo a brousek. Tady uvádíte dvě sady nožů.????????????????
    • Co mám hodnotit, není co,navíc nemám jistotu, že objednávka je v pořádku

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    v objednávce je sada nožů, jeden samostatný nůž a brusný kámen, tedy to, co uvádíte. Vybral jste si produkty, u kterých máme na webu uvedeno, že aktuálně nejsou skladem a zvýrazněné datum naskladnění 7. 2. 2021. Proto je u produktů i možnost „předobjednání" na daný termín, které jste využil.
    Mrzí nás, že nejste spokojen, bohužel v současné době termín naskladnění nedokážeme urychlit.
    Pokud na vybrané zboží nechcete čekat, kontaktujte mne, prosím, na mailu [email protected] – vaši předobjednávku můžeme buď zrušit nebo vám rádi poradíme s výběrem jiného produktu.

    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • Prístup zamestnancu na houby

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že nejste spokojen. Vaši objednávku jsem ale prověřila a obávám se, že jsme za dané situace víc udělat nemohli. Vzhledem k tomu, že jste si jako způsob úhrady vybral platbu předem, bohužel se zahraniční banky s delší lhůtou, museli jsme s expedicí počkat. Ráda bych se zastala i kolegyně, která je velmi milá a vstřícná a vždy se snaží zákazníkům vyhovět a najít řešení, což se jí ale právě z důvodu zvolené banky tentokrát nemohlo podařit.
    Každopádně nás celá situace velmi mrzí.
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Není to možná chyba obchodu, ale v době nákupu nefungovalo placení online platební bránou. K objednávce už nebylo možné se dostat a zvolit jinou možnost platby. Poté, co jsem se na několikátý pokus dovolal, mi bylo sděleno, že platit online nejde už druhý den. Proč nebyla zmínka o tomto problému na stránkách obchodu? Když jsem chtěl zvolit platbu Google Pay, která byla na stránkách uvedena, bylo mi řečeno, že ji obchod nepoužívá. Mohl jsem platit jen dobírkou nebo převodem. Po dohodě s prodávajícím jsem objednávku e-mailem zrušil.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    moc nás mrzí komplikace, způsobené výpadkem platební brány. I když problém nebyl u nás, chápeme, že to pro vás bylo nepříjemné. Informace o dvoudenním výpadku není zcela přesná – jeden den nefungovala brána ve večerních hodinách, info o výpadku jsme na web dali a po znovuobnovení funkčností brány jsme je opět odstranili. Bohužel následující den brána opět přestala fungovat, což právě postihlo vás. Informaci o Google Pay na webu ale určitě nemáme ani jsme neměli.
    Každopádně se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci.

    Hezký den a hodně štěstí i zdraví do nového roku,
    Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    prislo jine zvozi nez na fotce, ktere jinde prodavaji dvakrat levneji :-(

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za zajímavý podnět – fotografie produktu je správná, odpovídá jak produktu v nabídce, tak produktu, který jste si objednal. Proto by nám moc pomohlo, kdybyste byl tak laskav a vyfotil nám produkt, který jste dostal, abychom mohli zjistit, k čemu došlo. Zároveň jsem se dívala na ceny, které se ale u jiných dodavatelů neliší. Není tedy možné, že šlo o jiný produkt?
    Velmi nás mrzí, že s objednávkou nejste spokojen, bohužel se ale obáváme, že jsme to v tomto případě nemohli ovlivnit.
    Přeji hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivý, účelové klamání zákazníka

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den.
    Ano, ověřovali jsme všechna fakta a bohužel máte pravdu, skutečně u nás došlo k chybě a protože výmluvy nejsou náš styl, přiznáváme ji a velmi nás to mrzí. Kolegové z IT usilovně pracují na odstranění špatného faktoru u skladovosti a věříme, že se to již nebude opakovat. Pokud nám dáte ještě šanci ukázat, že to umíme lépe, budeme si toho moc vážit.
    Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouha dodaci doba

