Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V podstatě jediný moto obchod v Plzni, relativně široký sortiment zboží.
    • Vyšší ceny, komunikace, přístup

    Velice mě zaujala cena nabízených zrcátek na motorku v akci, na prodejně v Plzni nebyli, tak jsem je objednal přes internet na prodejnu. Nevím jestli to bylo mnou, nebo nepřehledností objednávacího portálu, ale napsali mi z jiné prodejny, po dotazu zdali mohou zaslat zboží na prodejnu do Plzně mi do druhého dne napsali o předání na plzeňskou prodejnu. Zboží dorazilo za týden na prodejnu, kde začalo mé znechucení. Z krámu mě informovali, že zboží budou rezervovat jen do neděle, ale to jsem nebyl schopen se do Plzně dostat. Přesto, že jsem na prodejnu psal email i volal na dva různé telefony v pracovní době, nikdo mi neodpověděl, nezvedl telefon, nic. Tak jsem tam "na blind" poslal přítelkyni, která byla poblíž aby mi objednávku vyzvedla. Prodavači/ky byli prý arogantní. Objednávku jsem ale nakonec dostal, tak jsem byl spokojen. Chvíli. Co se totiž týče zboží samotného, zrcátka jsou moc malá (není v něm nic vidět), u integrovaného blinkru skoro nelze rozpoznat jestli bliká nebo ne,levé zrcátko z nějakého důvodu nejde štelovat (takže v něm nevidím už vůbec nic) bohužel reklamaci ani nezkouším, kvůli instalaci jsem totiž musel odstřihnout konektory integrovaného blinkru a tak ani nepočítám s tím, že by se se mnou někdo bavil.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený pane Navrátile, po důkladném prošetření průběhu vaší objednávky, se kterou jste byl nespokojen a po naší vzájemné korespondenci, jsme došli k závěru, že hlavní pochybení je na straně Bikers Crown, za což se vám velice omlouváme! Ujišťuji vás, že z celé situace vyvodíme patřičné důsledky... Ověřovali jsme došlý email z vaší strany, který jste opravdu poslal. Ověřovali jsme přístup našich zaměstnanců na pobočce, který nebyl profesionální. Ověřovali jsme dobu dodání a informování zákazníka o vyzvednutí zásilky, která nebyla v souladu s našimi pravidly. Přijměte prosím naši omluvu. Jsem přesvědčen, že se jednalo o ojedinělý případ, který se už nebude víckrát opakovat! O kompenzaci z naší strany jste byl informován emailem...
    S pozdravem
    Ing. Pavel Teplý

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dobrý den pane Navrátile, děkujeme za vaši recenzi a dovolte, abychom se k celé vaší objednávce vyjádřili i my.

    Požadoval jste zrcátko, které jsme neměli skladem přímo na prodejně v Plzni, ale na jiných pobočkách. Objednal jste tedy tato zrcátka přes eshop, kde jste si vybral možnost osobního odběru, ale na pobočce v Chlumci nad Cidlinou! Vybral jste špatnou prodejnu a tím byla vaše objednávka chybně zadána v samotném začátku. Zákaznická podpora se vás pokusila kontaktovat a informovat vás o tom, ale nezvedal jste telefon. Proto se vám poté ozvala samotná chlumecká pobočka a informovala vás, že vám posílá zboží na plzeňskou prodejnu Bikers Crown.

    Píšete, že zboží dorazilo na pobočku až za týden, což je velice divné, neboť přesuny zboží mezi jednotlivými pobočkami trvají maximálně 5 dní, pokud započítáváme i víkend! Toto ale prošetříme. Zaráží mě rovněž, že jste se nedovolal v pracovní době na plzeňskou prodejnu a že vám nikdo nereagoval na email. Předností našich zaměstnanců na prodejnách je už několik let vstřícný přístup ke všem zákazníkům a snažíme se v těchto službách nadále zlepšovat. Arogance zaměstnanců je hrubé porušení firemních pravidel, proto mi prosím napište na uvedený email dole o co přesně šlo, protože mi tohle opravdu nesedí, konkrétně u plzeňské prodejny Bikers Crown, která má jedny z nejlepších výsledků co se týče péče o zákazníka již několik let...

