Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost
    • objednané zboží se neshodovalo s objednaným

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené potíže. Do objednávky se připletl jeden 60x80 fotoklip se sklem místo plexiskla a při dopravě došlo k jeho poškození. Zákaznici jsme kontaktovali a domluvili průběh reklamace za klip s plexisklem.

    S pozdravem,

    Jiří Žídek, Papírnictví Pavlik CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Slabin je několik, musíte urgovat dodání zboží, potom na zboží uvedou jinou adresu, když ten balík obdržíte, je tam jiné zboží, než jste si objednal

    Pozor na ně, když nejdříve zaplatíte, tak pak musíte urgovat, aby vám objednané zboží zaslali a když už ho zašlou, tak na špatnou adresu a ještě jiné zboží,než které jste si objednali, samozřejmě na faktuře je dražší zboží, to objednané. Takže všechny potencionální zákazníky uvedené firmy chci upozornit na mou špatnou skutečnost s tímto obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Strašné zmatky na expedici. Zaměňují objednávky, přijde Vám zboží pro někoho jiného, zasílají zaplacené zboží na dobírku a podobně. Řešení těchto problémů je ze strany obchodu vstřícné, ale proč ? Trochu profesionality.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se za potíže se záměnou balíků. Plně uznáváme naší chybu, bohužel zde selhal lidský faktor spolu s dalšími okolnostmi. Je to ukázkový příklad „Murpyho zákonů“ v praxi, aniž bychom chtěli jakkoli zlehčovat tento problém. Tato ojedinělá situace již byla vyřešena a věříme, že se již v budoucnu nebude opakovat.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace, rychlost super, kvalita meho objednaneho zbozi ne. Měl jsem objednany metrovy ramecek euroklip s plexi a po rozbaleni melo plexi tak 5ti centimetrovou prasklinu a nemyslim si, ze se poskodilo pri doprave. Bylo velmi dobre zabalene. Proste to podle me bylo zabaleno uz s prasklinou. Nebudu ale vracet zbozi za 300. Navic jsem ho potreboval nalehave. Jinak plexi je velmi tenke asi tak milimetr.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Se zasíláním tohoto druhu zboží po jednotlivých kusech jsou spojeny problémy.
    Tyto klipy si objednávají zejména obchodníci po více kusech a tím je zaručena větší pevnost tohoto materiálu.
    Přestože se snažíme o maximální pečlivost při balení a balíky řádně označujeme nálepkami křehké, kdo někdy viděl manipulaci se zásilkami přepravci, jistě ví o čem je řeč.
    Ze sdělení ale v tomto případě vyplývá, že poškození vzniklo již na straně našeho dodavatele. Rámy Euroklip jsou zabalené od výrobce a není v našich silách je znovu kontrolovat.
    Zboží samozřejmě vyměníme a náklady na dopravu uhradíme.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny

    Objednáno více věcí kvůli ceně a množství skladem. Avšak zboží nepřišlo stejné tak jak mělo, 1 ks z 5ks byl jiný, další jiné objednané zboží přišlo v jiné barvě než bylo objednáno. Bohužel není možné vyměnit, eshop požaduje zaslat zboží zpět (platba poštovného plus nutnost vše balit a zase nést na poštu) a až zboží obdrží, pošlou "možná" správný kus. Očekávala bych více snahy při řešení jejich pochybení a větší vstřícnost!!!

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Pokud paní Langerová nepovažuje za vstřícnost to, že jsme pro ni sháněli zboží, které jsme neměli skladem a které si přála, pak se tedy omlouváme.
    Uznáváme, že jsme omylem zaslali 1 ks v jiné barvě. Samozřejmě zboží vyměníme a poštovné uhradíme. Paní Langerová nemusí balit vše, ale pouze zboží, které chce vyměnit. Zabalení a cestu na poštu, ale bohužel musí zvládnout sama, tak daleko naše vstřícnost nesahá.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • rychlost nákupu, přehlednost
    • 1 ks zboží mi přišlo poškozené a nové keramické pero nepíše

    potřebovala jsem koupit dceři a synovi potřeby do školy a vaše nabídka se mi zdála nejlepší

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Odpovědnosti za poškozené zboží se nezříkáme ( neznáme podrobnosti ) , ale doporučujeme použít jako způsob dopravy firmu PPL, u které se s podobnými stížnostmi nesetkáváme, na rozdíl od České pošty.
    Není v našich silách zkoušet každé keramické pero nebo kuličkovou tužku a u zboží tohoto typu může tato situace nastat. Stačí pouze zavolat nebo nás informovat e-mailem a oba problémy budou jistě vyřešeny k vaší plné spokojenosti.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace s obchodem byla dobrá, balík dorazil také rychle, ale jeden fix byl vyschlý a na malířském plátně byly vytlačené rohy od naskládaného zboží. Nejspíš mají v obchodě hodně zakázek, ale více opatrnosti a důslednosti by neškodilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý objednal jsem si ,ale sluzbou pošta, hned druhy den me opakovane budil pan z firmy PPL a bylo to velice neprijemne po nocni.Pak opet za par dni . Mrzi me chovani ,a hlavne jsem si chtel v klidu dojit na postu ,kde jsrm si i zboží objednal.Po te byla ztornovana ,mrzelo me to.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den, mrzí mě, že Vás pán budil po noční. Váš balík byl objemnější, a nechtěli jsme, abyste musel platit vyšší dopravné. S přepravcem PPL lze ale určitě domluvit i jiný termín dodání balíčku. Omlouvám se, že jsem s Vámi nekonzultovala změnu přepravy. S přáním hezkého dne Lenka Vosáhlová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Balik A3 papiru byl PRED FINALNIM ZABALENIM poskozeny, potrhany a na jedne strane ohnute rohy, zjevne vedoma chyba distribuce firmy.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den, omlouváme za poškozený papír, ale zboží se vždy snažíme zabalit před odesláním velice pečlivě. Svědčí o tom mnoho předešlých recenzí. Dotyčná pracovnice má v tuto chvíli dovolenou a jakmile nastoupí celou věc prošetříme a případnou naší chybu napravíme. Mějte, prosím, strpení. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem dětskou pirátskou čepice, ovšem dětská hlava by se do ní vešla dvakrát. Tudíž mi byla k ničemu!!!

