Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedorazila hmora DAS, přičemž jsem ji musela zaplatit

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Za nedopatření se omlouváme.
    Při současném objemu objednávek se může zcela výjimečně vyskytnout chyba. Stačí zavolat a problém okamžitě řešíme.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • neznalost prodávaného sortimentu

    je to již 10 dní co jsem zboží vrátil,potvrzení přijetí nedorazilo o dobropisu či výměně nemluvě.
    tedy nemohu doporučit.
    M.Pokluda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně protivná paní na zákaznické lince, neochotná, nepříjemná, hrozná! Rovněž nerozumím tomu, proč není možné objednat si zboží na konkrétní prodejnu. A v neposlední řadě - pro koho, probůh, nastavovali otevírací dobu, kdy je možné vyzvednout si zásilku na pobočce v Černé za Bory? Rozhodně ne pro zaměstnané pracující lidi, kteří jsou v práci déle než do dvou odpoledne. Tohle je fakt výsměch a ne služba.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se paní za ( z jejího pohledu ) reakci na její přání. Maloobchodní prodejny nemají s e-shopem nic společného. Máme dané ( a na stránkách uvedené ) jasné dodací podmínky. Výdejní místo v našem velkoobchodním skladu je pouze doplňková služba pro zákazníky z blízkého okolí a je vázána na provozní dobu skladu. Jaká by byla reakce, kdyby výdejní místo nebylo uvedeno ? Navíc je možné využít mnoha výdejních míst PPL Parcel Shop, kterých je více než 600.
    Reakce naší pracovnice byla z našeho pohledu přiměřená síle akce dotyčné paní. Vždy jednáme se zákazníky slušně a snažíme se jejím přáním vyhovět ( viz další recenze )
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace, rychlé doručení, přehlednost stránek.
    • Zboží nedodali dle objednávky. Chybělo několik kusů.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ceny mají pěkné, ale objednávku nedrží na obchodě dostatečně dlouho. V pátek byl státní svátek, pak byl víkend, v pondělí Velikonoce a dneska už je objednávka stornovaná. Pro nákupy po internetu tedy obchod zřejmě nevhodný.

    A jednou mi bylo dokonce vytknuto, že si toho objednávám moc málo, abych si to příště raději koupil na poště, protože je tím akorát zdržuju. :-) Já sám dělám v obchodě, a tohle bych si asi k zákazníkovi nedovolil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Neschopnost zaměstnanců na infolince.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dotyčná paní telefonovala, že nesvítí ani jeden objednaný světelný meč. Nemohli jsme ověřit funkčnost, jelikož byly všechny vyprodány. Bohužel nás nenapadlo, že paní meče zkoušela bez vložených baterií, které nejsou součástí balení, jak píšeme v popisu. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Tento obchod nedoporučuji, poslali mi jiné zboží, než jsem objednal jako dárek k Vánocům. Když jsem na to přišel a snažil se to řešit e-mailem, tak mi bylo odpovězeno téměř po týdnu až na druhý email a bez jakékoliv omluvy. Nabídnutá výměna zboží, když jim zašlu špatně poslané zboží zpět je pro mne dva dny před Vánoci bezpředmětná, zboží jsem musel sehnat v kamenné prodejně.

    nedoporučuji- chyba na straně obchodu, poslali jiné zboží plus zdlouhavá komunikace při reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazilo jiné zboží, než bylo vyobrazeno na webu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široká nabídka
    • po neschopnosti dodací společnosti jsem byla ja osočena že jsem nespolehlivá toto chováni si prodejce nesmí dovolit

    nakoupila jsem a bylo z čeho vybírat to ano ale potom když nastaly problemy a PPL proste nedelalo co ma a ja se ozvala byla jsem ja označena za nespolehlivou nemam za potřebí nechat se urážet od buh ví koho takže nedoporučuji

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Paní se omlouváme, ale přepravce se jí pokoušel několikrát dovolat. Bohužel bezúspěšně. Dotyčná svoji nespokojenost obrátila proti nám a z toho vznikl výše uvedený problém. V žádném případě nešlo o urážku. Paní jsme chtěli pomoci tím, že jsme sami kontaktovali přepravce. Uznáváme, že formulaci e-mailové korespondence jsme mohli volit lépe, proto se dotyčné paní omlouváme. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace a nepřehledné webové stránky

    viz.výše

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dotyčná osoba svoji objednávku, kde poštovné převyšovalo hodnotu zboží, dosud nezaplatila. Zboží (objednáno 26.11. ve 20:55) bylo připraveno a zabaleno hned následující den ráno.
    Uvést jako zápor e-shopu komunikaci, když k žádné nedošlo ... ????
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost
    • nebyla dodána kompletní objednávka chyběl balící papír, reklamovala jsem písemne přes email a dosud mě nikdo neopověděl i jsme kontaktovala telefonicky, řekli vyřizujeme a nic se neděje.

    přístup k zákazníkovu nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání zboží.
    • Přišlo jiné zboží, než objednané.
    • Komunikace otřesná.

