-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- pouze cena zboží
- lžou, neumí organizovat, levá ruka neví co dělá pravá
Objednal jsem si 2 matrace na manželskou postel. Zprvu vše OK. Matrace byly skladem a po objednání a po zaplacení mi hned došel email že se objednávka řeší - 16.1.2019. Další den mě informovali že zboží je vyprodané - divné když den předtím bylo skladem. Dále mě informovali že zboží bude dne 21.1.2019 a hned jak dorazí tak bude expedované. Další informace už prodejce neposkytnul. Dalším kontaktem byla prepravní služba která mi poslala email že 23.1.2019 převzali od prodejce balík (což bylo 2 dny po slíbeném termínu). Zásilka byla doručena 25.1.2019 ale s tím že zásilka je nekompletní a že 2 matrace zůstala na skladě v Ostravě. Takže jsem kontaktoval prodávajícího s tím že to takto nepřevezmu. Po dohadování s dopravcem bylo následně zjištěno že prodejce vytisknul 2 dodáky ale zboží nacpal do 1 krabice - takže 2 matrace v 1 balení s 2 dodáky což zmátlo přepravce.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
..........lžou, neumí organizovat, levá ruka neví co dělá pravá..... Vážený zákazníku!!! nejspíše jste si spletl obchody. Dané hodnocení absolutně neodpovídá realitě. Že Vám to není trapné? Fakt ! nestačíme se divit bujné fantazií klientů -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Slabá komunikace mezi zákazníkem a obchodem-ze strany obchodu.
- Nebylo zaručeno dodání matrací,které jsem objednal.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Zároveň děkujeme za "slabou komunikaci". Dle výpisů volání máme celkem 6 hovorů. Omlouváme se, že jsme Vám nevolali každý den....... -
Nedoporučuje obchod
- Přeložená matrace
- Obchod nereagoval na pozdnější (po 16:00) požadavek na doručení uvedený v poznámce při objednání.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
bohužel při větších rozměrech, zásilky rolujeme (pro kvalitu dopravy atd). V dotazníku kvalita dodání byla vyplněná následovně: Napište váš názor na dopravce pro ostatní kupující - Dopravce přijel přesně na domluvený čas, ale mohl jsem si vybrat jen v rozmezí mezi 8 - 14 hodin. Dodání po 16 hodině bylo uvedené do poznámky. V případě dodání v odpoledních hodinách záleží na dohodě s rozvozovým řidičem nebo za příplatek. Bohužel pokud top time není uhrazený, naše "reakce" je bezvýznamná. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- K objednavce mel byt darek ktery nebyl. po dotazu kde je ten darek jsem byl dotazan, pokud ho chci tak ze mi ho poslou :D Neco je teda asi spatne :D
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,,
neděkujeme za hodnocení. Nedodaný dárek jsme Vám mohli poslat poštou - obratem v telefonu jsme slyšeli zavěšení. V návaznosti na danou situaci asi teda něco je špatně na Vaši straně. Nenecháme se šikanovat, jsme přece lidi ne stroje!!! -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi špatná komunikace se zaměstnanci jeden neví co druhý podá za informaci.
- Zbytečná jízda pro matraci ,která nebyla skladem .
- Náhrada za zbytečnou cestu neproplacena.
- Zbytečná spekulace , jak se vyhnout proplacení cesty.
Nedoporučuji tyto dodavatele .
