Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nefunguje. Žádná reakce...
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Filipová.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Reklamaci jsem Vám samozřejmě uznal a před 5 dny jsem Vám zaslal možnosti způsobu řešení reklamace. Zatím čekám na Vaší odpověď. Věřím, že následně spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Vcera jsem si vyzvedla balik bluetoth sluchatka ktere nefunguji. A 600KC je v hajzlu..
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Kopecká.
Mrzí mne, že Vám zboží nedorazilo v pořádku.
Vidím, že jsme spolu reklamaci již vyřešili a že jste si zboží ponechala s částečnou kompenzací. Věřím, že sluchátka Vám ještě poslouží a že rychlost a způsob řešení Vám prvotní zklamání vynahradil.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Záměrně dodané poškozené zboží.
Nemožnost výměny za zboží nepoškozené.
Ve výsledku celkově předražené.Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Pařenico.
Mrzí mne, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání.
Zakoupil jste zboží v sekci First Minute, ve které uvádím, že zboží není ověřené - otestované, nafocené, proto jej kupujete za zlomkovou cenu.
Pokud Vám zboží bez ověření nevyhovuje, doporčuji nakupovat v jiných kategoriích, kde je zboží nafocené a jeho reálný stav uveden v popisu inzerátu.
Vidím, že jsme spolu již reklamaci vyřešili a já jsem Vám vrátil za zboží celou částku 99 Kč, kterou jste mi zaplatil, aniž byste mi zboží musel vracet. Za mne je tedy vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Dobrý den, OdKarla,
- Vaše spojení nefungují, telefon, e-mail, zákaznické stránky, objednávku jsem zaplatila v den objednání.
- 1/ balík od Vás nedošel, proto jsem stornovala objednávku
- 2/ o stornu jsem Vás informovala a to několikrát, číslo objednávky bylo vždy uvedeno
- 3/ peníze za zaplacené zboží pan Karel nevrátil
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Šteflová.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Ověřoval jsem situaci a bylo to takto. Zboží jste objednala a zaplatila a já jsem jej druhý den vyexpedoval a odeslal k Vám. Vy jste již ve chvíli, kdy bylo zboží vyexpedované, chtěla objednávku zrušit. Na to Vám kolegyně odpověděla, že to už není možné, protože je objednávka na cestě k Vám.
Bohužel se zásilka po cestě někde zasekla, takže k Vám nedorazila. To mne opravdu mrzí, ale nemohu to nijak ovlivnit. Teď, když jste mne upozornila, že Vám balík zatím nebyl doručen, mohu podat dopravci reklamaci.
Peníze Vám samozřejmě vrátím, jakmile se mi zboží vrátí zpět na můj sklad.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Nerada píši negativní hodnocení, zboží bylo rychle doručeno, akorát u světýlek nefunguje dálkový ovladač, tudíž i regulace intenzity světla, což v popisu nebylo... Svítí, ale při takové vyšší ceně by bylo fajn ozkoušet i funkčnost těchto věcí. Věřím, že kdybych chtěla zboží vrátit, bylo by mi vyhověno, ale měla jsem to na konkrétní termín oslavy, už nebyl čas to s obchodem řešit...
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Slaměníková.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání, zadejte mi, prosím, nový případ na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
Děkuji za spolupráci.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
zboží nebylo v dobrém stavu, vypadalo jako použité. Velké zklamání
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Pechu.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání, zadejte mi, prosím, nový případ na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
Děkuji za spolupráci.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
nedostal jsem produkt dle popisu
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Strakoši.
Mrzí mne, že neproběhlo vše podle Vašich představ.
Samozřejmě vše rád vyřeším k Vaší spokojenosti. Stačí mi dle instrukcí zadat reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde se Vám brzy ozvu a problém s Vámi vyřeším.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Rýchla reakcia, rýchle doručenie
- Obdržal som nefunkčný tovar
Zrejme mi bol predaný tovar / zosilňovač /ktorý už niekto reklamoval z dôvodu nefunkčnosti, myslím že sa len premenila adresa na balíku a poslali to mne. Ja to už vracať nebudem, vyšrotujem to a tým uchránim ďalšieho prípadného kupujúceho od sklamania a problémov.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Ruszová.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil. Vidím, že jsme spolu již vyřešili případ částečnou kompenzací s tím, že si zboží ponecháte.
