Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    objednala jsem si platna,2 z nich byly pokrcene.takze naodpis!!!!zklamalo me to

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednali jsme okrasné lepící pásky, 90 ks v plastové dóze, podle obrázku v eshopu je min. polovina krásně barevných. Přišlo nám 100 ks, všechny bílé a s potiskem. Nespokojenost.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, zboží můžete samozřejmě vrátit, ale obrázek přesně zobrazuje Vámi objednané zboží. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Mizerná zpětná vazba

    Zboží došlo poškozené. Ale bohužel žádná odezva na můj mail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    provedli jsme objednávku zboží-školní tašky a bohužel nám bylo odesláno úplně jiné.Když jsem kontaktovala prodejce,bylo mi sděleno,že tento výrobek jim dodavatel již nedodává...Prodávají zboží pod jiným obrázkem a vědí to...bohužel..

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Za chybný obrázek se omlouváme. Výrobce dodal již nový motiv. Chybu jsme odstranili, s objednávající bylo vše vyřešeno.
    Luboš Hošek

  • Na zasilku cekam mesic. Kdybych to tusila nic bych si neobjednala. Specialne kdyz to ma byt k vanocum

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jedna kronika přišla poničená, jakoby někomu spadla na roh, bohužel to bylo na lícové straně

    balík byl neporušený, takže to jí do balíku už dal někdo poničenou-dost mě to mrzelo. Kroniku jsem nevracela, jelikož by se mi nevyplatilo platit poštovné.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Není v našem zájmu posílat poškozené zboží. Bohužel už nezjistíme jestli byla kronika poničená při přepravě nebo z výroby.
    Pokud se problémy tohoto typu vyskytnou, řešíme je okamžitě výměnou zboží bez poštovného. Stačí se s námi spojit telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím on line podpory. Luboš Hošek

  • Ve faktuře obchod udává špatné číslo účtu. Tímpádem nezaplatíte-objednávka se do 5 dnů zruší. Výběr mají široký, ale zarázila mě ta platba.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Vaše objednávka nebyla zrušena, stále jí máme v evidenci a čekáme na platbu. Platební údaje jsou zasílány již asi 10 let automaticky a jste tedy první případ, kdy došlo špatné číslo účtu ( ?????? ). Je nám líto, ale chyba není u nás. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Veľmi zlá komunikácia. Už nenakupujem v tomto obchode. Veľké sklamanie
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poškozené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel mi přišly rozteklé voskovky, obchod navrhl jako kompenzaci zaslat výrobek zpět a že mi pošlou nový. Jelikož to byla věc za 34 Kč, tak se mi tento postup nevyplatil, nešlo o 34 Kč, ale o přístup, mrzí mě to - ale nedoporučuji. (Po zdlouhavé komunikaci obchod poznamenal, že mi poštovné uhradí, nicméně cesta na poštu a čas strávený v dlouhé frontě mi za to nestál. Jak říkám, nešlo o peníze, šlo o princip a ochotu udržet si spokojeného zákazníka. Další věci z objednávky za více než 1300 Kč byly v pořádku.)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bordel při placení
    • nebyli schopni dohledat přijatou platbu - nechápu to

    nebyli schopni dohledat přijatou platbu - nechápu to

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostala jsem jiné zboží, než jsem objednala.

    Ze čtyř položek objednávek byly dvě správné, dvě se lišily od objednávky. (Jiný vzor na bloku a jiné desky na sešity). Konverzace o závadě proběhla následovně:
    JÁ: Popis problému.
    OBCHOD: "Dobrý den,
    zřejmě Vámi zadaný motiv nebyl skladem. Pokud nechcete, pošlete zpět spolu s krátkým psaním, o co jde + co požadujete."
    JÁ: Návrh řešení (dotaz, zda mi zboží vymění za správné).
    OBCHOD: "Pošlete zpět spolu s krátkým psaním, proč vracíte + co požadujete."

