Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    vždy brzké dodání zboží. Platba předem ale jsou spolehlivý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vanocno darky udelaly velikou radost. Vse bylo v naprostem poradku.
    Rada se ke Karlovi vracim :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychla a prijemna komunikace
    • Pohotova infolinka
    • Karel nebo jeho tym vzdy poradi a vyjdou vstric
    • Na Karla je spoleh, zbozi je vzdy takove, jake jej ocekavam, mnohdy i lepsi
    • Bezkonkurencni ceny. Skoro nove zbozi za tretinove ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Superrychla doprava do druheho dne
    • Vzdy zbozi odpovida popisu a fotografiim
    • Vzdy vim, co kupuji diky popisu a fotkam zbozi
    • Neuveritelne siroka nabidka zbozi

    Jedina nevyhoda je, ze mam omezeny limit na karte. Jinak bych u Karla nakupovala mnohem viiiic :D
    Karel je nejlepsiiii

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá cena, bazarové zboží ve výborné kvalitě, rychlá doprava

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • doporučují
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobré ceny, hezké zboží. Rychlé dodání. Vše v naprostém pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
    • Skvělá komunikace
    • Velký výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • perfektní popsání zboží
    • skvělá cena
    • rychle odeslání
    • produkt jako nový, chyběl jen návod
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velká spokojenost zboží přišlo v pořádku ☺️ obrovská ochota ☺️

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • když chytnete slevové akce tak super ceny
    • když se cokoli nepovede nebo nesedí popis, velice solidní jednání
    • u některých věcí neboakcí poštovné zdarma
  • Doporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena ale?!
    • Hrany krytu jsou vypálené UV zářením a mji jinou barvu?!

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Braho.

    Mrzí mne, že jste nebyl se zbožím spokojený.

    Ověřoval jsem inzerát a produkt byl opravdu již zašpiněný, jak bylo vidět na fotografiích. Můžete si ověřit zde: https://kobra.odkarla.cz/t1/1080x1080/ff/1e/103000001574631/103000001574631_205.jpg?ts1670958533
    https://kobra.odkarla.cz/t1/1080x1080/ff/1e/103000001574631/103000001574631_200.jpg?ts1670958533

    Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete odstoupit od kupní smlouvy. Zadejte mi případně nový případ na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané wireless sluchátka dorazili nekompletní, chyběli špunty do uší a jedno sluchátko je zcela nefunkční. Udělala jsem reklamaci zatím čekám na odpověď.

    Objednané wireless sluchátka dorazili nekompletní, chyběli špunty do uší a jedno sluchátko je zcela nefunkční. Udělala jsem reklamaci, zatím stále čekám na odpověď.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Selecká.

    Mrzí mne, že jste nebyla se zbožím spokojená.

    Kontroloval jsem inzerát a opravdu, zboží odpovídalo tomu, jaký stav zde popisujete. Konkrétně byl stav sluchátek popsán takto:

    !!! Levé sluchátko nehraje
    Lehce použité: lehce zašpiněné
    Napájecí kabel součástí balení: Ano

    Chápu, že při Vašem prvním nákupu na mém e-shopu jste se mohla přehlédnout, proto Vám v rámci případu, který jste mi zadala vyjdu vstříc a vše tam spolu dořešíme jistě k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé osobní jednání
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží bylo nefunkční

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Hrdličko.

    Mrzí mne, že zboží nebylo funkční a omlouvám se za komplikace.

    Vidím, že reklamaci jsme spolu již vyřešili a to celou během 5 dní i s vrácením zboží a peněz. Věřím, že rychlost a způsob řešení reklamace Vám nakonec špatnou náladu z nepodařeného nákupu, vynahradili.

    Váš Karel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Každý nákup je spokojenost

  • Koupila jsem zvozi, ktere neodpovidalo popisu. Melo byt nove a funkcni, ale nebylo ani nove ani funkcni. Jednalo se o drahe karty magic, ale byly rozbalene, nektere chybely, neshodoval se ted, ani pocet. Rozhodne nebyly funkcni, protoze nektere karty byly anglicky, nektere spanelsky!! I kdyz jsem ihned reklamovala, reklamaci mi odkarla (retino) neuznali. Uz teto prodejne neverim. Zvzte velmi dobre nez neco koupite jiz to od Vas nevezmou zpet!

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Handzelová.

    Chápu, že nejste spokojená, protože jsem Vám u jedné objednávky zamítl reklamaci.

    Vynakládám nemalé náklady na focení a testování produktů. Vy jste u mne zakoupila zboží, které bylo již podle fotografií očividně použité a všechny balíčky byly otevřené. Na fotografiích bylo jasně vše viditelné.

    Protože byl produkt dodán tak, jak byl inzerován, reklamace nemohla být uznána.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupila jsem zvozi, ktere neodpovidalo popisu. Melo byt nove a funkcni, ale nebylo ani nove ani funkcni. Jednalo se o drahe karty magic, ale byly rozbalene, nektere chybely, neshodoval se ted, ani pocet. Rozhodne nebyly funkcni, protoze nektere karty byly anglicky, nektere spanelsky!! I kdyz jsem ihned reklamovala, reklamaci mi odkarla (retino) neuznali. Uz teto prodejne neverim. Zvzte velmi dobre nez neco koupite jiz to od Vas nevezmou zpet!

