Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzerované jako skladem teprve obstarávají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Graficky pěkné webovky
    • Zbuží údajně skladem nemám ani po deseti dnech doma. Prý už je na cestě.:-)

    Příště zvolím jiný shop.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Vorle,
    Omlouvám se Vám za problém s expedicí této objednávky. Produkt byl skutečně uvedený systémově skladem a byl na expedici již druhý pracovní den 25.10 tak jak slibujeme na webu a také jak jsme Vám psali na email.
    Kolegové si ale při kontrole na expedici všimli, že se jedná o 3mm jiný rozměr pásky. Proto jsme Vás s omluvou informovali o posunu terminu expedice abychom připravili pro Vás objednané zboží.
    Dnes se zpožděním 3 pracovních dnů jsme Vám Vaše správné pásky expedovali a poslali jsme Vám o této skutečnosti zprávu na email a číslo Vaší zásilky na SMS. Zítra budou Vaše pásky na výdejním místě.

    Omlouvám se Vám za naši chybu ve skladu! Rád bych byl aby jsme byli bez omylů. Snad Vám tento posun nezpůsobil problémy. Věřím, že v případě další objednávky Vás o kvalitách našich služeb přesvědčíme.

    Děkuji za pochvalu grafiky!


    Za obchod PeKro
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Odborník se asi orientuje ale laik je špatně informován.
    • Nepříliš velkou škálu nabídky.

    Každý ať si udělá zkušenost a úsudek sám.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Svoboda,
    Vaše negativní hodnocení svědčí o tom, že se skutečně nemůžeme zavděčit každému.
    st 24.2. ráno jste se zeptal přes email na produkt z naší nabídky Logo Web kamera SilverBlack Flashcam 1.3 Mpix USB 2.0 stříbrná pro notebook/LCD
    "Dobrý den, čím se připojuje kamera k PC? Děkuji, Svoboda"
    Obratem jsme Vám odpověděli "Kamera se připojuje konektorem USB"

    Měli jsem za to, že uživatel, který si v názvu produktu přečte, že se jedná o USB WEB kameru a dostane od nás potvrzení, že se připojuje přes USB konektor je do dostatečná informace.

    To, že informace pro Vás již pochopitelná byla mě utvrzuje fakt, že jste poslal objednávku
    st 24.02.2016 11:20 Přijatá objednávka k nám do systému ...na výše uvedenou kameru cena 94,-Kč
    st 24.02.2016 12:15 Odeslali jsme Vám informaci SMS a email "stav Vaši objednávky číslo 20160815 byl změněn na: KOMPLETNĚ PŘIPRAVENO"
    čt 25.02.2016 10:01 Jste si Vaši kameru vyvedl. ...s kolegou za pultem jste se informoval na možnosti prodloužení USB kabelu... Zakoupil jste kameru + 3m USB kabelu - Platil jste kartou
    st 02.03.2016 15:54 prodlužovací kabel jste nám vrátil a kameru si nechal. Peníze jsme Vám vrátili v plné výši ihned v hotovosti.

    Nakonec za to všechno nám dáte volbu "Nedoporučuji obchod"!?

    K Vaší poznámce MINUS "Nepříliš velkou škálu nabídky." Doplňuji fakt aktuálně máme 31136 ks položek a většina toho sortimentu je skladem, nebo s dostupností do druhého pracovního dne.

    Souhlasím s Vaší poslední větou "Každý ať si udělá zkušenost a úsudek sám."

    Za obchod PeKro
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné
    • Špatná komunikace, firma nereagovala na poznámky k objednávce, maily zůstávaly bez odpovědi. Reagovala teprve až když se jim zboží vrátilo.
    • Chyba v eshopu v zadávání dodacích adres.

    Raději objednáme příště jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedodani zbozi

    Nenakupovat..

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod inzerce ,že ma zboží na skladě - objednavam v půli ledna a po několika dnech přijde sms,ze zboží bude až začátkem února.To je klamání spotrebitele.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Albrecht
    u každého produktu je vždy aktuální dostupnost ne starší než 25 minut. U Vámi objednaného produktu "ochranný kryt - Spigen Tough Armor" je stále i dnes na našem webu uvedeno:
    "NA OBJEDNÁVKU - Produkt není v CZ distribuci, nemůžeme určit přesně termín dodání."
    Zpráva s upřesněným termín expedice Vám přišla již 10:40 ( 53 minut po Vašem objednání ) tato informace byla zaslána v emailu a ne v SMSkou (Ne tedy po několika dnech SMS jak uvádíte v recenzi)
    Na základě dnešního prošetření a výše popsaných zjištění mám spíše dojem, že se jedná o recenzi na jiný eshop než www.pekro.cz.

