Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani měsíc a půl po objednání a zaplacení nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, paní Mio,

    je nám velmi líto, že jste zklamaná. Objednávala jste položku, která má status Objednáno, kde je uvedeno, že pro termín dodání, je třeba nás kontaktovat. Informovali jsme Vás o delší době dodání, s nabídkou vrácení peněz. Dle dohody s kolegyní jste chtěla počkat. Každopádně peníze jsme Vám vrátili. V okamžiku, kdy zboží neskladníme, budeme Vás informovat a případně se domluvíme na dodání s platbou při převzetí na naše náklady.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    situace nás velmi mrzí, objednané zboží mělo status na objednávku a delší dodací lhůtu již při samotném vytvoření objednávky. Bohužel došlo ještě ke komplikaci při dopravě a tím se to o pár dní ještě protáhlo. Ještě jednou se omlouváme.
    Mějte se hezky
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nikdy neodeslal zboží a nereaguje na emaily

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, pane Winklere,

    bohužel nám od Vás žádný email nedorazil, jelikož na maily reagujeme obratem. Objednával jste od nás granule v týdnu, kdy jsme měli dovolenou, proto nedošlo k expedici obratem. Balíček Vám dnes odchází a dorazí do dvou pracovních dnů nejpozději je u Vás. Děkujeme za pochopení a přejeme hezké léto.
    Peliskydog.cz

  • Nepřišla správná barva

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se, kolega ve skladu omylem zaslal celo černý, místo černé se šedou. Dle naší telefonické domluvy Vám zasíláme náhradní potah ve správné barevné kombinaci, abychom tuto chybu napravili. Moc nás to mrzí. Děkujeme za pochopení.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Jsme rádi, že jste spokojená. Věříme, že to nedoporučení byl jen překlik :-)
    Mějte se pěkně.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych věděl, že to bude tak dlouho trvat nakupoval bych jinde.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, pane Tomáši,

    děkujeme za zpětnou vazbu na nákup u nás. Omlouváme se, že jsme nedodrželi udanou dobu dodání 5-7 pracovních dní o 1 den, kvůli zpožděné dodávce z externího skladu. Přijměte prosím jako omluvu slevu na objednávku, kterou jsme Vám vrátili dnes na kartu. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme. Věříme, že s pelíškem i miskami budete Vy i Váš pejsek spokojeni.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký a pěkný sortiment
    • Extrémě dlouhá dodací lhůta
    • Pozdní obdržení informace o zpoždění dodání zásilky
    • Stejný produkt o poznání dražší než v jiných obchodech

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Situace s dlouhým dodáním nás velmi mrzí, bohužel došlo ke zpoždění dodání z externího skladu, kvůli technickému problému s dodávkou. Informovali jsme v den, kdy mělo přijet a bylo expedováno. Jako omluvenku prosím od nás přijměte slevu na výrobek za další dodací lhůtu.
    Hezký den
    Peliskdog.cz

  • Pelíšek stále nedorazil přesto, že jsem do obchodu psala a bylo mi řečeno, že v pondělí nebo úterý určitě a za 4 dni to bude 14 dní a stále nic.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a omlouváme se za zdržení s objednávkou. Zboží do Vaší objednávky se nám zpozdilo dva dny na cestě z centrálního skladu, obratem bylo expedováno a máte ho již připravené k vyzvednutí, o čemž Vás kolegyně informovala. Situace nás se zpožděním mrzí.

    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zaplaceno, ale stále mi nebylo doručeno, na email obchod nereaguje. Doručovací doba je velice dlouhá.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Na email jsme Vám nereagovali z důvodu dovolené, dle naší tel domluvy bohužel došlo ke ztrátě balíčku z centrálního skladu a proto se dodací doba prodloužila. Situace nás velmi mrzí a věříme, že i tak budete s našimi výrobky spokojená.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • v objednávce měla být jako dárek role 20ks sáčků na trus. Bohužel, nikde nic!

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, pane Tonik,
    děkujeme za recenzi. Situace se sáčky nás velmi mrzí, přikládáme je ke každé objednávce jako dárek, bohužel se někdy stane, že vypadnou při přepravě. V případě, že budete mít zájem, tak je dopošleme na naše náklady. Přejeme ať se pejskovi dobře leží v pelíšku od nás a Vám hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to skoro měsíc a zboží nedorazilo. Po objednání přišel email, že zboží dorazí do 5ti pracovních dnů. Po uplynutí lhůty jsem psala email,nic, volala jsem , dozvedela jsem se, že nabere zpoždění dalsi tyden a že se mi ozvou. Opět bez reakce, stornuji objednávku.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou, kdy jsme Vás informovali o delší dodací lhůtě kvůli výpadku materiálu.
    Jsme rádi, že jsme si to vykomunikovali a peníze za objednávku Vám byli vráceny obratem.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

    • Na zboží jsem čekal 9 dnů. Pak přišlo zabalené v krabici koupené v Polsku. Určitě bych pelech pořídil v Polsku o polovinu levnější. Telefonní komunikace nula.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, mrzí nás, že nejste spokojena. V případě, že chcete zboží vrátit, můžete tak do 14 dní od doručení učinit a vrátíme Vám peníze. V rámci ekologie, používáme recyklované krabice. Zboží mělo v době objednání skladovou dostupnost 5-7 pracovních dní, dle sledovacího čísla jsme Vám doručili 7. pracovní den. Telefony standardně zvedáme. Pokud je někde problém, stačí nás kontaktovat.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vaše zboží stále nedorazilo, takže nemám co hodnotit. Akorát pak s těmito emaily lidi dráždíte..

