-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Volala jsem do obchodu kde jsem matraci koupila, že je místy propadlá hned jak mi přišla domů a paní mi řekla, že je to normální, že se to srovná. Bohužel už jí máme déle jak dva měsíce a některých místech se do matrace propadáme. Je tam měkčí. Matraci rozhodně nedoporučuji a nikdy už v tomto obchodě nenakoupím. Vyhozené nemalé peníze. Rejchrtová
Reakce obchodu panmatraci.cz
Vážená klientko! Nemáme od Vás ani hovor ani email. Pokud máte problém se zbožím prosíme o podání reklamace. Stačí napsat email! Velice nás těší, že jste našla čas na sepsání hodnocení. Budeme velice rádi když najdete čas i na sepsání reklamace. Bylo by to fajn. Bez podání reklamace bohužel daný případ budeme brát jako bezpředmětní. Předem děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme otevření pro vyřešení a nápravu dané situace.
Dne 1.2.2020 odeslané podklady pro podání reklamce. Obdrželi jsme následující odpověď: Reklamací to řešit nebudeme, protože nemůžeme být bez matrace. Syn by neměl kde spát. Manžel má podezření, že je daný problém způsoben přepravou....
Tak teď nevíme, kde nastala chyba. Celý případ uzavíráme. Klient se musí rozhodnout sám, za se jedná reklamaci či nikoli -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod na svých stránkách ponechává pouze kladná hodnocení nabízených výrobků, zbylá hodnocení nezveřejňuje. Došlá matrace budí dojem, že dlouho někde ležela ve skladu a neodpovídá obrázku ani popisu. Kladně hodnotím kvalitu balení pro přepravu.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den. Zboží posíláme ihned z výroby- nemáme místo pro skladování. Navíc zboží posíláme ve vakuovém balení, takže nemá čas na "velení se na sklade". Odeslali jsme Vám zboží, které je přesnou kopii obrázku. Velice nás mrzí zklamání z nákupu. Máte právo na podání odstoupení, což jste neučinila (zřejmě zboží přece odpovídá obrázku). Panmatraci
-
Nedoporučuje obchod
- prozatím se nezvali,od té doby nekomunikují Třeba ještě slaví
Nechci jim škodit,ale nedali o sobě vědět od 26.12.2019.Přemýšlím zda zrušit obj.
Reakce obchodu panmatraci.cz
ano, od 20.12 do 6.1 jsme měli zavřeno. Danou informaci máme uvedenou na webu. Ano, slavíme Vánoce. Velice se omlouváme, ale státní svátky nemůžeme zakázat :( ihned 6.1 ráno jsme Vás kontaktovali s termínem dodání zboží. Stačilo opravdu vyčkat na pracovní den. Velice nás mrzí, že v období svátků vytvoříte objednávku a čekáte na dodání zboží na Štědrý den/ Silvestra. Opravdu neférový přístup. Rozumíme, že na zboží spěcháte ale přece musíte mít pochopení, že v období Vánoc lidé navštěvují rodiny, užívají se pohodlné atmosféry atd... Objednávku Vám zrušíme. Děkujeme za čas strávený na našem webu, velice si toho vážíme
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod si dělá z lidí legraci. Objednávku jsem udělala a ihned zaplatila 10. 8. 2018. dnes je 26. 8. 2019 a matraci nemám, takže matraci nehodnotím. Nemám co! 21.8. mi paní volala, že TOP TRANS odpoledne přebírá zásilku a tak ji budu mít AŽ v pátek 23. 8. , jestli to nevadí. Nevadilo, proč také by mělo. Ve sledování zásilek se také objevilo, že je 21. 8. 2019 přijata objednávka k přepravě. Věřila jsem jí a vzala jsem si dovolenu, protože někdo musí matraci přebrat. V pátek, 23. 8. , okolo poledne jsem volala na číslo uvedené ve sledování zásilky. Pán celý nešťastný mi řekl, že jsem dneska už čtvrtá, která shání zásilku, že neví, co se tam( Pán matrací) děje, ale on pro matraci jede až odpoledne do Pána matrací. Dnes je 26. 8. a zásilka ve sledování je změněna, že 23.8. 