Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Provedli jsme objednávku - zboží bylo skladem - bohužel zboží jste nedodali. Museli jsme se sami informovat, kde je problém... Po zavolání jsme se dozvěděli, že zboží skladem nemáte ani nevíte termín dodání... Pěkně služby... a odezva klientům...Už vás ani nezajímá, že díky danému jednání jiným vznikají škody....
Provedli jsme objednávku - zboží bylo skladem - bohužel zboží Penta nedodala. Museli jsme se sami informovat, kde je problém... Po zavolání jsme se dozvěděli, že zboží skladem nemáte ani nevíte termín dodání... Pěkně služby... a odezva klientům...Už vás ani nezajímá, že díky danému jednání jiným vznikají škody....
-
Nedoporučuje obchod
- píšou vše skladem ale doručení v nedohlednu.
Vzhledem k tomu, že píší vše skladem, čekal bych rychlé dodání. 8.5. 2023 jsem objednal, je 16.5.2023 a ještě jsem nebyl ani osloven, hlavně že jsem již dostal několikátý dotazník, jak jsem spokojen s nákupem......
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, díky němuž jsme mohli celou situaci řešit s přepravcem. Měl vaši zásilku v depu a opakovaně už několik dní uváděl „nedostatek místa na vozidle" (ověřit si to můžete v odkazu na sledování zásilky, který jsme vám posílali s informací, že jsme zboží předali přepravci).
Hned po vašem upozornění jsme jej zaurgovali, takže dnes bude zásilku doručovat.
Za Pentu CZ Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Komunikace s obchoden dobrá, rychlá odezva na objednávku, ale stav obalu, ve kterém dorazila zásilka, mi nedává jistotu, že by při objednávce dalšího zboží nedorazí ve více poškozeném stavu. Takže si příště rozmyslím, kde nakupovat, ale rozhodně tam, kde nemám negativní zkušenost se stavem doručené zásilky
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s komunikací i s rychlostí vyřízení objednávky. Co se obalu týče – zásillka od nás odcházel astoprocentně v pořádku a nepoškozená, proto se spíš obáváme, že mohl být obal poškozený při přepravě. Vždy doporučujeme zkontrolovat stav při převzetí a řešit to případně s přepravcem. Doufáme, že zboží bylo i přes stav obalu v pořádku. Pokud ne, ozvěte se mi, spojíme se s přepravní firmou a budeme to řešit.
Přeji hezký den,
Radka Kazdová, Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dobrý den , faktem je to, že jsem si ve vašem e-shopu zakoupil dva kusy G21 Přístřešek na dřevo WOH 682 - 302 x 119 cm, hnědý a nyní k vlastní objednávce. Co se týká vlastní objednávky, jejímu průběhu, dodání, nelze vytknout z mojí strany připomínku. Ovšem tak už nemohu kladně ohodnotit kvalitu vlastního přístřešku. Nevím, jak dokonale znáte fyzicky tento výrobek, ale za mě to je 90% šunt ve vztahu k ceně. Upřímně Vám říkám, že kdybych měl možnost si tento výrobek fyzicky osahat, tak zcela jistě bych si ho nekoupil. A je úplně jedno, kdo tento přístřešek prodává. Je mojí chybou, že jsem přehlédl váhu tohoto přístřešku, která jistě něco napovídá o kvalitě. Složil jsem jeden a skutečně bez asistence dalších dvou lidí je montáž velmi náročná a to hlavně díky nekvalitnímu materiálu (jednotlivé prvky jsou sice plechové, ale tloušt'ka materiálu se rovná papíru), který tvoří nosnou kostru. Přístřešek musí stát na ideálně rovném podkladu, ne na běžném povrchu. Jsem téměř rozhodnut, že s největší pravděpodobností jeden kus přístřešku vrátím. Výše uváděný přístřešek na dřevo NEDOPORUČUJI !
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno v pondělí, za celou dobu objednávky se mi obchod ani nesnažil sdělit, že by měla být objednávka opožděna. Při následném ověření stavu objednávky se pouze vymlouvali na to, že zboží nedorazilo od výrobce, přičemž u výrobku měli uvedeno, že je skladem. Za mne se obchodník vyfailoval sám.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc se omlouváme za komplikace a mrzí nás, že se k vám zásilka dostala s několikadenním zpožděním. Chyba byla skutečně u nás, neaktualizovala se nám informace o skladovosti. Děláme vše pro to, aby se situace neopakovala. Věříme, že nám dáte ještě šanci dokázat, že to umíme i lépe :-)
Hezký den, Radka kazdová, Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Objednala som 4 ks TRAVINU 20 kg Chceli ste vopred zaplatiť a dorazili len 2 ks a kde sú tie ostatné? Veď to je 162 € ako ja k tomu prídem!