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jak jsme již psali níže, dotazníky za Heureku chodí automaticky a jelikož jsou nastaveny Heurekou pevným počtem dnů od objednávky, nikoliv od jejího vyřízení a naše dodací lhůta je nyní aktuálně delší než tento počet dní nemůžeme zaslání dotazníku nijak ovlivnit, o čemž řádně informujeme. Vaše objednávka byla doručena v avizované lhůtě, přesto nás delší termín dodání mrzí vzhledem ke karanténě na expedičním skladu.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi pelíšky spokojen.

    Hezký den přejí
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vždy zatrhuju nezasílat dotazník.
    • Do prdele co je na tom k nepochopení, dotazník už otravuje a zboží v nedohlednu, bežte do řiti.Heuréka !!!

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění dodávky o 2 dny, na které jsme Vám poskytli slevu za čekání.
    Dotazníky bohužel odesílá Heureka již po 6 dnech od objednání a naše dodací doba je 7-10 pracovních dnů.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne objednávka nebyla vyřízena, zoufalá komunikace.....
    Určitě bych obchod nedoporučila, i když mají krásné pelíšky, zatím však pouze na obrázku.
    Pokud moje objednávka ještě nebyla vyřízena, považuji zaslání dotazníku za dosti nevhodné a skoro i drzé.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, paní Ivono,
    děkujeme za Vaši recenzi. Jak jsme již psali níže, dotazníky na heureku chodí automaticky a jelikož jsou nastaveny heurekou pevným počtem dnů od objednávky, nikoliv od jejího vyřízení a naše dodací lhůta je nyní aktuálně delší než tento počet dní nemůžeme zaslání dotazníku nijak ovlivnit. Co se týká dodání, již jsme to s Vámi komunikovali telefonicky a celé situace nás velmi mrzí.
    Děkujeme za pochopení a věříme, že bude s našimi pelíšky spokojena.
    Hezký den
    Kristýna Vlček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá čekací lhůta, žádné upozornění na problém s dodáním zboží

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávku. Zpozdili se nám položky na cestě z externího skladu a Vaše zásilka byla mezi nimi. Objednávku jsme Vám již vyexpedovali. Děkujeme za pochopení, celá situace nás velmi mrzí.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mi nepřišlo ani žádná zpráva, že zásilka je opožděna

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, paní Nováková,

    omlouváme se za zpožděnou expedici z důvodu delšího dodání z externího skladu. Zásilka byla již vyexpedována a zboží máte na cestě. Situace nás velmi mrzí.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatené informace o expedici zboží

    Zboží jsem objednala před asi 17ti dny a stále nedorazilo a ani nevím, zda bylo vyexpedováno. I po provedené platbě mi přišel email s žádostí o "dodatečnou platbu". Na mail s prosbou o vysvětlení situace mi odpověď nepřišla.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, celou situaci jsme prověřili a mrzí nás to, ale chyba není na naší straně. Dne 17.12. jste udělala objednávku a zvolila platbu GOPAY - kartou, kdy Vám transakce neprošla systémem. V emailu máte vždy v tomto případě informaci od GOPAY se stavem transakce. Jelikož jsme platbu neobdrželi, tak jsme ji 28.12.2021 znovu urgovali naším emailem, kde je informace i s pokyny platbou přes účet v případě, že neprojde GOPAY. Dne 29.12.2021 jste se dle systému GOPAY pokoušela platbu provést znovu, ale vždy vypršela a ani našem účtu částku od Vás nemáme. Z tohoto důvodu Vám nebyla tedy objednávka expedována. Děkujeme za pochopení.
    V případě, že o pelíšek máte stále zájem, tak objednávku není problém poslat na dobírku, případně zaplatit převodem a stačí nás kontaktovat. Email od Vás bohužel žádný nemáme.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 20.12. 2021. V potvrzení objednávky mi bylo sděleno, že bude odesláno v úterý 28.12. 2021 , nejpozději ve středu. Dnes je 1. 1. 2022 a zboží zatím nedorazilo. Neměli avizovat dobu odeslání, pokud si nebyli jistí, že ji dodrží.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, paní Dagmar,
    velmi nás mrzí celá situace, bohužel se nám zboží zpozdilo při dodávce z externího skladu a nemohli jsme to předpokládat.
    Všem jsme rozeslali email s omluvou a zpožděním s datem nového odeslání, případně možností objednávku stornovat.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostě dlouhá doba dodání