2019 přijata objednávka k přepravě. A stále je u mé objednávky uvedeno : Zásilka nepřipravena k vyzvednutí. Byla zásilka předána a nebo nebyla předána k přepravě? A nebo se objeví další datum za na ním:přijata objednávka k přepravě? Toť otázka. Takže firmě nevěřit, kdy vlastně zásilku předá k přepravě. Je mi jasné, že pracovník, který odpovídá na tato hodnocení, mi odpoví, že za vše může přepravní firma, popř. že vše jsem špatně pochopila, ale není to pravda. Ve firmě pravděpodobně pravá ruka neví, co dělá levá a pak to svedou na jiného. Ale ihned dorazil dotazník, jak jsem spokojena. Tak jsem ho dneska vyplnila. Chápu, jsou dovolené, ale nechápu jednu věc. Proč si obchod hraje se zákazníky a jejich důvěrou? Je jasné, že někde nastala chyba, ale v přepravní firmě a v tom, že jsem něco špatně pochopila, to určitě není. A nebo , když se změnil datum odvozu zboží, proč paní opět nevolala, neomluvila se a řekla další termín, kdy asi bude zboží dodané? Určitě by to bylo lepší, než toto jednání mrtvého brouka. Vždyť přece už v obchodě 22. 8. museli vědět, že bude změna a já si mohla 1 den dovolené ušetřit.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
omlouváme se za technické komplikace. Chyba je na naší straně. Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou vráceny zpět. -
Nedoporučuje obchod
Slečna na infolince byla neochotná, na emailovou reklamaci jsem téměř po 14 dnech nedostala odpověď.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
evidujeme od Vás objednávku na 1 ks matrace za likvidační cenu (cena matrace za 1.050 Kč,výšky 22 cm) v sekci "totální výprodej". U daného kusu bylo jasné napsáno" kus z výstavy, starší model". Nevíme, co máme reklamovat když v popisu bylo jasné napsáno, že se jedná o likvidační prodej posledního kusu. Záměrně jste zvolila likvidační výprodej (z důvodu ceny) a posléze vyžadujete zboží, které v dané sekci nabízeno nebylo. Ohledně komunikace - pokud klient křičí do telefonu a vyžaduje něco jiného než objednal (posíláme potvrzení objednávky) omlouváme se ale komunikační dovednosti by měl zdokonalit spíš on. Velice se omlouváme, že jsme nemohli apelovat ve Vaším monologu plný nadávek. -
Nedoporučuje obchod
- Mohli nabídnout jinou variantu
Když mi přišla faktura za objednané zboží, nepředpokládala jsem, že obchod mou objednávku sám zruší pro neexistující zboží. Mohli nabídnout jinou variantu. Šlo o 2 ks matrace, skladem měli jen jednu.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Vážený zákazníku!!!! OPOMÍJELA JSTE UVÉST, ŽE se jednalo o nákup zboží, které bylo ve výprodeji za likvidační cenu 1 KS SKLADEM. Na webu bylo jasně napsáno "K DISPOZICI 1 KS SKLADEM" Schválně jste zvolila 2 kusy.....Posléze jsme Vás informovali, že k dispozici máme pouze 1 ks. Pokud by jste měla zájem o 1 ks stačilo odpovědět na email, který jsme Vám poslali. Dané hodnocení je vrcholem cynizmu. Nemůžeme nabídnout Vám zboží (2 kusy) když skladem máme pouze 1 kus. Ohledně alternativní varianty - čekali jsme zpětnou vazbu od Vás. Děkujeme za zaslání "alternativní varianty" v podobě nedoporučení. Velice si toho ceníme.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Málem nekonkurenční cena, co na kvalitě, to soudit ještě nemůžu.
- Doba vyřízení
- Pomalejší komunikace
Reakce obchodu panmatraci.cz
Děkujeme za nedoporučení - neustále pracujeme na vývoji a zkvalitňování našich služeb
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlé doručení
- vstřícné jednání
- zavádějící popis matrace
- vizuální obrázek u nabízené matrace absolutně neodpovídá dodanému zboží
- nemožnost kontroly, zda se jedná o objednané zboží
Reakce obchodu panmatraci.cz
Děkujeme za nedoporučení - prosíme o zpětnou vazbu ohledně výměny zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé jednání,dodání.Velká ochota dovozce.
- Každá matrace má jiný povlak,takže na dvou postelích vedle sebe dělá dojem/a mně to i připadá/,že je každá jinak dlouhá.Spojovací molitanový pruh je k ničemu.
-
Nedoporučuje obchod
10 dní v pr..... a matrace není, asi se teprve vyrábí v Polsku .
