Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupil jsem u nich kávovar za 3635 korun, bylo napsáno, že je funkční, ve výsledku kávovar dorazil rozbitý, nefunkční, špinavý a plesnivý.Nnapsal jsem jim, ať vrátí peníze, odpověděli, že brzy by mě kontaktuji, už uplynul týden, a nic.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Fleisa.

    Mrzí mne, že jste nebyla se zbožím spokojená.

    Na založený případ reklamace jsem Vám již odpověděl, omlouvám se za prodlení s odpovědí.

    Věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Karel? Za mě asi naposledy. Zas tak lacinej Karel neni, abych tam po tomhle ještě jednou něco objednával. Objednal jsem si dopravu Zásilkovnou na odběrné místo s tím, že si zboží vyzvednu až budu chtít. Karel mi to však hned změnil na Českou poštu doručení na adresu bydliště. Nezdá se mi, že by balíček měl více jak 15 kg a ani se nezdál být nějak objemný. To tady normálně ve zdejší Zásilkovně vyzvedávám těžší a větší balíky. Samozřejmě Česká pošta přijela v 10 hod. ráno, když jsem byl v práci, pak uložení na pobočce. Při vyzvednutí na pobočce obsluha zjistila, že jsou balíčky 2 a nevěděla si s tím moc rady a vypadale vyděšeně až zoufale. Karel o změně dopravy sice informoval, ale až po učinění objednávky. Zato mi každý den od objednávky dokázal do emailu nasypat několik obchodních sdělení. To hned každého potěší. V balíku byly věci nějak divně zabalené, např. sítový zdroj byl podivně zabalený s nějakými prázdnými obaly od bůhví čeho, vcelku nepochopitelné. Při objednávání mě zase zasypával slevovými kódy tu na 20%, tu na 10%, tu na 15%. Ve finále jsem vůbec neměl kam ty slevové kody zadat. Nepřišlo mi to seriózní.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Veselský.

    Vaše potíže s doručením zboží mne velmi mrzí.

    O možnosti změny přepravy na Českou poštu jsem Vás informoval ihned poté, co jste objednávku potvrdil. Pokud Vám toto nevyhovovalo, stačilo mi napsat, že by to pro Vás byl velký problém a mohli jsme spolu vymyslet jiné řešení, které by Vám vyhovovalo více.

    Věřte mi, že ani mě se nelíbí, když musím zvolit jinou dražší přepravu, kterou sám zaplatím místo té, kterou jste si vybral a tak tuto změnu dělám pouze v nejnutnějších případech. Pro mě je nejdůležitější, aby zákazník měl své zboží u sebe co nejrychleji, vím, jak se vždy zákazníci na poklady z mého e-shopu těší. A tímto jim vycházím vstříc.

    Věřím, že pokud u mne nakoupíte příště, bude vše již v pořádku :)

    Váš Karel

  • Zboží přišlo nefunkční

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Vráblíku.

    Mrzí mne, že koloběžka nebyla v pořádku.

    V rámci reklamace s Vámi od začátku vše řeším, ale čekám již přes týden na Vaší odpověď, abychom mohli reklamaci úspěšně uzavřít.

    Prosím, odepište mi na můj dotaz v rámci případu reklamace, abych Vám mohl nepříjemnost vykompenzovat.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo rozbité

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Prostějovský.

    Mrzí mne, že Vám zboží dorazilo poškozené. Podle toho, co jste mi uvedl v reklamaci, se jedná o poškození důsledkem přepravy, protože u mne bylo zboží ještě v pořádku. Dopravu je tedy třeba reklamovat přímo u dopravce.

    Vše spolu následně dořešíme v rámci reklamace.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je potreba si dat pozor na to co se opravdu prodava, jinak muzete s koncit s jednim kusem z paru.
    Nicmene, vse se da vyresit vratkou. Obchod spravne komunikoval a nabidl mi alternativy, coz chvalim.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Tisoni.

    Mrzí mne, že Vaše objednávka nebyla podle Vašich představ.

    Jak sám uvádíte, je třeba si pořádně prohlédnout reálné fotografie produktu, na kterých vidíte vždy stav, ve kterém zboží po zakoupení obdržíte.

    Nakonec jsme spolu vyřešili vrácení zboží a věřím, že vše k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží je nefunkční i když při objednání bylo potvrzeno, že funkčnost zboží byla prověřena.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Žáčková.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil. Kulma opravdu měla být v pořádku a funkční.

    Pokud dorazila a nefunguje, pak samozřejmě máte nárok na reklamaci, který jste již, jak koukám, využila. Nyní čekám na Vaše vyjádření, jak byste si přála reklamaci vyřešit.

    Věřím, že vše spolu vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po reklamaci dodaného vadného komponentu, žádná reakce ani odpověď, telefon stále nedostupný, Karel nereaguje na mail, rozhodně nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Škraňko.

    Mrzí mne, že jste měl se zbožím problém a omlouvám se za komplikace.

