Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednaný kávovar byl doručen ve velmi špatném stavu. Silně znečištěný dlouhým používáním a nefunkční. Prostě podvod. Čekám na vyjádření a fakturu od prodejce a budu řešit s ČOI, popřípadě s PČR.

  • Mě velice mrzí, že platbu předem (informace), jsou jen na stránkách a ne v mailu. Rád bych o nápravu ;)

  • Mě velice mrzí, že platbu předem (informace), jsou jen na stránkách a ne v mailu. Rád bych o nápravu ;)

    • Dobrý den,

      prosím, o upřesnění, jaké informace o platbě předem Vám chybí, podívám se na to.

      Ideálně mi Váš podnět napište na [email protected]. Komunikace bude rychlejší :-)

      Váš Karel

  • Za mě jedna hvězda, protože to co udělali skoro poslední objednávkou ,mě dorazilo, ve zboží uvádějí , že aktuální stav zboží si ověřte v nabídce, ale ale ? U pana Cvetka - Od Karla jsme udělali celkem skoro 100 objednávek, zboží bylo super, ale jakmile si začnete stěžovat a povadáte reklamace, tak už jste upozorněni že začínáte být problémový zákazník, protože chcete zboží, které jste si koupili a ono Vám bud přijde neúplné nebo úplně něco jiného. Co se tyká oblečení jak jak které když se trefíte tak to je super nové, ale taky Vám může přijít navonění tak silnou voňavkou, že se Vám udělá špatně, a ještě obnošené, to se u pana Cvetka - od Karla neřeší. Šperky a jiné zboží je třeba i neupne, vykradené nebo schválně znehodnocené, nestydí se poslat tetovaní rozstříhané, nebo tapetu poslat úplně prázdnou bez obrázků, naposledy nám poslali místo 2 kompresních triček jedny roztrhané, zakouřené, špinavé slipy, které jsou cítit potem, čekáme na řešení do středy, žádná reakce na reklamaci, bylo tam více věci, psali jsme, dneska volali, telefon vůbec neberou navíc Vás bloknou, že si ani nemůžete už využít Vaše platné kody z předešlých reklamací, pošlou Vám provokativně další kody za nedohledané zboží. Myslím si, že tím že Vám blokují IP adresu jednají nezákonně, pokud se nevyjádří do středy, půjdeme to řešit na policii důkazů máme po více. Od pátku nám ještě dluží 2 objednávky, které jsou neposlané a zároveň uhrazené a 3 neposlané faktury, které jiš měli být poslané. Zboží mají sice kvalitní, ne sice všechno, ale to jak jednají se zákazníky není zrovna férové, pravidla si určují sami podle toho jak se jim to hodí. Pane Cvetko - měl byste se zamyslet sám nad sebou, to jak se Vy a Vaše firma, či Vaši zaměstnanci at už je to rodina nebo ne nad sebou zamyslet nad svým chováním a jednáním.

    • Pane Ambrosi.

      Na toto jsem Vám již několikrát všude možně odpověděl. Nebudu se tedy opakovat, i když opakování je matka moudrosti.

      Pokud nejste s mým zbožím spokojený, nerozumím, proč u mne chcete stále nakupovat.

      Objednávky, které u mne máte, budou včas vyřízeny.

      Karel

  • Objednané zboží přišlo včas, ale nefunkční.Reklamace uznána, obratem poslán kód na Zasilkovnu a po odeslání obratem přišly peníze na účet.Nebyl žádný problém.Karlovi děkuji a již mám zboží jiné a funkční.

    • Dobrý den,

      děkuji za Vaší zpětnou vazbu. Jsem rád, že jste spokojený/spokojená. Vždy se každému snažím vyjít vstříc a vše s ním vyřešit hlavně ke spokojenosti zákazníka :)

      Pěkný den.

      Váš Karel

  • NIKDY NEUZNÁVAJÍ REKLAMACE. Špatný popis zboží a velikostí. Dětskou velikost nazývají pánskou. Telefon NIKDY nikdo nebere. Doslova si z vás utahují a neustále mění podmínky, tohohle a tohohle. KATASTROFA.

    • Dobrý den.

      Rád se podívám na konkrétní problém, pokud mi pošlete číslo objednávky nebo případu, který byl zamítnut neoprávněně. Bohužel takto anonymně nemohu jinak reagovat.