    Teď k samotnému produktu, který jste zakoupil. Pokud jsou zrcátka moc malá, jak píšete, měl jste lépe číst informace u produktu na eshopu. Jsou zde uvedeny rozměry, závit a další informace, díky kterým si uděláte představu o vlastnostech výrobku. Když jste si nebyl jistý, měl jste zavolat na naši zákaznickou linku 493 030 830, kde bychom vám podali bližší informace včetně rad na správnou implementaci. Tato zrcátka nevyhovují vám a vaši motorce, ale to neznamená, že jsou špatná a nevyhovují vůbec nikomu. Kdyby tomu tak bylo, nenabízeli bychom je... A ano, odstřihávat konektor jste opravdu neměl, takto poškozené zboží vám reklamovat samozřejmě nemůžeme, což chápete zcela správně.

    Je mi osobně velice líto, že jste byl s nákupem u nás nespokojený, ale jak jistě uznáte, vina není jen na naší straně. Každopádně vás mohu ujistit, že dobu dodání a přístup plzeňských zaměstnanců prošetříme a jestli budou vaše námitky oprávněné, vyvodíme patřičné důsledky. Budu rád, když mi sdělíte více podrobností přímo na můj email [email protected]. Jsem si jist, že případné další objednávky proběhnou bez sebemenších problémů!

    S pozdravem
    Ing. Pavel Teplý
    BIKERS CROWN

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dostupnost
    • nemožnost uplatnit dárkové poukazy při nákupu v e-shopu; při nákupu přilby vyndají zboží z krabice a nesete si jí pouze v látkovém obalu

    nemožnost uplatnit dárkové poukazy při nákupu v e-shopu - tím se zvyšují náklady na dopravu, která by byla zdarma; při nákupu přilby vyndají zboží z krabice a nesete si ji pouze v látkovém obalu :(

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí vaše negativní hodnocení, nicméně dovolte nám, abychom na danou situaci reagovali.

    Dárkové poukazy lze uplatnit na každé z našich prodejen, tuto informaci uvádíme i na našem eshopu.

    Co se týče obalu přileb a jiného zboží, naše prodejny nabízí možnost odnést si zboží v původním obalu nebo obal na prodejně zanechat. Pokud Vám tato možnost nebyla nabídnuta, velice se omlouváme.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Bikers Crown s.r.o.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ....
    • .....

    .......

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste uvedl negativní reakci na nákup v našem eshopu. Rádi bychom reagovali na nepříjemnosti, které jste údajně měl a snažili se je vyřešit k vaší spokojenosti, ale neuvedl jste žádné argumenty, které vedly k vaší nespokojenosti. Možná by bylo nejlepší, abyste nepsal podrobnosti vaší objednávky na email [email protected]. Pak budeme moci lépe reagovat a vysvětlit případné problémy s vaší objednávkou.

    S přáním příjemného dne
    Bikers Crown, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hlavní nevýhoda jsou nekvalifikovaní zaměstnanci ,kteří nejsou schopni ani rozeznat popisky na zboží a barvu zboží.

    Objednal jsem si přilbu , přišla s jiným zabarvením než jsem si objednal, obchod jako omluvu mi nabídl 10 procent slevu na nákup dalšího zboží !

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zaslání informací, které vedli k Vaší oprávněné nespokojenosti.

    Tímto bychom se Vám chtěli omluvit, za způsobené nepříjemnosti. Celá situace nás velmi mrzí.

    Věříme, že tato situace již nenastane.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodání druhý den po objednávce = dodání za týden a to jen pro to, že jsem objednávku urgoval

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Dobrý den, omlouváme se vám za pozdní dodání zboží, které bylo způsobeno celozávodní dovolenou a omezením provozu centrálního skladu. Proto došlo k prodloužení doby dodání. Věříme, že vaše případná další objednávka proběhne již bez sebemenších problémů a zboží vám bude doručeno daleko dříve.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Technická podpora mi doporučila nekompatabilní díl.

    Oblečení a helmy super. Náhradní díly kupovat jinde.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    přijměte, prosím, naši omluvu a ujištění, že nás celá situace velmi mrzí.

    Věříme, že tato situace již nenastane.

