Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    chtěla bych Vám poděkovat za další super obchod. Všechny objednávky dorazily a zboží je jako vždy úžasné.

    Moc Vám děkuji Vaše věrná zákaznice Edita Bergrová

    • Dobrý den,

      děkuji za informaci. Jsem rád, že je vše v pořádku.

      Pěkný den.

      Karel

  • Dobrý den,

    pouze bych se chtěla ujistit, že se na mou objednávku číslo 970574825 ze dne 28.6.2024 uhrazenou dnes 1.7.2024 nezapomnělo a že mohu počítat s dodáním.

    Předem Vám velice ce děkuji s přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den,

      tato zásilka již byla doručena.

      Váš Karel

  • Dobrý den. Přišla mi poničená zásilka. Objednala jsem si Kočí škrábadlo s odpočívadle a přišlo mi to rozdrápaný, v sáčku od šroubů je dírá a k tomu tam není instrukce. Moc bych chtěla dát věc na teklamaci a vrátit peníze. Jestli chcete důkazy pište na telefonní číslo 774394463

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že máte se zbožím problém. Bohužel zde neuvádíte číslo objednávky, ani své jméno, tak těžko mohu situaci prověřit.

      Nejrychlejší způsob řešení reklamace, je zadat mi nový případ na www.odkarla.cz/Sos, kde s Vámi problém mohu řešit. Zde na Heuréce bohužel nic nevyřešíme.

      Děkuji za spolupráci.

      Váš Karel

  • Dobrý den. Přišla mi poničená zásilka. Objednala jsem si Kočí škrábadlo s odpočívadle a přišlo mi to rozdrápaný, v sáčku od šroubů je dírá a k tomu tam není instrukce. Moc bych chtěla dát věc na teklamaci a vrátit peníze. Jestli chcete důkazy pište na telefonní číslo 774394463

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že máte se zbožím problém. Bohužel zde neuvádíte číslo objednávky, ani své jméno, tak těžko mohu situaci prověřit.

      Nejrychlejší způsob řešení reklamace, je zadat mi nový případ na www.odkarla.cz/Sos, kde s Vámi problém mohu řešit. Zde na Heuréce bohužel nic nevyřešíme.

      Děkuji za spolupráci.

      Váš Karel

  • Dobrý den,

    chtěla bych Vám velice poděkovat za zaslané zboží. Až na tři maličkosti, které jsou ale přehlédnutelné a mnou řešitelné je zboží úžasné a v naprostém pořádku. Objednávka obsahovala 38 položek.

    Velice Vám děkuji za obchod a budu se těšit na zboží z mé další objednávky.

    Jen Vás ještě jednou prosím o prověření vícenásobného zasílání objednávek z jednoho zařízení? Objednávala bych více.

    Ještě jednou děkuji s přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den,

      děkuji za informaci. Jsem rád, že vše v pořádku dorazilo.

      Přeji, ať Vám zboží dobře slouží.

      Váš Karel

  • Včera mi přišly robotické rybičky od Karla a dneska už nefunguji. Deti brečí a me to stalo 516 korun. Z tohoto obchodu už nikdy NIC!!!!

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku.

      Zadejte mi, prosím, reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi mohu problém vyřešit.

      Děkuji za spolupráci.

      Váš Karel

  • Ještě jednou dobrý den,

    velice Vám děkuji za odpověď k termínu zpracování objednávek.

    Velice Vás tedy prosím o zaslání každé objednávky zvlášť dle data objednání. První objednávka je pro mě opravdu důležitá.

    Žádnou objednávku stornovat nechci.

    Ještě jednou děkuji s přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den, paní Bergrová.

      Objednávky zpracuji, jakmile na ně přijde řada.

      Karel

  • Dobrý den,

    pouze bych se chtěla zeptat, jestli by bylo možné odeslat do jednoho týdne dvě mé objednávky najednou???

    Objednávku číslo 970574825 ze dne 16.6.2024 uhrazenou 21.6.2024

    a

    Objednávku číslo 970574825 ze dne 28.6.2024 uhrazenou dnes 1.7.2024

    Pokud to časově a kapacitně není možné prosím o uspíšení odeslání objednávky číslo 970574825 ta je pro mne důležitá z důvodu potřeby zboží pro mého syna na tábor.

    Předem Vám velice děkuji za prověření a odpověď.

    S přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den, paní Bergrová.