      Karel

    • 970453174, Uvedli jste na webových stránkách informaci, že jde o pánský oblek. Zaslali jste dětský. Ne že by mi nevyhovoval. ....Je to chyba dodavatele pokud uvede zákazníka v omyl, chtěla jsem zaslat pánský oblek.

  • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
    ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
    I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
    Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
    Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
    BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • Pane Mamico.

      Asi je nám oběma i všem dalším zákazníkům jasné, že nemá smysl, abych se zde znovu k vašemu hodnocení jakkoliv více vyjadřoval. Kdo u mě nakupuje pravidelně, tak ví, že zákazník je u mě na prvním místě. A o vás, nechť si udělá obrázek každý sám.

      Karel

    • Bohužel zkušenost stejná a rozhodně vám NIKDY nejde o spokojeného zákazníka !

    • Dobrý den.

      Rád se podívám na konkrétní problém, pokud mi pošlete číslo objednávky nebo případu, který byl zamítnut neoprávněně. Bohužel takto anonymně nemohu jinak reagovat.

      Karel

  • Pozor!!!! Reklamace zde nejsou uplatnitelné dle výkladu zákona tj. prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit (§ 13 zákona č. 634/1992 Sb.). Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout spotřebiteli zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde lze i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb reklamaci uplatnit. (§ 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb.).!!!!!

    Velice rozporuplný eshop a velmi neseriózní obchod při řešení reklamací a následného plnění. Reklamoval jsem závadné zboží a reklamace mi byla uznána formou malého kuponu (oproti ceně výrobku) - výměnou za ponechání zboží a zřeknutí se záruk na toto zboží. Kvůli tomu, že zboží nefungovalo, chtěl jsem opětovně zakoupit stejné zboží v ceně několika tisíc korun (opětovně v neznámém stavu opotřebení). Až po dokončení případu mi bylo neseriózně napsáno, že nemohu nahradit zlevněné zboží tímto kupónem, když bylo zřetelně uvedeno (při řešení reklamace), že je možné použít kupón bez omezení cenou objednávky. Kupon z vadného plnění odporuje morálnímu charakteru - kupon mi zatím nebyl umožněn plnit na novou objednávku tj. jak píšou bez bez omezení cenou objednávky. Je to jasný podvod na zákazníky!!!!! Několikrát jsem také vyzval obchod o způsobu uplatnění práva z vadného plnění - bez odpovědi. Na telefon firmy se nedá dovolat. Vymlouvání na směšnou hlášku, že mají moc práce, ale realita je taková, že nechtějí řešit svoje problematické zakázky.

    Zároveň jsem požádal o zrušení (stornuji) novou objednávku číslo 970457067 pro příznaky neserióznosti, tj. rizikovosti internetového obchodu - odkarla.cz. S tímto obchodem už nechci mít nikdy nic společného - katastrofální komunikace a přístup při reklamacích.

    Nebylo mi umožněno plnit kupon z reklamace (případ 202404613) a podnět nekalých obchodních praktik (nevyřízené reklamace) předáváme české obchodní inspekci (viz zde moje recenze od ověřeného zákazníka).

    To je vše, co zde napíšu... katastrofální přístup k zákazníkovi odKarla.

    • Pane Mamico.

      Asi je nám oběma i všem dalším zákazníkům jasné, že nemá smysl, abych se zde znovu k vašemu hodnocení jakkoliv více vyjadřoval. Kdo u mě nakupuje pravidelně, tak ví, že zákazník je u mě na prvním místě. A o vás, nechť si udělá obrázek každý sám.

      Karel

    • Je zvláštní, že zde odpovídáte do jednoho dne, ale na aktuální dotazy týkající se objednávek neodpovíte nikdy....tedy já už čekám dva týdny a nic...... Nedělejte ze sebe chudáčka a neurážejte zákazníky..... Všem doporučuji přečíst si recenze na této stránce a myslím si, že všem bude jasné jak funguje tento obchod, nebo spíš ve vašem případě absolutně nefunguje ..... Souhlasím a podporuji všechny zákazníky, kteří se rozhodli nahlásit váš obchod na ČOI, protože to co předvádíte je výsměch a klamné jednání vůči zákazníkům

    • Ano, také všem doporučuji přečíst si recenze na Heuréce, protože alespoň uvidí, že drtivá většina zákazníků je s mým e-shopem spokojená a nakupuje u mne opakovaně. Stejně tak jako Vy, který jste u mne udělal 5 objednávek, z toho jste jeden produkt reklamoval a vzniklo z toho tohle.

