Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá nabídka

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Smejkale,
    Děkuji za Vaši pochvalu námi nabízeného sortimentu.
    Zboží jsme doručili v avizovaným termínu. Snad je tedy vše v pořádku.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nabizeji neco, co nejsou shopni dodat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den.
    Dne 11.11.2020 jsem si u Vás objednal notebok HP 255,dostal jsem odpověd,že zboži mi bude expedovano nejdřiv 30.12.2020
    Proč ne, nespěcham.
    22.12 jsem obdržel dalši mail že zboži mi bube expedovano nejdřiv
    10.03 2021 !!!! Jedna se o průměrny nebo spiš podprůměrny notebok.
    Nechapu kdo Vám píše ty skvěle recenze ?????
    Pišete si je sami ????????

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Čepo,
    Jsem rád, že recenze naší firmy považujete za skvělé. Recenze si nepíšeme sami - to je ostatně vidět i na této Vaší recenzi, která se tu objevila.

    Mrzí mě Vaše nespokojenost, ale aktuální situace na trhu není zaviněná našim špatným přístupu k vaší objednávce.
    Některé produkty a hlavě ty levné "podprůměrné" notebooky, levné malé tiskárny,... jsou dlouhodobě nedostupné. 
    Celý svět řeší distanční výuku dětí, zařízení HomeOffice,... To až o 800% zvyšilo poptávku po těchto produktech. Pro výrobce samozřejmě není možné pokrýt takové navýšení a dodávky jsou tak velmi dílčí. Jen na Českém trhu chybí tisíce kusů a přijdou jen stovky.
    Vykrýváme objednávky v pořadí tak jak chodili objednávky.
    Vaše objednávka se již do dodávky tohoto roku od HP nedostala. (přišlo méně než bylo objednáno z důvodů výrobních kapacit) Proto může být vykryta až z dalšího závozu 03/20201
    To jsme zjistili z dokumentů již cca 10 dnů před plánovaným dodáním a proto jsem Vám to jako správný prodejce dali ihned na vědomí.
    Více nyní nemůžeme nyní udělat a mrzí mě, že tento náš krok považujete za pochybení.


    Nás tento stav na trhu samozřejmě mrzí. Jsme obchodníci a přijmi máme z prodaného zboží a ne ze stornovaných objednávek.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží nabízí, ale není skladem a bude nejdříve v lednu, což je k ničemu, když to má být jako vánoční dárek. Nicméně i tak mi příjde trošku hodně dodací lhůta 2 měsíce

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Dvořáková,
    Mrzí nás Vaše hodnocení! Jak sama uvádíte nabízíme i zboží, které není skladem. 
    Hodnotíte nás tedy za pravdivou informaci u produktu: "Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto nyní určit termín dodání."

    Informace o nedostupnosti je u produktu řádně uvedena a ihned po objednání je náš klient opět upozorněný na nedostupnost a informovaný o "předpokládaném termínu expedice"
    Skladem máme 23.545 položek zboží plus dalších 10.000 položek, které skladem nejsou jsou takto řádně označené!

    Termín doručení do ČR nemůžeme ovlivnit. Uznávám, že 2 měsíce je dlouho, ale je to běžný doba k přepravě lodí z ASIE.

    Co můžeme ovlivnit - Jakmile dojde od ČR na skład budeme tentýž den (v řádu 2-3hodin) expedovat k zákazníkům a o tom Vás i informovat. Pečlivě zabalíme, přiložíme daňový doklad, Pošleme Vám link pro sledování zásilky,...


    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nedodáno, peníze vráceny. Údajně došlo ke zničení při expedici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo nefunkční. Nereagovalo na zapojení do el. sítě. Protože jsem to potřeboval rychle, požádal jsem o výměnu kus za kus. Místo výměny jsem byl odkázán na reklamaci u dovozce. A ten má na vyřízení 30 dnů ....

