Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákazník, který nenarazi na jejich chybu v systému, teoreticky může být spokojen.
    • Neprofesionální přístup k vlastním chybám.
    • Ze zákazníka dělají hlupáka.

    Hra kupovana za věrnostní body, z mé strany dodrženy obchodní podmínky. I tak objednávka poslána s dobirkou, v poznámce bylo jasně uvedeno druh nákupu za body. Kdyz sem začal řešit, tak technik, po dvou dnech, kdy mě jejich dvě děvčata z podpory psala, že jsem něco nedodrzel, což nebyla pravda, napsal, že se jim ekonomicky něco nevyplati. Krátce na to, jejich obchodní podmínky upravený, ale jejich pochybení stále neexistuje pac já jsem zákazník a tedy hlupák.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozsáhlý sortiment zboží
    • Poskytování mylných informací
    • Špatná komunikace

    U zboží byl popis, že hodinky nemusí obsahovat ukazatel hodin a krokoměr a záleží na verzi. Proto jsem psal dotaz, jestli konkrétní model, který jsem si vybral tyto funkce obsahuje. Bylo mi napsáno, že ano. Objednal jsem si hodinky, ale funkce neobsahují, proto jsem reagoval na e-mail ve kterém mi potvrdili, že ty funkce mají, že jsem dostal špatnou informace a dostal jsem odpověď, že na webu je napsáno, že to obsahovat nemusí. Když jsem se ptal na to, jestli mají někde formulář pro vrácení nebo to mám napsat volnou formou, když chci hodinky vrátit, tak po týdnu čekání nemám stále odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • maji zbozi
    • zbozi dorazilo na jinou adresu pres balikovnu
    • zbozi bylo nefunkcni

    nevim jaka bude reakce na reklamaci

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nakupovala jsem poprvé,objektiv nikon,nový,za bezkonkureční cenu,zatím vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlá doprava
    • Zapsání platby do systému trvá až moc dlouho
    • Zamítli storno v den kdy přišla platba, ikdyž mohli lehce vrátit peníze bez toho, abych musel zbytečně řešit reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    cd je vadné - nepřehrává

    • zboži je prošlé zarukou....mana
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel komunikace a vše trvá dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • reklamaci vyřídili bez problémů
    • nekontrolují zboží, i když vědí, že je obal poškozen

    Za hodnocením 50% je skrytý jednoduchý příběh o lemplovství s dobrým koncem. Objednal jsem si set klávesnice s myší. Další den se ozvali, jestli mi nevadí, že zboží má poškozený obal. Odsouhlasil jsem odeslání s podmínkou, že zboží je v pořádku. Po rozbalení jsem zjistil, že klávesnice má pod místem poškození obalu úplně roztříštěný mezerník.
    Zboží jsem reklamoval přes Zásilkovnu a po měsíci dorazila celá zaplacená částka zpět na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přišla mi poškozená soška,ulomená ruka, cenová kompenzace 500,-kč při nákupní ceně 16 000,-kč je docela nic, a to jsem čekal cca týden na jejich odpověď

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklý problém, bohužel u těchto figurek jde o častý nešvar. Děkujeme že jste cenovou kompenzaci 500 Kč akceptoval a moc se omlouváme za pozdní odpověď, vedoucí skladu která o těchto kompenzacích rozhoduje čerpala v tu dobu dovolenou. proto jste obdržel dopověď po 4 pracovních dnech. Věřím, že i přes negativní zkušenost k nám opět naleznete cestu.

    Jan Tuček - Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dorazili jiní sluchátka ne ti kteří objednával

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme, šlo o chybu na straně dodavatele. Prosím pošlete nám je zpět, rádi vám je vyměníme nebo vrátíme peníze.

    S pozdravem
    Vít Novotný, Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodání,prapodivné kody

    Dlouhá doba dodání,prapodivné kody se kterýma jsou problémi při instalaci,hrozně neodborná nápověda.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,
    licenci jste si objednal 22.4. v 20:01, ve 20:13 jsme přijali vaší platbu a v 20:34 už vám byl emailem odeslána licence kterou jste si zakoupil. Tedy po 33 minutách. To nám nepřijde jako dlouhá doba dodání.
    A prapodivné kódy - šlo o oficiální kód z krabicové edice hry. Bohužel nemůžeme za styl aktivace/instalace - to je věc vydavatelů.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo v pořádku
    • Zboží bylo doručeno o 5 dní později
    • Hrozná komunikace s jejich zaměstnanci po telefonu..
    • Lživé informace, které uvádějí na webu
    • Pokud máte možnost, tak se tomuto obchodu vyhněte
    • Nikdy více

    Naposledy co jsem nakoupil v tomto obchodě. Jednaní s klienty katastrofické. Objednával jsem dárek pro přítelkyni k narozeninám, než jsem zboží koupil, tak jsem si telefonicky ověřil, jestli zboží do té doby přijde a bylo mi sděleno, že když to objednám dnes, tak ano, že dojde hned zítra.. Zboží jsem tedy hned po rozhovoru objednal a přišlo až za 5 dní… Když jsem po 3 dnech volal, tak mi bylo sděleno, že jsem ještě asi nezaplatil a když si ověřil, že jsem zaplatil, tak zase, že mají asi výpadky, tak to někdo nepotvrdil….Samozřejmě žádný mail a nebo upozornění, že někde je problém nenastal a omluva taky ne!! Dárek jsem musel předávat již po narozeninách…. Pokud máte na výběr, tak se tomuto obchodu raději vyhněte.. spolehlivost 0/10
    Profesionalita 0/10

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den pane Sobku, zboží které jste objednával bylo skladem na expedičním skladu, avšak dárek, který jste si k objednávce vybral, byl skladem na jiném skladě, tedy k expedici došlo až druhý pracovní den od vaší objednávky. Vámi udávaných 5 dní obsahují i víkend. O víkendu přepravní společnosti nejezdí. Zboží jste tedy održel 3 pracovní dny od objednání, standardem jsou 1-2 pracovní dny, za nestandartně dlouhou dobu se vám omlouváme. A budeme věřit, že se někdy vrátíte.