    Vidím, že reklamaci jste mi již zadal na www.odkarla.cz/SOS. Jakmile se k ní dostanu, odpovím Vám a věřím, že se spolu jistě domluvíme na takovém řešení, které Vám bude vyhovovat a budete spokojený.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Levnejsi zbozi, hlavne v akci.
    • Kvalita zbozi je nizsi.
    • Obcas neco chybi. Treba i presto, ze na fotkach/v popisu je.
    • Obcas zbozi vypada uplne jinak, nez na fotkach.
    • Muze se stat, ze treba obleceni dostanete nosene, nevyprane, muze zapachat po nekom. To pak nechcete ani zkouset.
    • Muze se stat, ze Vam zbozi nebude vyhovovat a budete vracet treba vetsinu objednavky. Nauctuji vam zpetne (pokud jste splnovali podminky pro bezplatnou dopravu) dopravu k Vam a jeste vic za dopravu zpatky k obchodnikovi.

    Nakup je vzdycky ruleta. Trefite/netrefite. Vetsinou neco z objednavky budete mit bud nekompletni nebo poskozene a budete muset vracet.
    Bohuzel casto budete zklamani.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Mokhireve.

    Nerozumím jedné věci - proč mé zboží tedy stále dokola kupujete, když Vám nevyhovuje a jak uvádíte, jste zklamaný? Chápu, že rozbalené a bazarové zboží není pro každého. Nemám ambice se zavděčit všem. Já se snažím nabídnout zboží s co nejpřesnějším popisem za férovou cenu.

    Dle vaší recenze však soudím, že pro vás bude vhodnější kupovat nové zboží za plnou cenu.

    Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pulka doruceneho zbozi nebyla funkcni, vraceni je extremne slozite, na emailech automat, v telefonu automat, je to mesic co jsem vracela a stale nemam penize

    Pulka doruceneho zbozi nebyla funkcni, vraceni je extremne slozite, na emailech automat, v telefonu automat, je to mesic co jsem vracela a stale nemam penize

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Kytýrová.

    Zde Vám také zkopíruji stejnou odpověď, jako u předchozí recenze.

    Mrzí mne, že jste nebyla se zbožím spokojená. O žádné nefunkčnosti jste mne v rámci Odstoupení od kupní smlouvy neinformovala, pouze jste se měsíc dožadovala adresy pro vrácení zboží na místech, kde Vám nedokázali odpovědět.

    Celou dobu Vás odkazovali na založení případu na www.odkarla.cz/sos, kde jedině lze Váš požadavek vyřešit. Pokud byste případ založila rovnou tak, jak jsem Vás já i kolegové instruovali, bylo by vše již dávno vyřešené.

    Příště tedy znovu doporučuji jednoduše na pár kliknutí zadat případ na www.odkarla.cz/sos, zabere to max. 1 minutu a vše s Vámi následně během pár dní vyřeším.

    Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pulka doruceneho zbozi nebyla funkcni, vraceni je extremne slozite, na emailech automat, v telefonu automat, je to mesic co jsem vracela a stale nemam penize

    Nekomunikuji

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Kytýrová.

    Mrzí mne, že jste nebyla se zbožím spokojená. O žádné nefunkčnosti jste mne v rámci Odstoupení od kupní smlouvy neinformovala, pouze jste se měsíc dožadovala adresy pro vrácení zboží na místech, kde Vám nedokázali odpovědět.

    Celou dobu Vás odkazovali na založení případu na www.odkarla.cz/sos, kde jedině lze Váš požadavek vyřešit. Pokud byste případ založila rovnou tak, jak jsem Vás já i kolegové instruovali, bylo by vše již dávno vyřešené.

    Příště tedy znovu doporučuji jednoduše na pár kliknutí zadat případ na www.odkarla.cz/sos, zabere to max. 1 minutu a vše s Vámi následně během pár dní vyřeším.

    Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nabízí levné zboží nízké kvality. Jestli dojde kus bez vady je trochu loterie. Nevýhodou je pro mě také jediná možnost dopravy v podobě Balíku do ruky od České pošty za 99 Kč. Reklamace proběhla ovšem vždy bez problémů.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Jochu.

    Mrzí mne, že Vám mé zboží nevyhovuje. Ale musím nesouhlasit s tím, co zde uvádíte.

    Nabízím tisíce různých produktů všech možných výrobců a dodavatelů, mezi nimi jsou samozřejmě kvalitní i méně kvalitní produkty. Vy pravděpodobně máte na mysli, že pokud kupujete zboží z kategorie First Minute, ve které uvádím, že zboží není nafocené, ani otestované a tak jejich reálných stav neznám, může být v kvalitě horší. Ano, bohužel se to může výjimečně stát a proto také tento druh zboží kupujete za zlomkovou cenu oproti ceně nového zboží.

    Co se týče možností dopravy, samozřejmě lze zvolit z několika možností, kompletní informace o dopravě naleznete na mých stránkách v sekci Doprava a platba: https://www.odkarla.cz/doprava-platba~t46.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Rychlost doručení
    • Komunikace obchodu za 1
    • Nemáte zaručeno, že zboží je funkční
    • Věděl jsem, že kupuji použitý vysavač, ale že bude včetně vysátého bordelu po předchozím uživateli, to by mě nenapadlo

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Procházko.