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Neodmítli jsem řešit Vaši reklamaci. Jen Vám bylo nabídnuto rychlejší řešení. Na místo toho aby jste zasílal k nám na servis my k dodavateli, dodavatel k nám a my opět k Vám. Předali jsem Vám kontakt rovnou na distribuci oni prověří nefunkčnost a obratem Vám zašlou nový kus.
    Požadovaná výměna za nový kus je tak minimálně o 3 dny kratší výše popisované přeposílání kurýrem.

    Mrzí mě toto nedorozumění, Chtěli jsem vyjít vstříc Vašemu požadavku


    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaná ne zrovna levná tiskárna EPSON L850 se porouchala "až" za 2 měsíce (!!!) provozu, tj. po naskenování a vytištění pár desítek stran... Že by si "kazítko" spletlo datum?!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Mrzí mě, že máte problém s dodaným produktem. Reklamaci dodané tiskárny EPSON s Vámi aktivně obratem řešíme.
    Tímto hodnocením hodnotíte prodejce a ne dodaný produkt.

    Naše firma PEKRO Vám dle objednávky dodala včas požadované zboží a ihned po nahlášení podnětu k reklamaci tento problém
    také ihned aktivně řeší.
    Nemůžeme ovlivnit že se nikdy nic nepokazí, ale uděláme vše pro to aby jste měl co nejdříve vše v pořádku.


    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Odezva na objednávku rychlá
    • Cena příznivá
    • Zboží v nabídce postrádá informaci o aktuální dostupnosti či nedostupnosti

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Asi se jedná o nějaké nedorozumění ale na našem webu je u každého produktu vždy max 30 min stará aktuální dostupnost.

    Například:
    Dostupnost: Skladem | Víc než 50 kusů
    Prodejna Brno: 5 ks ihned k vyzvednutí
    Expedice po ČR:Dnes v pracovní době

    Nebo:
    Dostupnost: Na objednávku
    Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto určit termín dodání.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    Tak dlouho se mi nestalo, že bych na zboží čekala tak dlouho. Objednala jsme pouhou náplň do tiskárny 12.5. Druhý den napsali, že zboží je "rezervováné ve skladě" a předpokládaný termín naskladnění až za 14 dnů. Termín doručení 27.5. Dnes je 27.5. a přišel další email, že zboží je "rezervováno ve skladě" s datumem doručení 29.5. Na tiskárně netisknu od 12.5. V dnešní době, kdy jiné balíčky přijdou do druhého dne opravdu nechápu tak dlouhou doručovací lhůtu. Vybírala jsem obchod podle hodnocení na heurece a tady jsem tedy sáhla vedle.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Objednal jste si dva kusy.
    Skladem byla jen jedna barva jak bylo uvedeno i na webu. Psali jsem Vám to následně i v potvrzení objednávky.
    Čekáme na doskladnění druhého kus a budeme společně expedovat.
    Pokud spěcháte stačilo napsat mohli jsme druhý kus z objednávky odstranit a expedovat jen tu jednu skladovou.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá dodací lhůta, žádné předzásoby!!!!!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    V našich zásobách je tisíce produktu zboží v Brně na prodejně
    Dostupných je aktuálně 24.700 položek

    problém je, že pokud se celý svět během jednoho týden rozhodně zavést homeoffice a distanční výuku škol. Tak se prodá za 3 dny web kamer jako jindy za půl roku.

    To se nedá predikovat a a zaskočí každé planované sklady.
    Vámi objednané Web kamery nejsou v celé evropě již týdny a dodávky vzhledem k výše popsanému důvodu a neobvyklému zájmu váznou.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pevné zdraví

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím o žádné, zboží dosud nemám...
    • Nevím o žádné, zboží dosud nemám...