    Je pravda, že dál jsem v reklamaci nepokračovala, neměla jsem kapacitu na balení balíku, běhání na poštu, psaní "krátkého psaní".
    Navíc někomu, kdo si můj návrh řešení ani nepřečetl a stále papouškuje stejnou frázi. Tak třeba by to dopadlo dobře.
    Ale příště raději objednám jinde.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se, za dodání jiného motivu. V tomto období, při velkém pohybu zásob, často dodavatelé posílají jiné motivy než jsou vyobrazeny. Zboží je samozřejmě možné vrátit. L. Hošek

  • Objednané zboží jsem zaplatila hned druhý den po obdržení podkladů pro platbu. Po 14 dnech jsem se telefonicky informovala, proč objednané zboží ještě nemám. Dozvěděla jsem se, že balík ještě neposlali. Slíbili mi, že balík obratem pošlou. Týden jsem čekala a nic. Po následné další urgenci mi teprve balík přišel. Zboží mi tedy dorazilo až po skoro 5 týdnech od zaplacení. o:( Obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod bez jakékoliv konzultace se mnou zaměnil vzory zboží a toto jiné zboží mi poslal. Samozřejmě došlo na reklamaci a na vrácení. To proběhlo na konci srpna. Doposud nemám peníze zpět na svém účtě (nehledě na to, že jsem přišla o poštovné, které jsem musela zaplatit za vrácení zboží a o které jsem přišla jejich chybou). Už 2x jsem jim posílala číslo účtu, zvažuju, jaký krok udělám tento týden, aby se konečně něco pohnulo...
    Tohle byl můj druhý nákup, první proběhl naprosto v pořádku, ale tímto přístupem, kdy si dělají svévolná rozhodnutí a poškodí zákazníka, si to u mě pokazili. A to jsem je ještě v létě hodně doporučovala mezi maminkami, že jsou fajn, že jsem spokojená a že můžou školní potřeby nakoupit tam. Tak tohle mám "za to" :D.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se, za dodání jiného motivu. V tomto období, při velkém pohybu zásob, často dodavatelé posílají jiné motivy než jsou vyobrazeny.
    Paní jsme okamžitě po vrácení zboží kontaktovali a žádali jí poté několikrát o číslo účtu, abychom mohli vrátit peníze. Po obdržení č.ú. jsme částku okamžitě poslali. L. Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání zboží
    • Zboží došlo poškozené, sešity rozházené, potrhané a pomačkané rohy.
    • Korková tabule byla na jednom místě vydřená. Na písemnou stížnost mi neodpověděli
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nedodaná jedna položka z objednávky, žádný komentář kvůli čemu jedna položka chyběla

    Komunikace ze strany obchodu nulová, až na můj dotaz odpověděli. Sama jsem si zjistila, že nedodané zboží už není skladem (což mohli z obchodu napsat a informovat mě, že zboží nebude v dodávce a při naskladnění už posílat nebudou).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přišlo mi jiné zboží,než jsem požadovala.Snažila jsem se spojit několika emaily,ale nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží poslali v ine barvě
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží i přes výzvu k cyzvednutí nebylo připraveno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strasna zkusenost. Objednala jsem ne uplne malou objednavku (veci do skoly vcetne aktovky), zaplatila online, prislo potvrzeni z obchodu i z banky.
    Po nekolika hodinach najednou objednavka zrusena. Nikdo nevolal, nikdo nevysvetlil. Volam do obchodu, tam se zacali vymlouvat, ze jsem posilala na Slovensko (coze??), pak pry, ze neprisla platba a ze si to mam znova poslat na dobirku (to jako jim to 2x zaplatit???). Nakonec jsme se dohodli, ze poslu potvrzeni z banky a oni mi to odstornuji.
    Potvrzeni jsem obratem poslala, ale oni se na to naprosto vykaslali a ten den uz nereagovali ani na telefon ani na email. Dalsi den prisla jen zprava, ze az uvidi penize v jejich systemu, ze mi je vrati... zadna omluva, nic. Nastesti penize prisli jeste ten den.
    Strasny pristup.... nefunguje mi system, tak za to automaticky muze zakaznik at ma potvrzeni nebo ne. Tento obchod uz NIKDY!