Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    již 3. týden čekám na objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal ksem a ani za tyden neprislo. Obchod stoji celkem za….

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neměli byste nabízet zboží skladem ,když ani nejste schopni ho odeslat. 2x email ,že máte potíže s odesláním.

  • Nedoporučuje obchod

    Je to desátý den,a nic nedorazoloooooooooo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nabízené,objednané a zaplacené zboží udajně není a tudíš mě nebude nejspíše zasláno. Na druhou stranu,stávají se i horší věci. Díky R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čtyřikrát, "objednávka neodelsana" přes to, že zboží bylo skladem a byly pracovní dny.
    • Komunikace nula
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho, vymlouvani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt přišel poškozený

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží které jsem si objednal s osobním odběrem jsem čekal jedenáct dní. Jediná zpráva kterou jsem dostal byl email s nadpisem: "Jejda, to se nám nrpovedlo.. "
    Musel jsem si tudíž koupit zboží jinde. Bohužel jsem ve vašem obchodě platil předem, takže jsem si dnes musel objednávku vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodáno v poškozeném stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá lhůta než zboží odeslali!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hodnocení obchodu je zatím na bodu mrazu. Již po třetí přišel stejný e-mail, že zboží nestihli zabalit vyexpedovat. Tudíž za rychlost dodání dávám 1*. Na druhou stranu, když jsem zareagoval na 3 e-mail, přišla v zápětí odpověď s omluvou, což oceňuji a dá se trochu pochopit. Jestliže zboží přijde a bude v pořádku, tak hodnocení špatné zřejmě nebude. Milan

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Má toho moc a proto ne vždy vše probíhá tak jak má

    Občas se tam dají koupit bezva věci, ale ne vždy to proběhne dle očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo špinavé a zrezlé...

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi které bylo doručeno nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednali jsme pro dítě fotoaparát s okamžitým tiskem. Rychle doručeno. Ale už byl používaný, displej poškrábaný. Fotografie se vytiskne, ale kvalita je špatná. Nálada je zničená.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádná výhoda. Pouze nepravdivé informace
    • Při reklamaci mlží a nelze s nimi mluvit, schovávají se za “Karla”. Žádné funkční telefonní číslo, pouze záznamník.
    • Bude nutné kontaktovat další nespokojené zákazníky a zvažovat hromadnou žalobu.

    Špatná komunikace, pouze záznamník. Nabízené zboží není kontrolováno, je špatně popsáno, dorazilo nekompletní. Reklamaci řeší slevou na další nákup nebo úhradou v podstatě poštovného. Přes nabízený tel. kontakt žádná odezva, pouze ve 21,45 automaticky zaslaná odpověď. Škoda necelých 1.000,-Kč

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, pane Hirte.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil. Reklamaci, kterou jste mi nahlásil, jsem Vám uznal a nabídl možnosti řešení. Vy chcete vyřešit reklamaci způsobem, který nemohu akceptovat, proto je nutné mi zboží zaslat zpět na můj sklad, abych Vám mohl následně vrátit peníze.

    Standardní řešení reklamace je zaslání zboží zpět prodejci, který reklamaci posoudí a vyhodnotí. Nevidím na tom nic podvodného, kvůli čemu byste musel ztrácet čas nějakou hromadnou žalobou, ke které opravdu nemáte žádný důvod.

    Pokud tedy chcete reklamaci dořešit, zašlete mi zpět zakoupené zboží, abych Vám mohl vrátit peníze.

    Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si 2 koupací čepice, jedna nepřišla, peníze mi byly vráceny, místo druhé čepice přišel koupací plášť pro batolata

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Votrubová.

    Mrzí mne, že zásilka nebyla dle Vašich představ.

    Bohužel nevidím, že byste mi zadala reklamaci a informovala mne, že Vám dorazil jiný produkt místo objednaného. Prosím, zadejte mi nový případ na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodání mezi svátky
    • Cena
    • Nedostatečné zabalení balíku
    • Dorazilo poškozené zboží (otlučené rohy)

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Lakomá.

    Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.

    Vidím, že jste si zakoupila zboží z kategorie First Minute, u které neznám stav produktu, protože jsem jej ještě nestihl otestovat. Pokud je produkt rozbitý nebo není v pořádku, zadejte mi, prosím, reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za spolupráci.

    Váš Karel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už nikdy víc

    Reakce obchodu OdKarla.cz

    Dobrý den, paní Nečasová.

    Za komplikace s neodeslanou objednávkou se Vám velmi omlouvám.

    Bohužel sklad byl mezi svátky v omezeném režimu a jak jsem byl zahlcen objednávkami, nestihl jsem odeslat všechny včas. Vaši objednávku budu brzy předávat dopravci, který Vás bude informovat o doručení.

    Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Váš Karel