    Nechápu proč se mě někdo může ptát na spokojenost,když ještě zboží nedorazilo...proto nedoporučuji, ale pokud tam bude ještě krom doporučuji možnost nevím, dám tuto.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Dotazuje se Vás Heureka na my!
    My samozřejmě víme, že jste si objednal produkt u kterého je avizované jako nedostupný (přijde cca za 14 dní) a tedy jsme Vám jej zatím nemohli dodat.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pevné zdraví

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o Nějaké Výhodě...

    Když jsem Objednával a i jse pak Následně Dotazoval že chci SDHC tak mi bylo řečeno že to je SDHC ale přišlo SDXC kde jsem Upozornoval písemě že tohle nechci chi jen SDHC...

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Nerozumím tomu proč Vám nás pracovník řekli že 64GB je SDHC. Není to technicky možné a VŽDY bude 64Gb SDXC. Možná jste si nerozuměli za což se Vám omlouvám.

    Druh SD karty je daný i kapacitou.
    SD - do 2GB
    SDHC (SD High Capacity) - 8GB 16GB 32GB
    SDXC (SD eXtended Capacity) - 64GB 128GB 256GB teoreticky do 2TB

    Proto pokud máte objednanou 64GB kartu nemůže být SDHC ale vždy a všude bude SDXC (jinak to není technicky možné řadič v SDHC kartě by neumožnil přístup k celé kapacitě 64GB ale jen 32GB)

    Produkt samozřejmě můžete vrátit vrátíme Vám prostředky i za přepravu.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pevné zdraví

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi špatná komunikace :(

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    V pátek jste objednala Vaše zboží (tiskárnu Brother) platba online kartou.
    v sobotu požadovala změnu způsobu úhrady na dobírku a tu jsme Vám akceptovali a potvrdili.
    v pondělí jste požadovala storno objednávky, ale to už bylo odesláno a naloženo kurýrem DPD k Vám
    Nebylo v tu chvíli již možné splnit Váš požadavek.

    Tiskárna se nám vrátila druhý den zpět a objednávku vystornovali až ve středu. Zbytečnou přepravu jsme uhradili my.

    Udělali jsme vše jak jste si přála ale pokud se během třech dnů opakovaně změnilo Vaše zadání nešlo již toto upravit vzhledem k provedení expedici. Byli jsme s expedicí moc rychlí:-)

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pevné zdraví

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 25.3.2020 a do dnes 4.4.2020 nedorazilo a ani jsem neobdržel žádnou informaci o objednávce. Komunikace žádná.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Hnízduchová
    Mrzí mě Vaše reakce ale na webu je u produktu uvedeno "Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto určit termín dodání."
    Objednávka přišla: 24.03.2020 20:32:03 po pracovní době
    Ale hned druhý den ráno: 25.03.2020 09:18:04 Vám náš obchodník pan Šeliga psal:
    Předpokládaný termín expedice: 27.05.2020
    "bohužel hra není skladem, předpokládané naskladnění koncem května, vyčkáte ?"
    Prosím podívejte se ještě do emailu složky hromadné, nebo spam. Zpráva dle serveru byla doručena a jistě je ve své poště máte.

    Omlouvám se za komplikace s Vaší objednávkou, ale pokud zboží není skladem tak jsem závislí dodání třetí stranou. To v tomto období omezení a karantén "COVID-19" je komplikovanější než je obvyklé.


    Děkuji za pochopení a přeji Vám pevné zdraví

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Lidskou chybou v expedici se stalo omylem
    Omlouváme se za komplikace
    Too many stupid mistakes

  • Inzerovane zbiži neni skladem

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Ano, Vámi požadovaný produkt není skladem ani nebyl skladem již při Vašem objednání . Takto je i řádně zboží označeno jako nedostupné na webu.
    Dostupnost: Na objednávku - Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto určit termín dodání.

    Rádi bychom dodali a prodali, ale pokud není - jsme závislí na dodávce třetí strany. Což v těchto dnech (situace kolem "koronaviru",...) není zcela podle představ. Výroba a dodávky od výrobců z Číny váznou:-(
    Pokud je zboží uvedeno skladem expedujeme druhý den k Vám.

