Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi nejdříve sdělil datum expedice 5 dní po objednávce, ale až po telefonickém dotazu dalších 5 dní po slibovaném termínu jsem se dozvěděl, že budu čekat další skoro 3 týdny. V systému tato informace nebyla (prodejce tvrdil že ano) a email s oznámením dalšího zpoždění přišel až po tomto telefonátu (prodejce tvrdil, že už byl odeslán dříve). Kdybych se sám nezajímal, čekám dodnes. Objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...dne 27.2. jsem udělala mailem objednávku, která po telefon.urgenci dne 2.3.mě došla smska potvrzující nabalení objednávky...a smska k vyzvednutí došla, až 6.3.2018 v odpoledních hodinách !!!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Vaše objednávka skutečně přišla v úterý 27.2 v noci 23:05
    Ihned následující pracovní den ve středu 28.2 jsme Vám v 8:50 psali, že bude komplet expedováno ve čtvrtek 1.3.
    To se i stalo a 1.3 ve 12:25 jsme Vaše zboží expedovali. Poslali jsme Vám o tom v tento čas EMAIl i SMS i s číslem Vaší zásilky. - cca v 16:30 Váš toner společnost GEIS odvezla do Vámi zvolené zásilkovny.
    …standardní expedice druhý pracovní den tak jak uvádíme i na webu!

    V pátek 2.3. ale nastal problém protože na Vaší objednávce jste do pole jméno kontaktní osoby nevložili viditelnou hodnotu ale jen znak mezery. (pokud by byla hodnota jméno prázdná náš systém by to odhalil a zásilku automat nepostil, mezerník je ale také znak a proto zásilka prošla naší expedicí) Takovouto Vaši zásilku nemohli ale ve výdejně systémově přijmout je to pro ně povinný údaj. Proto ji odeslali zpět.
    To jsem stopnul a osobně nejednou komunikoval se zásilkovnou aby udělali vyjímku a nezasílali toner zpět protože na něj zákazník spěchá… v pondělí tedy znovu z depa odeslali zásilku na výdejní místo.

    Udělali jsme vše pro to aby jste svoji zásilku dostali včas. Z důvodu chyby, kterou jsme nezavinili došlo ale k dvoudennímu zpoždění.
    Omlouvám se, že si nikdo nevšiml nestandardně "nevyplněného" jména. Systém jsem na základě Vaše případu nechal ošetřit i na tuto vyjímku.

    S pozdravem za firmu Pekro
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    • Bohužel už tuto klávesnici nedováží, ale v nabídce ji stále uvádí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo skladem ,jak bylo avizováno.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé jednání i o svátcích.
    • Nikde nebylo v popisu napsáno,že produkt byl již rozvalený a používaný.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přijatelná cena
    • Prodává rozbalené a použité zboží jako nové

    Kupoval jsem zde mikroskop jako dárek pro dceru. Došel mi omatlaný, bez vzorků. Reklamace byla úspěšná, avšak podruhé už bych zde nenakoupil. Stojí to nejen zbytečné nervy ale i čas. Přitom by stačilo vrácené zboží označit jako rozbalené či použité prodat např. za výstavní cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nereagovani na emailovou komunikaci
    • Po telefoni komunikaci, nesplneni dohodnutych veci

    Objednavka mi mela byt dorucena kuryrem dpd. Bohuzel objednavka byla zaslana jako firemni zasilka, ktera od zasilkove sluzby nemusi byt trekovana, protoze se pocita s dorucenim na recepci nebo vratnici, ktera si zasilku prevezme. Po uvedomeni od obchodu automatem, jsem nedostal zadnou vyzvu o dobe doruceni ani treking cislo od kuryra. Psal i volal jsem do obchodu, jak je mozne, ze mi nebylo nic doruceno a zadal jsem obchod o zjisteni stavu objednavky, pripadne o preposlani treking cisla. Od zamestnance obchodu jsem byl ujisten, ze mi tyto informace doda, nestalo se tak, dokonce neprisla vubec zadna odpoved. Po par dnech mi byla zaslana sms, ze mam zasilku na parcel shopu kuryra, tzn. ze bych si musel zasilku vyzvednout sam, smozrejme tam uz cislo zasilky bylo. Rozhodl jsem se tedy resit situaci s dpd/ppl sam, kdy jsem je informoval o situaci, bylo mi slibeno, ze mi bude z parcel shopu dorucena zasilka na misto urceni. Po 2 dnech cekani jsem si nakonec do parcel shopu zajel a vyzvedl si balik sam. Takze jsem nakonec zaplatil 100kc uplne zbytecne. Takto si jednani se zakaznikem opravdu nepredstavuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • po vrácení PC monitoru mi byly ihned odeslány peníze na můj účet
    • obchod prodává PC monitory i s 15 bíle svítícími pixely
    • z toho bylo 8 vadných bíle svítících pixelů uprostřed obrazovky
    • prodává zboží tzv. druhé jakosti ?
    • nebo prodává zboží už jednou vrácené ?
    • po vrácení zboží mi bylo e-mailem sděleno, že PC monitor je OK
    • servis nebere vadné pixely jako vadu PC monitoru
    • ani to nepoznal - PC monitor byl podle nich OK
    • nereklamoval jsem, ale ihned odstoupil od kupní smlouvy

