Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ihned po rozbalení špatný kontakt, jedno sluchátko nefunkční.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Hübschová,
    Mrzím mě, že máte problém s dodaným produktem. Od nás jste dostala 2 originál zabalené krabičky se sluchátky GENIUS tak jak přišli od výrobce. Jedny sluchátka v hodnotě 101,- asi mají Vámi zde popsaný problém, ale to my nevíme od Vás, ale až nyní z této veřejné recenze naší firmy. Asi by si žádny zákazník nepřál abychom z hygienických důvodů před prodejem špuntová sluchátka zkoušeli.
    Nicméně od toho jsme tu abychom s Vámi problém vyřešili. Uplatněte Vaši reklamaci a sluchátka vyměníme. 

    Zde hodnotíte naši firmu jako dodavatele za přístup, rychlost a služby a ne produkt. My ale o problému nevíme když jej u nás neuplatníte.

    Prosím Vás proto o součinnost k dořešení.

    S pozdravem Stanislav Kropáček - jednatel za PeKro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Osobní odběr na prodejně
    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Svižná komunikace obchodu
    • Různorodé možnosti platby
    • Velice nepříjemný prodavač na prodejně v Brně, který mi div nevynadal, když jsem produkt vracel.
    • Byrokratický přístup při vracení produktu.
    • Potvrzení vrácení produktu vystaveno coby přijetí do servisu s dvoutýdenní lhůtou na vyřízení a vrácení peněz.

    Skvělý e-shop, který trpí personálním obsazením kamenné prodejny v Brně. Dojem z osobní jednání při vracení produktu mi bohužel brání tento jinak vynikající obchod doporučit dále.
    Také přijde jako nesmysl řešit vrácení produktu coby servisní úkon s dvoutýdenní lhůtou.
    Konkurenční e-shopy Alza a CZC mají tyto věci daleko efektivněji řešeny, nehledě na mnohem příjemnější a informovanější personál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Matoucí stav objednávky

    Pokud Vám nevadí, že pro obchod je objednávka vyřízena okamžikem předání zboží dopravci (což by se dalo chápat jako distancování obchodu od problému v případě, že Vám zboží bude doručeno poškozené nebo nebude doručeno vůbec), tak nic zásadního.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Inženýre
    Vaše objednávka byla řádně a v termínu expedována a doručena kurýrem DPD. V den odeslání zboží je klientovi zaslaná informace o vyřízení objednávky její expedici a předání kurýrovi. Ve zprávě klient obdrží také informace ke sledování zásilky.
    Tuto zprávu o expedici před Vámi obdrželo desetitisíce jiných klientů a nikdo se nad ní nepozastavoval. Na Váš "dotaz" v den odeslání zásilky jsem Vám obratem během pár minut odpovídal a snažil jsem se Vám objasnit. Jak vidím tak zůstalo nepochopeno a toto nedorozumění, než řádné vyřízení objednávky, je pro Vás natolik zásadní že už u nás nikdy nenakoupíte a nedoporučujete náš obchod. To mě upřímně mrzí!
    Naše společnost si zakládá na službách je právě našim motem Pekro - Prodejem naše služby nekončí" Věřím, že se svojí skartovačkou budete spokojený. Pokud by vznikli nějaké potíže ať už v záruce nebo po jejím skončení obraťte se na nás. U nás prodejem služby nekončí.

    za pekro.cz
    Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    objednávka byla provedena dne 12.2.2019 a od té doby (dnes je 27.2.2019)se stav objednávky fakticky nezměnil (rezervace ve skladu). To doufám mluví za vše.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlha doba dodania
    • balenie nebolo podla mna dostatocne zabezpecene proti poskodeniu vzhladom na to ze islo o tovar za vyse 3000 czk

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Hunková
    Produkt byl v souladu s naší nabídkou odeslaný druhý pracovní den od objednání (v pátek 8.2.) o této skutečnosti jste obdržela informaci i trasovací číslo pro sledování zásilky. Výdejní místo v Zásilkovny obdrželo produkt ihned po víkendu v pondělí a tam jste si 11. 2. 2019 17:44 zásilku vyzvedla. Je mi líto ale přes víkend služba Zásilkovny balíčky nedoručuje a tak došlo ke dvoudennímu prodlení.
    Nicméně termín dodání 11.2. byl zobrazený i v košíku při nákupním procesu před odesláním Vaší objednávky a byl 100% dodržený.
    Děkuji za pochopení