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
Jak již bylo uvedeno, dodání zboží je ovlivněno státními svatkami a prodlouženým víkendem. Pokud termín dodání je v rozporu s Vaši představou stačilo napsat email o storno objednávky. Bohužel nemůžeme zakázat stání svátky. Velice se Vám za to omlouváme. Subjektivní mínění o tom, že matrace se vyrábí v Polsku je pouze Váš subjektivní a individuální názor, na který samozřejmě máte nárok. Navíc vhodným by bylo také uvést, že objednávka obsahuje rozměr, který se zpracovává na míru. Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám pohodlný víkend -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo poškozené, údajně dostávají zabalené a nekontroluje.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den. Dané hodnocení je nepravdivé. Objednávka byla realizována dne 3.4 , stornovana dne 3.4 . Expedice zboží neproběhla. ŽÁDÁME o odstranění nepravdivé recenze. V opačném případě budeme nuceni se obrátit na příslušný orgán se stížnosti o křivém obvinění. Prosíme o zvážení dané záležitosti. Předem děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- možná cena matrace
- Objednáno 15.3., došlo 26.3.!!
- Bylo mi po telefonu slibováno, že zboží dorazí do 22.3.
- Zvolený dopravce (PPL)
- znovu bych zde již nic nekoupil
Zboží bylo objednáno 15.3.. Zpracování objednávky bylo oznámeno až 25.3.! Doručení 26.3., s tím, že mi bylo 16. nebo 17.3. voláno, že zboží dorazí do konce týdne! Pardon, ale v 21. století je doručovací doba 11 dnů velmi špatná, zvlášť když se jedná o tuzemský obchod.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Ohledně přepravy - zásilku můžete sledovat dle zaslaného kódu. Při odeslání zboží posíláme i sms zprávu s tel. kontaktem na hotline( v případě ztráty zásilky, zpoždění dodání adt). Opravdu stačilo zavolat na uvedené číslo a problém s dodáním převezme pracovník naší firmy. Bohužel nejsme schopni zkontrolovat stav odeslaných zásilek. Danou informaci můžeme zjistit pouze na vyžádání. -
Nedoporučuje obchod
Zbozi bylo evidováno na internerovych strankach jako “skladem”. Nicmene zadny potvrzovaci email, ci informace o expedici. Jelikoz jsem na objednavku spechala, prodejce jsem kontaktovala po mailu s prosbou o objasneni stavu zasilky. Po nejake dobe mi volal zjevne telefonista zakaznice linky, ktery mi sdelil ze mi matraci neposlou, protoze ji nemaji. Nejdrive za 14 dnu. Tudiz pro me bezpredmetne a v soku jsem zadana o zruseni. I pres to, ze internetove stranky mely lzive informace a nedockala jsem se ani omluvy ci vysvetleni z jejich strany me jeste zadali o email, v nemz jsme mela uvest zruseni, at maji tento krok podlozeny v pripade sporu. Dost smutne. Takze za me naprosta katastrofa a uz nikdy. Ocividne slovo SLUŠNOST pochazi z jineho slovniku.
Reakce obchodu panmatraci.cz
Dobrý den,
1) žádný email od Vás neevidujeme, pouze email o storno objednávky
2) Objednávka realizována dne 25.2, zrušení 26.2. V hodnocení uvádíte, že jste kontaktovala prodejce emailem - bohužel toto není pravda :-( . Dne 26.2 jsme Vám volali (objednávka vytvořena 25.2 v noci ), že daný produkt se nám vyprodál a počítáme s dodáním cca 5 dní.
2b) pokud se nám nějaký produkt vyprodá, kontaktujeme zákazníka. Vzhledem k tomu, že nabízíme pestrou nabídku a zajímavou cenu, některé modely opravdu máme stále vyprodané.
3) Skladové zásoby se doplňují každý týden. Informace o tom, že dodání bude za 14 dní je trochu přehnaná a nepravdivá. Nemáme žádný důvod zdržovat objednávky. Po týdnu proběhlo nákladnění - ihned odesláno.
3) Rozumíme, že můžete být naštvaná, ale to není důvodem psát, že Vás nikdo nekontaktoval a uvádět zkreslené informace.
4) email o storno objednávky vyžadujeme vždy - je to zcela normální věc. Nevíme co Vám přišlo divného a neslušného.
4) jelikož denodenně pracujeme se zákazníky víme co znamená slušnost a zdvořilost
5) Zkuste dohledat v slovníku cizích slov "PRAVDA" . Zřejmě dané slovíčko bude podnětem k zamyšlení.
JE TO SMUTNÉ , KDYŽ ZÁKAZNÍK NAPÍŠE, CO SE MU ZROVNA HODÍ JEN ABY NĚJAKÝM ZPŮSOBEM PROJEVÍL EGO