Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Placení pouze přes debilní pay

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo k záměně zboží ze strany obchodu. Zboží tentýž den vráceno podle pokynů obchodníka zásilkovnou. Po 3 dnech se jim zaměněné zboží doposud nevrátilo, proto nemůžou vyřídit moji původní objednávku. Nabídnuto ať objednám a zaplatím zboží znovu, prý mi pak vrátí peníze až se jím vrátí zaměněná objednávka. Samozřejmě už nic neobjednám a můžu jen doufat jestli vůbec vyřídí moji objednávku do Vánoc nebo vůbec. Komunikace obchodu nula.

  • Nedoporučuje obchod

    Prakticky nulová komunikace. E-maily bez odpovědi, dokonce nyní na chatu i když uvádějí, že jsou on-line.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sranec
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Předobjednaná hra dorazila přesně týden po datu vydání (!!) Špatný vtip.

    Předobjednaná hra dorazila přesně týden po datu vydání (!!) a obchod mi bez omluvy odmítl objednávku zrušit, takže jsem musel ještě na svoje náklady hru zasílat zpět. Možná nejhorší online shop vůbec.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • stále se měnící datum dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace s obchodem je na 1. Reagují téměř obratem
    • Bohužel objednané zboží s naskladněním do 2dnů je momentálně nedostupné a už 3x se omlouvali- posunuli termín. Není to asi jejich chyba, nicméně to komplikuje "Ježíškovi" plány.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si hru FIFA 23 CZ. V internetovém obchodě fotka hry s českým obalem. Bohužel mi dorazila hra s polským obalem. Musím přiznat, že po rozkliknutí podrobností o hře je tento detail uveden. Dle mého by verze, která je dodávána měla být i na fotografii, jinak se jedná o "povolený" podvod na zákazníka. Pokud by byl obal v anglickém originále ok, ale polský??? Někdo prostě levně nakoupil... Dle obchodu vše ok. Dle mého by si v polském obalu hru koupil málokdo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • měli pochopení a objednávku bez řečí stornovali
    • přesto, že hra byla více jak měsíc předobjednaná,jsem ji ve slíbený čas dodání neobdržel
    • velmi špatná komunikace!

    Jelikož se jednalo o předobjednávku, kterou člověku kupuje kvůli tomu, aby tu hru měl u sebe nejlépe v den vydání, nemohu hodnotit pozitivně, protože se nic z toho nestalo.
    Nejvíce mě ovšem vadila komunikace obchodu. Když hru ve slíbený den nedostanu, očekávám aspoň email. Musel jsem obchod kontaktovat sám.
    Oficiální email s udáním důvodu zdržení došel o 5 dnů později.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,
    datum vydání bylo nastaveno na 18.11, v pondělí 21.11 jsme zjistili že se opozdí a v ten den jsme psali email.
    Do vašich 5 dnů nemůžete počítat víkend. V ten se nepracuje, stejně tak odečtěte den vydání a den odeslání emailu a máte 0.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení data dodání 18.11., informací o změně dodání poslali až 22.11.

    poprvé a zároveň naposled na tomto obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Zmatené filtry na e-shopu.
    • Chaoticky řešený e-shop.
    • Klamné informace na e-shopu ohledně data expedice.
    • Na podpoře většinou nikdo není nebo reaguje v řádu vyšších desítek minut či hodin.
    • Arogantní člověk na chatu e-shopu.

    Celkově vzato z jednoho docela kvalitního e-shopu s hrami se stal v průběhu času jeden z nejhorších obchodů vůbec. Na expedici působí lidé, kterým se buď nechce pracovat a nebo je jim to naprosto jedno, že díky jejich počínání přichází obchod o peníze. U posledních objednávek, co jsem zde učinil byl vždy problém s chybně zaslanou jazykovou verzí, poškozeným obalem hry a hravně pokaždé naprosto odfláknuté nulové zabalení. Borci si neuvědumují, že lidé nechtějí sběratelskou edici hry na kaši, ale ve perfektním stavu do sbírky. 4x jsem i přes problémy s objednávkou neudělil žádné hodnocení a nikdy jsem špatně zaslané a poškozené věci nereklamoval, ale tohle už je vrchol, co se v té firmě děje. Tady už zcela jistě nikdy nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákazník, který nenarazi na jejich chybu v systému, teoreticky může být spokojen.
    • Neprofesionální přístup k vlastním chybám.
    • Ze zákazníka dělají hlupáka.

    Hra kupovana za věrnostní body, z mé strany dodrženy obchodní podmínky. I tak objednávka poslána s dobirkou, v poznámce bylo jasně uvedeno druh nákupu za body. Kdyz sem začal řešit, tak technik, po dvou dnech, kdy mě jejich dvě děvčata z podpory psala, že jsem něco nedodrzel, což nebyla pravda, napsal, že se jim ekonomicky něco nevyplati. Krátce na to, jejich obchodní podmínky upravený, ale jejich pochybení stále neexistuje pac já jsem zákazník a tedy hlupák.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozsáhlý sortiment zboží
    • Poskytování mylných informací
    • Špatná komunikace

    U zboží byl popis, že hodinky nemusí obsahovat ukazatel hodin a krokoměr a záleží na verzi. Proto jsem psal dotaz, jestli konkrétní model, který jsem si vybral tyto funkce obsahuje. Bylo mi napsáno, že ano. Objednal jsem si hodinky, ale funkce neobsahují, proto jsem reagoval na e-mail ve kterém mi potvrdili, že ty funkce mají, že jsem dostal špatnou informace a dostal jsem odpověď, že na webu je napsáno, že to obsahovat nemusí. Když jsem se ptal na to, jestli mají někde formulář pro vrácení nebo to mám napsat volnou formou, když chci hodinky vrátit, tak po týdnu čekání nemám stále odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • maji zbozi
    • zbozi dorazilo na jinou adresu pres balikovnu
    • zbozi bylo nefunkcni

    nevim jaka bude reakce na reklamaci

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nakupovala jsem poprvé,objektiv nikon,nový,za bezkonkureční cenu,zatím vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlá doprava
    • Zapsání platby do systému trvá až moc dlouho
    • Zamítli storno v den kdy přišla platba, ikdyž mohli lehce vrátit peníze bez toho, abych musel zbytečně řešit reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    cd je vadné - nepřehrává

  • Nedoporučuje obchod

    • zboži je prošlé zarukou....mana
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel komunikace a vše trvá dlouho.