      Sám jste si vymyslel, že jsem Vám neumožnil reklamovat. To je holý nesmysl. Zboží jste mi reklamoval, já jsem Vám reklamaci uznal a dal Vám návrhy řešení. Vybral jste si částečnou kompenzaci s tím, že si zboží ponecháte. To bylo Vaše rozhodnutí, do ničeho jsem Vás nenutil.

      Nechápu tedy Vaší potřebu zde špinit mé dobré jmého, když se vlastně vůbec nic špatného nestalo.
      Reklamaci jsem Vám uznal a vyřešil tak, jak jste si přál.

      Holt, nezavděčím se každému, i když se budu stavět na hlavu :)

      Karel

    • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
      ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
      I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
      Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
      Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
      BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
      ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
      I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
      Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
      Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
      BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • Musím se přiznat i já se stala vaší obětí. REKLAMACE neuznáváte. Telefon NIKDY neberete. Špatný popis a uvádění mír. NIKDY více !

    • Na tyto výkřiky do tmy od p. Mamici opravdu snad ani nebudu reagovat :)

      Pokud mi nenapíšete, kdo jste, těžko lze reagovat relevantně. I když zde mám pocit, že i kdybych napsal cokoliv, bude to marné, bude to marné, bude to marné.

      Karel

    • Stejná zkušenost. Jednání při REKLAMACI příšerné. ROZHODNĚ doporučuji tomuto obchodu vyhnout.

  • nalákají vás na nízké ceny, ale nedodrží nic co slibují, neustále si vymýšlí další "pravidla" o nichž se ale dozvíte až když máte problém, proč vám nemohou uznat reklamace, dodací doba min 14 dní, nikoli do druhého dne... každá druhá věc je vadná...

    • Dobrý den.

      Rád se podívám na konkrétní problém, pokud mi pošlete číslo objednávky nebo případu, který byl zamítnut neoprávněně. Bohužel takto anonymně nemohu jinak reagovat.

      Karel

  • Přičetla jsem několik posledních recenzí a nemohu jinak než souhlasit s negativními zkušenostmi. Telefon nefunkční, na e-maily nereagují. Tedy žádná možnost komunikace. Naposledy mnou odeslaná objednávka byla i po 14-ti dnech ve stavu připravuji k odeslání a pak najednou, že je stornována. Přitom jsem pár dní před tím zkoušela volat, neúspěšně, a psala jsem e-mail s dotazem kdy mohu objednávku očekávat. Po zjištění STORNA jsem také opět e-mailem žádala o vysvětlení a ani po týdnu nemám odpověď ani na jednu otázku. Také jsem byla několik let zákazníkem a nechala u této firmy nemalou částku, ale bohužel nyní a to již za minimálně půlrok nemohu jinak než TUTO FIRMU NEDOPORUČIT, PŘEDEVŠÍM LIDEM KTEŘÍ OČEKÁVAJÍ NORMÁLNÍ JEDNÁNÍ A DODÁNÍ ZBOŽÍ. JE ZJEVNÉ, ŽE FIRMA NEZVLÁDÁ SVŮJ ROZMACH A ODNÁŠEJÍ TO ZÁKAZNÍCI.
    A také souhlasím se zkušeností nefunkčních stránek, nebo-li nemožnosti dokončení objednávky. Člověk sedí i několik hodin při výběru zboží a nakonec se objednávka pro chybu neodešle a zboží z košíku zmizí. I na tuto záležitost jsem se několikrát písemně dostávala na všech dostupných e-mail adresách a opět bez odpovědi.

    TENTO E-SHOP BOHUŽEL NIKOMU NEDOPORUČUJI.

    • Dobrý den,

      bohužel neuvádíte své jméno nebo číslo objednávky, proto nemohu reagovat konkrétně.

      Nicméně, na všechny dotazy se vždy snažím odpovědět v co nejkratší době a taktéž objednávky expeduji v co nejkratší době. Pokud jste objednávku stornovala, nemohl jsem Vám ji tedy odeslat.

      Prověřoval jsem stav a objednávání zboží funguje normálně. Pravděpodobně tedy máte nějaký problém na Vašem počítači.

      Pěkný den.

      Karel

    • to je úplně jedno, pošlete mu čísla objednávek a něco si vymyslí, jediné co dělají je že žvaní, jinak nic.