Věřím, že proces reklamace proběhl podle Vašich představ a jste spokojená.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Cena to je tak jediné
- Mraky nevýhod
Upřímně jsem byl z tohoto eshopu z prvu nadšený....pokud kupujete drobné blbosti u kterých neřešíte záruku...
Pak je tu ale pár protichůdných informací...
1) Záruka.
Všude se chlubí jak na zboží dává záruku atd atd ale pak si v podmínkách přečtěte že za zboží neručí. Ale že s reklamací pomůže a zboží máte reklamovat se společností co je uvedená na faktuře... paráda takže přeprodávač co se chce zbavit odpovědnosti.
2) Akce a slevové kódy.
Do emailu i na samotných stránkách info že slevový kod na vše skladem. Paráda říkáte si. Ale ouha omyl. Zboží ve dvou kategoriích skladem a skladem u partnera. A ono slovíčko u partnera je kámen úrazu. Prý se na to nevztahuje i když je u toho slovíčko skladem. Další paráda... Přitom po dotazu že mi sleva nejde zadat u konterniho zboží které je skladem u partnera mi bylo odpovězeno ať kdo zadám do pozmanky udělám objednávku a oni mi slevu zadají ručně a upraví fakturu. No jo jenže jaká komedie byla potom... najednou to nejde a že to neplatí na zboží u partnera. A ejhle po oháneni klamáním zákazníka najednou z esopu zmizela kouzelná fráze skladem u partnera a je tu už jen poslední kus u partnera + v útrobách podmínek pro nákup se objevila věta že neplatí pro partnera. Krásné jednání....
Na toto téma je zajímavé že nejdražší kousky jsou vždy jen u partnera takže na ně nejdou ty kouzelné slevy 30% a více...
3) Nekompletní zboží
Pošlou nekompletní zboží u kterého je napsano že lehce pouzite. Přitom chybí 4 součásti..Ještě že si člověk udělal screen produktu a stránky před objednáním...
Takže pokud chcete veteš za pár korun na které netrváte na záruce a risknete to tak jo dobrý.Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Ponocný.
Dovolím si reagovat na Vámi uvedené body níže:
1. Záruku na veškeré zboží dávám min. 12 měsíců. Vidím, že vždy, když jste záruku uplatnil při reklamaci zboží, jsem Vám ihned vše uznal a vrátil peníze. Nerozumím tedy tomu, co zde popisujete.
2. Stačí si přečíst informace o použití slev a slevových kódů, které jsou veřejně dostupné na mých stránkách. Pokud jste si pročetl mé obchodní podmínky, věřím, že si dokážete přečíst i informace v sekci Vše o nákupu, kde vše jednoduše popisuji.
3. Pokud máte na mysli robotický vysavač, tak ten byl doručen tak, jak jsem jej inzeroval, jak jsem Vás upozornil v rámci případu.
Pokud Vám můj obchod tak moc nevyhovuje, pak samozřejmě pochopím, že už u mne nebudete nakupovat a raději budete nakupovat nové zboží za plnou cenu. Mé zboží samozřejmě není pro každého, čemuž rozumím.
Karel -
Nedoporučuje obchod
- levna cena
- velký výběr
- přišlo mi nefunkční zboží
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Vlašičová.
Mrzí mne, že jjste se zbožím měla problém.
Vidím, že s Vámi již řeším reklamaci a čekám, až mi zboží zašlete zpět na můj sklad.
Věřím, že bude vše vyřešeno rychle a k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Nelze si zboží prohlédnout před zaplacením. Lze vyzvednout osobně, ale až po uhrazení celé kupní ceny.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Pitrmane.
Mrzí mne, že jste nebyl spokojený, ale to co popisujete, je podstata internetového prodeje. Zboží nelze vyzkoušet před nákupem, ale od toho máte možnost do 14 dní odstoupit od kupní smlouvy, pokud Vám zboží nevyhovuje.
To byste mohl negativně hodnotit všechny internetové obchody.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Informace o rozměrech neodpovídají skutečnosti
Zboží bylo podle mě podomácku opravené/upravené.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Kiszko.
Mrzí mne, že jste nebyl se zbožím spokojený.
Zakoupil jste u mne zboží z kategorie First Minute, ve které uvádím, že zboží není otestované, prověřené a nafocené, proto jej kupujete za tak nízkou cenu. Pokud Vám zboží nevyhovuje anebo neodpovídá popisu, založte mi, prosím, reklamaci na www.odkarla.cz/sos a popište mi problém.
