Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V inzerátu na dodání pelíšku firma slibuje dodání do dvou dnů. Po dvou dnech napíše, že dodání bude do týdne a nakonec dostanu omluvný dopis, že se vyskytly komplikace a proto s dodáním pelíšku mám počkat ještě dva dny. neseriózní jednání.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Vážený pane Vladimíre,

    děkujeme za objednávku i Vaši recenzi. Omlouváme se za způsobené komplikace, Vámi objednané zboží Pelíšek pro psy Bouda má dodací termín 4-5 pracovních dnů z externího skladu. Nikoliv dva dny. Jelikož nastali komplikace u přepravce, seriózně jsme Vás informovali o zdržení s omlouvou z těchto důvodů. Situace nás velmi mrzí, bohužel jsme ji nebyli schopní ovlivnit ani předpokládat.
    Předem děkujeme za pochopení.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze se tam dovolat, zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Telefony normálně fungují a bězně se k nám zákazníci dovolají.
    Vámi objednaná položka měla dodací termín 5-6 dnů, bohužel kvůli technickému zádrhelu při dodání zboží (zůstaly nám balíky na dodacím depu) se expedice zpozdí o 2 dny. Moc nás to mrzí a bohužel nemůžeme tuto situaci ovlivnit.
    Děkujeme za pochopení.

    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Vámi objednaná položka měla dodací termín 5-6 dnů, bohužel kvůli technickému zádrhelu při dodání zboží (zůstaly nám balíky na dodacím depu) se expedice zpozdí o 2 dny, což jsme Vás již informovali v emailu. Moc nás to mrzí a bohužel nemůžeme tuto situaci ovlivnit.
    Děkujeme za pochopení.

    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zpracování pelechu nic moc slabá látka na vršku pelechu že náš pes tam udelělál díru za 20 min co ho měl když si to škrabal aby si lehl.V popisku je napsano že je to odolné vůči drapkum ale to neni pravda takže pelech za 1200 kč jak když člověk vyhodí z okna.Za mě nedoporučuju tyto pelechy je to jak když to vyrábí číňan za stovku :D

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Vážený pane Denny,
    děkujeme za Vaši recenzi. Objednal jste u nás pelech matrace premium, který je odolný proti drápkům při běžném užívání psa, není však stavěný na 20min hrabání drápy na jednom místě, což nevydrží asi žádný látkový pelech. Těchto matrací prodáme ročně poměrně hodně a nemáme na ně žádné reklamace, zákazníkům slouží i několik let. Naším cílem je každopádně spokojený zákazník, takže nám prosím zašlete fotografie poškození a přijmeme to do reklamačního řízení, ať nemusíte pelech úplně vyhazovat. Za kvalitou našich výrobků si stojíme a opravdu to nejsou pelíšky vyrobené číňanem za stovku.
    Přeji Vám příjemný den
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Hezký pelíšek
    • Zboží dorazilo za dost dlouhou dobu, pokud bych se neozvala, nikdo by to neřešil. Navíc byl pelíšek nacpaný jen v krabici bez jakéhokoliv dalšího obalu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uvedeno na eshopu,že je skladem. Zboží jsem objednávala 3.1. a 4.1. mi došla emailem zpráva,že 7. nebo 8.1. mi budou zboží expedovat. Bohužel se tak nestalo. Dnes je 15.1. a zboží stále není na cestě a ani žádná zpráva od obchodu co je za problém. Rozhodně nákup v tomto obchodě nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatim nedodano(obj.20.12.2020 a zaplaceno)
    • neodpovidaji,nekomunikuji se zakaznikem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po obdržení platby a automatickém potvrzení 25.11. 2020 v kolonce Stav: NEVYŘÍZENÁ/ ZAPLACENÁ, žádná informace jak probíhá objednávka, do kdy je předpokládaný termín prostě nic. Hlavně že peníze došly!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám objednané a zaplacené již 20 dnů a stále nedorazilo.
    mn

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ještě nemám a nekomunikuji se mnou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno, na stránkách mají 3-5 dní, čekám již 14 dní a nic. Na opakované dotazy nikdo nereaguje, hrůza !!! Nejsou schopni ani napsat, kde je problém. Ochod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    pelíšek má zpoždění z důvodu výroby v zahraničí. Omlouváme se za prodlení v mailové komunikaci 2 dny způsobenou kolegyní v karanténě a velkém náporu objednávek. Vše jsme již dnes vyřešily po telefonu.
    Díky za pochopení.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co mám ohodnotit? Když zboží stále nedorazilo!!!

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší dobu dodání způsobenou zdržením ve výrobě. Děkujeme za pochopení. Zboží již bylo v pořádku dodáno.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé doručení
    • Žádná komunikace ze strany obchodu

    Objednávka byla v obchodě přijata před 3 týdny a doposud nebyla doručena. Co mě trápí nejvíce je, že mě obchod ani sám nekontaktoval aby vysvětlil zdržení a když jsem do obchodu volala, nikdo se neomluvil a naopak jsem se pouze dozvěděla, že moji objednávku registrují a, že ke zdržení došlo z důvodu objednávky ze zahraničí a z důvodu nákazy COVID-19 to tak dlouho trvá. Podle mého názoru je to pouze výmluva a pokud ne, rozhodně by mě jako zákazníka při nejmenším uklidnilo, kdyby mě obchod o progresi doručení informoval sám., to se však bohužel nestalo. Postel jsem koupila pro svého psa aby jo ji mohla používat na zahradě, aby neležela na studené zemi. Před 14 dny jsem byla informována při telefonickém rozhovoru, že postel je mě dorazí 3 týden po objednávce, je čtvrtek a zatím se nic neděje. Nedoporučuji nákup produktů v tomto obchodě. Doufám, že produkt dorazí v pořádku.

    Reakce obchodu Pelíšky DOG

    Dobrý den, Dog lover,

    Vámi objednaná položka měla status dodání Na objednání - 14 dnů, z toho důvodu jsme Vás v této lhůtě nekontaktovali jako první. Při našem tel. rozhovoru jsem Vás informovala, že se omlouváme, ale bohužel nám zboží dorazí kvůli situaci v UK (přímo ve výrobě) kvůli COVID-19 zhruba s týdenním zpožděním. Balíky máme v tranzitu a obratem je odesíláme. Děkujeme ještě jednou za pochopení vzniklé situace, která nás velmi mrzí.
    Hezký den.
    Peliskydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zasláno jiné žboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 11-ti dnech nic nedoručeno, žádná reakce obchodu o zpoždění.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Komunikace obchodu dosti vázne. Zboží mají krásné ale chtělo by to doladit servis pro zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No, obchod mi napsal že mi zboží budou doručovat a že v dalším mailu pošlou číslo zásilky, ale žádný email od te doby nepřišel. Takže jsem asi narazil na nějaký šmejdský obchod :/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo prijeti objednavky a pote jiz nic. Obchod jsem pisemne kontaktoval, jaky je stav objednavky a zadna odezva. Telefon take nikdo nezvedal dva dny po sobe.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potah je vhodný pouze pro psa co v autě leží . Pokud se vás pes v autě pohybuje je úplně k ničemu . Po první cestě jsem musela přišít úchytky na dveře protože jsou to nekvalitně přišíté . Navíc je potah je tak slabý že máme úplně poškrábané sedačky. Takže za mě je úplně zbytečný kupovat takhle dráhy potah .

  • Žádná komunikace. Kdyby jsem neuhanela aspoň zalohovou fakturu, tak nevím nic ohledně objednávky. I když, vlastně od půlky dubna porad žádné info. Nedovolila bych si to ke svým zakaznikum.
    Mrzí me to.