    Za PeKro.cz
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Výhoda rychlost dodání
    Nevýhoda - neposlali vše, co bylo při nákupu slibováno

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod umožňuje službu - instalace zakopeného zboží u zákazníka
    • Instalace zahrnuje zcela základní nastavení - neobsahuje seznámení zákazníka se všemi alternativními postupy při práci technikou(multifunkční tiskárna)

    Viz výše.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé vyřízení, vše skladem, dobré ceny
    • Zboží nedbale zabalené, kompatibilní toner HP C4092 se po vyčerpání 10% zcela rozpadnul

    Dříve maximální spokojenost, nyní podstatný ústup v kvalitě kampatibilních tonerů (jeden se krátce po instalaci rozpadnul) a zcela nevhodné zabalení. V balíku celkem 3 tonery - 2 zabaleny v originální krabici, 3. toner vybalen z originální krabice - ta rozebraná, zmuchlaná a vložená do balíku, toner jen v sačku zvlášť . Nechápu...

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Děkuji za dosavadní spolupráci.
    Mrzí mě že máte problém s dodaným zbořím. Tonery máme stále již roky od stejného prověřeného dodavatele. Což potvrzují i vaše opakované nákupy. Ale stát se mohlo a toner má nějakou chybu.
    Prosím uplatněte Vaši reklamaci a toner bude vyměněný.


    Stanislav Kropáček za Pekro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byl uveden špatný termín doručení.

  • Na stránkách maji zboží skladem po objednání příjde druhý den email s tím že je zboží u dodavatele a bude to trvat minimálně 3 týdny a jestli chci počkat a přiložený telefon na člověka co má udajně objednávku na starost. Kdyby se mu dalo aspoň dovolat.... Možná až za 3 týdny. To je k zasmání

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Liško,
    Vámi uvedená informace není pravdivá!!! Vámi objednaná hra je dlouhodobě nedostupná celý prosinec. U produktu je a bylo na webu celou dobu doslova uvedeno:
    "Produkt není v CZ distribuci, nemůžeme určit přesně termín dodání. DODÁNÍ DO VÁNOC NENÍ REÁLNÉ!!! Hlídací pes Vám pošle informaci až bude skladem!"
    (tuto informaci jsem k produktu 5.12. doplňoval já osobně)
    Omlouvám se pokud jste se během vrcholu sezóny nedovolal konkrétní osobě nicméně na emaily a HOTline telefon reagují kolegové obratem.

    Přeji vše nejlepší do nového roku 2019

    Za PeKro.cz
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny

    Koupil jsem tablet s tím,že objednané pouzdro bude až po novém roce.Doprava zdarma z toho důvodu jsem objednal.Tablet přišel okamžitě.Pouzdro za 2 dny s tím,že byla napočítána cena za dopravu 130 Kč.Takže veškerá výhoda ceny okamžitě pryč.Příště již zde nic neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Drahý malý balíček nebyl zabalen ve fólii, ale balíček byl odeslán jen v originální papírové krabici výrobce zboží. Na krabici byl nalepen dodací list. Originální obal výrobku tím byl znehodnocen a tím byl pokažen první dojem z rozbaleného dárku.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Kracmane,
    Je mi líto, že dodací list nalepený na přepravním obalu je pro Vás natolik zásadní, že nedoporučujete náš obchod. Je to to jediné co ve Vás z z dokončeného obchodu zanechalo dojem.
    Objednávku jsem vyřídili s veškerou péčí v nejkratší možné době 5.11 jsem přijali vaši platbu a druhý den 6.11. 10:38 jste obdržel své zboží.

    Bohužel již distribuce ASUS, HP, DELL i ostatních vendorů takto zboží občas odesílají a tak se může stát že i při osobním odběru na provozovně prodejce (ne jen u nás v PEKRU) můžete obdržet produkt kde je na boku nalepená obálka s návodem v ČJ, nebo od dodacího listu.
    Takto ze skladů zboží občas chodí.