    Rozhodně není našim úmyslem klamat spotřebitele. Takovéto praktiky by nikdy nevedli k stabilnímu obchodu. Naše společnost se chová vždy k zákazníkovi korektně o tom svědčí i recenze zde na Heurece.

    Je mi upřímně líto, že jsme zatím nemohli Vaši objednávku vykrýt. Jak jsme avizovali produkt není zatím ve skladech distributora a je pro Vás objednaný. Pokud ale produkt již nechcete můžete objednávku, samozřejmě bez jakýchkoliv sankcí, stornovat.

    Za obchod PeKro
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    tabule byla zabalena stylem ze sroubky k sestaveni byly peilepene Izolepou na POPISOVACI CASTI TABULE KTERA JE KARTONOVA!!!i pri opatrnem odstraneni se kus popisovaci casti odtrhl a tabule je poskozena.

    Reakce obchodu Pekro

    Vážený pane Geislere,
    To co uvádíte ne vrub naší firmy nemůžeme nijak ovlivnit. Není v našich silách a věřím že ani v silách jiného eshopu rozdělat a testovat každý prodaný kus. Vznikali by tak zase námitky, že prodáváme rozdělané použité zboží. Tabuli, kterou máte i Vy jsme prodali mnohokrát bez jediné reklamace. O vadě Vašeho kusu jsme se dozvěděli, až dnes zde na Heuréce dříve jste nám o tom neřekli.

    Vaše hodnocení a nedoporučení naší firmy ostatní veřejnosti nehodnotí naši práci, ale práci nějakého Asijce, který možná před rokem neměl svůj den a nalepil příslušenství na špatnou stranu tabule.

    Tím se ale nechci zbavit odpovědnosti za vadu a sám jsem Vás kontaktoval pro uplatnění reklamace. Žádám Vás proto o součinnost v této věci a zaslání foto na moji adresu [email protected].

    Pak můžeme uplatnit reklamaci a vyřešit věc k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem, pěkný zbytek dne
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    • Návod jste mi poslali pro jiný psací stroj

    Reakce obchodu Pekro

    Vážený pane Žigo,
    Návod, který je vložený u stroje my nijak neupravujeme. Strojů se prodali desítky a nikdo ze zákazníků zatím nepřišel s touto informací. Návod dodaný u stroje je plnohodnotný obsahující všechny funkce v Češtině a měl by být pro Vám dodaný stroj Consulta TWEN 180. (výrobce již ani jiný model mnoho let nevyrábí)

    Opakovaně jsem Vám zasílal návod i elektronicky v PDF. Mnohokrát jsem Vás kontaktoval i telefonicky, ale nikdy jsem od Vás neobdržel informaci v čem je návod jiný, nebo co je vlastně špatně.
    Vámi objednaný psací stroj jsme expedovali ihned druhý den po objednání došel řádně zabalený, nový, nepoužitý s daňovým dokladem a českým návodem (podle všeho správný jiný nikdy nebyl). Necítím proto žádnou možnost co bychom napravit.

    Žádám Vás proto o Vaši součinnost pro nápravu věci k Vaší spokojenosti. Proč tedy nedoporučujete naši firmu? Co Vám u stroje chybí? Co jsme udělali špatně? Na Vaše připomínky jsem připravený na email [email protected]

    S pozdravem - Pěkný zbytek dne
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádné stránky píšou bludy !!!
    • Píšou zboží skladem ale omyl u dodavatele !!!

    Nemám slov

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Dopita,
    Uvedená dostupnost vychází z reálných čísel a je na webu každých 30 min aktualizována!
    Obal na mobil, který jste si objednal v neděli odpoledne skladem 1 poslední kus. Už jsme ale vzhledem posloupnosti příchozích objednávek nemohli tu Vaši vyřídit. Objednávka na stejný produkt přišla v rozmezí 11ti minut.
    Náš pracovník Vám proto ihned v pondělí ráno napsal tuto skutečnost a po ověření upřesnil nový termín dodání. Na Vaši žádost jsme objednávku stornovali.