    obchod prodává PC monitory i s 15 bíle svítícími pixely
    z toho bylo 8 vadných bíle svítících pixelů uprostřed obrazovky
    prodává zboží tzv. druhé jakosti ?
    nebo prodává zboží už jednou vrácené ?
    po vrácení zboží mi bylo e-mailem sděleno, že PC monitor je OK
    servis nebere vadné pixely jako vadu PC monitoru
    ani to nepoznal - PC monitor byl podle nich OK
    nereklamoval jsem, ale ihned odstoupil od kupní smlouvy
    PC monitor v tomto obchodě v žádném případě nenakupovat !!!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Němec,
    Musím čelit pomluvám, které jste tu o nás uvedl.
    Za naši firmu jsme přijali objednávku a druhý den odeslali nové original zapečetěné zboží oficiální české distribuce LG. Produkt jste po 6ti dnech bez udání důvodu vrátil zpět naši adresu s odstoupením od kupní smlouvy dle OZ. Již v den přijeti zpět jsme Vám potvrdili tuto skutečnost, že zboží přišlo OK a ve stejný den jsme Vám vrátili zpět Vaše prostředky.

    Vaše kritika
    - obchod prodává PC monitory i s 15 bíle svítícími pixely.
    *Omlouvám se do produktu v den expedice nevidíme. Produkt je originál zabalený a zapečetěný

    - z toho bylo 8 vadných bíle svítících pixelů uprostřed obrazovky.
    *Toto také nemůže ovlivnit žádný prodejce. Rozdíl může být jen vtom jak se prodejce zachová když se něco takového stane

    - prodává zboží tzv. druhé jakosti.
    *To je LEŽ! Nic takového v sortimentu nemáme. Jedna se značkový produkt LG z oficiální CZ distribuce.

    - nebo prodává zboží už jednou vrácené.
    *To každý prodejce na internetu, který dodržuje zákon. Přece si nemyslíte, že každý vrácený notebook vyhodíme. Nicméně použité zboží je řádně na webu označené a prodáváme jej se slevou. To ale nebyl Váš případ dostal jste nový zapečetěný kus.

    - po vrácení zboží mi bylo e-mailem sděleno, že PC monitor je OK.
    *Ano protože jste jej vracel na základě odstoupení od kupní smlouvy. Nikoliv jako reklamace. Nikde jste nezmínil, že je produkt vadný, že má vadné pixely. Pro expedici bylo zboží kompletní a Vašemu požadavku bylo vyhověno - kupní cena ihned vrácena. Nebo by jste si přál abychom Vám napsali že není vrácení OK. Že je produkt vadný a proto Vám nevrátíme kupní cenu a budeme jej reklamovat?

    - servis nebere vadné pixely jako vadu PC monitoru - ani to nepoznal - PC monitor byl podle nich OK
    * to je opět LEŽ. Váš vrácený produkt nebyl ještě na servisu. Až na základě této Vaší "recenze" jej zasíláme do servisu LG z důvodu podezření na závadu.

    - nereklamoval jsem, ale ihned odstoupil od kupní smlouvy
    *ANO to je pravda. A proto nikdo celou dobu neví, že měl produkt nějakou vadu. To jste neoznámil nám jako svému prodejci ale celému světu zde na internetu.

    - PC monitor v tomto obchodě v žádném případě nenakupovat !!!
    *PROČ? Protože Vám pane Němec přišel vadný novu kus? to by se Vám nikde nestalo?
    Jistě stalo, ale otázkou je jak by se zachoval jiný prodejce!