Věřím, že spolu vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Veškeré zboží je poškozené
- Balné, zaplatíte ho a prijde vám poškozené, nefunkční a nekompletní zboží
- Komunikace
Horší eshop neznám. 4 objednávky a všechno objednané zboží bylo poškozené nebo nekompletní. Peníze vám vrátit z reklamace nechtějí a nutí vás k dalšímu nákupu a když si tedy objednáte, zaplatíte opět poštovné a opět balné a stejně vám přijdou rozmlacené krabice, kde chybí polovina obsahu, nebo vám přijdou poškozené rukávky(uvádějí, že jsou plně funkční) nebo nefunkční hodinky. Telefon je nefunkční a na emaily odpoví jak zrovna mají náladu. Tento eshop nabízí pouze odpadky, které jsou nepoužitelné. A třešnička na závěr popisy a názvy zboží tvoří nejspíše nějaké dvouleté dítě, protože i moje pětiletá dcera zná rozdíl mezi velrybou a hrochem.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Vágnerová.
Zakoupila jste u mne zboží z kategorie First Minute, ve které uvádím, že zboží není otestované, prověřené a nafocené, proto jej kupujete za tak nízkou cenu.
Peníze z reklamace Vám samozřejmě vrátím, pokud si to budete přát. Vy jste si ale vždy vybrala sama a dobrovolně slevový kód na další nákup. Pokud Vám můj obchod nevyhovuje a nechcete u mne nakupovat, pak tedy nerozumím, proč si stále vybíráte slevový kód na další nákup a stále u mne nakupujete.
K Vaší třešničce, pokud to Vaše 5letá dcera zvládne, rád ji na popisování mých produktů zaškolím, pokud už umí perfetkně psát i číst a pozná o jaké zboží se jedná. Napište mi na [email protected] a domluvíme se.
Karel -
Nedoporučuje obchod
Mizerný výběr dopravy, navíc předražené. Týden (zplaceno ihned) se neobtěžovali s jakoukoli komunikací, následně mi oznámili, že mi odesílají (žádné „Souhlasíte s tím?“) jen jednu položku a za zbytek mi pošlou peníze zpět. Jenomže tím pádem si hezky připočítali 49,- poplatek za zbožní v nižší hodnotě než 350,-. Čili jsem za pitomost za 100 zaplatil 250,-, aniž by se mě kdokoli na cokoli ptal. Vyhněte se tomuhle obchodu obloukem!
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den pane Černý.
Velmi mě mrzí, že Vám nebyl produkt z objednávky dodán.
Jak jsem Vás informoval v emailové zprávě, jednalo se o produkt u partnera, takto byl i na mém eshopu označen a partner mi tento produkt bohužel nedodal.
Z toho důvodu jsem jej z objednávky stornoval a objednávku odeslal bez daného produktu.
Ohledně účtované částky za balné pro objednávky do 350 Kč, bych Vám rád vysvětlit, že tento poplatek nebyl do Vaší objednávky přidán následovně po stornování nedodané položky, tento poplatek byl v objednávce zahrnut již v prvopočátku vytvoření objednávky jelikož, jak již z názvu vyplývá, hodnota objednávky během vytvoření byla nižší než je stanovená hodnota 350 Kč.
Stornování a nedodání jednoho produktu z objednávky tedy na tento poplatek neměl žádný vliv.
Věřím, že Vaše případné příští objednávky již budou plně v pořádku a budete spokojen.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
prostě mi zboží zatím nepřišlo.a je mi to tak moc líto, protože to měl být dárek. tak su na Karla naštvanej.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Dračko.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil a omlouvám se za zdržení.
V objednávce máte zboží, které nemám u sebe na skladě, ale čekám na partnera, až mi jej zašle.
Vidím, že mi zboží již dorazilo, takže zítra bude jistě u Vás.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost odeslani
Prisla nam hra bohuzel v anglicke verzi, ktera nebyla hratelna pro nektere ucastniky. Melo by byt nekde upozorneni, ze na ceskem eshopu je hra v jinem jazyce
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Dinh.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Zakoupil jste hru v sekci First Minute, ve které uvádím, že zboží ještě není prověřené a nafocené, proto jej prodávám za zlomek běžné ceny. U produktu však byla ilustrační fotografie, ze které bylo jasné, že se jedná o anglickou verzi.
