Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V objednávce jsem měla i potraviny a 2 ze 3 byly prošlé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené!Bylo viditelně zabalené již poškozené a odeslané.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Disk byl bez originalniho obalu+ cover na disk je zlámaný, disk v něm nedrží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané baterie z půlky vybité.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pokud je vám jedno, že dostanete hru v obalu pro Španěly, Němce a podobně a že v případě dotazů budete obslouženi neochotnou podporou, která vám dá najevo, že na Vás nemá čas ani ochotu vyhovět, tak směle do toho
    • Velmi neochotní
    • Popisy jazyků na obalu neodpovídají skutečnosti
    • Vše extrémně zdlouhavé a nepříjemné
    • Lidi s takovým přístupem by vůbec neměli provozovat e-shop
    • Problémem je samotné vedení, resp. majitel, který má pocit, že e-shop je o tom, že co vám pošlou, to vám příjde a když se vám to nelíbí, tak se starejte.
    • Než aby poslali přesné info nebo foto, což by zabralo max. tak 5 minut, tak očekávají, že si to prostě zaplatíte, počkáte několik dní na doručení, pak zkontrolujete jestli to vyhovuje, a co jste kupovat nechtěli, to pak pošlete zpět, budete opět čekat několik dní na doručení a pak, když to dobře půjde, si už jen napíšete o peníze a eventuálně počkáte několik dní na odpověď. Proč plýtvat časem, že?

    Pokud si chcete nákupem her udělat radost, jděte do některého e-shopu s inteligentní podporou, jako je Madgamer, Gamershouse, Konzoliště atd. Pokud chcete týden čekat na odpověď a cítit se špatně kvůli extrémně neochotné podpoře, která vám bude dávat okatě najevo, že o váš nákup nestojí a nemá na vás čas, jděte na Originálky. Doporučili mi, abych šel radši do kamenné prodejny, pokud chci vědět, co nakupuju, protože jejich už tak vytížení kolegové nemají čas, ale mám pro vás novinku, ostatní e-shopy rády vyhoví, zodpoví otázky a v případě nejasností pošlou foto her. Všem, kdo tohle čte, bych upřímně doporučil, vyhněte se jim, už kvůli nim samotným, přece nechcete, aby se ještě od samé práce přetrhli. Jděte jinam!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní a vůbec to nedrží na konzoli.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Píší, že mají zboží skladem a odešlou obratem, ale není to pravda. Potřebovala jsem panenku pro dceru “načas”, neodeslali ji, dva dny po objednání jsem volala, a řekli mi, že budou nejspíš expedovat další den. S jistotou to ale říct nedokázali. Takže jsem stornovala a sehnala panenku jinde.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, v neděli neodesíláme, ke stornování z vaší strany proběhlo v průběhu druhého pracovního dne od objednávky, aktuálně nedokáži vyhodnotit, zdali by se zboží odeslalo ve stejný den stornování.

    Doufám, že vám panenka z jiného obchodu dorazila tak jak jste potřebovala a třeba to s námi někdy zkusíte zase.

    S pozdravem, Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předobjednávka mi byla zrušena. Lepší koupit jinde u spolehlivějšího prodejce.

    Předobjednávka mi byla zrušena. Lepší koupit jinde u spolehlivějšího prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žádná.
    • Naprosto nepřehledná a otravná administrativa pře mail při změně způsobu doručení !
    • Žádná, naopak samá nevýhoda.

    Zklamání, tel. dotaz na pracovníka ( p.Novák) katastrofa v komunikaci, asi brigádník.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo bohužel nejde spárovat s PC ani kabelem tudíž k ničemu. I když by jít mělo

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den, vámi objednaný Xbox One S Wireless Controller standardně s PC přes kabel funguje. Je ale potřeba mít Windows 10/11. Pokud vám to nepůjde, obraťte se prosím na naší podporu [email protected] kde vám velmi rádi poradíme. Není důvod zbytečně dávat předčasně špatné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neprofesionalni komunikace a pri upozorneni na chybnou komunikaci pracovnika call centra, arogantni chovani majitele. Bohuzel ve spolecnosti neumi prijmout opravnenou kritiku a pochybeni prenaseji na zakaznika.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den paní Javůrková,

    objednala jste si zboží na osobní odběr, obchod je umístěn na jiném místě než sklad. Obchod neodesílá internetové objednávky. Změna objednávky na odeslání proto nebyla možná, tuto informaci spolu s informací o zrušení objednávky jste obdržela emailem. Nejjednodušší cesta, kterou jsme vám v komunikaci radili a to položit novou objednávku se správným způsobem doručení.