    Mrzí mne, že zboží nesplnilo Vaše očekávání.

    Produkt jste zakoupil v kategorii First Minute, ve které uvádím: "Doposud nezpracované produkty (nenafocené neotestované...), které však nabízím už v předstihu za extrémně nízké ceny. A to vše se zárukou." Proto je možné, že Vám vysavač přišel ve stavu, který popisujete, ale já jsem to zatím nestihl odhalit.

    Pokud mi zadáte reklamaci na www.odkarla.cz/sos, rád s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdřív mě nechali zaplatit zboží a po týdnu, kdy se nic nedělo, musel jsem se ozvat, tak mi sdělili, že zboží nenašli ve skladu. Takže teď čekám na refundaci.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Šimurdo.

    Moc se omlouvám za komplikace s nenalezeným zbožím. Snažil jsem se po něm pátrat ve skladu, ale bohužel se mi jej nepodařilo dohledat. O situaci jsem Vás informoval ihned poté, co jsem to zjistil.

    Peníze budete mít brzy na Vašem účtu.

    Děkuji za pochopení.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Stolni hra byla rozbalena a znova zalepena a chybely v ni nektere karty, takze muzu zbozi vyhodit, pritom cena byla skoro stejne vysoka jako kdbych objednavala zbozi jinde nové.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Tisoň.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Zakoupila jste u mne zboží z kategorie First Minute, u kterého uvádím: "Zboží nabízím jako "First minute". Toto zboží mám skladem, ale ještě jsem ho nestihl otestovat a nafotit. Na "First minute" zboží dávám stejnou záruku a možnost vrácení, jako bych zboží otestoval a nafotil. Není tak potřeba se ničeho bát."

    Proto jsem Vám také reklamaci ihned uznal a nabídl Vám kompenzaci ve výši 100%. Jakmile mi odpovíte na návrhy řešení, vyřeším Vaší reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Osobní váhu kterou jsem si objednal,nedoporučují.neváží přesně a je předražená.v jiném obchodě jsem sehnal levnější a kvalitnější.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Kubico.

    Mrzí mne, že Vám zboží nevyhovovalo. Zde ale nehodnotíte zboží, nýbrž můj obchod. Věřím, že jste s mým e-shopem byl spokojen. A pokud Vám zboží nevyhovuje, máte ze zákona 14 dní na odstoupení od kupní smlouvy a jeho vrácení.

    V tomto případě mi, prosím, zadejte nový případ na www.odkarla.cz/Sos, kde s Vámi rád vše vyřeším.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dosud nebylo doručeno. Na email zaslaný na zákaznické oddělení nikdo dosud nereagoval.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Kohajdo.

    Bohužel jsem od Vás žádnou zprávu nebo e-mail nezaznamenal, jinak bych Vám již dávno sdělil, že balík na Vás čeká uložený v Balíkovně, kde si jej můžete vyzvednout od 8.7.: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/NB6710068788U

    Vyzvedněte si, prosím, balík co nejdříve, než se mi vrátí zpět.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle odeslani
    • Levny produkt
    • Castka za postu
    • Castka za balení
    • Produkt poskozeny

    Nafukovaci bazen za smesnou castku,ale nefunkcni,na nekolika mistech deravy

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Sunkovská.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Zakoupila jste u mne zboží z kategorie First Minute, u kterého uvádím: "Zboží nabízím jako "First minute". Toto zboží mám skladem, ale ještě jsem ho nestihl otestovat a nafotit. Na "First minute" zboží dávám stejnou záruku a možnost vrácení, jako bych zboží otestoval a nafotil. Není tak potřeba se ničeho bát."

    Reklamaci jste mi zatím nezaložila, takže jsem zatím nemohl problém vyřešit. Prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde se domluvíme na kompenzaci.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo rozbité, nedostatečné zabezpečení

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Holešovský.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil a že Vám produkt přišel rozbitý.

    Vidím, že spolu již řešíme reklamaci a nyní čekám, až si vyberete z možností řešení.

    Věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadnou
    • balík mi přišel rozbitý a to co jsem si obědnal tak nefugovalo

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Neudeku.

    Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku a za komplikace se Vám omlouvám.

    Produkt již byl inzerován jako použitý a znečištěný. Ale měl být plně funkční.

    Samozřejmě jsem Vám reklamaci ihned uznal a nyní čekám, až mi zboží vrátíte zpět k dořešení případu.

    Věřím, že nakonec vše spolu vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

    • Bohužel sběratelské kartičky pokemon nejsou originál,jsou vyměněné za karty,které měl Lidl v nějaké akci,a ty nejsou originál.

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Špuláku.

    Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku. Vždy prodávám to, co vidíte na fotografiích. Měl jste ode mne tedy obdržet tyto karty: https://kobra.odkarla.cz/t1/1080x1080/fc/74/103000003093585/103000003093585_206.jpg?ts1714413027

    Pokud zboží nebylo v pořádku, dejte mi, prosím, vědět na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi mohu vyřešit reklamaci. Zde na Heuréce bohužel nic nevyřešíme.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel