Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace při dotazu na zboží
    • Žádná komunikace ohledně termínu doručení

    Bohužel jsem musel zrušit. Zboží mělo přijít ve středu, žádná zpráva od kurýra ani číslo zásilky, volal jsem do Pekra a prý ještě neodešlo, ve čtvrtek opět žádná zpráva od kurýra, volám - prý má kudýr na depu. Tak jsem zrušil, koupil jinde s okamžitým odběrem a půl hodiny poté dorazil kurýr z Pekra:(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ačkoliv v popisu klávesnice na www stránce klávesnice firmy Pekro je uvedeno, že balení obsahuje 8 náhradních černých kláves, žádné v něm nebyly.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Navzdory tvrzení na stránkách dodavatele, že součástí dodávky je dokumentace a software, dorazila pouze tiskárna. Po urgenci mi bylo doporučeno stáhnout si to na stránkách výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží jiné než jsem myslela

    telefonicky jsem se ptala na výši židle nebylo jak mi bylo řečeno sedák nízko od země

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • mají produkt, který nikde jinde neseženu
    • popletli štítek DPD dopravci
    • nabízejí zásilkovnu i DPD, ale oproti všem ostatním eshopům nikdy nelze zvolit boxy, jen klasické doručovací místa v obchodech s omezenou otevírací dobou

    Nejvíc to zkazilo, když popletli štítek DPD dopravci a on kvůli tomu balík nedoručil na avizované datum, ani den potom a kdybych nezavolal na linku DPD, tak kdovíkdy by to přišlo, v tomto případě jsem zboží potřeboval aspon den po slibovaném datu, po víkendu už je mi k ničemu, kdybych to věděl nekoupil bych to a prostě bych se zařídil jinak, fakt jste to zkazili

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodání ok
    • zavádějící foto i popis produktu

    Obchod jsem si vybrala právě proto, že jako jeden z mála uváděl a i na obrázku měl adaptér ACER. Ve skutečnosti ale dodal adapter LITEON, který je sice určený pro počítače ACER a technické parametry má stejné, ale je větší a těžší než skutečně originální adaptér, který dodal ACER k počítači. Nakonec jsem si adaptér nechala, protože při vrácení bych jen přišla o poštovné a čas, ale pokud bych měla předem správné informace, mohla jsem jinde koupit LITEON levněji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod přijal objednávku. druhý den ji zrušil

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Velebo,
    Ještě jednou se omlouvám za komplikaci.
    Vámi přijatý notebook není skladem. Objednávku jsme proto nemohli vykrýt.

    Mějte pěkný zbytek dne

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po týdnu nedoručeno oproti slibovanému datu doručení

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Ticháčku,
    Ještě jednou se omlouvám za komplikaci.
    Při přepravě ze skladu na naši prodejnu Brno došlo ke komplikacím s dopravou. Objednávku jsme proto nemohli vyřídit včas jak jsme v potvrzení objednávky slíbili.
    Mrzí mě to!

    Mějte pěkný zbytek dne

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka od 21.9. vyřízená, nevyzvednuta dopravcem. Nevšimnout si po 5 dnech, že se ve skladu válí obrovská krabice, kterou nikdo neodvezl, to už chce disponovat notnou dávkou ignorace.
    Hlavně, že mi už přišel 2× email s dotazníkem spokojenosti. To je, mírně řečeno, drzost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkné ceny
    • Kvalitní doprava
    • Jednání s obchodem