    Věřím, že Vám dodané zboží bude dlouho spolehlivě sloužit k Vaší radosti.
    Přeji Vám také pěkné nadcházející svátky

    S pozdravem

    Za PeKro.cz
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta bez informace o stavu

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Zahradníku
    Omlouvám se Vám za dlouho dodací lhůtu. Skladem produkt stále nemáme a čekáme na dodání z třetí strany (CZ distribuce AVERY) .
    Nicméně mám za to, že sedm emailů o stavu objednávky za deset dní, není zrovna málo.
    O celém pohybu a řešení Vaší objednávky jsme Vás průběžně informovali a v posledním emailu v pondělí 22.10. 17:28 uvedli:
    Předpokládaný termín expedice: 08.11.2018
    "bohužel stále ještě nedorazili na sklad, dle aktuálních informací distribuce přijde zboží až k 8.11.2018"

    Proto bych neřekl tak jak uvádíte ve Vaší recenzi "bez informace o stavu"

    Ještě jednou se omlouvám za dlouhé dodání, děláme vše co můžeme abychom vykryli objednávky co nejdříve.

    Děkuji za pochopení

    Za PeKro.cz
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo doručovatelem zanecháno u dveří do domu. Nikdo nic nepřevzal. Náhodou se ke mně dostalo. Bylo sice v neoriginální krabici,ale v pořádku.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Nováku,
    Z naší strany jsem udělali vše dle objednávky k Vaší spokojenosti a zboží obratem expedovali.
    Mrzí mě ale Vaše zkušenost s přepravou DPD. Na základě Vašeho podnětu jsem podal reklamaci k prošetření na přepravní společnost DPD. Zboží převzala Vaše sousedka paní Dobrovolná. To by se ale samozřejmě bez Vašeho vědomí nemělo stát!!

    Omlouvám se za Vám za tuto chybu kurýra společnosti DPD.

    Za PeKro.cz
    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • uvnitř balíku bylo vidět, že s tím někdo manipuloval
    • lahvičky s činidly byly skoro prázdné, lepidlo vyschlé

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Mrzí mě Vaše recenze. Rád bych Vás ujistil, že zboží bylo zabaleno přímo od výrobce, nevybalené, nepoužité...
    I nám CZ dodavatel, distributor LEVENHUK, dodal produkt jako nový a takto jsme za něj zaplatili a Vám jej prodali.
    Pokud máte jiný názor jiná zjištění (zdálo se Vám zboží otevřené), nebo máte nějakou vadu produktu (například vyschlé lepidlo jak uvádíte) je to jistě důvod k reklamaci.
    Vzhledem k tomu, že zboží u nás nikdo neotevíral tak o tom nevíme až nyní z Vaší recenze.

    Nehodnotíte tak naše služby, náš eshop, ale dodaný produkt.

    Omlouvám se Vám pokud je na produktu nějaký problém a prosím reklamujte jej u nás. Popište problém, případné foto na [email protected]
    Děkuji předem za Vaši součinnost

    Za firmu PeKro

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslal jsem na reklamaci zboží které nenabíjelo, poslali mi ho zpět v reklamovaném stavu bylo akorát nabité na 60% přesto se stále nechtělo nabíjet a mohlo být na nabíječce i 2 dny.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Zboží které jste nám zaslal k reklamaci (notebook UMAX) bylo obratem tentýž den vyměněné za nový kus. Vaše reklamce byla řešena výměnou během 2-3 hodin od doručení jste dostal (bylo expedováno) jiné výrobní číslo.
    Po opětovném prošetření ale bylo zjištěno že chyba byla v napájecím adaptéru a ne v notebooku, který jsme v dobré víře k Vaší spokojenosti obratem vyměnili. Adaptér byl sice otestovaný také ale závada se projevila až po cca 15-20ti minutách přestal nabíjet. (pod zátěží dával jen napětí ale ne proud)

    Věřte mi, že jsme udělali maximum k rychlému vyřízení vaší reklamace. Někdy ale i maximální snaha o vstřícné řešené reklamce může být kontraproduktivní.