    Za firmu Pekro.cz Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatna komunikace
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé stránky - načítání produktů - než člověk něco najde tak to trvá
    • objednané zboží nesedělo s obrázkem u produktu
    • eshop se vymlouval že musí umístit u jednoho produktu dvě fotografie různých typů produktu(aby to mátlo zákazníka nebo proč?)protože to prý vyžaduje výrobce produktu(HP - myš za 222 Kč)
    • na tento problém jsem upozornil opakovaně a eshop se mi ozval až na třetí urgenci - nikdo to neřešil
    • teď musím všechno zabalit a poslat zpátky jiným kanálem než mi zboží přišlo - hrozně zbytečné práce kvůli chybě eshopu - zabité hodiny a skoro se mi nikdo ani neomluvil - výborný přístup v eshopu který se chlubí tím že "Prodejem služby nekončí"

    Lepší se tomuto eshopu vyhnout - konkurence nabízí i levnější zboží ovšem s výborným servisem

  • Nedoporučuje obchod

    Dne 24.24.9.2017 jsem si objednal bezdrátovou myš. Dneska máme 10.10.2017 a zásilku jsem ještě neobdržel. Už si u této firmy nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Hajek
    Myš jste ještě neobržel protože nebyla v den objednání skladem. Tuto informaci jsem měl již před objednáním a navíc jsme Vás na to písemně i telefonicky 26.9. upozornili a uvedli předpokládaný termín naskladnění 8.10. Přišlo až v pondělí 9.10.
    Dnes 10.10.bylo 13:08 zboží expedované k Vám a na to konto jste vy 13:29 poslal tuto recenzi.

    Vám přeji pěkný den, a přeji si aby jste byl s vybraným produktem spokojený

    Stanislav Kropáček - jednatel za pekro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednávala jsem na doporučení, bohužel zboží doposud nedoručeno ačkoli bylo deklarováno skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po potvrzeni objednavky jak na email, tak i sms zpravou zbozi dodnes (po dvou tydnech) nebyl schopen obchod pripravit k vyzvednuti!.. pritom uvadeji, ze je skladem..
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné výhody jsem nezaznamenal.
    • Poslední e-mail poslali, že zboží je rezervováno na skladě s dodáním za cca 3 týdny. Termín už je více jak další 3 týdny pryč. Komunikace žádná.

    Bohužel nedoporučuji, protože komunikace obchodu v případě, že zboží nemají je naprosto nedostatečná.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Jesenský,
    Máte pravdu! Nezbývá mi nic jiného než se omluvit. Vaši objednávku jsem prověřoval a je to naše chyba.
    Produkt nebyl skladem a původní termín dodání do ČR 3-4 týdny, který jsme Vám po objednání uvedli nebyl ze strany vendora (dovozce) dodržený. Z důvodu pochybení kolegy jsme Vám o této skutečnosti nedali včas informaci a Vaše objednávka tak zůstala nevyřízená.
    Dnes se s Vámi náš pracovník spojí k dořešení Vaší objednávku.

    Uděláme vše proto aby se tento stav již neopakoval. Děkuji za pochopení

    S pozdravem za PeKro.cz
    odpovídá Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebudu nikomu škodit,svou zkusenost si necham pro sebe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na webovkách napsáno zboží skladem, ale opak je pravdou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšete že zboží bude dodáno příštího dne a deset dní se nic neděje.

    Asi už bych tento eshop neoslovil.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Poloch
    Vámi objednaný rozbočovač 14.11.2016 17:45 není skladem již několik týdnů a u produktu je to i uvedeno:
    "Dostupnost: NA OBJEDNÁVKU
    Produkt není v CZ distribuci, nemůžeme určit přesně termín dodání."

    Druhý den od objednání Vám kolega 15.11.2016 8:55 zaslal informaci o stavu objednávky a předpokládaném dlouhém termínu dodání 12/2016 -1/2017.

    Mrzí mě Vaše reakce. Dostupnost aktualizujeme každých 30 minut. Skutečně děláme vše pro spokojeného zákazníka. Radi bychom vykryli i Vaši objednávku, ale nejde to. Snad Vám někdy příště budeme moci ukázat že eshop PeKro.cz skutečně pracuje pro spokojeného zákazníka.

    Za obchod PeKro
    Stanislav Kropáček - jednatel