    Pekro má pěkné ceny, slušnou dobu dopravy a vůbec pěkné stránky jako obchod. Přesto tam už nenakoupím. Nejsem hnidopich a už vůbec nejsem člověk, který rád kritizuje apod. Nicméně moje zkušenost je velmi špatná a proto jsem se rozhodl o ní napsat.
    Zboží, které mi Pekro doručilo bylo v pořádku, bylo dobře zabalené, ale byl to nevhodný dárek a tak jsem byl nucen ho vrátit. Vše jsem udělal podle návodu v reklamacích, vše pečlivě zabalil, přidal odstoupení od smlouvy a původní fakturu a odeslal zpět. Po několika dnech mi přišla SMS od Pošty, že si Pekro zásilku převzalo a pro jistotu jsem tam zavolal, jestli jí skutečně převzali. A ano převzali. Ulevilo se mi. Po týdnu koukám na účet a pěníze za zboží zpět nepřišli. Tak jsem na Pekro zavolal a sdělili mi, že ten člověk co zboží přebírá a kontroluje je na dovolené + navíc že mají 14 dní na to, aby peníze vrátili. Pochopitelné. Jenže utekly dva týdny a stále nic, žádná zpráva a pak utekli tři týdny a nic. Začínám panikařit. Volám znovu a prý se stala chyba, že je můj požadavek už zařazený jako vyřízený. A že tedy mi peníze co nejdříve pošlou. Uvědomil jsem si, že kdybych tam nezavolal a prostě obchodu důvěřoval peníze bych nikdy zpět nedostal. To je podle mého naprosto nepřijatelné. Nejen, že jsem nedostal email, že bylo zboží přijato, jen jsem měl SMS od pošty navíc mi nebylo sděleno jak byla moje situace vyřízena, ale nedostal jsem zpět své peníze. Až urgence z mé strany pohnula celou situací. A proto už v Pekru nikdy nenakoupím. Prostě moje důvěra je pryč.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednáno přes Heuréku 5. 4, předpokládané datum doručení je teď 14. 4. Bohužel inzerovaná doba doručení (2 - 3 dny) neodpovídá skutečné. Obchod se mně ozval a nabídl vrácení peněz.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den,
    Ano! máte pravdu! U produktu bylo skutečně chybná dostupnost.
    Nejednalo se o žádný záměr, ale stalo se to! :-(
    Ještě jednou se Vám za firmu PeKro toto omlouvám.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivě uváděná cena
    Nepravdivě uváděná dostupnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které se údajně bylo na skladě obchod nedodal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží přišlo v extrémně poškozeném obalu.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den
    Mrzí mě tato Vaše zkušenost s přepravou! Jsem rád, že zboží (papíry do tiskárny) jsou v pořádku.
    Pokud by byl další problém obraťte se přímo na mě [email protected]

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    • Zakoupil jsem si notebook v hodnotě 16253 Kč a měl jsem potíže s instalací. Zaslal jsem dotaz do obchodu, ale žádnou odpověď jsem nedostal.

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Zahradníčku.
    Mrzí mě vaše recenze. Zboží jste objednal 25.8. Na Vaši žádost jsme objednávku upravovali a vše expedovali druhý den. 
    27.8. dopoledne bylo vše řádně zabalené u Vás.
    Snažili jsme se Vám maximálně vyjít vstříc...

    z Vaší mailové adresi se "[email protected]" se vrací vždy tato automatická odpověď.
    "Nejste v adresáři, Vaše zpráva byla automaticky smazána."

    Myslím si, že náš obchod se snažil udělat vše jak si přejete... Přesto si nezasloužíme od Vás ani jednu hvězdičku?
    Je mi lito takových nedorozumění a jeden telefonní hovor by jistě vše vysvětlil.

    Věřím, že budete s dodaným notebookem spokojený. Případě potřeby se nás obraťte telefonicky a budeme Vám k dispozici.


    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • grafika byla jiná a je levnější oproti inzerované v popisu,polep jsem sundal ostuda špatmě nalepeno mám foto,DDR opět jiný výrobce než je inzerován,dárek nepotěšil je prošlý a ještě k jinemu procesoru obalka uvnitř ?

    Takové zboží patří do slevy a ne ho poslat zákazníkovy.
    polep jsem sundal,grafika kromě cenového rozdilu je srovnatelná,kopujete určitou značku a to musí být záruka a ta osobně zklamala i když výrobek za to nemůže a je i tak dobrý,chyba je někde jinde?

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Pejzle
    Mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. My jako prodejce do výrobku nijak nezasahujeme a dodáváme produkt tak jej výrobce sestavil. Nemám ani informace o tom že by ve výrobě došlo k záměně komponent.

    Pravdou ale je že se tak stalo! !
    Ověřoval jsem to nyní u výrobce. Ano máte pravdu, že ve stroji je jiná grafická karta než bylo tech.listu. Vzhledem k dlouhodobému problému s dostupností grafických karet rozhodl se výrobce k této úpravě sestavy, která ale nijak nesnižuje hodnotu dodané sestavy.

