Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží za cca 1200 Kč, dorazila mi ale jen půlka (balení bylo ve dvou částech, jednu zapomněli poslat). V rámci reklamace mi nabídli slevu 200 Kč (nebo poukaz na 400 Kč na další nákup) což považuji spíš za nepovedený vtip a tak zboží vracím. Přitom stejné zboží stále v obchodě nabízejí - opravdu nešlo poslat chybějící část? Konkurence je veliká a tady už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Mlejnku.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Zboží jste kupoval v sekci First Minute, ve které uvádím, že zboží zatím nebylo nafoceno a otestováno a proto jej prodávám za minimální cenu, protože jeho reálný stav neznám. Můžete si ověřit inzerát zde: https://www.odkarla.cz/informace-o-produktu?productId=3753933

    Pokud zboží nebylo v pořádku, pak jsem Vám samozřejmě ihned uznal reklamaci a nabídl Vám několik řešení. Vybral jste si vrácení zboží zpět. Tedy, až se mi produkt vrátí zpět, vrátím Vám následně peníze.

    Pokud máte stále o zboží zájem, můžete si jej na mém e-shopu zakoupit - mám momentálně k dispozici ověřené varianty, u kterých stav znám. Ale cena je o několik stovek Kč vyšší, než ta, za kterou jste zboží v sekci First Minute zakoupil Vy.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo vadné!

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Hylasová.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi problém vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Koupil jsem si sluchátka s mikrofonem a oni mi mikrofon nedali

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Guňko.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    U každého produktu vždy uvádím, že kupujete to, co vidíte na reálných fotografiích produktu. Můžete si ověřit zde: https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/ad/a7/103000003069300/103000003069300_300.jpg?ts1713720782 anebo zde: https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/ad/a7/103000003069300/103000003069300_303.jpg?ts1713720784.

    Z výše uvedeného vyplývá, že Vám zboží bylo doručeno tak, jak jsem jej inzeroval a mikrofon nebyl předmětem prodeje.

    Přesto jsem Vám vyšel vstříc a na Vaše přání jsem Vám poskytl slevový kód na další nákup na mém e-shopu.

    Věřím, že příště již bude vše v pořádku.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obraz kamery jen 4:3. Nefunguje noční vidění.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Cochlare.

    Mrzí mne, že Vám zboží nevyhovuje. Zde ale nehodnotíte pouze produkt, hodnotíte můj obchod. Věřím, že jste byl s mým obchodem spokojený a pouze Vám nevyhovuje zakoupený produkt, který je jinak v pořádku.

    Kamera, kterou jste u mne zakoupil, noční vidění nemá mít.

    Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy, zadejte mi, prosím, nový případ na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mikrovlnná trouba s rozbitými dvířky, všude plno skla, v krabici nijak nechráněná. Tady již nikdy více!

    Varování ostatním zákazníkům, tady nenakupovat. Podvod

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Bohuslavová.

    Mrzí mne, že Vám zboží nedorazilo v pořádku a za komplikace s poškozeným zbožím se Vám omlouvám.

    Vidím, že spolu již reklamaci řešíme a nyní čekám na Vaší reakci. Samozřejmě s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti. Čím dříve mi v rámci reklamace odpovíte, tím dříve Vám vrátím peníze, abyste si mohla objednat jinou troubu.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo nefunkcni zbozi

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Krpesi.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil a za komplikace se Vám znovu omlouvám.

    Vidím, že jsme spolu již reklamaci vyřešili a veškeré peníze již máte na svém účtu.

    Věřím, že jste byl nakonec spokojený alespoň s rychlostí a způsobem řešení reklamace.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkční produkt -konkrétně časové relé
    • Vyřešení -dělají mrtvého brouka

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Běhounku.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Reklamaci jsem Vám ihned uznal a před 7 dny jsem Vám zaslal návrhy řešení. Prosím, podívejte se ve svém e-mailu do složky SPAM, Hromadná pošta, apod. Určitě tam ode mne budete mít zprávu.

    Jakmile mi odpovíte, vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možná bych řekl cena, kdyby zboží aspoň bylo takové, jaké být mělo.
    • Přišlo úplně něco jiného, než co jsem si objednal.
    • Zboží přišlo poničené, i když na stránkách byl popis "jako nové"
    • Už čekám 3. pracovní den na odpověď ohledně reklamace a stále nic nedorazilo.