      Vidím, že tedy objednávky se daří dokončovat, takže problém se vyřešil.
      Objednávky zpracuji, jakmile na ně přijde řada.

      Pokud nechcete čekat, pak stačí říct, že chcete objednávku stornovat a já to zařídím a vrátím Vám peníze.

      Karel

    • Dobrý den,

      velice Vám děkuji za odpověď. Problém se zasíláním objednávek z jednoho zařízení víckrát se bohužel nevyřešil. Snažím se tento problém řešit tak, že objednávám vždy z jiného mobilu nebo PC, pokud chci provést další objednávku z toho samého zařízení z uvedených důvodů objednávka neodejde. Ráda bych to vyřešila, protože už nevím koho žádat o mobil nebo hledat jiné zařízení, z kterého bych mohla objednávku provést. Jak vidíte z mých objednávek nikdy neobjednávám málo položek, takže celý proces trvá i hodiny a to je problém pokud si mám od někoho půjčit mobil atd.

      Pokud tedy máte nějakou nápomocnou řadu budu za ní moc moc vděčná.

      Předem Vám děkuji s přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • přesně to samé se děje mě i mým známým, asi jsme všichni na nějakém blacklistu. A zapomeňte na to že vám někdo něco poradí, jen lžou. Odepisují jen na negativní komenty na stránkách kde je nemohou smazat. Přesně jak píšete, jedno zařízení, jedna objednávka a za 14 dní po zaplacení nejdříve. A důvod? Podle mě jste moc objednávala a jejich debilní systém vás vyhodnotil jako problémovou osobu. Oni chtějí jen nové klienty, co neznají slevy, dávají dýško....

    • Ve víře kladného vyřízení objednávky vždy dýško dávám a to nejvyšší 50,-Kč.

    • pak tedy je to zbytečné, já nikdy, a jsem na tom stejně a nejhorší na tom je, že ti vaši a moji známí si pak už nemůžou nic objednat ani pro sebe... já jsem měl tento problém na začátku roku a myslel jsem, že to už vyšumělo, ale ne, špína je zažraná.

    • Dobrý den,

      nové objednávky normálně eviduji a o žádném problému nevím.

      Karel

  • Dobrý den,

    chtěla bych se zeptat a požádat o radu se zasíláním objednávek. Bohužel mě i všem lidem z mého okolí nejde objednat zboží z jednoho zařízení (telefon, notebook, PC, tablet) víckrát než jednou. Při druhé objednávce objednávku nelze odeslat, jelikož se objeví chyba serveru. Košík se vyprázdní a objednávka se neodešle. Řešili jste již tento problém a je na to nějaké vysvětlení a pomoc? Určitě se nejedná o chybu z naší strany, jelikož se to opravdu děje všem lidem z mého okolí a ze všech výše jmenovaných zařízení.

    Předem Vám velice za odpověď a snad i pomoc. S přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den, paní Bergrová.

      Nové objednávky normálně eviduji a o žádném problému nevím.
      Pravděpodobně bude problém v nějakém pokusu o manipulaci s obsahem stránky, která vyvolává nestabilní chování.

      Karel

    • jste lhář

  • Dobrý den,

    chtěla bych Vás velice požádat o kontrolu stavu mé objednávky číslo 970563012 ze dne 16.6.2024 a informaci kdy bude odeslána.
    Obsahuje položky pro syna na tábor, který je za 10 dnů.

    Předem Vám velice děkuji za prověření a odpověď.

    S přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • paní Bergrová, vidím že píšete znovu sem, odpovídají Vám na emaily a telefony , jak tvrdí pan Karel? Podle mě je toto zde poslední možnost jak s nimi komunikovat. Jinde to buď smažou (facebook) nebo nereagují.

    • Dobrý den, ano bohužel je toto snad jediná funkční forma komunikace, což mě velice mrzí, jelikož pokud se obchod podaří kladně dokončit, je zboží úžasné a za bezkonkurenční ceny. Věřím a doufám, že budu moci i nadále objednávat a mé objednávky budou dokončeny. Bohužel se mi stalo i to, že jsem na objednávku čekala, byla řádně uhrazena a po několika týdnech čekání byla bezdůvodně zrušena.

  • čekám na objednávku č. 970557940 již 14 dnů, nikdo nebere nikdy telefon ani vám neodpoví na email. Mohu alespoň vědět zda to je v pořádku, nebo je to nějaká chyba systému?

    • Pane Štembero.