    Skutečně můžou během provozu Eshopu vzniknou tyto situace, které neumíme systémově ošetřit.


    Omlouvám se za zmařenou objednávku! Věřte mi, že nás to netěší a není to žádný záměr!

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé reklamační lhůty

    Zboží dorazilo nefunkční. Místo výměny obratem za nové se ho pokoušejí opravit a i proti svým vlastním pravidlům neúměrně dlouho.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Bobek,
    Vaše recenze se nezakládá na pravdě. I když se říká, že zákazník má vždycky pravdu dovolím sem napsat některá fakta!
    1/ Zboží dorazilo funkční! Jeden z tří výstupů značkového PowerBank Xtorm se při nabíjení s některých zařízení vypínal. Vy ani my jsme nevěděli zda se jedná od vlastnost produktu (Ochranu přetížení) nebo vadu!
    2/ Na základě x mailů, které jsme si spolu vyměnili a my Vám vždy obratem ochotně odpovídali jste nás požádal o zaslání produktu k posouzení do servisu výrobce. Produkt jsme od Vás přijali na "reklamaci" 24.6 a obratem tentýž jej dle Vaši žádosti odeslali do servisu. Tuto recenzi pak píšete 6-tý pracovní den!
    3/ Nikdy jsme nikde netvrdili, že to bude někdo, nebo dokonce my, opravovat. To rozhodně není pravda a to jste si zde vymyslel! Ani z povahy věci není možné. Produkt je zalisovaná plastová krabička bez šroubků. nelze tak bez mechanického poškození otevřít. Tyto produkty se neopravují, ale mění za nové!
    4/ Produkt nemá dle servisu žádnou vadu a přesto jsme Vám po 10ti dnech vystavili dobropis!

    Několikrát jsem Vás prosil o úpravu recenze, která by hodnotila naše služby, rychlost expedice, komunikaci, vstřícnost k zákazníkovi...
    My udělali vše co jste po nás chtěl: Druhý den od objednání expedovali zboží. Řešili Vaše dotazy... Odeslali produkt do autorizovaného servisu... Vystavili Vám dobropis i přes to, že je produkt zcela v pořádku protože jste nám napsal, že už jste si koupil někde něco jiného!

    Vaše recenze nehodnotí naši firmu PeKro, ale Vaši spokojenost s produktem za který jsme Vám nad rámec zákona vystavili dobropis a po Vaší dovolené po potvrzení dobropisu vrátili peníze!
    "Reklamaci" jsme vyřešili do 10ti dnů! K Vaší spokojenosti!

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, zboží nedodáno
    • nedodáno zboží ani 10 dnů po slíbeném termínu!!!!

    Velmi nespokojena. Objednávka potvrzena 4.6.s termínem dodání 12.6.( zboží nebylo na skladě. Do 22.6. žádná informace o zpoždění, žádný další termín, při urgenci po telefonu sděleno jen, že stále nedorazilo na sklad. Pokud bych sama neurgovala, nikdo se neozval s informací kdy bude možnost si zboží vyzvednout. Velmi nespokojena s obchodem a jeho(ne)komunikací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nekomunikuje se zákazníky

    Obchod je průšvih

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace

    nic moc

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Na Vaši objednávku jsme reagovali obratem. Přišlo Vám potvrzení na email a SMS
    Produkt (Podložka pod myš, Výhled na moře, 22x18 cm, Logo, tenká) však nebyl skladem u produktu bylo uvedeno "Produkt není v CZ distribuci, proto nemůžeme určit přesně termín dodání"
    Po ověření dostupnosti u dodavatele (dostupnost až za 2 měsíce) jsme výrobek stáhli z naší nabídky.
    O tomto jsme Vás opět informovali obratem do 24 hodin po objednání. Následně jsme proto byli nuceni udělat Storno, o kterém jsem Vás také bez otálení informovali.

    Je mi to líto, ale produkt již není kde pro Vás objednat. Vaši objednávce, byť byla jen v hodnotě 38 Kč, jsme věnovali veškerý servis.

    Věřím, že to pochopíte a pří případné další spolupráci Vás přesvědčíme změnit Vaše hodnocení.

