Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Už je to šest dní a stále čekám na objednávku..

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení, bohužel došlo k zaslání naší objednávky na jinou adresu a museli jsme zboží objednat znovu.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost s jednáním obchodu.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo skladem u dodavatele a bohužel došlo k vyprodání.

    Omlouváme se za komplikace
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dvakrát posunut termín dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nemohu doporučit tento obchod. Po výběru produktu mi bylo sděleno, že zboží nelze dodat, údajně kvůli tomu, že "dodavatel již nemá skladem". Mám podezření, že obchod nechtěl zboží dodat za původní uvedenou cenu. Peníze mi sice vrátili, ale strávený čas na jejich stránkách byl zbytečný. Celkově hodnotím přístup jako neseriózní.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    bohužel se zboží na expedičním skladu vyprodalo, proto došlo ke stornování objednávky.

    S omluvným pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba, přestože zboží bylo skladem.

    Nechápu, proč máte uvedeno zboží skladem, když trvalo týden, než bylo vyexpedováno. Používáte klamavou reklamu. Kdybyste uvedli, že zboží je skladem u dodavatele, tak by bylo pochopitelné, že doručení bude trvat déle. Všechny e-shopy, kde jsem objednávala zboží ještě později než u Vás, mi doručily zboží dokonce hned druhý den po objednání, jen u Vás to trvalo celý týden. Máte se ještě hodně co učit od ostatních.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    u každého produktu máme napsáno skladem u dodavatele s termínem expedice. Nerozumíme proč zde nepíšete pravdu. Dále ano došlo k mírnému dennímu prodlení v expedici, za to se omlouváme.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba předem. Objednávku za 3 dny zrušili, protože to "partner" již nemá.
    Uplynuly 2 týdny. Peníze vrátili (a to je podstatné) , ale doklady do účetnictví k tomu nemám žádné.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k vyprodání u dodavatele, ten nás o této skutečnosti informoval později. Platil jste online kartou, takže žádné doklady nevystavujeme, když informace o platbě máte přímo ve Vašem bankovnictví.

    S omluvným pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Panenka vyprodána, čekám na vrácení peněz na účet

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    produkt se nám dočasně vyprodal a o všem jsme Vás informovali. Peníze vracíme ještě před stanovenou dobou na vrácení platby.

    Omlouváme se za komplikace
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží přišlo poškozené, obchod je bez zájmu, ani neodpoví.

    Nedoporučuji tento obchod,
    Objednávka15.09.2024: stůl a 4 židle, doručení 27.09.2024.
    Obal zásilky byl sice mírně poškozený z dopravy, ale úplně na jiném místě, než kde byla závada na výrobku! Jeden roh stolu silně naražený, u jedné židle, při šroubování sedáku, vylezly šrouby až do sedací plochy cca 5 mm. Ostatní židle v pořádku.
    Ještě ten den jsem dodavateli volal, celou závadu popsal, poradili mi a tím to vše skončilo. Obratem jsem mailem zaslal fotografie se závadou a s návrhem na vyrovnání. S původním slibem, že vše se do 24 hodin vyřídí, se do dnešního dne nic nestalo.
    Doložím foto i nahrávku rozhovoru.
    Cena sice závratná není, ale výrobek vypadá, jako by byl zhotoven ve školních dílnách.
    Dlouhá dodací lhůta.
    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    jako prodejce nemáme jak ovlivnit kvalitu výrobku, zboží objednáváme přímo od distributora. Reklamaci s Vámi standardně řešíme a budete ještě znovu kontaktován.

    Omlouváme se za komplikace a děkuji za pochopení
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo po týdnu od obědnávky.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    zboží z Vaší objednávky se na externím skladu dočasně vyprodalo a proto jsme prodloužili termín expedice. O stavu objednávky Vás kolega informoval.