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen, bohužel to v tomto případě nemůžeme nijak ovlivnit. Vybral jste si velmi žádaný a špičkový produkt – nerezovou sušičku potravin G21 Breezer – na který děláme předobjednávky. Ty uspokojujeme vždy přednostně, okamžitě po naskladnění. Termíny jsou u produktu uvedeny a naši kolegové ze zákaznické podpory dokonce ještě u všech předobjednávek zákazníky kontaktují, aby se ujistili, že jsou si termínu naskladnění vědomi.
    Blahopřejeme vám k výborné volbě produktu a věříme, že až sušičku dostanete, vynahradí vám všechny komplikace.

    Krásný den,
    Radka kazdová, Penta CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si album. Poprvé bylo zabalené jen v bublinkove fólii. Samozřejmě bylo poničené. Rohy pomačkané a odřené. Album jsem reklamovala, obchod mi poslal nové album, které bylo sice zabalené už pořádně, nicméně bylo znovu poničené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízené zboží za rozumnou cenu
    • E-shop nabízí něco, co nemá na skladě ani u dodavatele. Zaplatíte dopředu a zboží vám chodí po termínu a po kouskách.

    Chápu snahu "prodat za každou cenu", ale takhle se obchod nedělá. Nespolehlivý e-shop, který nabízí zboží, které po zaplacení "honí" u dodavatele a odběrateli doručuje po termínu a po kouskách.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží bylo za rozumnou cenu, ale zaslání trvalo dlouho. Bohužel se jednalo o toner do laserovky a potřeboval jsem jej co nejdřív.

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme vám toner nemohli dodat dřív. Trošku se nám do toho vloudil víkend, trošku vytíženost dodavatele. Budeme moc rádi, když nám dáte příště šanci dokázat, že to umíme i líp :-)

    Hezký den, Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace
    • Zrušení pobočky v Praze. Dosud byl poměrně výhodný, pro osobní vyzvednutí, když k tomu přibyly náklady na dopravu, výhody vymizely.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • spamy
    • zbytečné okecávání
    • spousta zbytečných e-mailů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod hrubě nedodržuje slíbené termíny dodání

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ano, prověřovala jsem vaši zprávu a máte naprostou pravdu, skutečně jsme nedodrželi dohodnutý termín a moc nás to mrzí. Rádi bychom vám zpoždění termínu kompenzovali alespoň malou pozorností – přibalíme ji k vaší objednávce, ano? Ještě jednou se moc omlouvám a doufám, že nám dáte druhou šanci dokázat, že to umíme i líp.

    Pěkný den, Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem dala do košíku 20.8.2020 a 27.8.2020 jsem musela napsat ,že mě nic nebylo ještě doručeno,Okamžitě mě bylo odpovězeno omluvou a slíbeno,že je již připraveno na expedici a že můžu očekávat zboží hned druhý den k vyzvednutí.Bohužel opět to nedopadlo skrze dopravu ,která mé zboží nenaložila.Po opětovném telefonickém rozhovoru s obchodem mě bylo řečeno ,že až další den.Následující den mě volal dopravce,že mé zboží je poškozené tak jsme se dohodli o nedodání.Poté jsem již o zboží neměla zájem tak jsem zrušila objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobré ceny i sortiment. Jen ta doba než zboží pošlou je týden a více.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaztí zkušenosti nemám. Jedná se o první objednávku, která dosud není vyřízená. Udajně bude doufám po 2.9.2020.

  • Nedoporučuje obchod

    autochladnička chladí jen minimálně spíše je to kufr na potraviny z tohoto výrobku jsem velice sklamaný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není k dostání

    Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ano, bohužel slimáci zaútočili a přípravky proti nim nejsou nikde k mání, takže i my netrpělivě čekáme na naskladnění. Kolega s vámi řešil termín dodání vaší objednávky a opravdu nás mrzí, že vám přípravek nedokážeme dodat dříve. Pokud by se nám podařilo jej zajistit odjinud, budeme vás hned kontaktovat, ano?
    Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