    S pozdravem, Jan Tuček - Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dobrý den,
    Na tomto shopu objednávám již 3 roky zatím bez problémů až do vydání očekávaného titulu pokemon legend arceus na Nintendo Switch který místo data vydání 28.1.2022 byl dostupný až následující týden ve čtvrtek (což by nebyl problém stát se to může). Jenže problém se opakoval při vydání hry dying light 2 kde jsem již obchod doporučil i svým přátelům a ty též tuto hru objednali. Hra byla skladem zase až následující týden ve čtvrtek tedy skoro týden po vydání. Přátelé tedy další zboží zatím od Originalky.cz neobjednali. I po tomto menším vyhoření ze strany vaší logistiky jsem si objednal i následující velmi očekávaný titul Horizon forbbiden west, který sice byl skladem v den vydání ovšem pouze na vyzvednutí na prodejně tedy v Mostě (což pro obyvatele kteří mají bydliště mimo není k ničemu) takže hru budu mít doma až v pondělí tedy zase 3 dny po vydání. V tomto případě hru budu hrát až následující víkend z důvodu pracovního procesu kdy v pracovním týdnu nezbývá moc času. Přátelé co jsem jim obchod doporučil již nejspíš objednávat u Originalky cz nebudou. Já nicméně po dlouhodobých kladných zkušenostech zřejmě budu dále objednavat a věřím že tyto 3 týdny byly v tomto ohledu výjimečné a byl to pouze zkrat vaší logistiky a nebude se již nadále v takovém mĕřítku opakovat.

    Děkuji za pochopení Tkadlec

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,

    šlo o souběh nešťastných událostí, převážně zdržení v přepravě, u Dying Light 2 pochybení straně dodavatele. Věřím, že vaši přátelé budou jinde spokojenější a moc děkujeme, že nám zachováte přízeň.

    S omluvou. Jan Tuček - Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Od 4.2. Čekám na DL2, původně mi bylo řečeno, že maji inventuru, tak místo patku mi to prijde v pondělí. (Nechápu jak si někdo může naplánovat inventuru na den vydání jedné z nejočekávanějších her tohoto roku). Pak, mi psali, že dodavatel se spozdil a 11. Hru budu mít. Dnes je 12. a stále čekám.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den pane Bogdane,

    Informovali jsme všechny dotčené zákazníky před termínem dodání zboží i s informací o posunutí data dodání a s omluvou. Vámi objednané zboží jsme 11/2 předali zvolenému přepravci.

    S pozdravem. Jan Tuček - Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • bohužel obchod nebyl schopný dodat zboží v daném termínu. Tudíž jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den pane Kressl,

    Informovali jsme všechny dotčené zákazníky před termínem dodání zboží i s informací o posunutí data dodání a s omluvou, na základě tohoto oznámení někteří zákazníci zrušili objednávky.

    S pozdravem. Jan Tuček - Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • předchozí objednávka doručena včas a bez problémů
    • jako co si budeme nalhávat, předprodej Dying Light 2 je v podání Originálky.cz celkem fiasko. Z 4.2. se v průběhu času stalo 11.2., kdy se datum několikrát měnil. A jelikož 11.2. zatím není, tak se to může zase změnit. Zatím se mi to jinde u předprodejů nestalo. Příště prosím komunikovat narovinu a nevymlouvat se na inventuru + kupon na příští objednávku a tuto negativní recenzi bych si odpustil.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den pane Rohlíku,

    informovali jsme vás před termínem vydání o posunutí data dodání, poté v průběhu doby došlo v přepravním procesu k dalšímu zdržení a informovali jsme zákazníky znova. Určitě budeme informovat příště všechny zákazníky bez ohledu na to zdali si za odměnu vysloužíme negativní recenzi. Zákazníci, kteří nevydrželi čekat objednávky zrušili a peníze jsme jim obratem poukázali zpět. Děláme vše pro to abychom udržovali zákazníky informované a nic nezatajujeme. Mimochodem, mě od vás posledně nákup taky dorazil později :).

    S pozdravem, Tuček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhaní zákazníkům

    Na stránkách prodejce bylo uvedeno že produkt dostanu v den vydání 4.2.
    2.2. došel email kde se prodejce vymlouvá že mi zboží bude doručeno 8.2.
    z důvodu inventury.
    Pak 7.2. další email že jím dodavatel nedodal mé žboží a že mi snad bude doručeno 11.2.
    Takže už v prvním emailu prodejce věděl jak to je a jen se schovával za inventůru, prostě klamání zákazníků aby měli co nejvíc objednávek.
    Buď by se prodejce měl na přeprodej vykašlat a nebo přiznat barvu,že v den vydání u nich znamená dodaní 14 dní po vydání.Možná....

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,

    informovali jsme vás před termínem vydání o posunutí data dodání, poté v průběhu doby došlo v přepravním procesu k dalšímu zdržení a informovali jsme zákazníky znova. Určitě budeme informovat příště všechny zákazníky bez ohledu na to zdali si za odměnu vysloužíme negativní recenzi. Zákazníci, kteří nevydrželi čekat objednávky zrušili a peníze jsme jim obratem poukázali zpět. Děláme vše pro to abychom udržovali zákazníky informované a nic nezatajujeme.

    S pozdravem, Tuček.