Nicméně, pokud Vám hra nevyhovuje, můžete na www.odkarla.cz/sos odstoupit od kupní smlouvy a hru mi vrátit. Já Vám následně vrátím peníze.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení
Zboži prišlo nefunkčné i napriekt tvrdeniu o odskúšaniu!!!
prišlo bez obalu ktorý bol na fotke výrobku pri objednávaní.Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Kosko.
Mrzí mne, že jsem Vás nepotěšil.
Vidím, že s Vámi již řeším reklamaci a čekám, až mi zboží zašlete zpět na můj sklad.
Věřím, že bude vše vyřešeno rychle a k Vaší spokojenosti.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
- zloději... cena byla za 69Kč počítali 99Kč a to jsem zaplatil... a hlavně neuměli se omluvit a oni poslat rozdíl!!! Hlídejte si ceny zkoušejí to ....
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Tichý.
Vše jsem Vám již několikrát vysvětloval v rámci případu reklamace. Nejedná se o podvod, ale o nedorozumění.
Mějte se krásně.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé odeslání
- Nízká cena
- Zboží popisované jako nové, nepoužité - bylo rozhodně používané a celkem dost (písek, drobky, fleky..)
Pokud na stránkách uvádíte popis “nové, nepoužité zboží” očekávala bych, že zboží bude nové, né nutně v původním obalu, ale nepoužité. To co mi dorazilo, bylo regulérně používané několik měsíců. Povlak na gauč byl plný drobků a hlavně všelijakých skvrn, to byl vážně hnus. Bohužel, objednávali jsme narychlo, a museli jsme ho nutně použít, takže následovalo dlouhé drhnutí a praní, abychom se zbavili jak skvrn, tak nepříjemného pocitu, že snad ještě včera na tomto povlaku bůhví kdo co jedl a dělal. Opravdu nepříjemná zkušenost.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, paní Slaninová.
Mrzí mne, že zboží nedorazilo ve stavu, jaký jste očekávala.
Pokud zboží neodpovídalo popisu, prosím, zadejte mi reklamaci na www.odkarla.cz/sos, kde s Vámi problém ihned vyřeším k Vaší spokojenosti.
Děkuji za spolupráci.
Váš Karel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- rychlost dodání
- snaha řešit problém
- neúplná objednávka
- neúplné zboží
- vadné zboží
- jiné zboží
Recenze píši jen výjimečně, ale toto byla snad nejzpackanější objednávka všech dob. Chytil jsem se na Zyxel, který jsem potřeboval. Nakonec jsem k němu objednal další věci. Takže po vytvoření objednávky přišla nejdříve zpráva, že Zyxel není. Pak dorazila objednávka. Ze dvou zapalovačů byl v krabičce jen jeden a ten byl rozbitý. Místo míchačky karet dorazily dětské brýle s kytičkami - brýle poškrábané, jedna kytička ulomaná, tak přibalili miniaturní sekunďák. A ten byl ke všemu už použitý. :-) Já ale žádné brýle nechtěl. Postroj pro psa - špatný popis na webu (pro malá, střední a velká plemena), takže se do něj náš malý pes nevejde. K duplikátorům ovládání nebyl manuál. Poradil jsem si, ale asi na to bude zákon. E-shop se to sice asi snaží řešit, ale tyhle školácké chyby mě akorát obírají o čas.
Reakce obchodu OdKarla.cz
Dobrý den, pane Mrázi.
Mrzí mne, že jste nebyl s objednávkou spokojený.
Zyxel se mi opravdu bohužel ve skladu nepodařilo dohledat, za produkt jsem Vám vrátil peníze.
Ostatní zboží, které zmiňujete, jste zakoupil v sekci First Minute, ve které uvádím, že zboží zatím nebylo nafoceno a otestováno a proto jej prodávám za minimální cenu, protože jeho reálný stav neznám.
Pokud zboží nebylo v pořádku, pak jsem Vám samozřejmě ihned uznal reklamaci a vrátil jsem Vám peníze, aniž byste mi zboží musel zasílat zpět.
Pokud máte raději zboží otestované a prověřené, doporučuji nakupovat v jiných sekcích, mimo First Minute, kde najdete veškeré zboží vždy řádně nafocené a otestované, abyste věděl, v jakém stavu jej případně kupujete.
Váš Karel