    Není ve stroji horší ale lepší grafika!!

    Původně - základní edice karty (2 větraky- 1807 MHz)
    Náhrada - lepší edice než EAGLE – GAMING OC edice má vyšší takty a je to ve všech směrech lepší karta (3 vetraky , zasadně lepší chladič, 1837 MHz)

    Každopádně pokud Vám produkt z výše uvedeného důvodu nevyhovuje stačí napsat na [email protected] případně zavolat. My zajistíme bezplatný svoz a samozřejmě obratem vrátíme kupní cenu.


    My jako prodejce firma PEKRO jsme se snažili vyřídit Vaši objednávku dle požadavku a druhý den od objednání jsme Vám zaslali nový originál zabalený produkt. A k tomu malý dárek , který jsme ani předem neavízovali.
    O rozporu technické sestavy nás ale neinformoval výrobce ani vy. Až nyní v této recenzi!


    Každopádně se Vám pane Pejzle omlouvám za komplikace a případně nás prosím kontaktujte pro dořešení.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    arogance a nechuť k práci a neúcta k zákazníkovi

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Kalábe,
    Vždy se snažím pochopit pohled zákazníka, ale ve Vašem případě jsem opravdu názoru že Vy odmítáte jakýkoliv názor druhé strany. Rozhovor je Vám zcela cizí...

    Naše firma se snaží vždy přistupovat prozákaznicky a vyjít vstříc našim klienům. Je to vidět i na tisících jiných recenzí.
    Slogan "náš zákazník náš pán" jste si ale upravil do stavu, že prodavač je pro Vás poddaný služebník a podomek. Který nestojí ani za pozdrav, slušné slovo, jen vy můžete mluvit, ostatní kolem jen poslouchat,.. Telefon s vámi je jen monolog z Vaší strany...
    Snažil jsem se s Vámi i opakovaně telefonicky spojit a navázat dialog... Zbytečné!
    I prodavač je člověk, který má nějakou svoji lidskou čest! Zde se jako spolumajitel firmy zastanu svých kolegů a nemáme se za co omlouvat! ...nedá vyhovět každému kdo na nás jen křičí!

    Jsme obchodníci "náš zákazník náš pán" ale máme svoji důstojnost. 

    Ostatní, kteří čtou tuto recenzi děkuji za pochopení! Věřím že si při případném nákupu uděláte jiný obrázek.

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček - jednatel společnosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží ani za 2 týdny nedorazilo a na www se ted objevilo za 30 dní :-(
    • nedali vědět termín dodání

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den pane Lisenko,
    Objednaný produkt není a nebyl skladem. Toto je a bylo i řádně a přehledně na webu uvedeno:
    "Dostupnost: Na objednávku 
    - Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto nyní určit termín dodání."

    12.2. tedy ihned v den objednávky jsem vám zasílali email s informací "nejsou skladem, naskladnění začátkem března"
    tuto zprávu jste obdržel evidujeme. "Přečteno 12.02.2021 15:37"

    Tak že máte opravdu že ani za dva týdny nedorazilo!
    Není ale pravda že by jste o tom nevěděl již před objednáním.
    Stejně tak i po nákupu jste byl upozornění na termín expedice. A navic jak sám uvádíte je informace o dostupnosti průběžně aktualizována a doplněno na web.
    Více informací už by bylo jistě zbytečné a evidentně by stejně nemělo vliv na Vaši recenzi


    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musíme čekat do 18.5 než by mi doručily kameru na ps4

    Reakce obchodu Pekro

    Dobrý den paní Krchenová
    Dostupnost u produktu je přehledně uvedena: "Předpokládaný datum naskladnění: 18.5.2021"
    tento termín jste znala již v den objednání. Nerozumím tedy Vaší "zbytečné" recenzi po 10ti dnech???

    Není pravdou Vaše tvrzení "Musíme čekat do 18.5 než by mi doručily kameru na ps4" není to tak že bychom měli kamery na skladě a jen Vám je nechceme doručit. Produkt skladem není a nebyl! 
    To je a bylo zřetelně na webu zobrazeno. 

    Skladové položky expedujeme obratem v den objednání, nebo maximálně do druhého pracovního dne!


    Děkuji za pochopení

    S pozdravem
    Za obchod Pekro.cz - Stanislav Kropáček