    Omlouváme se za komplikace
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám zaplaceno a zatím nedorazilo, už jsem ho měl minimálně 2 dny mít.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení, bohužel došlo k prodlení s doručením zboží od dodavatele. Všechno bylo popsáno a vysvětleno v samostatném mailu.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel, posledních pár let zde něco nakupovat se rovná hazardu. Kupujete "něco" co je skladem, po okamžité úhradě skladem již není. Na vrácení peněz pak čekáte 6-9 pracovních dní. Spíš tedy 9. Nechápu proč proč je takový problém refundovat platbu z karty okamžitě.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    zboží jste si objednal v neděli večer, hned ráno po aktualizaci dat jsme zjistili, že produkt se vyprodal a informovali jsme Vás. Bohužel občas se stane, že produkt který je u dodavatele vykoupí někdo dříve.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod termín expedice 3x změnil s výmluvou, že dodavatel zboží dodává jednou týdně a neposlal jim ho.
    Po čtrnácti dnech mi objednávku zrušili, že dodavatel zboží již nemá.
    Částku, kterou jsem uhradil mi obchod prý pošle do 9ti dnů !!!

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    ano dodavatel nám zboží závaží jednou týdně, po nedodání jsme se u něj informovali a došlo k vyprodání. Částka 273,- korun Vám bude vrácena dříve.

    Omlouváme se za komplikace a vyprodání
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopoledne s radostí potvrdí objednávku i s předpokládaným termínem expedice a odpoledne objednávku zruší.. Nechápu proč vůbec někdo nabízí slevu na zboží, které ani nemá skladem..

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vyprodání, ale u produktu bylo skladem u dodavatele. Objednal jste v neděli a v pondělí pří objednání nás informoval dodavatel, že zboží je vyprodáno. Proto byla objednávka zrušena.

    Omlouváme se za komplikace
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vážení ..před sedmi dny jsem si u vás objednal : Držák výstupu vzduchu Joyroom JR-ZS259 (černý)
    Do teď jsem objednané zboží neobdržel , ani potvrzení mé objednávky ..PROČ..???? Takže: pokud mně do 3.9.24 nepřijde od vás odpověď , zda moje objednávka je vyřízená a kdy mě bude doručená obrátím se na konkurenci a tam si koupím držák na mobil ! A pokud po tomto datu mě nakonec přijde od vás držák na mobil ..budu nucen ho nepřebrat ..jelikož si ho objednám u konkurence !

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    objednávka Vám byla zrušena z důvodu vyprodání a byl jste o tom informován. Všechno jsme popsali v samostatném mailu.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod jsem preferoval z důvodu dostupnosti zboží skladem, ale skutečnost byla dostupnost skladem u dodavatele a čekání 3 pracovní dny.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    při volbě osobního odběru jste měl informace o prodloužení doby dodání kvůli zvolení na osobní odběr. Všechno bylo popsáno v samostatném mailu.

    Děkuji za pochopení
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivá informace v internetové nabídce.

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, ale produkt se u dodavatele vyprodal a proto jsme Vám museli objednávku zrušit.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Týden pryč a zboží nedorazilo,obchod nekomunikuje,jen poslalo mail s další termínem odesláním,ale to asi taky neklaplo! Neobjednavat,nedoporučuji !!

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    bohužel nám mail spadl do spamu a o stavu objednávky Vás kolega bude informovat.

    Omlouváme se za komplikace a prodlení
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí zboží skladem, expedice do 24 hodin, není to pravda

    Ja bohužel nedoporučim. Objednala jsem zboží v nedeli.Bylo uvedeno skladem, odesíláme do 24 hod.Byl to dárek a proto jsem potřebovala doručit do čtvrtka.Napsala jsem to i do poznámky v objednavce, aby mě kontaktovali, jestli nebude možné dorucit do čtvrtka.Nic. Ve čtvrtek jsem tam napsala, jestli objednávka byla expedovaná jak uvedli v potvrzení objednavky(v úterý a pak změnili na středu) odpověď přišla v ten den, že nejpozději odešlou v pátek, jestli chci stornovat, tak jsem objednávku zrušila

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše problémy s objednávkou. Bohužel nám dodavatel nedodal objednávku v potvrzeném termínu.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neaktualizované údaje o doručení

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení, bohužel došlo k neočekávanému prodlení v dodávce zboží.

    S omluvným pozdravem
    patro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Není žádná komuniksce

    Reakce obchodu PATRO.cz

    Dobrý den,

    na Vámi objednaný produkt je bohužel delší doba dodání. Kolega Vás o stavu informuje.

    S pozdravem
    patro.cz