    Konkrétně jsem si objednal několik balíku Pokémon kartiček. Krom toho, že přišly karty pokrčené, byly krom toho v němčině a ještě půlka z nich nebyla ani ze série, kterou jsem si objednal.
    Když si koupíte mobilní telefon, který má u sebe například název iPhone a na obrázku vidíte skutečně iPhone, docela vás zaskočí, když vám domů přijde Xiaomi a ještě s čínskou lokalizací. Ano, tohle se stalo mě.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den pane Omelko,

    velmi mě mrzí, že jsem Vás nepotěšil, nicméně s Vámi nemohu v tomto případě plně souhlasit.

    Pro upřesnění iPhone telefony nenabízím, Vaše objednávka obsahovala několik verzí sběratelských kartiček.

    Veškeré sběratelské kartičky jsou na mém eshopu vždy před focením vybaleny a každá karta je nafocena tak, aby byla jasně vidět na fotografii a zákazník tak přesně viděl, co kupuje.

    Ve Vámi založeném případu reklamace Vám zasílám odkazy na veškeré inzeráty zakoupených produktů. S tím, jaké karty jsou obsahem každého balení jste se tedy seznámil ve chvíli koupě. Reklamace tedy v tomto případě být uznána nemůže.

    Nicméně na odstoupení od kupní smlouvy máte samozřejmě ze zákona nárok, veškeré instrukce a možností řešení založeného případu jsem Vám zaslal.

    Věřím tedy, že společně vše dořešíme k Vaší plné spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Začátek objednávek byl supr a pak to šlo od 10 k 5.Neustálá korespondence sem a tam.
    Když něco nedojde chybí tak strávím korespondencí pomalu celý den. Slevové kupony nejdou zadávat, je toho více

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Hroudová.

    Mrzí mne, že nejste spokojená.

    Koukal jsem na komunikaci, kterou zde zmiňujete a vidím, že celý problém je pouze v tom, že Vám nejde zadat do objednávky slevový kód. To bude pravděpodobně nějakým doplňkem, který máte nainstalovaný ve svém prohlížeči.
    U ostatních zákazníků žádné problémy, které popisujete, nezaznamenávám.

    Doporučuji si tedy zrevidovat nastavení Vašeho prohlížeče, který může zadávání slevových kódů na mé stránce blokovat.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný stav produktu
    • Přišlo zboží v jiném stavu než bylo popisováno
    • Klamání zákazníka na webu psáno ze zboží je plně funkční a přišlo zboží které nefunguje
    • Když chci zboží reklamovat a vrátit peníze tak mi posílají slevové poukazy a nechtějí přistoupit na vrácení zboží a vracení peněz
    • Komunikace slábne na odpověď čekám 3 dny
    • Celkově klamání zákazníka. Jeden velký podvod

    Kupoval jsem zde používaný produkt v mém případě se jednalo o robotický vysavač v popisu na webu byla věta : Plně funkční lehce použité. V pořádku kdyby má vysavači bylo pár odřenin od používání vůbec by mi to nevadilo kupoval jsem ho ve stavu použitém ale když vysavač vůbec nefungoval tak to uz byl problém jelikož jsem ho kupoval v domění ze je plně funkční. Když jsem tuto skutečnost nahlásil v reklamačním protokolu a Žádal jsem vrácení produktu a navrácení peněz tak mi bylo napsáno že si mám zboží ponechat a dostanu slevu na další nákup nebo že mi na účet pošlou peníze jako omluvu . Ale když jsem napsal že to nechci že chci zboží vrátit a poslat zpět mé peníze tak najednou bez odezvy už čekám 3 den a asi se nedočkám … za mě jeden velký podvod a čisté klamání zákazníka . NEDOPORUČUJI ZDE NAKUPOVAT

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Koupale.

    Mrzí mne, že jste nebyl se zbožím spokojený.

