Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Vyjdou s reklamaci v stříc
- Ze třech objednavek 2x špatně zboží
- A dokonce zboží poškozené
Je třeba dobře si nakup rozmyslet a prečíst.
Ji ak jste na to tratni. Lesi nez pri nespokojenosti su vzit penize nez Voucher
Ten jsem automaticky pouzil na treti nákup
Kde jsem opět vyhodil penize. Jinak ano pokud nejste spokojeni tak se s Vámi vzdy domluvi a to je pozitivum. -
Nedoporučuje obchod
Zboží které je fyfocee I s nabijecim kabelem a které jsem si objednal mi bohužel vyměno za naslouchatko s bateriemi které nedrží pohtyromáde a u Vietnamců ho mají za 270kc Jan Visinger 71 lety důvěřivec
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Visingere.
Mrzí mne, že naslouchátko není v pořádku.
Prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším. Pokud o problému vím, vždy jej řeším ke spokojenosti zákazníka.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
na reklamace nereaguje
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Doležele.
Mrzí mne, že jste nebyl se zbožím spokojený. Ověřil jsem si, že jsem Vám v případu reklamace odpověděl během několika hodin. Pravděpodobně Vám můj e-mail zapadl do složky SPAM, Hromadná pošta, apod. Před chvílí jsem Vám poslal další zprávu.
Prosím, odpovězte mi na ni, abychom mohli společně vše dořešit k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
přišlo úplně něco jiného a řešit vrácení zboží je u této firmy velký průser.Již nikdy více.Mluvíte pouze s robotem který je úplně na nic.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Šanovče.
Mrzí mne, že Vám vrácení zboží nevyhovuje. Za mě bych řekl, že je to velmi jednoduché. Já Vám pošlu zpětný štítek pro vrácení zboží a Vy jej použijete k vrácení zboží. Žádné komplikace v tom nevidím.
Jakmile mi zboží od Vás přistane na skladě, budu Vás informovat.
A mohu Vás ujistit, že nejsem robot, ale jsem z masa a kostí :)
Karel -
Nedoporučuje obchod
- Nepřišla mi celá
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Polcanová.
Mrzí mne, že jste nebyla se zbožím spokojená. Jak jsem Vás již informoval v rámci případu reklamace, zboží bylo doručeno tak, jak jsem jej inzeroval.
Ale samozřejmě chápu, že pokud u mne nakupujete poprvé, tak se můžete přéhlednout jak v popisu, tak na fotografiích a proto Vám vyjdu vstříc a vše s Vámi vyřeším k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Dvakrat som zakupil ten isty produkt a nefungoval.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Vrúbelová.
Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku.
Kontroloval jsem Vaše objednávky a v systému vidím, že jste si objednala pouze jeden tento produkt u mne. Nevím tedy, zda jste ten druhý opravdu kupovala u mne, nebo někde jinde. Nicméně, pokud nefunguje, pak Vám samozřejmě reklamaci uznám a po vrácení zboží Vám vrátím peníze.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zatím čekám jak se postaví k reklamaci.Objednaná doručená a zaplacená E.cigareta je nefunkční z důvodu špatné cartridge.Josef
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Jechu.
Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku. Reklamaci jsem Vám uznal a nyní čekám na Vaší odpověď, abychom mohli případ společně dořešit.
Až mi odpovíte, věřím, že budete s řešením reklamace spokojený a vše společně vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží sice bylo za sníženou cenu, ale rozhodně nebylo funkční, jak bylo uvedeno v inzerátu. Údajně pouze chyběly nějaké díly, ale hlavní hračka Plivající lama" nefungovala.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Mesznere.
Mrzí mne, že jste měl se zbožím problém.
Prosím, nahlaste mi jej na www.odkarla.cz/sos a já s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
Pokud o problému vím, rád jej vyřeším a o tomto se dozvídám teprve zde.
Děkuji za spolupráci.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo doručeno na adresu 36 km od původní adresy. Po stížnosti na zlé doručení my bylo zdeleno, že za to obchod nemůže a mám to reklamovat u České pošty. Na všechno odpovídá nejaká Jana a ta nic navíc neudělá. Takže silne NEDPORUCUJI. Když je všechno v pořádku tak obchod je OK jenomže dobrý obchod se pozná v případě řešení problémů a to tento obchod nedělá a hází všechno na zákazníka a ještě nespolupracuje.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Vajdíku.
Komplikace s Vaší zásilkou mne opravdu velmi mrzí.
Ověřoval jsem situaci a zboží jsem Vám zaslal na adresu, kterou jste mi uvedl v objednávce. Bohužel netuším proč dopravce odvezl balíček jinam a jak Vám sdělila kolegyně na infolince, jakmile zboží dopravce převezme, nemohu již nic měnit.