    Prosím radím, až budete objednávka příště, jinde pochopitelně. Pak dejte pozor na to jaký způsob doručení volíte. Nastavené procesy jsou ve většině firem stejné. Pokud si objednáte osobní vyzvednutí v Brně, pravděpodobně vás bude zboží čekat v Brně a odeslání do Prahy nebude možné, celá objednávka pak bude zrušena a nejlepší je začít od znova se správnou volbou zp. doručení.

    S pozdravem. Jan Tuček - jednatel (PS: ten arogantní)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé odeslání
    • chybné informace o zboží
    • strohá komunikace

    Bohužel přišlo něco jiného, než jsem objednal. Hra v italské verzi. Měla být EN, dle popisu. Tedy ztráta času a navíc i peněz za odeslání zpět, i když to nebyla moje chyba a přišlo zboží, které neodpovídalo popisu. Pozor tedy na to, co kupujete. Německé, polské, italské a jiné distribuce bohužel často nejsou vůbec v popisu přiznány.

  • Nedoporučuje obchod

    Volove co neumí napsat! Hlavně ze me div ne “sprdnou”, když přijdu osobně se zeptat, kde je hra!

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,
    když jste si zboží objednával, viděl jste datum dodání - šlo o předobjednávku.
    Dne 22.3. jsme vám v 19:19 poslali notifikaci e-mailem o tom, že se zboží opozdilo a dorazí až 4.4.
    Psát tedy umíme.
    S pozdravem Originalky.cz

    PS: vo-love jde až v prvním případě :-D

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední kus zboží byl poškozen a obchod se dotazoval, zda chci zboží přesto zaslat a to bez slevy. Navíc poškozené zboží dali znovu do prodeje jako nové. Už nikdy více děkuji

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám že jsme nenabídli slevu.
    Ano zboží prodáváme dále jako nové, nicméně zboží jsme nafotili, fotky přidali k produktu a ten zlevnili o 1/3 ceny.
    Děkujeme za názor
    Vít Novotný, Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Solární figurky se na světle nehýbou.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá praktika

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den paní Horníková,

    můžete prosím nařčení více rozvést? Objednala jste náhradní kartáč pro Vacuum Mop P, Mi Robot, v ceně 189 kč, obdržela jste něco jiného?

    Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hra prisla viditelne poskozena. A byla poskozena jasne uz pri odeslani. Zamerne poslali poskozenou hru. Obchod mi sdelil ze se jednalo o bazarovou hru a tudiz se to muze stat a ze mam teda smulu.

    Bohuzel je to podruhe co se stalo neco takoveho. Rozhodne nedoporucuji tento obchod. Chovani je strasne a pri reklamaci nemate sanci. Jsou to normalne podvodnici.

    Budu hlasit na ceskou obchodni inspekci.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Dobrý den pane Pavle,

    ano, kolegové mají pravdu, obaly u použitého zboží, mohou nést známky poškození. Hra nese název použité již v nabídce, na faktuře, na webu označená logem Použité - Pro Evolution Soccer 2015 - Day One Edition (PS4) použité - 120 Kč. Disk ovšem bude v pořádku, na funkci to nebude mít vliv.

    ČOI chodí pravidelně každý rok, letos ještě nebyli, tak je čekáme, od té doby co jim v teplé kanceláři neservírujeme kávu a musí psát protokol v terénu, už tak často nejezdí.

    S pozdravem, Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to vymahači a podvodníci, zboží mi dříve dorazilo z jiného e-shopu a nyní mě pořad bombardují e-maily a vyhrožují že pokud nezaplatím 90kč pošlou to k soudu, velice nedoporučuji, předražené kšunty.

    Reakce obchodu Originalky.cz

    Vážená paní Rohanová,

    zboží, které jste si objednala jsme vám odeslali, pokud jste si zboží objednala i na jiném eshopu, měla byste původní objednávku zrušit. Vámi zvolenému přepravci "GLS" musíme hradit přepravu pokud ji vykonáme i v případě, že se rozhodnete od smlouvy odstoupit bez toho aniž byste odstoupení oznámila. Pochopte, že když budete objednávat najednou na více eshopech, ale vyzvednete jen z jednoho, ostatním eshopů tak způsobujete ztrátu v podobě nákladů na balné, přepravu, a to nemluvím o personálních nákladech na vyhledání a zabalení zboží, které nejsou v dlužné částce započteny.

    Děkujeme za pochopení, respektujeme že už u nás nebudete objednávat, ušetříte nám čas i náklady. Originalky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dlouhá čekací doba na zboží, které je skladem