Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Špatný popis výrobků - u toaletního papíru neuvádí, zda je recyklovaný (na rozdíl od jiných e-shopů)
-
Nedoporučuje obchod
- zboží nebylo možné smontovat
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Můžu vás poprosit o bližší informaci? Tedy v čem konkrétně byl problém? Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli a ihned to budeme řešit.
Předem děkuji, Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem objednávala v předobjednávce, pár dni po objednání volali z obchodu jestli souhlasím s dodáním v půlce září. Vše potvrzeno a čekala jsem dodání. 19.9 jsem volala a dotazovala jsem se na dodání a bylo mi oznámeno že zboží můžu očekávat nejdříve v půli prosince.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
ano, bohužel tomu skutečně tak bylo. Dodavatel změnil termín dodání, takže jsme vaši objednávku nemohli vyřídit v původím termínu.
Mrzí nás to, produkt na trhu skutečně není :(
Za Pentu Family Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
- Oceňuji rychlost vyřízení mé objednávky.
Šokovalo mě, že zboží došlo v roztržené krabici, kdy vnější obal na přepravu byl v pořádku, nepoškozený a vnitřní – samotná krabice byla roztržená, uvnitř krabice taktéž známky poškození obsahu ještě před zabalením a přepravou. Je mi to líto, protože toto zboží jsem si vybrala jako dárek ke svému významnému výročí. Mj. chybí jedna součástka - toto řeším s reklamačním oddělením.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
ještě jednou se moc omlouváme, špatný stav vaší zásilky nás velmi mrzí a už jsme podnikli kroky, aby se to neopakovalo. Doufám, že vám chybějící díl dorazil v pořádku a věřím, že s výrobkem budete už jen spokojená.
Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo uvedeno skladem, ale nebylo. Na informaci o tom, že bude naskladněno až příští týden, jsem se musel doptávat, sami mi ji nesdělili.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
ano, omlouváme se za prodlení s informací, je nám to líto. Kolegové se o případném zpoždění snaží zákazníky vždy informovat, tentokrát to ale nestihli, což nás samozřejmě velmi mrzí a chápeme, jak se cítíte.
Pokud nám dáte ještě jednu šanci, rádi vám ukážeme, že to umíme určitě lépe.
Za Pentu Family Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
- emailový spam
Ačkoliv jsem zadal že nechci zasílat obchodní nabídky, denně mně spamují!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Odmítají při dobírce platbu kartou. Co to používají proboha za dopravce?
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, Kingu.
Mrzí nás, že vám zážitek s přepravcem zkazil dojem z nakupování u nás. Bohužel přístup jednotlivých kurýrů ovlivnit nedokážeme, ale určitě to budeme řešit s přepravní společností.
Děkujeme za podnět a věříme, že příště už proběhne vše v pořádku.
Krásný den,
Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Kolo přišlo v nepoškozen obalu a přesto byla na rámu u šlapek odloupnutá barva. Chybí krytka u řidítek a kolo je celkově špatné. Tento výrobek by prodejce dál neměl nabízet
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den, Dášo.
Moc vám děkujeme za upozornění na vadu výrobku. Mrzí nás to a samozřejmě to budeme řešit s výrobcem. Kolegyně z reklamačního oddělení už jsem požádala, aby se s vámi spojily a navrhly další postup. Uděláme vše pro vaši spokojenost.
Hezký den,
Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Naprostý nezájem o zákazníka. Obchod zareagoval na objednávku cca po týdnu s příslibem zaslání SMS pro vyzvednutí zboží. Po dalším týdnu nic nepřišlo, tak jsem si zboží objednal u jiného obchodníka a druhý den na to jsem se sprchoval. Jednalo se o objednávku solární sprchy k bazénu.
-
Nedoporučuje obchod
- Reklamace přijata
Stále mi reklamace nepřišla..
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojen, ale bohužel jsme to nemohli ovlivnit. Objednávku jsme poslali rychle, reklamaci také – kolegyně vá chybějící šroubky zabalila a odeslala hned v den přijetí reklamace. Bohužel jsme až díky vašemu upozornění zjistili, že přepravce zásilku ztratil. Kolegyně tedy okamžitě zabalila a odeslala nové šroubky, abyste nemusel čekat, než to s přepravcem vyřešíme.
Věřím, že touto dobou je už máte u sebe a že je vše v pořádku.
Kdybyste cokoliv potřeboval, obraťte se na nás, ano?