    Řekl bych, že podvod vypadá jinak. Zakoupil jste u mne vysavač, u kterého byl uveden stav - hodně použité, odřené, plně funkční. Ano, vysavač měl být plně funkční a když jsem jej testoval, tak také byl. Vy jste mi jako důvod reklamace uvedl, že vysavač jezdí zmateně po pokoji. To já bohužel nemám ve skladu jak otestovat, nedělal bych nic jiného, než se vyhýbal automatickým strojům, které na svém e-shopu prodávám :) Proto jsem Vám také reklamaci ihned uznal a chtěl jsem Vám vyjít vstříc.

    Dovolím si uvést to, co zde uvádíte, na pravou míru. Reklamaci jste mi zadal 9.10. a já jsem Vám ihned druhý den poslal nabídku řešení formou opravy.
    Toto řešení Vám nevyhovovalo, tak jsem Vám navrhl několik dalších možností řešení, vč. vrácení zboží zpět na můj sklad a následné vrácení peněz. Vybral jste si vrácení zboží.
    Štítek pro vrácení zboží zpět mou přepravou jsem Vám již zaslal.

    Až mi zašlete zboží zpět na můj sklad k dořešení reklamace, vrátím Vám peníze na Váš účet.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Popis uvadi "plne funkcni", ale pritom zbozi nejde ani zapnout.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den pane Kováři.

    Velmi mne mrzí, že jeden ze dvou Vámi objednaných produktů nebyl v pořádku.

    Vidím, že reklamace je aktuálně zadaná a v tuto chvíli čekám na vrácení produktu zpět na můj sklad.

    Jakmile jej obdržím, obratem Vás budu kontaktovat, abychom společně případ dořešili k Vaší plné spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní vyřízení reklamace na chybně dodané zboží
    • nedoporučuji

    zakoupil jsem několik produktů, jeden nich dorazil jiný (jiná velikost dioptrií brýlí, místo +1 dorazily +3,5 - pro mne nepoužitelné), to se samozřejmě může stát -nikdo není neomylný.
    O to víc mně zarazila reakce reklamačního technika - ok tak vám dám kupon na další nákup nebo vrátím peníze. Píši, že toto mi nevyhovuje a že chci dostat to co jsem objednal a zaplatil, oni - že pokud chci správné brýle tak si je mohu koupit novou objednávkou, jasně, poštovné budu platit znova? a oni to zase zmastí a tak pořád dokola?????, nic, na několik mailů jsme se nedohodli, takže proto píši negativ, nedoporučuji

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Kougle.

    stala se chyba a v popisu byla uvedena jiná hodnota. Proto jsem Vám také reklamaci uznal i přesto, že vždy prodávám pouze to, co vidíte na fotografiích: https://kobra.odkarla.cz/t1/1080x1080/a9/04/103000002126867/103000002126867_306.jpg?ts1695102976
    https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/a9/04/103000002126867/103000002126867_304.jpg?ts1695102974
    https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/a9/04/103000002126867/103000002126867_300.jpg?ts1695102969

    A to co vidíte na fotografiích, je tedy předmětem prodeje a z tohoto důvodu jsem mohl reklamaci ihned zamítnout.

    Přesto jsem Vám vyšel vstříc a nešťoural jsem se v tom.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již po několikáté se stalo, že byli doručeno poškozené zboží. nebo zboží v jiném stavu než bylo uvedeno v popisu. V poslední objednávce bylo dokonce nekompletní.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den pane Schwarzi.

    Velmi mě mrzí, že Vaše objednávka nebyla v pořádku.

    U Vámi reklamovaného produktu se jedná o partnerský prodej. Zde bohužel nemám přímý vliv na kompletnost daného produktu, nicméně Vám ve Vámi založeném případu reklamace zasílám vstřícné možnosti dořešení případu.

    Prosím tedy o Vaší odpověď na moji zprávu, abychom případ společně dořešili k Vaší plné spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Denně vás láka emaily na slevy a nabídky na svoje zboží, přitom se jedná ve většině případů o použité zboží s pochybnou kvalitou, nebo přijde nekompletní, nebo nebo něco úplně jiného, než bylo objednáno. Když nejste párkrát spokojeni a zboží vrátíte, nebo reklamujete, přestane komunikovat začne vám blokovat IP adresu, aby jste už u něho nemohli nakupovat. Zablokuje jí klidně i celé rodině, nebo kamarádům (můj případ). Pak se začnou vymlouvat, že zneužíváte jejich ochotu a pokud nejste spokojení, máte tedy nakupovat jinde. Přitom nedošlo k žádnému porušení ani jejich obchodních podmínek, ani obecně zákonných podmínek . Ty porušuje pouze tento e-schop.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Janíčku.