Reakce obchodu panmatraci.cz
Vážený kliente,
při objednávce jste měl na výběr 2 možností dopravy: dopravu od firmy ve výší 280 Kč nebo také možnost osobního odběru. Níže realizovaná objednávka byla vytvořena s možnosti osobního odběru. Pokud jste zvolil expediční firmu, požádali jste Vás o fakturu o zaplacení. Na "údajnou fakturu" jsme čekali 4 dny. Omlouvám se, ale nehodláme proplácet nedůvěryhodné výdajové doklady. Prosili jsme Vás o doklad, který bude prokazatelný (například nahláška přepravy nebo klasická faktura od expediční firmy ). Pokud trváte na tom, že doprava byla realizovaná firmou, která nemá nic společného s dopravou a expedici zásilek, musíme konstatovat, že celá záležitost ohledně "platby" dopravy je nepravdivá a vymyšlená. V případě zaslání řádně vyplněného dokladu, náklady spojené s dopravou by byly uhrazeny. Poukazujeme na skutečnost, že faktura nám nebyla zaslana do dnešního dne. Nespekulujeme, nýbrž konstatujeme fakta. -
Nedoporučuje obchod
V obchodě jsme objednávali v rozmezí jednoho roku již podruhé. Poprvé jsme museli reklamovat špinavou matraci, ale vše proběhlo v pořádku, šlo spíše o problém u dopravce než u obchodu a vše se vyřešilo k naší spokojenosti, takže jsme znovu objednávali opět zde. Ovšem místo roštu 140 cm nám přišly dva rošty 70 cm. Reklamace zatím stále probíhá, protože požadovaný rošt neměli skladem, takže už týden zakopáváme v chodbě o dvoumetrovou krabici, aby mohlo dojít k výměně až přijede dopravce s požadovaným roštem. Při vyřizování reklamace pak paní zkoušela přesvědčit manžela, že to je v pohodě, ať si na postel dáme ty dva rošty, že to vyjde nastejno.. (pokud bychom chtěli dva tak si je asi objednáme, ne? :-)
Takže suma sumárum, poprvé jsme měli pochopení, takže jsme obchod znovu využili, podruhé už jsme zklamání..
Doufám, že reklamace doproběhne bez problémů, abychom sem nemuseli dopisovat více negativních informací..Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení naších služeb. Kolegyně Vám volala NE s přesvědčováním, nýbrž s vysvětlením, že v případě 2 roštů prohlubeň uprostřed vám nevznikne, protože uprostřed postele jsou rošty podepřené. Ale problém s jedním neděleným roštem je hlavně ten, že přenáší pohybovou vlnu. Když se pohnete na jedné straně postele, pak rošt zapéruje i s tím, kdo leží na druhé straně. Ohledně výměny zboží Vás budeme kontaktovat. S přáním krásného dne tým Panmatraci -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dopravce
Matraci nám nedoručili na uvedenou adresu. Matrace byla celá špinavá od všelijakého bordelu (blato, Písek).
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den, Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s dopravcem, za něhož se zároveň omlouváme a doufáme, že jednalo o výjimečnou situaci, která se nebude opakovat. Poškozené zboží můžete reklamovat jak u přepravní společnosti, tak i u nás v eshopu. S přáním krásného dne tým Panmatraci
-
Nedoporučuje obchod
- Matrace mi byla doručena po tydnu.Obal matrace neuvěřitelně špinavy.Az tak,ze mi za špinit stenu,kdyz jsem ji po převzetí o ní oprela..Matrace doručena již rozlozena,ne jako vždy vakuove od vyrobce.Igelit na ni pouze slečen izolepou,bez originál obalu.Pratelny potah má zatržené nitky.Nemohu to dokazat,ale jsem presdvedcena,ze byla již někomu doručena a vracena.Me následně odeslana.
- Důrazně NEDOPORUČUJI!
První a poslední nákup.Uz nikdy víc.
27.11.2017
Vadí mi krive narceni.Na nikoho nekricim.Jsem slušný clovek.Jestli je naštvala špatná recenze,je to jejich problem.Misto sahnuti si do svědomí a sebereflexe přijde útok v podobě lzi.Ja jsem schopná vše dolozit,oni mě pouze narknou.Prvni recenzi jsem požádala smazat,vedeli to.Pri varování,ze to podruhé nesmazu přišel slovní utok.
Jsem zvyklá na slušné jednani,toto mě velmi nemile zaskocilo.