    • Dobrý den,

      objednávku jsem samozřejmě nestornovala, to bych se nedivila jak je možné, že je stornována a neposílala dotaz jak je možné, že je stornována. Spíše nabývám přesvědčení, že objednávky stornujete záměrně tak jako nejste žádným způsobem dostižitelní.

      Trvám na nedoporučení Vašeho e-shopu v nynější podobě.

      Bylo by možná dobré než tu vymýšlet ty samé fráze stále dokola. Řešit posílení Vašeho personálu, tak aby jste byli zákazníkům dostupní a zvládali návaly objednávek.

      Nejsem tu, proto abych poškozovala Váš e-shop....tuto práci bohužel zvládáte dostatečně dobře beze mě a všech nespokojených zákazníků, kteří pouze sdělují své zkušenosti.

      Dokud jsem měla možnost psát kladné recenze, tak jsem je psala. Mám za ty roky možnost Vaše služby a jednání porovnat a to co se děje nyní je s Vaším původním e-shopem k nepoznání.

      Možná by bylo fér k Vám i k nám zákazníkům pro jednou na Vaše stránky, stránky Facebooku, atd. napsat proč a kde je problém a pak by měli zákazníci na výběr, jestli nakoupit nebo nenakoupit u Vás...
      A vy by jste se zbavili velké části negativních recenzí.

    • Na dotazy NIKDY neodpovídáte ! Firmu NEDOPORUČUJI .

  • ještě jednou, hrozná služba. čekat 2 nebo více týdnů na objednávku je nepřijatelné. Zadal jsem objednávku 28. prosince 2023 a dorazí 13. ledna 2024. tedy 15!!!!!! dní. 970422471. Stále čekám na vrácení peněz za 2 objednávky, které jsem vrátil. 202323102 (14 dní). 202321786 (starší 30 a více dní). čekat déle než 30 dní na vrácení peněz je v rozporu se zákonem

    • Dobrý den, pane Voete.

      Všechny Vaše zaplacené objednávky jsou již odeslány, dokonce i doručeny.

      Co se týče reklamací, jsou vždy vyřízeny ve lhůtě, kterou ukládá zákon. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od doručení zboží do mého skladu. Zboží musím ve skladu ověřit a až poté mohu reklamaci dořešit. O všem jsem Vás vždy včas informoval.

      Váš Karel

    • mě neuznali 4 reklamace, ne proto že by nebyly vadné, ale proto, že jsem firma :) a co víc , neuznané reklamace mi nevrátili.

    • Dobrý den, pane Štembero.

      To, co zde a všude možně na internetu uvádíte, jsou lži.

      Z mé strany byly všechny závazky vůči Vám splněny a zboží z neuznaných reklamací Vám bylo vráceno. Již jsem Vám to vysvětloval nesčetněkrát.

      Doporučuji Vám zaměřit svou energii na jinou činnost, než na neustálé psaní negativních recenzí na můj e-shop. Takto svůj drahocenný čas svého života mrháte na zbytečné činnosti, která Vám nic dobrého nepřinese.

      Karel

  • Mam zkušenost dobrou, kupoval jsem dvě figurky, které ale přišli ve špatném stavu, byli zabalené velice dobře a přišli asi za 3-4 dny mam pocit. Vyřešili jsme to vrácením peněz.
    Chápu, že máte hodně zboží, ale bylo by dobré opravdu dobře kontrolovat zboží, třeba u figurky nemůžete napsat jako nové když ji odpadává noha. Tento obchod/bazar doporučuju za servis, asi jsem jenom neměl štěstí na produkt..

    • Dobrý den, Adri.

      Děkuji za zpětnou vazbu. Pokud mi pošlete číslo objednávky, mohu se na to podívat podrobněji.

      Váš Karel

  • Nechápu ty pozitivní recenze o rychlosti dodání, poslední 2 objednávky doručili více jak 2 týdny po objednání a to až po urgenci na Heureka,jinak žádná komunikace, žádné reakce.
    Nyní navíc nejde odeslat vůbec objednávku, hází to chybu na jejich serveru, zkoušeno na různých počítačích a mobilech a stále to nefunguje. Toto se dělo už kdysi, pak šlo jednou objednat a zase to nejde, chci objednat a nejde to bohužel

    • Dobrý den, pane Registrovaný uživateli.