    Omlouvám se za komplikace s Vaší objednávkou, budu rád pokud Vás budeme moci na příště přesvědčit o kvalitě našich služeb.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Problém při doručování. Čekal jsem dlouho. Příště nebudu nakupovat přes PeKro a nechat si doručit balík.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Kulíšku
    Dle informací které máme 16.1. jsme ráno obdrželi Vaši objednávku a odeslali jsme Vám její potvrzení.
    Tentýž den 16.1. v 9.34 za dvě hodiny po přijetí Vaší objednávky Vám náš pracovník potvrdil že "dnes" tentýž den 16.1 budeme expedovat.
    A take se tak stalo 16.1. 14:36 jsme Vás informovali, že zboží bylo expedováno kurýrem DPD
    Následovali SMSky o stavu a doručení číslo balíku...
    17.1. jste obdržel email i SMS o předpokládaném čase doručeni a telefonní kontakt na kurýra.
    17.1. 14:57 bylo zboží doručeno k Vám

    Nějaké nerozumím tomu Vašemu hodnocení. Čeho jsme se dopustili? Co jsme mohli udělat lépe? Jeden den objednáte a druhý den máte své zboží! Mezi tím jste za 24hodin obdržel 4 emaily a 3 SMSky
    Když nám nedáte žádné informace tak to nemůžeme napravit. Mrzí mě Vaše nespokojenost a negativní hodnocení naší firmy. prosím napište mi více informací na email [email protected] jen tak je mohu řešit. Nyní nemám žádné informace o problému s objednávkou.

    Přesto věřím, že budete s doručeným produktem spokojený. Případně se na nás obraťte, provádíme i servis rádi Vám pomůžeme.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná doprava

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Mrzí mě Vaše nespokojenost a negativní hodnocení naší firmy. Vaši objednávku jsme expedovali následující pracovní den od objednání 23.12.2019 kurýrem DPD.

    24-26.12.2019 Nasledovali 3 dny Vánočních svátků
    27.12.2019 avizované celozávodní dovolená všech spedicí DPD, PPL,... (jezdila jen česká pošta)
    28-29.12.2019 Sobota, Neděle.
    Proto Vaše zásilka šla na první rozvoz a po týdnu od naší expedice 30.12.2019.

    Omlouvám se za komplikaci s doručením.
    Pokud mi chcete sdělit vice informací k nespokojeností a problémy s přepravcem napište mi na email [email protected] jen tak je mohu řešit. Nyní nemám žádné informace o problému s dodávkou.

    Přesto věřím, že budete s doručeným produktem spokojený. Případně se na nás obraťte, provádíme i servis rádi Vám pomůžeme.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

    • Nemám informaci o zboží které jsem před 11 dny zaplatil!

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Prokope,
    U produktu je bylo uvedeno v den objednání :
    "Dostupnost: Na objednávku - Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto určit termín dodání."

    O předpokládaném termínu expedice nedostupného zboží tiskárny XEROX jsme vás informovali 12 hodin po objednání. na email 25.10.2019 10:04:03
    Produkt není skladem u nás a ani v CZ distribuci XEROX. Termín dodání je proto nejdříve 12.12.2019.
    - Úhrada předem termín dodání nijak neuspíší.

    Nicméně máte možnost objednávku stornovat a my Vám obratem druhý den zašle Vaše prostředky v plné výši zpět.

    Děkuji za pochopení

    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

    • Bylo doručeno jiné než objednané zboží (nesprávný konektor adaptérů).

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Expedice zboží prochází přes čárkové kódy EAN. Prakticky není možné abychom odeslali jiný adaptér než jste si přes eshop objednal.
    Prosím napište na naši podporu [email protected] jaký potřebujete adaptér (pro jaký notebook) Jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Stanislav Kropáček za PeKro.cz