    S přáním příjemného dne
    Bikers Crown, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jiné číslo obuvi i přes poznámku k objednávce

    Nenakupovat...za každou cenu chtějí prodat zboží i na úkor vaší spokojenosti

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený Jiří,

    dovolte abychom se vyjádřili k Vaší recenzi, ve které naprosto nepochopitelně útočíte na naši firmu.

    Na našem eshopu nabízíme produkty, u kterých mimo jiné uvádíme i velikosti (S, M, 44, 46 atd.) s informací o skladové dostupnosti (zelená fajfka, domeček nebo křížek). Vy jste objednával zboží, konkrétně boty, které již byly v likvidaci a měli jsme poslední kusy skladem pouze o velikosti 48. V likvidaci znamená, že toto zboží doprodáváme a již v nabídce nikdy mít nebudeme, což byste se samozřejmě mohl na webu dočíst, kdybyste chtěl... Na detailu těchto bot tedy svítila pouze velikost 48 se zelenou fajfkou, což znamená, že máme skladem JEN velikost 48. Žádné jiné velikosti na detailu produktu nebyly zobrazeny. Vy jste se ale domníval, že máme 48 párů bot skladem, což je naprosto chybně pochopeno a nezlobte se na mě, ale doposud jsme s nesetkali se situací, že by si zákazník spletl velikost zboží s počtem naskladněných kusů/párů. Do poznámky objednávky jste napsal, že chcete velikost 45, která už nebyla skladem. Pochopitelně jsme tedy nemohli splnit vaše přání a zboží vám dodat.

    NENÍ TEDY PRAVDA, že se za každou cenu snažíme prodat zboží na úkor spokojenosti zákazníků!!! Takové jednání je nám naprosto cizí a kdybyste znal lépe naši firmu, nikdy byste nemohl do světa vypustit takový nesmysl. Je mi velice líto, že díky takové recenzi můžete negativně ovlivnit ostatní zákazníky, kteří potřebují pomoci... Bikers Crown vznikl pro speciální komunitu lidí - motorkáře, kteří potřebují poradit, doplnit výbavu jak na jezdce, tak i na motorku. Jsme tu více jak 15 let a během této doby jsme získali širokou základnu spokojených zákazníků. Doporučuji vám, abyste příště trochu vážil slova a než se začnete pouštět do druhých stran, což vám evidentně nedělá potíže, tak se trochu zamyslet...

    Přeji vám mnoho úspěchů.

    S pozdravem
    Ing. Pavel Teplý

  • Nedoporučuje obchod

    ...ZIADNA KOMUNIKACIA,ODOSLAL SOM OBJEDNAVKU A DOTERAZ ZIADNA ODPOVED Z ICH STRANY...
    KDE JE CHYBA NETUSIM...

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    přijměte, prosím, naši omluvu a ujištění, že nás celá situace velmi mrzí. Jakmile jste vytvořil objednávku na našem eshopu zaslali jsme Vám email s prosbou o vytvoření objednávky na SK eshopu.

    Vážený zákazníku,

    tímto bychom Vás chtěli informovat o stavu Vaší objednávky 16203855.

    Objednávku jste vytvořil na eshopu CZ. Pro zaslání zboží na Slovensko je potřeba vytvořit objednávku na SK eshopu z důvody jiné měny.

    Zde Vám zasíláme odkaz na slovenský eshop : http://obchod.bikerscrown.sk/caberg-a3694db-justissimo-cire-antifog-plexi-8999900001059

    Objednávka bude tímto zrušena. Prosíme o vytvoření objednávky na SK eshopu.

    Děkuji za Vám pochopení.

    Po dnešní komunikaci věříme, že budete s řešením spokojen a že nám i nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedoporučil,protože 11,5,2016 jsem si objednal zboží na obchod v Jihlavě a do dnešního dne se nikdo ani neozval.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s Bikers Crown. Spolehněte se, že celou situaci důsledně prošetříme a vyvodíme patřičné následky!