      Neuvádíte své jméno anebo číslo objednávky, nemohu tedy situaci prověřit. Napište mi na [email protected] a já situaci prověřím.

      Karel

    • Sever mi neumožní objednat = není číslo objednávky...

  • taková špatná stránka na nákup věcí. Jsem zákazníkem od roku 2018-19 a vždy trvalo 2-3 dny, než mi byla objednávka doručena. nyní, počínaje kolem října 2023, trvalo odeslání každé nedávné objednávky více než 2 týdny. web odkarla má stále položky uvedené jako "kupte nyní a obdržíte je za 2 dny". to je lež. Vánoční dárky jsem objednala 9. prosince, byly odeslány teprve dnes... to je 17-18 dní PO zaplacení! takže to bude asi 20 dní, než se ke mně dostanou, a 4 dny po Ježíškovi...

    • Dobrý den, pane Registrovaný uživateli.

      Neuvádíte své jméno anebo číslo objednávky, nemohu tedy situaci prověřit.

      Pokud mi uvedete číslo objednávky, podívám se na to.

      Karel

  • nyní je 22-12, neexistuje způsob, jak dostat moji objednávku do Vánoc. odkarla zničila Vánoce mé ženě! Objednal jsem to před 2 týdny. to je naprosto neomluvitelné. odeslání něčeho, co je SKLADEM, by nikdy nemělo trvat déle než 2 dny!! Psal jsem email a volal a bez odpovědi. kdybych mohl dát negativní hvězdičkové hodnocení, udělal bych to. Jsem věrným zákazníkem od roku 2019, ale nyní zde nakupovat nebudu. Za poslední 3 měsíce jsem dal odkarle 4 šance a dostávám jen problémové objednávky, jejichž doručení trvá déle než 2 nebo 3 týdny. Musel jsem vrátit 2 ze 3 nedávných objednávek, protože položky vůbec nefungovaly. hrozný!

    • Dobrý den, pane Registrovaný uživateli.

      Neuvádíte své jméno anebo číslo objednávky, nemohu tedy situaci prověřit.

      Pokud mi uvedete číslo objednávky, podívám se na to.

      Karel

  • VAROVÁNÍ PŘED TÍMTO OBCHODEM - ZASÍLÁ NEFUNKČNÍ ZBOŽÍ
    to že je zboží bazarové, použité, např. i poškrábané, tak jak se píše je OK; to že ALE ZAŠLE NEFUNKČNÍ ZBOŽÍ JE ZCELA NEPŘIJATELNÉ; přitom snad stačí zkontrolovat funkčnost - v mém případě vložit do zboží baterky, aby zjistil, že je nefunkční. platíte poštovné, běháte na poštu, abyste zjistili, že vám poslal nefunkční zboží - v dnešní době zcela nepřijatelné !!!
    jednoznačně spoléhá na to, že když se jedná o zboží za " pár set ", že se vám nevyplatí na vlastní náklady posílat zboží zpět a chodit na poštu.

    JIŽ NIKDY VÍCE - VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY A OBZVLÁŠŤ PŘED VÁNOCEMI

    • Dobrý den,

      pane Matoušku.

      Mrzí mne, že máte až tak negativní zkušenost s bazarovým zbožím, že před mým e-shopem musíte každého varovat. Nakoupil jste u mne jednou a bohužel to nevyšlo podle představ. To se Vám samozřejmě může stát i u zboží nového.

      Reklamaci jsem Vám uznal a vrátil Vám celou částku, aniž byste musel zboží vracet.
      I přesto mne zde osočujete z nějakého úmyslného spoléhání na to, že lidé jsou líní. Tak to opravdu není.

      Prodávám tisíce různých výrobků ze všech možných kategorií. Investuji nemalé náklady jak finanční, tak časové na to, abych zboží důkladně nafotil a otestoval a to proto, aby zákazník vždy věděl, v jakém stavu zboží kupuje. Bohužel ne vždy se podaří otestovat zboží tak, jak bych si přál, protože k tomu nemám ve skladu podmínky, jako Vy doma. Proto také existuje 14 denní lhůta na vyzkoušení zboží a možnost reklamace.

      Nicméně, abych to uzavřel, reklamaci jsem Vám uznal, peníze vrátil, jak jste si přál. Pokud Vám nevyhovuje nakupovat zboží, které není nové, nikdo Vás do toho nenutí. Holt, ne každému vyhovují nákupy za pár korun i s tím, že má zboží sem tam nějakou vadu.