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Omlouváme se za vzniklé potíže, ale dodavatel těchto karnevalových doplňků fy Rappa deklaruje tento výrobek jako „dětský“ a přesná velikost se neuvádí.
    Doporučujeme informovat se telefonicky nebo e-mailem na tyto produkty. Rádi Vám poradíme s výběrem.
    Je samozřejmé, že výrobek můžete vrátit na naši adresu a obratem dostanete zpět příslušnou částku.
    Za fy PAVLIK CZ s.r.o. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nechápu jak můžou zabalit roztrhlý batoh a poslat ho zákazníkovi.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Batoh je zabalen v originálním obalu. Nerozbalujeme jednotlivé zboží. Výměnu si nepřejete, tudíž Vám zaplacenou částku samozřejmě obratem vrátíme. U batohu "Walker - Wildlife B-42076-80" se jedná o záležitost zcela mimořádnou, doposud jsme se nesetkali s žádnou reklamací na tento výrobek.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatně zabalili zásilku, která se přepravou rozbila a ještě uvedou do podmínek na reklamaci, že nenesou odpovědnost za škodu způsobenou přepravcem. Měli by toto reklamovat oni u přepravce a ten by jim snad vysvětlil, jak správně balit zásilku. Takhle já za reklamaci nic neobdržím, peníze jsem vydala, zboží nemám žádné. Opravdu výhodný nákup, který již nikdy neuskutečním.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Dobrý den, je pochopitelné, že skutečně neneseme odpovědnost za poškození zásilky dopravcem.
    Zboží bylo zabaleno správně, bylo i správně označeno jako křehké.
    Bohužel „Rám euroklip“ je tabule tenkého skla 50 x 70 cm. Přesto, že je velmi dobře zabaleno od výrobce a při našem následném odeslání tyto zásilky ještě lépe zabezpečíme, při přepravě samozřejmě riziko rozbití existuje.
    Paní nás bohužel nekontaktovala a přesto, že neneseme odpovědnost za jí způsobenou škodu, jistě bychom společně našli nějaký způsob, jak tento problém vyřešit.
    Za fy PAVLIK CZ s.r.o. Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dopravy, vyborna komunikace, siroky sortiment nabidky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Úspora času
    • Těžkopádné hledání, nepřesnost v označení zboží, konečné navýšení ceny oproti deklarované ceně dle e-shopu, neochota k přihlédnutí na odebrané množství zboží pro poskytnutí slevy

    Proč nakoupili zde : Jiný obchod buďto toto zboží nenabízel, komunikace s firmou WIKY byla bez odezvy z jejich strany takže Vaše firma byla jako překupník.
    Ano doporučím ostatním, ale konkrétně nevím komu.
    Proč ano či proč ne : Ano, protože bylo zboží nakonec koupeno.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    E-mailová a telefonická komunikace s tímto zákazníkem proběhla nadstandardně. Snažili jsme se zákazníkovi maximálně vyhovět. Zboží, které požadoval, a momentálně bylo vyprodané, jsme objednali u dodavatele a zákazník byl s navýšením ceny ( dodavatelem) obeznámen. Množstevní slevu jsme poskytnout nemohli, protože ve vší úctě, při objednávce za cca 1000 Kč, to skutečně nelze.
    Co se týče přehlednosti e-shopu. Je vcelku obtížné zhruba 11 tisíc položek srovnat tak, aby to bylo přehledné pro všechny. Neustále pracujeme na vzhledu a přehlednosti e-shopu www.papirnictvipavlik.cz a uvítáme každý názor nebo radu, jak prostředí našeho internetového papírnictví zlepšit.
    Luboš Hošek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikace se zákazníky,konkrétně na prodejně v Pardubicích ul.Palackého.Ale musí pochválit asi centrální sklad nebo prodejnu v Černý Z.I když jsem sešit dostal během pár minut a odešel,ale po kontrole zda to je správný sešit tak jsem zjistil že je špatný a vrátil se zpátky a chyba se napravila a dostal jsem sešit co jsem měl na faktuře.Takže i přes malé nedopatření pochvala pro tuto prodejnu.

    problém je že zákazník si objedná zboží přes vaše stránky na konkrétní prodejnu,a když si pro to zboží dojde sám osobně tak prodavačky o ničem nevědí a snaží se vše hodit na zákazníka že to špatně objednal atd.

    Reakce obchodu Papirnictvi Pavlik

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaši kritiku i pochvalu, jen si dovolím upozornit, že naše prodejny fungují samostatně a na e-shop nemají vazbu. Nikdy jsme nenabízeli a ani zatím nenabízíme možnost objednat si zboží na jakoukoliv prodejnu. Jako jediné výdejní místo pro osobní odběr je uveden sklad/prodejna v Černé za Bory. Je tedy logické, že prodávající na prodejnách nemohou vědět o objednávkách z e-shopu. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Jiří Žídek
    --------------------------------------------
    http://www.papirnictvipavlik.cz/