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem osobně vyzvedl na prodejně bylo však poškozené(poškrabané)jevilo známky předváděcího kusu.Na dotaz případné slevy za poškození jsem byl odmítnut.Toto jednání se mi nejeví korektní.Příští nákup budu silně zvažovat a provedu v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Dobrý den, děkujeme za váš komentář a dovolte, abychom na něj reagovali. Mrzí nás, že jste nebyl se zbožím spokojen z důvodu poškození, jak uvádíte... Ano, to se samozřejmě může přihodit. Tisíce výrobků na našich prodejnách jsou volně k vyzkoušení a bohužel někdy dochází i k tomu, že se zákazníci nechovají k vystaveným kusům úplně nejlépe. Občas spadne helma z regálu apod. Takové zboží při zjištění okamžitě stahujeme a v případě, že se jedná jen o kosmetickou vadu (nikdy ne funkční!!!), prodáváme toto zboží s příznakem POŠKOZENÉ na našem eshopu za zlevněnou cenu. Pochopte ale, že naši zaměstnanci vám dávat slevu nemohou !!! Musí se chovat jako profesionálové, kteří dodržují směrnice firmy, které jsou jasně dané. Nejsme žádní trhovci, kteří smlouvají o ceně. Jsem si jist, že by naši zaměstnanci našli jiné řešení, např. stažení jiného nepoškozeného kusu z ostatních prodejen... Je to všechno o vzájemné komunikaci. Určitě existovalo řešení, které by vás uspokojovalo, úpravy cen u jednotlivých kusů od nás ale nečekejte.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejsou.
    • Furt nevím jak si objednat zboží tak, aby dorazilo na prodejnu na kterou chci.

    Moc nadšený nejsem.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    pro zaslání zboží na prodejnu a jeho následnou rezervaci je možné i na našem eshopu.

    Vámi vybrané zboží přidejte do košíku (postupujete jako u klasické objednávky) vyplňte požadované údaje. Jako formu úhrady zadejte platbu hotově a formu dopravy osobní odběr.

    Prodejna si Vámi požadované zboží stáhne a bude Vás informovat o době naskladnění a možnosti vyzkoušení.

    Číslo, které uvádíte je rezervace s osobním odběrem na prodejně, kterou jste si zvolil.

    Pro zvolení jiné prodejny nabízíme na konci Vámi vytvořené rezervace. K dispozici máte všechny naše prodejny.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nahnevalo ma ze ste nepotvrdily objednavku objednal som si tovar inde a zrazu sa objavi kurier pred domom bez ohlasenia kôli tomu som musel rychlo zrusit druhu objednavku keby ma tovar nesuril iste ho nepreberiem

    Nepotvrdenie obiednavky kurier dosiel bez ohlasenia nepaxilo sa my to

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zaslání informací, které vedli k Vaší oprávněné nespokojenosti.

    Tímto bychom se Vám chtěli omluvit, za způsobené nepříjemnosti. Celá situace nás velmi mrzí.

    Důvodem nezaslání informace ohledně odeslaného balíčku bylo selhání techniky. Tuto situaci již řešíme. Věříme, že tato situace se již nestane.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Veškeré objednané položky byly v e-shopu označeny jako skladem. Přesto bylo u 3ks z pěti oznámeno, že je není možné dodat.
    • Avizovaná doprava zdarma při objednávce min. 2.000Kč nebyla ve skutečnosti při realizaci nákupu poskytnuta. Pracovnice prodejce mě přesvědčovala o nepochopení zcela zřejmých dublovaných informací v e-shopu během nákupu.
    • Jedna ze dvou dodaných položek (kalhoty) vráceny k výměně kvůli nevyhovující velikosti. E-mailem přislíbeno odložení menší velikosti. Po vrácení kalhot však prodejce oznámil, že odložená velikost údajně neodpovídá mé velikosti. Argumentace pracovnic obchodu a údajně změřená velikost neodpovídaly ani tabulce velikostí výrobce/importéra ale ani neodpovídaly velikosti původně dodaných kalhot. Nejspíš bylo odložené zboží prodáno a hledala se opět nějaká výmluva.

    Při přímém nákupu v obchodě nebyly v minulosti nejmenší problémy. Nákup prostřednictvím e-shopu však v žádném případě nedoporučím nikomu ze svých přátel !!! A vzhledem ke zkušenostem s e-shopem už do budoucna nenakoupím nic ani v síti těchto kamenných obchodů včetně dealerů prodávajích zboží importované výhradně tímto prodejcem ! Solidních obchodů stejného sortimentu je v republice dost :-)

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste uvedl negativní hodnocení, ale dovolte, abychom vám objasnili celou situaci z našeho pohledu.