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste nespokojená, ale jsem si jistá, že u nás k žádnému pochybení nedošlo. Způsob platby si může každý zákazník zvolit sám. Co se týče dopravy – psala jste nám mail s dotazem v neděli ráno, kolega vám okamžitě odpověděl. Přepravní společnost má správně doručit zásilku, složenou z více kusů, najednou. Ve vašem případě to zřejmě nedodrželi a my jsme to s nimi hned v pondělí řešili, takže věříme, že už se to nebude opakovat.
Mrzí mne, že zažila pocit obav.
Jsme rádi, že nyní už je vše v pořádku a přejeme hezký den.
Za Pentu CZ Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Obchod dobrý, ale balík měl roztrhaný a poničený obal a dopravce neměl jak ho dopravit od auta alespoň za plot (váha 85kg) tak to táhl po zemi.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za upozornění na problematického kurýra. Už to řešíme s přepravní společností.
Za Pentu CZ Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být zaskladněno začátkem března k čemuž nedošlo. Ze strany prodejce jsem o této skutečnosti informován nebyl. Dále hodnotit nemohu.
-
Nedoporučuje obchod
Opakovaně nebylo uváděné “skladové zboží doopravdy skladem.
-
Nedoporučuje obchod
- cena, ale zatím zboží nemám...
- termín dodání, zboží skladem, ale ani po týdnu nic, stále mlčí
-
Nedoporučuje obchod
Objednane zbozi nedodano, stav u dodavatele by si mel obchod vcas zjistit a nenabizet zbozi, ktere neni k dispozici.
-
Nedoporučuje obchod
- Píšou, že mají skladem, ale není to pravda
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikujete!!!
Zboží tu ještě není a již obtěžujete s dotazníkem!
-
Nedoporučuje obchod
U objednaného zboží kde mají 5 ks skladem a expedice ihned po týdnu až po mem telefonátu vám je zděleno,že čekají až jim zboží doručí dodavatel,takže tento obchod jenom lže o zboží které ani nemá
-
Nedoporučuje obchod
Zboží neodesláno ani po 10 dnech, přesto píšou skladem ihned k odeslání. Žádné zprávy o dodání zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Zaškrtl jsem, že nechci dostat tento dotazník, i jsem to dopsal do poznámky. Domnívám se, že tento eshop porušuje evropskou směrnici známou jako GDPR!!!
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
dostala jsem od vás zprávu včera odpoledne a okamžitě jsem vaši adresu odebrala, takže už vám od náš žádný další mail nepřijde.
Děkuji za upozornění a omlouvám se za případné komplikace.
Hezký den, Radka Kazdová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží bylo objednáno a zaplaceno 15.12., dne 23.12. jsem jej ještě neměla!!!
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
takže vás Zásilkovna nekontaktovala? Podle našich informací sice několik dní převážela zboží mezi depy, ale v pátek 23/12 byla vaše zásilka na vámi zvoleném výdejním místě už od 8 hodin ráno připravena k vyzvednutí. Mrzí nás, že se k vám nedostala včas, nicméně my jsme ji opravdu v pořádku a včas odeslali.
Hezký den, Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
S objednávkou se nic neděje, zboží ani po čtyřech pracovních dnech není na cestě, žádná informace o zpoždění, nic. Za mne zklamání.
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
moc se omlouváme za komplikace, zdrželo se nám naskladnění od dodavatele. Vaši zásilku jsme už předali přepravci, doručí vám ji co nejdříve.
Pokud byste cokoliv potřeboval, ozvěte se, uděláme vše pro vaši spokojenost.
Hezký den, Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
- Zboží propagované jako skladem, skladem nebylo
Reakce obchodu PENTA CZ s.r.o.
Dobrý den,
ano, bohužel nám jeden kus z vaší objednávky chyběl, naskladnili jsme jej krátce po vašem zrušení objednávky. Mrzí nás to, chtěli jsme vám nabídnout lepší alternativu s tím, že rozdíl bychom vám neúčtovali.
Věříme, že příště budete spokojeni, uděláme pro to maximum.
Hezký den, Radka z Penta Family -
Nedoporučuje obchod
Źádna komunikace dlhhe čekání.