      Vaše objednávka je již ve skladu připravena k předání dopravci.

      Karel

    • OK, jen dotaz, proč reagujete jen zde, nikoliv na místech k tomu Vámi samými určených, telefon, email... (řečnická otázka) .... IMHO proto, že zde to není pod vaší kontrolou, tedy negativní reklamu řešíte, zákaznický servis naprosto ne. Styďte se.

    • Pane Štembero.

      Reaguji na všechny e-maily a dotazy, které od zákazníků dostanu. Ostatně, to si můžete ověřit v hodnocení ostatních zákazníků, kteří mi dávají 5 hvězdiček za komunikaci.
      Z mého pohledu se nemám za co stydět ;)

      Karel

    • To co píšete je čistá lež.

  • Dobrý den,
    čekám na dvě objednávky;

    Dne 21.5.2024 objednáno a ihned uhrazeno zboží objednávka č.970536597
    a
    Dne 27.5.2024 objednáno a ihned uhrazeno zboží objednávka č.970541745

    Obě objednávky jsem doptávala emailem, jelikož se nelze odvolat. Bohužel bez odezvy. Jsem zákazníkem již několik let, proto doufám, že budu moci v tento eShop nadále věřit a že obě objednávky obdržím.

    • Mohla bych požádat o slušné a profesionální chování a obdržet odpověď jak to vypadá s mými objednávkami. Předem Vám děkuji

    • Dobrý den, paní Bergrová.

      Obě dvě objednávky se ve skladu zpracovávají. Jakmile bude vše připraveno, budu zboží odesílat k Vám.

      Karel

    • Dobrý den,
      velice Vám děkuji za odpověď a budu se těšit na objednané zboží.

      S přátelským pozdravem Edita Bergrová

    • Dobrý den,
      chtěla bych Vám velice poděkovat za dodání obou objednávek. Zboží je jako vždy super. Budu se těšit na další objednávky a zboží za bezkonkurenční ceny.

      S přáním mnoha spokojených zákazníků Edita Bergrová

  • Objednaný kávovar byl doručen ve velmi špatném stavu. Silně znečištěný dlouhým používáním a nefunkční. Prostě podvod. Čekám na vyjádření a fakturu od prodejce a budu řešit s ČOI, popřípadě s PČR.

    • Dobrý den,

      prosím o číslo objednávky anebo Vaší e-mailovou adresu, abych se mohl na případ podívat blíže. Takto anonymně bohužel nemohu nic prověřit.

      Karel

  • Mě velice mrzí, že platbu předem (informace), jsou jen na stránkách a ne v mailu. Rád bych o nápravu ;)

  • Mě velice mrzí, že platbu předem (informace), jsou jen na stránkách a ne v mailu. Rád bych o nápravu ;)

    • Dobrý den,

      prosím, o upřesnění, jaké informace o platbě předem Vám chybí, podívám se na to.

      Ideálně mi Váš podnět napište na [email protected]. Komunikace bude rychlejší :-)

      Váš Karel

  • Za mě jedna hvězda, protože to co udělali skoro poslední objednávkou ,mě dorazilo, ve zboží uvádějí , že aktuální stav zboží si ověřte v nabídce, ale ale ? U pana Cvetka - Od Karla jsme udělali celkem skoro 100 objednávek, zboží bylo super, ale jakmile si začnete stěžovat a povadáte reklamace, tak už jste upozorněni že začínáte být problémový zákazník, protože chcete zboží, které jste si koupili a ono Vám bud přijde neúplné nebo úplně něco jiného. Co se tyká oblečení jak jak které když se trefíte tak to je super nové, ale taky Vám může přijít navonění tak silnou voňavkou, že se Vám udělá špatně, a ještě obnošené, to se u pana Cvetka - od Karla neřeší. Šperky a jiné zboží je třeba i neupne, vykradené nebo schválně znehodnocené, nestydí se poslat tetovaní rozstříhané, nebo tapetu poslat úplně prázdnou bez obrázků, naposledy nám poslali místo 2 kompresních triček jedny roztrhané, zakouřené, špinavé slipy, které jsou cítit potem, čekáme na řešení do středy, žádná reakce na reklamaci, bylo tam více věci, psali jsme, dneska volali, telefon vůbec neberou navíc Vás bloknou, že si ani nemůžete už využít Vaše platné kody z předešlých reklamací, pošlou Vám provokativně další kody za nedohledané zboží. Myslím si, že tím že Vám blokují IP adresu jednají nezákonně, pokud se nevyjádří do středy, půjdeme to řešit na policii důkazů máme po více. Od pátku nám ještě dluží 2 objednávky, které jsou neposlané a zároveň uhrazené a 3 neposlané faktury, které jiš měli být poslané. Zboží mají sice kvalitní, ne sice všechno, ale to jak jednají se zákazníky není zrovna férové, pravidla si určují sami podle toho jak se jim to hodí. Pane Cvetko - měl byste se zamyslet sám nad sebou, to jak se Vy a Vaše firma, či Vaši zaměstnanci at už je to rodina nebo ne nad sebou zamyslet nad svým chováním a jednáním.