    Bohužel nerozumím Vašemu problému. Zde jej nevyřešíme. Prosím, pošlete mi e-mail na [email protected] a popište mi tam problém, který zmiňujete. Od jiných zákazníků žádné takové problémy nahlášené nemám.

    Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží nepřišlo všechno a následovné řešení problému taky trvalo déle než bylo očekáváno

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Kandle.

    Mrzí mne, že klec na penis nedorazila kompletní. Ve skladu jsem ji měl kompletní, vč. klíčů, můžete si ověřit zde: https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/6c/bf/103000002267067/103000002267067_300.jpg?ts1701083842

    Proto jsem Vám také reklamaci uznal v plné výši. Vybral jste si slevu na další nákup, věřím tedy, že příští produkt, který u mne nakoupíte, bude již v pořádku.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo zničené , chyběli 4 věci z 8 a už nikdy více ! Nedoporučuji nikomu .

    Už nikdy více ! Všechny sociální sítě už mají recenze . Od Karla šrot.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Gajdošková.

    Mrzí mne, že zboží nesplnilo Vaše očekávání.

    Kontroloval jsem zboží, které jste mi reklamovala a musím konstatovat, že bylo opravdu doručeno tak, jak jsem jej inzeroval.
    Legíny byly opravdu pouze jedny, můžete si ověřit na fotografiích: https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/63/46/RID000002005905/RID000002005905_300.jpg?ts1725632415
    https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/63/46/RID000002005905/RID000002005905_301.jpg?ts1725632415

    A umělé řasy jste zakoupila v sekci First Minute, ve které uvádím, že jsem zboží ještě nestihl otestovat a prověřit. Proto je možné, že bylo ve stavu, který jste popisovala. A proto jsem Vám reklamaci uznal a nabídl jsem Vám možnosti řešení.

    Dejte mi, prosím, v rámci připadu vědět, které z nabízených řešení Vám vyhovuje a věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ledabyle zabaleno
    • v baliku chybela malickost-
    • jakasi snurka chybela
    • ale bylo inzerovano-pouze jako rozbalene,cili tam mela byt
    • snad ji dokazu nahradit sam,produkt byl predmet na okeni ram

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Machacku.

    Mrzí mne, že jste měl se zbožím problém.

    Prosím, nahlaste mi jej na www.odkarla.cz/sos, kde jej s Vámi budu moct vyřešit. Pokud o problému vím, rád jej vyřeším ke spokojenosti zákazníka.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišlo špinavé, poškozené neúplné zboží, v roztrhané nepůvodní krabicí. Reklamuji

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Drastichová.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Vidím, že spolu reklamaci již řešíme a já čekám, až mi odpovíte na můj dotaz, abychom spolu mohli případ dořešit.

    Věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doručeno...není kompletní a je poničene

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Mahďáku.

    Mrzí mne, že zboží nesplnilo Vaše očekávání.

    Bohužel zboží bylo opravdu inzerováno tak, jak popisujete a jak jste mi i uvedl v rámci reklamace. Můžete si ověřit, že vždy prodávám to, co vidíte na fotografiích: https://kobra.odkarla.cz/t1/490x490/4e/f9/103000003411055/103000003411055_302.jpg?ts1721888312

    Také stav byl uveden v popisu takto:

    Plně funkční
    Lehce použité
    Lehce zašpiněné
    !!! Chybí shredder, šlehací nástevc a míchací odměrka

    Chápu, že jste si mohl popisu i fotografií nevšimnout a proto jsem Vám vyšel vstříc a v zadaném případu jsem Vám vše vysvětlil a nabídl možnosti řešení. Jakmile mi odpovíte, rád s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1) uplne poskozena krabice
    • 2) špinavé zboží(houpačka funlio šedá)
    • ošoupaný napis

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Kuncová.

    Mrzí mne, že zboží nedorazilo tak, jak jste si představovala. Houpadlo mělo být opravdu jako nové, krabice již byla poškozená na fotografiích v mém inzerátu.

    Prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde se Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel