• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pěkná nabídka

    Velmi složitá komunikace. Telefon nikdo nebere, na maily nikdo neodpovídá. Když už jsem paní dohnala, řekla mi, že to bude asi za týden. Dneska je týden a není nic, ani zpráva, že se to zpozdilo a kdy to bude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze se dovolat, mobilní číslo nikdo nezvedá, na druhém uvedeném telefonním čísle je kdosi, kdo údajně nemá s panemmatrací nic společného
    • na webu, v obchodních podmínkách a v zápise v obchodním rejstříku jsou uvedeny tři odlišné adresy jedné společnosti, můžete si vybrat
  • Objednávku jsem zrušila hned následující den, obchod na to nijak nereagoval, nedovolala jsem se v otvírací době, abych se ujistila, že má objednávka byla stornována. Až se ohlásil Toptrans, že mi vezou zásilku....

    • Katastrofální jednání, dodáno jiné zboží než jsem si objednal, není možná další komunikace.

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    A to , že jsme Vám zaplatili 1.000 Kč jako kompenzaci to se neuvádí????
    Sám jste nabídl, že budete souhlasit s kompenzaci 1.000 Kč!
    Nechutný a naprosto nepravdivý komentář

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nemůžu hodnotit,uplynulo 10 dnů a zboží nedošlo....

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Bohužel v objednávce jste zaslala svoz starých matrací. 2x jsme VÁM psali, že termín dodání může být delší:vzhledem k tomu, že evidujeme požadavek na odvoz starých matrací, termín dodání můžeme být o něco delší . Odůvodnění: svoz matrací musíme objednat u přepravce, obdržíme potvrzení o svozu a posléze můžeme zadat požadavek na dodání a odběr v jeden den. U dané objednávky máme potvrzený svoz na úterý. Den před dodáním a odběrem Vás budeme kontaktovat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V pondělí 27.2. brzy ráno matrace objednána a hlavně zaplacena. A je pondělí 6.3. a stále čekáme na doručení. Kdybych firmu nebombardovala emaily tak nemám ani zprávu. Na dnešní jejich "mladý tým" je to katastrofa... Nikdy více.... Jen mě mrzí, že jsem matraci hned zaplatila, jinak bychom koupili v jiném obchodě...

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Každý den od 27.3 Máme od Vás minimálně 3 emaily. Proč se dotazovat na termín dodání 3x? Avízo a traking na sledování zásilky Vám přijde do emailu a sms zprávy. Proč zbytečně psát stejně dotazy 3 x za den ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají dopravu na madraci zdarma a když si rozšířite objednávku chtěji poštovné...
    • Neumí vyjít zákazníkovi vstříc, a neumí spojit jednu objednávku, radši ji rozdělí na dve části....

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Dobrý den,
    prosím o strornování celé zakázky.
    Přijde mně nepochopitelné když máte u něčeho dopravu zdarma a pojede to jedním závozem, platit dopravné.
    Koupím si madraci jinde.
    vzali by jsme si samozřejmě volno, jen to potřebuji vědět dopředu, nepotřebuji odpolední závoz, psala jsem že oba pracujeme do 16hod, tak aby jsme stačili dojet domů z práce.


