Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolupráce se servrem tiply.cz

    Nakoupil jsem s kežbekem přes portál Tipli a papirnictvi Pavlík se ani neobtěžoval komunikaci s tímto portálem tipli komunikovat , aby portal Tipli.cz zaznamenal můj kežbek za nákup zpět v seznamu. Proto i když je možná komunikace dobrá s obchodem a obchod by měl bejt vděčný , že někdo od nich chce nakoupit, tak jelikož to někde na straně prodejce drhlo a chybu nenapravili, tak proto moje špatná recenze. Jsem člověk co si zakládá na postupu , ale toto je vrchol drzosti.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den,

    s portálem Tipli.cz žádnou spolupráci nemáme, jedná se tedy o chybu nebo spíše klam ze strany daného portálu. Portál byl požádán o vysvětlení a následné stažení jejich nabídky. Případný cashback je tedy nutné řešit přímo s Tipli.cz. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Papírnictví PAVLIK CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, s papírnictvím Pavlík nejsem vůbec spokojená. V prvním balíku vyteklo lepidlo, další jeho obsah byl také poškozen. Balík vrácen zpátky. Po týdnu jsme se dočkaly. V novém balíku byly věci, které jsme si neobjednaly, zaplacené věci chyběly a také použité štětce v rozbalené krabici a aby toho nebylo málo umyté tuby s předchozí objednávky se zničenými a vlhkými etiketami. Nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednán jeden druh zboží, z toho polovina byla jiná varianta než objednaná a fakturovaná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena, rychlost
    • Pokud zboží dojde ve špatném stavu, zboží vymění
    • Zboží dorazilo ve špatném stavu, při dodání nového zboží, nedorazilo vše, co bylo objednáno a zaplaceno.

    Zatímco minulý rok jsme byli spokojeni, letos to bylo velké zklamání. První balík přišel v katastrofálním stavu. Věci byly poničené. Po navrácení balíku zpět přišel nový, bohužel tam chyběly věci, které byly objednány a zaplaceny. Pro našeho prvňácka i pro nás letos obrovské zklamání.. Bohužel..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufřík měl jiný obrázek,který jsem si nevybrala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Reklamovala jsem bělítko. Přišlo vyschlé a ještě jiný druh. Poté jsme přišli na chybějící dva sešity. Sešity přišli jiné bělítko vůbec. Přes tento obchod jsem školní potřeby objednávala již podruhé, protože nechci běhat po městě a schánět to. Letos mě zklamali. Porozhlédnu se po jiném.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání.
    • Nekvalitní zboží. Balíček přišel roztržený. Věci uvnitř měly pomačkaný či roztržený obal. Balící papír přišel úplně pomačkaný - dle mého názoru se papírnictví mělo nejprve zeptat, zda nevadí, že přijde v jiném stavu, než je na obrázku.

    Z mého balíčku za téměř 1000,- vyhovovalo jen pár věcí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorazilo by kompletní zboží, ktere jsem si objednala. Coz je podle me banalni a zasadni chyba obchodu. Prece mam objednavku a zbozi vychystavam podle ni. Uz bych si neobjednala od tohoto obchodu nic. Navic bylo vse pomackane v krabici.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr zboží
    • rychlé doručení
    • přívětivé ceny
    • bez upozornění změna výrobce
    • poškozené zboží
    • špinavé zboží

    Objednala jsem si euroobaly od výrobce Herlitz - přišly úplně jiné. Kartonový pořadač přišel proříznutý a některé výrobky byly zaprášené, už zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplacené a zatím po 10ti dnech vůbec nedorazilo. Komunikace mizerná.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednáno, obchodem zrušeno, původně skladem po objednání najednou nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U produktu bylo na výběr z více dekorů. Prosili jsme který motiv vysloveně nechceme. Samozřejmě nám ho poslali.
    • Je těžké v dnešní době zvednout telefon, nebo napsat mail a domluvit se se zákazníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Většina bublifuků protíkala takže balíček byl doručený v rozmočeném stavu, kdy některé bublifuky měly pouze prázdnou lahvičku bez náplně.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Bublifuky byly poslány v originálním balení a vytekly zřejmě během přepravy. Zboží můžete samozřejmě vrátit. L. Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost doručení
    • u jednoho produktu přišel prázdný obal
    • světlé dřevo (rámečky) znamenají bílé
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslali odlisne zbozi a ani po stiznosti se nikdo nevyjadril, natoz aby zaslali zbozi spravne.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo poškozené a nekvalitní, vrátila jsem zpět , ale peníze mi nebyly vráceny.....

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Čertovských paruk a masek jsme prodali nepočítaně. Přesto, že se jedná o velmi levné zboží, je toto první stížnost na kvalitu a poškození. Peníze samozřejmě vrátíme. Zboží však zpět zatím nedorazilo. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    všechno dost poničený.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pomalé webovky, vůbec žádná reakce na mail, nefunkční e-shop

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Rychlost e- shopu je dle měření standardní a srovnatelná s jinými e- shopy. Na e-maily odpovídáme vždy a co se týče nefunkčnosti e-shopu, jste jediný/á, komu to nefunguje.
    Zkusit spíše zkontrolovat vlastní zařízení a jeho připojení na internet. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace na bodu 0, stále vás někam přepojují, nikdo netuší co má řešit, nelze platit kartou online napřed..

    Vedoucí je těžký cholerik, s lidmi jedná jak s onucí..

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Kartou platí zákazníci na našem e-shopu zcela běžně a zcela bez problému. Naprosto přesně jsem věděl, co mám řešit a jak. Bohužel normální domluva s dotyčným zákazníkem nebyla možná.

    Nikdy jsem s nikým nejednal jako s onucí. Ani nikdo jiný z firmy, kteří jednají se zákazníky. ( viz ostatní recenze )
    Slušnost, vstřícnost a poctivost jsou zásady, na kterých je náš e-shop postaven.
    Snažíme se striktně držet pravidla "Náš zákazník, náš pán".

    Nebudu samozřejmě zveřejňovat komunikaci s objednávajícím a mnou.
    Ale v tomto konkrétním případě jsem však musel uplatnit nadřazené pravidlo: "Zlu se nesmí ustupovat".
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávku mi stornovali bez důvodu, druhou na tu už ani nereagovali. Možná dobrý obchod, ale komunikace na bodu mrazu.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Zákaznici neprošla platba přes platební bránu. Pokud se toto stane, ihned kontaktujeme zákazníka prostřednictvím e-mailu
    a dohodneme s ním jiný způsob platby. Na toto zákaznice nereagovala, proto jsme objednávku stornovali. Luboš Hošek