      Přeji Vám hlavně klidné Vánoce.

      Váš Karel

  • dobrý den. Nedávno jsem zadal 2 objednávky. první je 970402134. je to nyní ~14 dní, co jsem ho objednal. stav je Objednávka číslo: 970402134
    Stav: Připravuji k odeslání.
    Můžete mi prosím vysvětlit, proč tak dlouho trvá odeslání objednávek, když jsou plně zaplaceny?

    při druhé objednávce, 970410347, kterou jsem zadal tento víkend, na webových stránkách bylo uvedeno, že pokud si ji objednám nyní, budu ji mít do 12. prosince.
    a dostanu svou druhou objednávku včas do Vánoc? je to vánoční dárek a potřebuji ho co nejdříve

    • Dobrý den,

      Vaše objednávky jsou již vyexpedovány.

      Váš Karel

    • promiň, to je špatně. moje druhá objednávka je stále uvedena takto.
      Objednávka číslo: 970410347
      Stav: Připravuji k odeslání.
      zkuste to prosím urychlit, abych to stihl do Vánoc.

    • trvalo téměř 20 dní, než mi to bylo odesláno. Musel jsem koupit další dárky pro manželku (to mi trvalo jen 2 dny, než jsem se dostal od ALZA!) a když věci dorazily od odkarla, musím vrátit 1, protože to nefungovalo!

  • Zdravi objednal jsem
    Yu-Gi-Oh! Speed Duel Battle City box Starter Deck
    A čekaljsem že budu překvapen
    Kdysi jsem si neco objednaval ale to sklamani
    Bylo obrovske to ale byla ma chiba že jsem si nepřečetl o co jde ale ted jsem si objednalsberatelske karty.
    Muj problem je že karty sice přišly ale bouže me vaše stranka
    Piše se použite
    Ale ne že nejcenejši karty ste si nechaly a me tam daly karty ktere v te dane kolekci nemaji byt jelikoš ale jde o neco co jsem chtel tak si to necham
    Ale na tomto obchodě už nikdy objedavat nebudu
    Dekuji a nazdar.

    • Promiňte za chyby

    • Dobrý den,

      bohužel nevím, o jakou objednávku se jedná, tak nemohu prověřit situaci, kterou popisujete. Napište mi případně na [email protected], anebo mi rovnou zadejte nový případ na www.odkarla.cz/sos a já se pokusím s Vámi vše vyřešit.

      Váš Karel

  • Zadal jsem objednávku před 1 týdnem, hned jsem ji zaplatil a stále je ve stavu

    Stav: Připravuji k odeslání

    Co je za problém? Očekávám, že jakmile zaplatím, bude mi odeslán...
    číslo objednávky 970393516

    toto je již 3. v řadě, kdy dochází k nepřijatelným zpožděním u mých objednávek. kvalita služeb se velmi zhoršila.

    • Dobrý den,

      Váš případ prověřím.

      Karel

    • Dobrý den,

      Váš případ prověřím.

      Karel

    • jsou to 3 dny a stále žádná aktualizace. Vše jsem objednal téměř před 10 dny, zaplatil hned a ještě dlouho čekám, než něco dostanu. velmi nespokojený

    • Dobrý den,

      Vaše objednávka byla expedována co nejdříve to bylo možné.

      Věřím, že budete se zbožím spokojený.

      Váš Karel

    • Je mi líto, ale tohle není normální. Zadal jsem svou objednávku a zaplatil za ni 16. listopadu. Nyní je 30. listopadu a zboží nebylo odesláno. Odkarla jsem používal 4 nebo 5 let a toto je potřetí v řadě, kdy jsem měl hroznou službu a dlouhé zpoždění. pokud jsem nezaplatil včas, nastal problém, tak proč musím čekat 2 nebo více týdnů, než obdržím něco, za co jsem již zaplatil? Ještě nevím, kdy dorazí

  • Objednávku jsem zadal před 4 dny. Mám problém se spořicím kódem, takže jsem ještě nezaplatil. Připsal jsem do objednávky poznámku, jak bylo uvedeno v pokynech. Zatím jsem nic neslyšel, takže nemohu zaplatit. moje číslo objednávky je 970388862

    • Dobrý den,

      Váš případ prověřím.

      Karel