    Tento obchod nedoporučuji. Něco si objednáte a příjde něco jiného. Komunikace hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levný
    • objednala jsem si 3 zelené krabice, přišly sice 3,ale ani jedna zelená. Po telefonické reklamaci mi paní přislíbila, že zavolá zda je budou mít v zelené barvě na ev. výměnu - dodnes se nikdo neozval!!!!

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Je nutné ( pokud je nabízeno více motivů ) do poznámky uvést konkrétní motiv. Vždy jsme se zákazníkem domluvili buď na konkrétním motivu, případně na zrušení položky v objednávce. Pokud požadujete konkrétní motiv nebo barvu, kontaktujte nás, budeme se Vám rádi věnovat. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si zboží, zaplatila převodem, obchod hned zboží odeslal ale v expedici spletli zásilky a došlo mi úplně jiné zboží než jsem objednala. Po mém telefonátu pracovnice slíbila nápravu. Chyba se stát může, vím to z vlastní zkušenosti. Ale uběhl více než týden a svoje zboží dodnes nemám. Dnes slíbili že zboží pošlou..špatné hodnocení jsem nedala za chybu, ale za liknavost v nápravě.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se za chybu, která vznikla záměnou balíků, při akci "Den dopravy zdarma". Ve velkém množství balíků došlo k záměně etiket. K prodlení došlo proto, že jsme již neměli skladem objednané zboží a čekali jsme až se vrátí druhý balík. K liknavosti určitě nedošlo, obě strany jsme okamžitě kontaktovali, vzniklý problém byl již vyřešen. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel dorazilo jiné zboží než byla fotografie na webových stránkách. Protože jsem to objednala jako sadu stejných produktů různé velikosti, toto byl zásadní problém, při telefonickém kontaktu jsem si ale připadala jako hnidopich. Zboží vracet nebudu, nebylo tak drahé, abych se tím dál zabývala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nikdo pri vyrizovani objednavky nepremysli... kdyz chci krabicky a vicka tak to asi ma pasovat.... v popisu alu misek jsou rozmery ale u vycek ne tudis sem samozrejme objednal jine vicka a vzhledem k tomu ze to jsou jedine dve veci co jsem objednaval tak to nekomu mohlo dojit treba... ale to se nestalo

    radsi tam zavolat a presvedcit se zda mysky a vicka pasuji protoze to dle tech webovek poznat nejde

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Plně s Vámi souhlasíme, při jakékoli pochybnosti je třeba zavolat a jistě se domluvíme. Jiný zákazník požadoval jiné misky a odlišná, nepasující víčka ve stejném počtu.
    ... pak se v tom vyznejte.
    Navíc u misky i u víček je uveden rozměr a na první pohled je zřejmé, že to "nebude pasovat".
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta, bez informování

    Zboží týden zaplaceno a připraveno k odeslání. Bohužel stále ještě neodesláno...

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se za naši chybu. Ve velkém množství dosud nezaplacených objednávek jsme platbu přehlédli. Zboží bylo po urgenci okamžitě odesláno. Přijali jsme opatření, aby se tato situace již neopakovala. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nevstřícné, arogantní a neochotné jednání ze strany obsluhujícího personálu, který má zastání u majitele. Absolutní pohrdání zákazníkem a jeho potřebami a prosbami.

    Doporučuji se tomuto obchodu vyhnout, jelikož jejich jednání je nadmíru arogantní a neochotné. Existuje řada obchodů se stejným sortimentem, srovnatelnou cenou a rozhodně vstřícnějším jednáním a prozákaznickým přístupem. Pokud máte jakýkoliv individuální požadavek nebo potřebu, zde rozhodně nečekejte, že vám vyjdou vstříc.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme Vaší žádosti nemohli z důvodu firemních předpisů vyhovět. Určitě se Vám, ale nedostalo arogantního či neochotného chování ze strany našeho personálu. Myslím, že to může potvrdit velká řada komentářů zde na heureka.cz. Vždy se snažíme vyjít zákazníkům vstříc, ale je samozřejmé, že se nelze domáhat služby, kterou nenabízíme. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Papírnictví PAVLIK CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • levně ji než v obchodě
    • příšerné dárky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě nepoužitý batoh, a vypadl knoflík a musela jsem lepidlem to zalepit.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den, batoh samozřejmě můžete reklamovat běžným způsobem. Nejsme výrobci a není v našich silách kontrolovat každý produkt. Pokud se s námi spojíte - telefonicky, e-mailem nebo přes online podporu, jistě najdeme přijatelné řešení.
    U batohů této firmy se však jedná o zcela výjimečnou, ne-li dokonce první závadu tohoto typu.
    Luboš Hošek