    • Pane Ambrosi.

      Na toto jsem Vám již několikrát všude možně odpověděl. Nebudu se tedy opakovat, i když opakování je matka moudrosti.

      Pokud nejste s mým zbožím spokojený, nerozumím, proč u mne chcete stále nakupovat.

      Objednávky, které u mne máte, budou včas vyřízeny.

      Karel

  • Objednané zboží přišlo včas, ale nefunkční.Reklamace uznána, obratem poslán kód na Zasilkovnu a po odeslání obratem přišly peníze na účet.Nebyl žádný problém.Karlovi děkuji a již mám zboží jiné a funkční.

    • Dobrý den,

      děkuji za Vaší zpětnou vazbu. Jsem rád, že jste spokojený/spokojená. Vždy se každému snažím vyjít vstříc a vše s ním vyřešit hlavně ke spokojenosti zákazníka :)

      Pěkný den.

      Váš Karel

  • NIKDY NEUZNÁVAJÍ REKLAMACE. Špatný popis zboží a velikostí. Dětskou velikost nazývají pánskou. Telefon NIKDY nikdo nebere. Doslova si z vás utahují a neustále mění podmínky, tohohle a tohohle. KATASTROFA.

    • Dobrý den.

      Rád se podívám na konkrétní problém, pokud mi pošlete číslo objednávky nebo případu, který byl zamítnut neoprávněně. Bohužel takto anonymně nemohu jinak reagovat.

      Karel

    • 970453174, Uvedli jste na webových stránkách informaci, že jde o pánský oblek. Zaslali jste dětský. Ne že by mi nevyhovoval. ....Je to chyba dodavatele pokud uvede zákazníka v omyl, chtěla jsem zaslat pánský oblek.

  • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
    ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
    I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
    Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
    Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
    BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • Pane Mamico.

      Asi je nám oběma i všem dalším zákazníkům jasné, že nemá smysl, abych se zde znovu k vašemu hodnocení jakkoliv více vyjadřoval. Kdo u mě nakupuje pravidelně, tak ví, že zákazník je u mě na prvním místě. A o vás, nechť si udělá obrázek každý sám.

      Karel

    • Bohužel zkušenost stejná a rozhodně vám NIKDY nejde o spokojeného zákazníka !

    • Dobrý den.

      Rád se podívám na konkrétní problém, pokud mi pošlete číslo objednávky nebo případu, který byl zamítnut neoprávněně. Bohužel takto anonymně nemohu jinak reagovat.

      Karel

  • Pozor!!!! Reklamace zde nejsou uplatnitelné dle výkladu zákona tj. prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit (§ 13 zákona č. 634/1992 Sb.). Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout spotřebiteli zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde lze i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb reklamaci uplatnit. (§ 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb.).!!!!!

    Velice rozporuplný eshop a velmi neseriózní obchod při řešení reklamací a následného plnění. Reklamoval jsem závadné zboží a reklamace mi byla uznána formou malého kuponu (oproti ceně výrobku) - výměnou za ponechání zboží a zřeknutí se záruk na toto zboží. Kvůli tomu, že zboží nefungovalo, chtěl jsem opětovně zakoupit stejné zboží v ceně několika tisíc korun (opětovně v neznámém stavu opotřebení). Až po dokončení případu mi bylo neseriózně napsáno, že nemohu nahradit zlevněné zboží tímto kupónem, když bylo zřetelně uvedeno (při řešení reklamace), že je možné použít kupón bez omezení cenou objednávky. Kupon z vadného plnění odporuje morálnímu charakteru - kupon mi zatím nebyl umožněn plnit na novou objednávku tj. jak píšou bez bez omezení cenou objednávky. Je to jasný podvod na zákazníky!!!!! Několikrát jsem také vyzval obchod o způsobu uplatnění práva z vadného plnění - bez odpovědi. Na telefon firmy se nedá dovolat. Vymlouvání na směšnou hlášku, že mají moc práce, ale realita je taková, že nechtějí řešit svoje problematické zakázky.