Děkuji, že jste si pro balíček sám dojel a příště tedy doporučuji řádně překontrolovat dodací adresu, případně si ověřit u dopravce, zda má správně adresu ve svém systému nastavenou.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji, produkt nedorazil!!!!
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Šarišská.
Mrzí mne, že se mi ve skladu nepodařilo zboží, které jste si objednala, dohledat.
Věřte, že i mne to není příjemné, ale výjimečně se stane, že zboží ve skladu, ve kterém mám tisíce položek, nedohledám.
O všem jsem Vás informoval co nejdříve to šlo a peníze, které jsem od Vás obdržel, Vám ihned, jakmile mi sdělíte číslo Vašeho účtu, odešlu zpět.
Děkuji za pochopení.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Kazety do tiskarny inzerovavy jako nově
ele černá a azurova prazna zbytek téměř
vyhozené peníze .Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Jaroši.
Mrzí mne, že jste měl se zbožím ode mne komplikace a ještě jednou se omlouvám, že nebylo zboží v pořádku.
Již spolu řešíme reklamaci a nyní čekám, až mi dáte vědět, jak jste se rozhodl s nabídkou řešení.
Věřím, že nakonec budete spokojený s tím, jak jsme reklamaci vyřešili.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
The item i received is cracked and totally unacceptable to use, the adhesive of the glass is already removed and full of stains
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dear Mr. Santisima.
I am sorry that you have a problem with bought item. I suppose that you mean the product from the First Minute category. In this category you can find only products which were not fotographed and tested and that is why the costs are so cheap. You can check here: https://www.odkarla.cz/nahled-popisu?productId=2647967
But you have a guarantee on the products, so please, open a complaint case on www.odkarla.cz/sos and we will solve everything together to your satisfaction.
Yours Karel -
Nedoporučuje obchod
- levné zboží
- dodej opožděn o 2 dny
- jiné množství produktu
místo 4 kusů byly 3 kusy, ale to mi zrovna nevadilo, stačil mi jeden
dodejka měla zpoždění vůči slibovanému termínu
hodnocení zatím sporné, ale asi ještě zkusím nákupReakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Schuberte.
Mrzí mne, že zboží nebylo takové, jaké jste očekával.
Objednal jste si u mne zboží z kategorie First Minute, u kterého uvádím, že jsem jej zatím nestihl otestovat a nafotit a tak jeho stav neznám.
Pokud zboží nebylo v pořádku, prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos a já tam s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Masážní stroji na obličej po druhém nabití už nejde tak že vyhozené peníze.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Logajová.
Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku.
Již spolu reklamaci řešíme. Věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Dostala jsem jiný produkt a ještě ze mě dělali idiota, že zboží odpovídá objednávce. Ani z důkazem jsem dodnes neobdržela kód zásilkovny k vracení. .. jen dopisování a ztráta času.. až jsem to vzdala a to byl asi jejich cíl..
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Jevremovič Kubanek.
Jak jsem Vám již psal v reklamaci, opravdu jsem Vám odeslal zboží, které jste si objednala.
Pokud Vám nevyhovuje, můžete samozřejmě odstoupit od kupní smlouvy. Bohužel vidím, že jste mi zatím zboží nevrátila zpět, abych mohl vše důsledně prověřit a vrátit Vám peníze.
Pokud mi zboží nezašlete zpět, nemohu případ dořešit.
Děkuji za pochopení.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Je to podvod
Inzerované zboží nemá obchod k dispozoci
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Svobodo.
Mrzí mne, že se mi ve skladu nepodařilo Vámi objednaný produkt dohledat. Bohužel při množství zboží, které ve skladu mám, se výjimečně stane, že některou položku nedohledám.
Ihned, jakmile jsem to zjistil, jsem Vás o situaci informoval.
Děkuji za pochopení.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Inzerovaný pravý len nebyl pravým lnem.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Krulová.
Mrzí mne, že produkt, který jste zakoupila, neodpovídal očekávání.
Vše spolu vyřešíme v rámci případu, který jste mi zadala na www.odkarla.cz/sos.
