Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo poškozeno už od dodavatele a přístup při reklamaci negativní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Vážená paní rádi bychom problém ( pokud nějaký byl) vyřešili, ale bohužel nevíme proč nedoporučujete náš e-shop.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velký výběr
    • Zboží mi přišlo nekompletní, z velkého počtu položek (asi 30) chyběly pokud vím dvě. Místo nich tam byly jakési nažehlovačky. S e-shopem jsem to pak neřešil, nejspíš by zboží dodali, ale nebyl čas.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Pokud zboží nemáme skladem, vždy kontaktujeme zákazníka, stačil jeden telefonát a konkrétně říci, co bylo špatně. Takto to nelze vyřešit. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • rychlé dodání
    • zapomněli přibalit Souprava Ving BM - grafitová - 192762 a ořezovátko
    • psasala jsem ji email poslali Souprava Ving BM - grafitová - 192762 a ořezovátka zvlášť psala jsem jim email o nedodaní zboží žadná omluva ani email jestli se to řeší uvažuji jestli ještě nakoupím u pavlíka před tím jsem byla moc spokena teď mě prodejna sklamala

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Za nedodání zboží se omlouváme, pokud již omyl nebyl napraven, neprodleně tak učiníme. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr zboží, vše na jednom místě.
    • Ten, kdo balí v tomto obchodě zboží, asi nepřemýšlí. Dnes jsem rozbalila zásilku a zjistila jsem, že balič zabalil těžký papír do tiskárny do křehkého plastového odkladače, který je totálně prasklý. A to vše položil úplně nahoru. Těžkou věc na křehké věci! Někdo nepřemýšlí... Takže si rozmyslím, jestli ještě něco budu objednávat. Prasklý odkladač budu reklamovat a požadovat náhradu. Jsem zklamaná...

    Obchod vypadá dobře, sortiment je opravdu bohatý. Uvítala jsem, že vše, co pro svou kancelář potřebuji, nakoupím v jednom eshopu. Ale nevím, zda se do obchodu ještě někdy vrátím, když mi zboží přišlo poškozené očividně vinou baliče... To abych se příště bála, v jakém stavu přijde příště a řešila reklamace. To se mi moc tedy nechce a raději se obrátím jinam... Je mi líto, že musím napsat negativní hodnocení a také chápu, že každý může udělat chybu... Jenže kdo mi zaručí, že příště se nestane něco podobného?

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Zboží se vždy snažíme co nejlépe zabalit. (viz mnohé předchozí recenze). Za chybu se omlouváme a plastovou zásuvku vyměníme.
    Plastová zásuvka je velice křehká a určitě jsme nedali na tu tuto zásuvku těžké věci. Několik manipulací s balíkem při přepravě a co bylo dole je rázem nahoře a naopak.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem barvu která měla svítit ve tmě. Barva ve tmě nesvítí a prodejce po kontaktování nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi prislo brzo
    • Bohuzel mi prisla zakazka nekompletni a odpoved od obchodu byla, at ji poslu zpatky, coz vzhledem k tomu, ze jsem objednavala veci na oslavu narozenin, neslo. Kdyz jsem volala omylem do obchodu a ne do skladu,tak ze me pani udelala blbce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem jiné zboží než jsem objednal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem značně drahé fixy (cca 700,- Kč). Když jsem je vyndala z krabice, zjistila jsem, že jejich pouzdro má zohýbané rohy a oslí uši. Člověk, který fixy balil, je totiž sice dal do bublinkové fólie, ale pak je doslova "narval" do malé krabice. Vzhledem k ceně zboží a faktu, že ho mám jako dárek, jsem z poškození dost otrávená.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    V telefonickém rozhovoru jsme se zákaznici omluvili, a nabídli výměnu zboží a zjednali nápravu.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neobdržela jsem přesný výtisk, který byl uveden (a vyfocen) na e-shopu

    Napsala jsem do obchodu, že jsem neobdržela zboží, které prezentovali, a nikdo mi ani neodpověděl na e-mail.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Jednalo se o knihu přijatých faktur, kde výrobce občas mění titulní stranu. Na funkci tiskopisu to nemá vliv.
    Zboží lze samozřejmě vrátit, na e-shopu je již aktuální obrázek titulní strany.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na stránkách obchodu jsou popisy zboží a ve finále příjde něco jiného
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rozhodně tento obchod nedoporučuji přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se, u těchto malých bločků výrobce velmi často mění motivy aniž by se změnilo jejich typové označení a EAN.
    Chybu jsme napravili, obrázek je nyní aktuální. Zboží můžete samozřejmě vrátit. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • neřeknu

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Objednávku jsme řádně vyskladnili, zabalili a odeslali, takže
    ... stačí říct. :-)
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednane sesity prisly pokrcene, zbozi nebylo dobre zabalene.
    casti malirskeho stojanu vyjizdely z krabice ven

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Zboží se vždy snažíme pečlivě zabalit ( viz mnoho předchozích kladných recenzí ). Manipulace s balíky Českou poštou je všeobecně známa. Odpovědnosti se samozřejmě nezříkáme. Na druhou stranu je ale zvláštní, že podle Vás "přišly objednané sešity pokrčené". Žádné sešity v objednávce nebyly, nemohly tudíž přijít pokrčené. Luboš Hošek