    Zároveň jsem požádal o zrušení (stornuji) novou objednávku číslo 970457067 pro příznaky neserióznosti, tj. rizikovosti internetového obchodu - odkarla.cz. S tímto obchodem už nechci mít nikdy nic společného - katastrofální komunikace a přístup při reklamacích.

    Nebylo mi umožněno plnit kupon z reklamace (případ 202404613) a podnět nekalých obchodních praktik (nevyřízené reklamace) předáváme české obchodní inspekci (viz zde moje recenze od ověřeného zákazníka).

    To je vše, co zde napíšu... katastrofální přístup k zákazníkovi odKarla.

    • Pane Mamico.

      Asi je nám oběma i všem dalším zákazníkům jasné, že nemá smysl, abych se zde znovu k vašemu hodnocení jakkoliv více vyjadřoval. Kdo u mě nakupuje pravidelně, tak ví, že zákazník je u mě na prvním místě. A o vás, nechť si udělá obrázek každý sám.

      Karel

    • Je zvláštní, že zde odpovídáte do jednoho dne, ale na aktuální dotazy týkající se objednávek neodpovíte nikdy....tedy já už čekám dva týdny a nic...... Nedělejte ze sebe chudáčka a neurážejte zákazníky..... Všem doporučuji přečíst si recenze na této stránce a myslím si, že všem bude jasné jak funguje tento obchod, nebo spíš ve vašem případě absolutně nefunguje ..... Souhlasím a podporuji všechny zákazníky, kteří se rozhodli nahlásit váš obchod na ČOI, protože to co předvádíte je výsměch a klamné jednání vůči zákazníkům

    • Ano, také všem doporučuji přečíst si recenze na Heuréce, protože alespoň uvidí, že drtivá většina zákazníků je s mým e-shopem spokojená a nakupuje u mne opakovaně. Stejně tak jako Vy, který jste u mne udělal 5 objednávek, z toho jste jeden produkt reklamoval a vzniklo z toho tohle.

      Sám jste si vymyslel, že jsem Vám neumožnil reklamovat. To je holý nesmysl. Zboží jste mi reklamoval, já jsem Vám reklamaci uznal a dal Vám návrhy řešení. Vybral jste si částečnou kompenzaci s tím, že si zboží ponecháte. To bylo Vaše rozhodnutí, do ničeho jsem Vás nenutil.

      Nechápu tedy Vaší potřebu zde špinit mé dobré jmého, když se vlastně vůbec nic špatného nestalo.
      Reklamaci jsem Vám uznal a vyřešil tak, jak jste si přál.

      Holt, nezavděčím se každému, i když se budu stavět na hlavu :)

      Karel

    • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
      ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
      I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
      Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
      Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
      BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • PIRÁTSKÁ LOĎ - firmy OdKARLA.cz se POTÁPÍ. NERISKUJTE a NENALETŤE tomuto GAUNEROVI a NEKUPUJTE ODNĚHO NIC!
      ZAKOUPENÉ A NÁSLEDNĚ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MU NEPRODÁVEJTE, KŠEFTUJE STÍM ZNOVU.
      I to nejnevinnější nabízené zboží použije, aby vás OKRADL!!!
      Jeho E-shop je Labyrintem, ve kterém se lehce ztratíte a propásnete možnosti obrany.
      Je nadmíru jasné, že se znovu objeví pod jinou ikonou.
      BYLA BY NUTNÁ HROMADNÁ ŽALOBA, ABY MU SOUD ZAKÁZAL JAKÉKOLI PODNIKÁNÍ.

    • Musím se přiznat i já se stala vaší obětí. REKLAMACE neuznáváte. Telefon NIKDY neberete. Špatný popis a uvádění mír. NIKDY více !

    • Na tyto výkřiky do tmy od p. Mamici opravdu snad ani nebudu reagovat :)

      Pokud mi nenapíšete, kdo jste, těžko lze reagovat relevantně. I když zde mám pocit, že i kdybych napsal cokoliv, bude to marné, bude to marné, bude to marné.

      Karel

    • Stejná zkušenost. Jednání při REKLAMACI příšerné. ROZHODNĚ doporučuji tomuto obchodu vyhnout.