    děkuji Martina Šmídová

    --
    přeji hezký den
    Martina Šmídová

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: Pan Matraci <[email protected]>
    Komu: Martina ŠMÍDOVÁ <[email protected]>
    Datum: 16. 1. 2023 12:45:40
    Předmět: Re: odpolední dodání [Panmatraci | Výprodej matrací, slevy, prodejna] Nová objednávka č. (41888)
    Collapse
    Dobrý den,
    odpolední dodání u přepravce je zpoplatněno částkou 400 Kč. Alternativu Vám můžeme nabídnout vlastní dopravu -termín dodání může být o něco delší ale bude to zdarma.
    Proč naskočila doprava? U položky matrace doprava je zdarma. Chránič, povlečení a přikrývka nemá dopravu zdarma.
    V případě vlastní dopravy zpoplatněné položky s dopravou můžeme odstranit. Bohužel u přepravce to nepůjde jelikož každá položka bude mít svůj štítek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Kde začít…
    Při objednání matrací po výběru platby jsem čekal nějakou rekapitulaci objednávky, kde bych viděl přibližné dodání, žádnou takovou funkci ale tento e-shop nemá. A jelikož maily rozesílají velmi střídmě, jste ponechání takřka bez jakýchkoliv informací.
    Po týdnu jsem tedy zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že matrace dorazí v sobotu. Od té doby zase bez informací. V sobotu jsem znovu zavolal na linku, kde mi bylo řečeno, že kurýr je dole před domem. Vzal jsem tedy zabalené staré matrace ze čtvrtého patra dolů, kde světe div se, nikdo.
    Objednávku totiž dovezli úplně někomu jinému, do jiného města…
    Nakonec přijeli o 3 dny později s menším dárkem jako omluvou a s panem kurýrem, který místo pomoci odnést matrace alespoň za práh prvních dveří, spíše preferoval displej svého telefonu.
    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    :))) Nakonec přijeli o 3 dny později s menším dárkem jako omluvou a s panem kurýrem
    anatomický polštář z gel pěny... pěkný menší dárek )))) chyby se stávají, jako omluvu jsme Vám nabídli polštář a odvoz starých matrací zdarma. Doporučujeme zjistit na kolik Vám asi tak staré matrace vyjdou odebrat do sběrného dvora.... + anatomický polštář... pak se pobavíme o takovém menším dárku...

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Toper byl v balíku přeložený na čtvrtiny a ohnutý.. a přitom krabice byla dostatečně vysoká na to, aby se toper dal srolovat..nyní budu dlouho čekat, než se vyrovná..
    • Kokosová vrstva nemá vlastní základní obal..pokud budu chtít vyprat ten svrchní, na posteli mi bude ležet přímo kokosový materiál!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Reklama novou přivezeme a starou odvezeme je klamná kdybych věděl že starou neodvezou tak jsem si objednal matraci někde jinde

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Vážený kliente! Odběr staré matrace máme zdarma. Stačí si přečíst https://panmatraci.cz/odvoz-stare-matrace/ a zadat požadavek na odvoz ! To, že vytvoříte objednávku bez jakýkoliv poznámky neznamená, že danou službu nenabízíme . Chtělo by to uznat vlastní chybu a neprehazovat vlastní nedorozumění na někoho jiného

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze potvrdili objednávku, zboží nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvá 14 dní, než se někdo ozve

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Dobrý den,
    Vážený p. Ullrich reagueme na hodnocení níže:
    Dne 3.7 (neděle) evidujeme od Vás objednávku. Dne 4.7 - 8.7 státní svátky /prodloužené volno - zavřeno. Dne 11.7 ve 12:22 z tel. Čísla viz níže (777 033 238 sklad, výdej zboží, zpracování objednávek) jsme Vás kontaktovali ohledně závozu matrace- příjemce se nehlásí. Ok. Stane se. Dne 13.7 ve 12.09 z tel čísla 776031☆☆☆(rozvozovy řidič ) opět příjemce se nehlásí. Napsána sms zpráva. Evidujete odpověď, že můžeme volat. Následující den domluvený termín závozu. Dne 14.7 odeslána sms zpráva s přesnějším termínem dodání.
    V návaznosti na výše popsané chcete kontaktovat, že jsme Vás nekontaktovali 14 dní? Žádáme o odstranění nepravdivého hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce je doručení do 24 hodin, když matrace nepřišla ani za 3 týdny, tak jsem objednávku zrušila a už nikdy.