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem zaplatila, ale ani po deseti dnech mi nepřišlo zboží nebo sapoň potvrzení, že platba byla přijata.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Omlouvám se...! "Máme máslo na hlavě!"
    Vaši platbu 239,- jsem skutečně dohledal! Přišla již 28.01.2015 09:54. a do dneška nebyla přiřazena ke správné objednávce.
    Zboží je ve skladu, v pondělí Vám jej odešleme na odběrní místo!

    Nejsme neomylní! Nebyl v tom žádný záměr. Děkuji za pochopení!

    Přeji pěknou klidnou neděli

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Namiesto viacerych odbernych miestach pisanych na stranke, bolo len jedno v Bratislave.
    • Neskory prevod penazi.
    • Zbytocne spôsobené stresy pred sviatkami.

    Našiel som tam tovar ktorý potrebujem.
    Majitel ochotne dvihal telefon, pri riešení problemov.
    Boli tam nejake nedostatky, treba ich riešiť.
    Nikomu nebudem odporúčať, ani brániť.

    Reakce obchodu Pekro

    Objednávka přišla 9.12 večer. Následující pracovní den 10.12.2014 jsme měli připravené zboží k expedici a čekali na platbu. Zákazníkovy bylo v emailu uvedeno, že jediné výdejní místo na SK jen Bratislava.
    V úterý 16.12.2014 volal zákazník s tím že 15.12. provedl mezinárodní platbu €-/Kč kdy obdrží zboží? Každý den, jak sám zákazník zmiňuje v recenzi, jsme spolu komunikovali a řešili platbu, která nebyla na našem účtu. V pátek v 11:30 přišla platba ještě ke všemu s Variabilním symbolem „0“ obratem do 15min jsem z vlastní iniciativy volal, že platba konečně přišla a zboží odesíláme na Uloženku.
    Zboží tedy odešlo včas do Vánoc

    Dle našeho názoru jsme nemohli nic udělat jinak. Vše bylo uděláno ke spokojenosti zákazníka
    Zboží bylo připravené hned dopoledne po objednání.
    Zákazník věděl že výdejním místem v SK jen Bratislava
    Zákazníkovy jsme pro urychlení expedice nabízeli i dobírku
    Zákazník odeslal peníze 6 dní po objednávce.
    Každý den volal a my sním každý den ochotně komunikovali (viz recenze)
    Nemůžeme nijak ovlivnit příchozí platbu v rámci mezinárodního převodu. Platba navíc přišla bez identifikátoru variabilního symbolu přesto jsme ji do 15 min přiřadili a zboží obratem expedovali k zákazníkovy.

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • neposkytnutí informace zda bylo zboží již rozbaleno

    Poslali notebook, který měl již porušené originál balení. Po otevření víka notebooku byl u klávesnice vryp. Při objednávce o tomto nebyla žádná informace, že posílají rozbalené zboží, natož poškozené!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Škoda, že se o tom dozvídáme až touto formou a po skoro třech týdnech od prodeje. Nevím jak nyní na tuto Vaši výtku reagovat.
    Neprodáváme žádné repasované, poškozené, či jinak použité zboží! Navíc se jednalo o model notebooku bez OS (pouze DOS) a takovýto notebook na prodejně nevystavujeme! Pokud mělo Vaše zboží roztrženou pečeť na krabici mohlo se tak stát pouze na naší prodejně v Brně, našim pracovníkem, při vybalení před zákazníkem. Ale to už dnes vzhledem k dlouhé době nezjistíme.
    Rozhodně se ale nemohlo jednat o použitý, zapnutý stroj - produkt byl jistě expedovaný zcela nový.

    S případnými dotazy se na mě neváhejte obrátit email [email protected]

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které bylo skladem. Za cca hodinu mi volal zřejmě majitel, že za cenu, kterou mají na stránkách mi zboží nedodají.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Jednalo se o chybu v popisu zboží. Za což jsme se zákazníkovi omluvili obratem ihned po přijetí objednávky! Telefonicky jsem se zákazníkem spojil a podal vysvětlením skutečného popisu produktu.
    Zboží skladem je a cena je také platná. Problém byl v uvedeném popisu u produktu s objemem (počtem kusů) v balení zde byl skutečně chybný nesmyslný údaj.

    Ještě jednou se omlouvám za naši chybu.

    Stanislav Kropáček - Jednatel