    Koupila jsem zvozi, ktere neodpovidalo popisu. Melo byt nove a funkcni, ale nebylo ani nove ani funkcni. Jednalo se o drahe karty magic, ale byly rozbalene, nektere chybely, neshodoval se ted, ani pocet. Rozhodne nebyly funkcni, protoze nektere karty byly anglicky, nektere spanelsky!! I kdyz jsem ihned reklamovala, reklamaci mi odkarla (retino) neuznali. Uz teto prodejne neverim. Zvzte velmi dobre nez neco koupite jiz to od Vas nevezmou zpet!

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Handzelová.

    Chápu, že nejste spokojená, protože jsem Vám zamítl reklamaci.

    Vynakládám nemalé náklady na focení a testování produktů. Vy jste u mne zakoupila zboží, které bylo již podle fotografií očividně použité a všechny balíčky byly otevřené. Na fotografiích bylo jasně vše viditelné.

    Protože byl produkt dodán tak, jak byl inzerován, reklamace nemohla být uznána.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nevyřízení reklamace je přestupkem, s podnětem k zahájení řízení, kdy se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.
    • Končím s obchodem jako zákazník - osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který byly shromažďovány nebo zpracovávány.
    • Nekalé obchodní praktiky tj. obchod nedosahuje potřebné míry profesionality
    • Obchod vykazuje příznaky neserióznosti, tj. rizikovosti nákupu a nemožnosti se v případě problému odvolat
    • S tímto obchodem už nechci mít nikdy nic společného (OdKarla.cz)
    • Nebylo mi umožněno plnit kupon z reklamace na novou objednávku
    • Cena položek o kterých tady píšu přesahuje částku 3000,- Kč.
    • Internetové smetiště (paletové zboží z Temu, Aliexpresu atd.) - většinou od čínských prodejců (chybí značkové zboží např. SONY, SAMSUNG, PANASONIC atd.). U Karla zboží pochází z různých eshopů.
    • Telefonní infolinka je trvale nedostupná (píšou, že mají hodně práce, ale není to úplně pravda). Nechtějí poslouchat nadávky od lidí v případě vadného zboží. Proto mají zřízenou SOS emailovou komunikaci.
    • Použité zboží v bůhvíjakém stavu (např. opotřebovaná baterie s nízkou kapacitou, kdy výrobek vydrží v provozu krátkou dobu). Tohle je zde veliké riziko. V popisku u zboží se to neuvádí!!!!!!!!! - můj problém u tisícového zboží!!!!!!
    • Zabalená zásilka zaslána v popelnicovém kartónu a obsah ledabyle zabalený, naházený - opravdu se se zbožím nepárají - rozumějte nezachází s ním jako v bavlnce.
    • Nafocený reálný stav je takový nicneříkající. Chybí detaily, fotografie focena většinou z dálky, kdy člověk nic nevidí. Vůbec nevíte, co kupujete!
    • Mnohdy zboží dražší, než na Temu, Aliexpresu atd.
    • Bez slevy extrémní drahota - nemá cenu nic kupovat. Cenotvorba je tvořena odhadem a většinou přemštěná. Přitom cena za paletu odpadu (nákup vyřazeného zboží na paletách z různých eshopů) bývá mnohdy lepší.
    • Popisky na krabičkách výrobku říkají o běžné ceně nového výrobku. U Karla použité zboží nabízí daleko dráže, než je v popisku na krabičce - vyzkoušeno u více nakoupených výrobků.
    • Slevový kupon nikdy nešel zadat do kolonky pro slevové kupony. Pokaždé to napsalo nastala chyba (prověřím po dokončení objednávky).
    • Pan majitel Jan Cvetkov se raději měl držet původního projektu rozbaleno.cz. Tohle je úplný FAIL pro pro "zaplavení domácnosti" mnohdy nepoužitelnými krámy!
    • Na nekalé obchodní praktiky (internetového obchodu - odkarla.cz) upozorním Českou obchodní inspekci.

    Velice rozporuplný eshop - několikátá objednávka. Reklamoval jsem závadné zboží a reklamace mi byla uznána formou kuponu - výměnou za ponechání zboží a zřeknutí se záruk na toto zboží. Kvůli tomu, že zboží nefungovalo, musím opětovně zakoupit stejné zboží (opětovně v neznámém stavu opotřebení). Až po dokončení případu mi bylo napsáno, že nemohu nahradit zlevněné zboží tímto kupónem, když bylo jasně (při řešení reklamace) napsáno, že bude možné kupon použít bez omezení cenou objednávky. Kupon z vadného plnění odporuje morálnímu charakteru - kupon mi zatím nebyl umožněn plnit na novou objednávku tj. jak píšou bez bez omezení cenou objednávky. Momentálně čekám, jak se seriózně (momentálně v řešení) vyjádří provozovatel, jinak bych musel zažádat o znovuotevření reklamace z důvodu nemožnosti uplatnění kuponu - bez omezení cenou objednávky. Je to jasný podvod na zákazníky!!!!! Několikrát jsem také vyzval obchod o způsobu uplatnění práva z vadného plnění - bez odpovědi.

    Pokud mi bude odpovězeno, tak nevěřte těmto pohádkám - osobně jsem se přesvědčil o neschopnosti cokoliv řešit - viz. spokojenost zákazníků zde > (https://www.zbozi.cz/obchod/124688/). S pozdravem M.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Mamico.

    Asi je nám oběma i všem dalším zákazníkům jasné, že nemá smysl, abych se zde k vašemu hodnocení jakkoliv více vyjadřoval. Kdo u mě nakupuje pravidelně, tak ví, že zákazník je u mě na prvním místě. A o vás, nechť si udělá obrázek každý sám.

    Karel