    Za firmu Pekro

    Stanislav Kropáček - jednatel

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tiskárnu měli za nejnižší cenu

    Na webu píšou "Expedice druhý pracovní den od objednání". Realita? Zboží skladem, objednáno/zaplaceno 3.5. => expedice 7.5. (to je druhý den?) => doručeno 10.5. (čili za týden)

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Hlavatý
    Dovoluji si upřesnit Vaši rencezi.
    - objednáno ve čt 3.5 s termínem "Expedice druhý pracovní den od objednání"
    - pátek 4.5. byl první pracovní den
    - So a Ne není pracovní den
    - pondělí 7.5 druhý pracovní den od objednání bylo expedováno a přišlo Vám v ten den i číslo balíku = máte pravdu není to druhý den, ale je to "druhý pracovní den od objednání" tedy přesně v souladu s naší nabídkou na webu

    8.5 byl státní svátek (kurýrní služby, pošty i obchody byli zavřené)

    První rozvoz tedy probíhal 09.05.2018 ve 12:21
    A tady se tedy omlouvám za DPD pokud se tak nestalo. Jestliže ne Vaši vinnou nebylo zboží ve středu doručeno.

    Doručení mělo z důvodu státního svátky a pravděpodobně vinnou kurýra jednodenní zpoždění a bylo doručeno až nesledující den 10.5.2018 10.08

    My jsme udělali vše vsouladu s Vaší objednávkou a naší nabídkou zboží jsme expedovali včas.
    - Věřím, že budete s dodaným produktem spokojený a přeji Vám mnoho zdaru.

    Děkuji za pochopení

    Za PeKro.cz
    Stanislav kropáček - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi nejdříve sdělil datum expedice 5 dní po objednávce, ale až po telefonickém dotazu dalších 5 dní po slibovaném termínu jsem se dozvěděl, že budu čekat další skoro 3 týdny. V systému tato informace nebyla (prodejce tvrdil že ano) a email s oznámením dalšího zpoždění přišel až po tomto telefonátu (prodejce tvrdil, že už byl odeslán dříve). Kdybych se sám nezajímal, čekám dodnes. Objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...dne 27.2. jsem udělala mailem objednávku, která po telefon.urgenci dne 2.3.mě došla smska potvrzující nabalení objednávky...a smska k vyzvednutí došla, až 6.3.2018 v odpoledních hodinách !!!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Vaše objednávka skutečně přišla v úterý 27.2 v noci 23:05
    Ihned následující pracovní den ve středu 28.2 jsme Vám v 8:50 psali, že bude komplet expedováno ve čtvrtek 1.3.
    To se i stalo a 1.3 ve 12:25 jsme Vaše zboží expedovali. Poslali jsme Vám o tom v tento čas EMAIl i SMS i s číslem Vaší zásilky. - cca v 16:30 Váš toner společnost GEIS odvezla do Vámi zvolené zásilkovny.
    …standardní expedice druhý pracovní den tak jak uvádíme i na webu!

    V pátek 2.3. ale nastal problém protože na Vaší objednávce jste do pole jméno kontaktní osoby nevložili viditelnou hodnotu ale jen znak mezery. (pokud by byla hodnota jméno prázdná náš systém by to odhalil a zásilku automat nepostil, mezerník je ale také znak a proto zásilka prošla naší expedicí) Takovouto Vaši zásilku nemohli ale ve výdejně systémově přijmout je to pro ně povinný údaj. Proto ji odeslali zpět.
    To jsem stopnul a osobně nejednou komunikoval se zásilkovnou aby udělali vyjímku a nezasílali toner zpět protože na něj zákazník spěchá… v pondělí tedy znovu z depa odeslali zásilku na výdejní místo.

    Udělali jsme vše pro to aby jste svoji zásilku dostali včas. Z důvodu chyby, kterou jsme nezavinili došlo ale k dvoudennímu zpoždění.
    Omlouvám se, že si nikdo nevšiml nestandardně "nevyplněného" jména. Systém jsem na základě Vaše případu nechal ošetřit i na tuto vyjímku.

    S pozdravem za firmu Pekro
    Stanislav Kropáček - jednatel