Věřím, že se spolu domluvíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- velmi neprofesionální přístup k zákazníkům
Toto je poprvé co píší takovou negativní recenzi na eshop, který nabízí zboží pochybné kvality a jakosti a většina zboží je buď neodzkoušená, nebo nefunkční, dle své osobní zkušenosti s tímto eshopem, na kterém jsem zakoupil zboží různého charakteru a byť by mělo být zboží funkční a odzkoušené, bylo tak z 50% nefunkční. Co se týče telefonního kontaktu, je absolutně nemožné se někam dovolat a vyřešit jakýkoliv problém, udané číslo je jen pro srandu králíkům, protože se absolutně nikam nedovoláte. (zkouše jsem to snad 200x) Následná komunikace a reklamace při řešení problémů je ze strany eshopu velmi fádní a neprofesionální (jen samé výmluvy) z toho důvodu tento eshop komukoliv jinému, kdo nemá nervy z oceli a spousty času na korespondenci, nedoporučuji, protože následné problémy a reklamace s tímto eshopem jsou velmi problematické, byť jsem v minulosti již nějaké zboží od nich zakoupil. Toto byla poslední tečka k tomu, abych na tomto eshopu už nezakoupil zboží vůbec žádné. Ušetřím si tím takhle spoustu nervů a starostí a hlavně času s případnými dalšími reklamacemi, protože dle mého úsudku, zboží, jak prodejce uvádí, že je zboží odzkoušeno a otestováno, není vůbec pravdou a je jen náhodou, které zboží funguje či ne.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Hovorko.
Jak jsem Vám již sdělil v rámci reklamace, mrzí mne, že jeden produkt z několika objednávek, které jste u mne učinil, nebyl v pořádku (o problémech s jinými produkty nic nevím). Reklamaci jsem Vám uznal, na vše vždy odpověděl v řádu hodin.
Dokonce jsem Vám vyšel vstříc i co se týče změny řešení již uzavřeného případu, což standardně není možné.
Chápu, že se nemohu každému zavděčit a že zboží, které prodávám, nemusí každému vyhovovat. A proto také vždy reklamaci, případně odstoupení od kupní smlouvy bez jakýchkoliv překážek. Stejně jsem postupoval i ve Vašem případě, proto nerozumím tomu, co zde uvádíte.
Za každou zpětnou vazbu a kritiku jsem rád, pokud je konstruktivní.
Karel -
Nedoporučuje obchod
- V žádném případě neobjednávat z tohoto obchodu
Objednal jsem si fotopast - dle popisu kompletní, jako nová. Zaplatil jsem předem a dorazil jen její plastový obal s vyrabovanou elektronikou. Zboží jsem asi 3 minuty od převzetí nafotil a založil "spor" přes jejich formulář retino, který mají na stránkách a vyplnil, že chci odstoupit od smlouvy, že je zboží nekompletní a že chci vrátit peníze. Nejdříve nepřišla žádná odpověď, tak jsem obchod kontaktoval několikrát telefonicky - ani jednou jsem se nedovolal.
Po několika dnech mi přišla nabídka kompenzace 300 Kč jako sleva na další nákup (jako bych chtěl ještě jednou nakoupit v takovém obchodě, mimochodem zboží bylo několikanásobně dražší než 300 Kč), nebo že mi mohou poslat kód k zásilkově k dalšímu posouzení. Odstavec o tom, že do 14 dnů mám nárok zboží vrátit bez jakéhokoliv posuzování vynechám, to každý víc, zcela jistě i nepoctivý prodejce. Poctivý by se naopak omluvil a částku vrátil.
Nicméně jsem požádal o onen kód a příslib, že mi vráti peníze - už je to skoro týden a nikdo se mi neozval. Brzy vyprší ona 14denní lhůta (a to jsem to řešil skutečně do 5 minut od převzetí), na což možná spoléhají. Budu (pro začátek) podávat podmět na ČOI.
Rozhodně nedoporučuji tento obchod - krádež za bílého dne.Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Martínku.
Mrzí mne, že zboží nebylo v pořádku. Jak sám uvádíte, reklamaci jsem Vám ihned uznal a nabídl Vám možnosti řešení vč. vrácení zboží. Vy jste mi poslal doplňující dotaz před Velikonocemi, na který jsem Vám zatím nestihl odpovědět, protože jsem si dovolil dát také pár dní volna. Za opožděnou reakci jsem se Vám také omluvil.
Prosím, dejte mi v případu vědět, zda chcete odstoupit od kupní smlouvy, jak zde uvádíte anebo uplatnit reklamaci. Od toho se poté bude odvíjet další řešení případu.
Věřím, že se brzy domluvíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- místo 6 metru látky nam poslal 140cm
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Mezle.
Omlouvám se za komplikace s nekompletním produktem. Jakmile jste mi reklamaci nahlásil, ihned jsem ji uznal a nabídl Vám možnosti řešení.
Zatím tedy od Vás nemám žádnou zprávu, kromě tohoto negativního hodnocení, které mne opravdu mrzí, protože jsem se k problému postavil čelem a snažím se jej s Vámi vyřešit.
Prosím, abyste mi odpověděl přímo v případu reklamace, abychom spolu mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
Váš Karel