S největší pravděpodobností jim zboží vratim.Mam strach,ze mi nevrátí penize,pripadne budou vše náležitě zdrzovat.Reakce obchodu panmatraci.cz
Vážená klientko, ¨
DOKLÁDÁME PRAVDIVÝ PRŮBĚH SITUACE
dokládáme informace, jak probíhala daná situace:
1) dne 23.11 jsme obdrželi negativní recenzi, kde jste popsala, že při dodání došlo ke zničení zboží. Ihned jsme Vás kontaktovali s možnosti výměny zboží. Stanovili jsme termín dodání (výměny) na sobotní rozvoz.
2) dne 25.11 mezi 9.00 - 10:00 jste byla kontaktována o dodání zboží (výměny) s termínem 25.11 ve 18.00. Daný termín Vám nevyhovoval a proto jsme Vás poprosili navrhnout jiný termín dodání (výměny) zboží
2) Dohodu jsem dodrželi a termín dodání byl stanoven na sobotu!!!!!
3) Tvrzení o tom, že řidič neuměl česky, ani nebudeme komentovat. Od kdy prosíme na Moravě (sídlíme v Havířově) přestali mluvit česky???
4) Poukazujeme na statečnost, že zboží jsme chtěli vyměnit co nejdříve
5) Telefonní rozhovory od Vás byly šokující. Křičela jste na rozvozového řidiče a online konzultantku naší firmy s okamžitým doručením ve 14:00. V dané souvislosti máme na Vás dvě otázky: kdo Vám dal právo a kompetence vykřikovat po zaměstnancích naší firmy a vyhrožovat kontrolou ze strany ČOI? při domluvě o výměně zboží byla prosím stanovená konkretní hodina??? Nebyla.
Na závěr chceme Vám poděkovat za Váš nákup a zdůraznit na skutečnost, že nesmíme zapomínat na LIDSKOST a pochopení. Co se týče "slušného chování" z Váši strany, tak můžeme poskytnout i emailovou komunikaci -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- matrace nevím, zboží zatím nedorazilo
- v eshopu objednáno zboží za 8tis. "skladem" s dopravou "Expres" za 280,- a objednávka byla potvrzena s dod. lhůtou 3 dny ... Ovšem oznámení SMS o expresní expedici až po 11 dnech! s kontaktem na řidiče ... řidič už 3 dny každý den slibuje, ale stále nedorazil :-(
- neexistuje vzorkovna, pouze v sídle firmy si lze osahat matrace ve skladu
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. V den realizace objednávky jste byl informován o delším termínu dodání. Bohužel musíme konstatovat, že Vaše hodnocení neodpovídá skutečnosti, jelikož jste byl upozorněn na delší dodací lhůtu (14 dní). Zároveň pokazujeme na skutečnost, že model, který jste objednál není udeden "skladem" Prosíme příště při vyplňování dotazníku nezapomeňte uvést pravdivou informaci
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod proběhl celkem dobře. Matrace v pořádku. Problém byl s roštem, kde byly chybně navrtané otvory ke sešroubování. na jedné straně nahoře , na druhé dole.
Nicméně museli jsme si poradit . -
Nedoporučuje obchod
Matrace přišla, ale uplně jiná než jsem si objednal a než byla na obrázku :(
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
vaše zkušenost s nákupem nás moc mrzí. Nicméně je nutné poznamenat, že barvy pěn u matrací jsou pouze ilustrační. Za nepříjemnosti se omlouváme a děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Tým Panmatraci -
Nedoporučuje obchod
- žádné,vše špatně
- špatná komunikace
- přivezli jiný rozměr matrace
- způsob jednání se zákazníkem
v žádném případě tady neobjednávejte,jsou nespolehlivá firma přivezli jinou matraci místo 18cm jenom 16cm,což byl do zdravotní postele velký problém a způsobily mi tím velké komplikace.Komunikace velmi špatná!