    • slušný sortiment i ceny
    • Chybou obchodu byla zakázka zaplacena 2x - zapomněli dát pokyn ohledně dobírky dopravci, který platbu přijal (dobírka mi byla avizována obchodem), ale neodevzdal obchodu a ani mi nepotvrdil přijetí (proč také - vždyť zboží předal) , a podruhé obchodu, který ji znovu vymáhal na mně. :-(

    Těžko říci - byla to má první objednávka, která se mi bohužel o 100% prodražila.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Těžko říci, drzost některých lidí je vskutku bezbřehá. Dotyčná osoba nezaplatila za zboží ani jednou, natož dvakrát jak uvádí. Navíc podezření padalo i na řidiče přepravní služby.
    Po telefonickém rozhovoru tato osoba přiznala, že za objednávku nezaplatila.
    A ještě má tu drzost napsat výše uvedené hodnocení na Heuréku.
    Ne té dotyčné osobě, ale našemu e-shopu se tato objednávka o 100% prodražila.
    Bylo přislíbeno, že objednávka bude zaplacena, ale vzhledem ke způsobu rozhovoru s objednávajícím, máme o splnění slibu určité pochybnosti. ( objednáno 3.10. 2017 )
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na pozvánkách nám přišel úplně jiný obrázek, než jsme objednávali. A bylo to to hlavní, kvůli čemu jsme vůbec z Vašeho obchodu objednávali. Po rozbalení veliké zklamání. Vše ostatní seženem u nás v papírnictví...

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouvám se za chybu, zaměnil jsem motiv princezen za jiný.
    Zboží můžete samozřejmě vrátit. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Domluvili jsme se na vymene zbozi, ktere puvodne melo byt skladem podle webovych stranek (skutecnost ale byla jina). Vybrala jsem si tedy jiny produkt a objednavku jeste poupravila o dalsi zmenu, poslala to cele mailem, jak jsme byli domluveni. Ovsem jake bylo moje prekvapeni, kdyz ono zbozi nedorazilo vubec! (pocitala jsem s nim) a uprava u druheho produktu taktez neprobehla. Nikdo me nekontaktoval, domluva zadna. Dodnes mi na stiznost neodpovedeli!! Toto byl muj prvni a rozhodne tedy posledni nakup zde. Zbozi, ktere mi nedorazilo jsem radsi objednala jinde.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se, ale v předvánoční hektické době došlo souběžně k několika nešťastným okolnostem. Vše již vykomunikováno a v pořádku. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bez upozornění mi doručena jiná barva zboží než jsem požadoval.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se, barva u pokladničky byla zaměněna již u výrobce a vzhledem k tomu, že neotvíráme originál balení, jsme na tuto chybu přišli až po Vašem hodnocení, zde na Heuréce. Pokladničku prasátko můžete vrátit, bohužel zelené již není skladem. Luboš Hošek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jsem velmi nespokojena z dodávkou. Navíc jsem i chatovala na Vašem webu, ale bez odpovědi.
    • Namísto 480ks špendlíků mi přišla krabička s odhadem 100ks. To si mohu koupit v každé švadlence za levněji. Dále pak na webu máte milnou informaci. Pod názvem "korálky" - Korálky stříbrné 8 mm - 2,7 m - 4615 - je uveden řetěz, který vůbec nepotřebuji.
    • Zboží chci vrátil, ale vzhledem k faktu, že to není moje chyba, tak na Vaše náklady.
    • Jsem velmi nespokojena z dodávkou. Navíc jsem i chatovala na Vašem webu, ale bez odpovědi.
    • Namísto 480ks špendlíků mi přišla krabička s odhadem 100ks. To si mohu koupit v každé švadlence za levněji. Dále pak na webu máte milnou informaci. Pod názvem "korálky" - Korálky stříbrné 8 mm - 2,7 m - 4615 - je uveden řetěz, který vůbec nepotřebuji.
    • Zboží chci vrátil, ale vzhledem k faktu, že to není moje chyba, tak na Vaše náklady.
    • dodáno něco, co jsem neobjednala

    Namísto 480ks špendlíků mi přišla krabička s odhadem 100ks. To si mohu koupit v každé švadlence za levněji. Na webu milná informaci. Pod názvem "korálky" - Korálky stříbrné 8 mm - 2,7 m - 4615 - je uveden řetěz, který vůbec nepotřebuji.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Zboží můžete samozřejmě vrátit. Špendlíky jsem osobně přepočítal. Balení obsahuje 480 ks špendlíků.
    Informace o korálcích není mylná, natož pak "milná".
    Tak zní název výrobce, který respektujeme. Že se jedná
    o řetěz, je napsáno v popisu. Navíc v názvu je údaj -"korálky 8 mm - 2,7 m." Nevím o obchodu, kde by prodávali korálky na metry. Každopádně Vám ale vyjdeme vstříc a zboží můžete vrátit. Luboš Hošek