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Stane se, že zboží není skladem. Hold ! Nabídnuta alternativa pro Vás nebyla přijatelná - objenavka zrušena. Ihned pro vytvoření objednávky jsme Vás kontaktovali ohledně termínu dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé jednání velice příjemná paní
    • Celkové zklamání ze zboží 2 matrace špatný potah 2 matrace každá jinak vysoká.
    • Složitá komunikace - hned po objednání skladové matrace najednou matrace skladem nebyla - nevím, jestli je matrace 180*200*cca20 takový zázrak
    • Nakonec přišla matrace úplně jiná, jiná výška a bohužel i šířka 185x200x15 ouvej ....
    • doba čekání 14 dní
    • teď mám zaplaceno a čekám na vyřešení reklamace a vratku peněz ... matraci jsem mezitím už sehnal jinde, děsběs

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Děkujeme za hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Vzhledem k tomu, že zboží bylo dodáno ve vakuovém balení je běžné matraci nechat cca 2-3 hodiny zregenerovat. Ihned po rozbalení jste nás kontovala, že nehodláte čekat a vyžadujete vrácení peněz. Ok, objednávku stáhneme, peníze vrátíme - nevidíme v tom problém. I když jsme Vás poprosili o zaslání foto jako podklad k reklamaci byl to velký problém - nadávky, výkřiky... Ano, v daném případě komunikace byla fakt složitá - nehodláme poslouchat neadekvátní chování

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Domluvený termín na určitou hodinu pro vyzvednutí matrace nebyla obchodem splněna! Ignorování telefonátu, kancelář zamknutá a žádná odezva zpět. Musel mi přijít cizí pán říci, že si paní uráčila nepřijít do práce a že se mi ozve, do teď žádná reakce! NEDOPORUČUJI a doporučuji vyměnit personál!

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Velice se omlouváme za komplikace. Kolegyňka ze skladu opravdu má zhoršenou pracovní morálku na což byla několikrát upozorněná. Danou situaci řešíme. Děkujeme za reakci a ještě jednou se omlouváme za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • Zboží posílají v nepřenosném stavu

    Objednávala jsem si matrací s rozměrem 180x200cm. Matrace sice přišla rychle, ale manipulovat s ní bylo dost obtížné, jelikož přišla "roztažená", navíc když jsem ji poté položila na postel, je matrace na délku o 3cm kratší.
    Firma TopTrans, která mi matraci přivezla měla velmi neochotného řidiče. Momentálně jsem v 8. měsíci těhotenství a řidič měl problém mi s matrací pomocí, dal mi ji pouze za vchodové dveře a do 2. patra jsem si musela matraci dosoukat sama, a to vážila 15kg. Za tohle jednání měl řidič drzost říct si o nějaké "peníze navíc".

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    Velice se omlouváme za neochotného řidiče Toptrans. V objednávce máme pouze zboží, žádnou poznámku ohledně výnosu atd jste neuvedla. Velice se omlouváme ale nemohli jsme vědět, že jste v 8. M těhotenství a nemáte zajištěny výnos. Avizo o dodání posíláme 1 den předem.... takže překvapení to nebylo... Navíc spíš je to drzost od manžela, když Vás nechá tahat matraci. Podotýkáme, že avízo o dodání chodí den předem a to jak do emailu, tak i do sms zprávy!
    Ohledně délky. Budeme velice rádi když mám zašlete foto. Hodně často se stává, že ne matrace, nýbrž postel je atypicka a matrace tam nepasuje. Budeme velice vděční za zaslanou fotodokumentaci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí něco co ve skutecnosti vypadá jinak,jenom kus molitanu za 700.

    Reakce obchodu panmatraci.cz

    ???? v objednávce máte vyplň mezi dvě matrace . v popisu je napsáno, že je to molitan mezi dvě matrace. Absolutně nechápeme, proč hodnotit produkt, který je v reálu nafocený a přesně odpovídá popisu. Navíc zboží můžete vrátit do 14 dní bez uvedení důvodu.