Hezký den,
Radka Kazdová z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Zatím zboží nedorazilo, takže zatím zklamání.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
objednané zboží bylo formou „předobjednávky" s uvedeným datem dodání. Věříme, že po obdržení kvalitou i funkčností zmírnilo první pocity a že jste s ním spokojeni.
Kdybychom vám mohli s něčím pomoci, určitě se ozvěte.
Hezký den,
Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Varuji před nákupem tohoto zboží, větší šmejd za drahý peníze jsem neviděla. Nepřehledný návod na sestavení. Myslím, že dřevník ulítne při prvním větru a prohne se pod náporem dřeva, natož aby vydržel 2 m3.
Ilustračními obrázky se nenechejte zmást.Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za vaši připomínku k návodu, zkusíme se na to znovu podívat. Co se dřevníku týče – vůbec nemusíte mít obavy.
Určitě neuletí, ani se pod náporem dřeva neprohne. Během posledních let jsme jich prodali řádově několik tisíc kusů, ale ani po velkých vichřicích se na nás nikdo s reklamací létajícího přístřešku neobrátil. Stejně tak jsme zatím neřešili ani prohnutí kvůli zaplnění dřevem. Přístřešky na dřevo G21 skutečně plní funkci, ke které jsou určeny.
Pokud by se vám ale cokoliv nezdálo, určitě se na nás obraťte. Naše servisní a reklamační oddělení je velmi akční a vstřícn, takže by kolegyně všechny případné problémy okamžitě řešily.
Hezký den,
Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Podlaha měla ulámané rohy.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás, že vám podlaha přišla s poškozením, určitě bychom to okamžitě řešili, kdybyste se na nás obrátili. Bohužel se tak nestalo, ale už jsem poprosila kolegyně ze servisního oddělení, aby se s vámi spojily. Určitě naleznou řešení, se kterým budete spokojeni.
Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
obchod nedodržel termín dodání zboží
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc se omlouváme za posunutí termínu dodání. Mrzí nás to, ale doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci ukázat, že to umíme i lépe :-)
Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- Nevyhoda
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc nás mrzí, že s objednávkou nejste spokojeni.
Věříme, že při příštím nákupu bude vše jak má být.
Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
Od pátku mi zásilka trčí v Přerově a druhý den musím čekat doma,
až mi ji dovezou.
Dnes ještě nemám informace, kdy bude doručena, snad to bude dnes.
Děkuji Matalová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Toto je moje první zkušenost s obchodem a hned nepříjemná. Objednávka dorazila přes Zásilkovnu. Na to, že se jedná o dalekohled, tak balení bylo ledabylé. Krabice s dalekohledem byla jen tak vložena do přepravního kartonu a jenom z jedné strany byl vložen kousek bublinkové fólie. Samotná krabice s dalekohledem vykazovala známky toho, že byla otvíraná.
Šok jsem zažil, když jsem vyndal dalekohled. Jeden vetší (výstupní) tubus byl namontován našikmo. Což jsem spravil a během toho jsem zjistil, že plastový zavit tubusu je poškozen, jak se ho montážní dělník (ne)snažil dat správně do kovového zavitu těla přístroje. Zařízení posuvu vstupných čoček se hrozne viklá, takže se nemůže jednat o přesné nastaveni zaostřeni. Kdysi jsem měl dalekohled z Lidlu – AURISOL, ten sice měl celoplastové tělo, ale smontovaný byl bezvadně a nic se na něm nehýbalo, co nemělo. Závěr si udělejte, prosím, sami.Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu i za velmi příjemný a přínosný telefonát. Věříme, žes dohodnutým řešením budete spokojen a že vám dalekohled přiblíží vše, co stojí za vidění.
Budeme v kontaktu, kdybyste cokoliv potřeboval, jsme k dispozici.
Za Pentu CZ Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zboží bylo dodáno v jiné barvě, než je uvedeno. Do objednávky jsem jasně napsal neposílat pokud je barva jiná.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
zahradní domek je v šedé barvě, přesně jak je uvedeno v názvu i na obrázku. Mrzí nás, pokud se vám barva nelíbí, přejete si jej vyměnit za jiný model?
Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ -
Nedoporučuje obchod
- zboží neodpovídá proklamované inzerci.Do dnešního dne mě nebyl zaslán prodejní paragon nebo faktura.
-
Nedoporučuje obchod
- V lednu jsem objednala,dodnes nedostala
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
omlouváme se za prodlení, ale produkt jste objednávala v režimu předobjednávky – byla u něj i informace s přesným termínem naskladnění. V daném termínu jsme je také odeslali, věřím, že se vám líbí a že vám už bude dělat jen radost :-)
Pěkný den, Radka Kazdová, Penta CZ