    Zboží, které je možné zakoupit na našem eshopu, prodávají i naše prodejny. Pokud se jedná o poslední kusy v nabídce a některý zákazník koupí v tu samou chvíli stejné boží jako vy na prodejně, na našem eshopu se tato skutečnost objeví až po uplynutí tzv. replikačního procesu, který trvá až 20 minut. Ve vašem případě bohužel došlo k situaci, kdy zákazník před Vámi zakoupil Vámi požadované zboží na kamenné prodejně a eshop stále ukazoval, že je zboží skladem. Proto jsme Vám dané zboží nemohli zaslat. Náš eshop ukazuje pravdivou skladovou zásobu neboť je napojen na náš skladový systém. Bohužel někdy dochází k situacím jako je ta Vaše, za což se omlouváme.

    Co se týče poštovného ZDARMA, tak na našich stránkách můžete najít informaci, kde uvádíme, že poštovné ZDARMA je NAD částku 2.000,- Tudíž je potřeba vytvořit objednávku v minimální hodnotě 2.001,-. Pokud jste tak učinil a celková částka přesahovala tuto hranici, měl jste nárok na poštovné zdarma. Pokud Vám byly některé položky z objednávky vyškrtnuty (viz. první odstavec) a dostal jste se výrazně pod tuto hranici, logické je, že nárok na poštovné zdarma nemáte...

    Ohledně Vámi objednaných kalhot Savannah jsme Vás informovali o odložení a následně Vás kontaktovali ohledně rozměrů, abychom Vám mohli zaslat vhodnou velikost. Žádné kalhoty, které byly námi přeměřeny pro Vás nebyly vhodné! Nedošlo k žádnému doprodeji, jak se domníváte. Vámi požadovaný produkt zkrátka nebyl v takovém rozměru, který by Vám padnul.

    Proto jsme Vám vrátili platbu za nedodané zboží zpět.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 14 dny jsem udělal objednávku na eschopu a dodnes nepřišla žádná odpověď.....

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nebyl spokojen s poslední rezervací.
    Již byly podniknuty kroky, pro napravení naší chyby.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    Jednoduše řečeno boty s utrzenyma suchyma zipama poslat klientovi bez předešlé kontroly je ostuda jelikož vím jaké jsou problémy s reklamaci boty si necham na vlastní náklady opravit ale necekejte že si u vás ještě něco objednám nebo vás někomu doporučim.dekuji

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    přijměte, prosím, naši omluvu a ujištění, že nás celá situace velmi mrzí.

    Boty Vám budou samozřejmě vyměněny za nové.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostala som žiadnu spätnú väzbu z daného obchodu.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste uvedl negativní hodnocení, které je ovšem neoprávněné! Tímto nepravdivým komentářem vrháte špatný obraz na naši firmu.

    Email s informací Vám byl odeslán 18.1.2016 - 7:35 ve znění:

    Vážený zákazníku,

    tímto bychom Vás chtěli informovat o stavu Vaší objednávky.

    Tímto bychom Vás chtěli informovat o probíhající inventuře a plánovém stěhování na prodejně Karlovarská, kde se Vámi objednané kalhoty Trilobite 661 Parado 28 ladies jeans blue nachází.

    Kalhoty jsou již rezervované pro zákazníka před Vámi.

    Tímto bude Vaše objednávka zrušena.

    Omlouváme se za komplikace.

    Děkuji za Vám pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    --
    Bc.Linda Holmanová
    Online podpora

    Informační email Vám byl zaslán ihned po zpravování objednávky.

    Vaše negativní recenze je tudíž neoprávněná.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 15.12 2015 s tím,že si jej osobně vyzvednu na prodejně v Plzni. Dodnes se nikdo neozval zdali je zboží možné vyzvednout.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste uvedl negativní hodnocení, které je ovšem neoprávněné! Tímto nepravdivým komentářem vrháte špatný obraz na naši firmu.

    Email s informací o přijetí Vaší rezervace Vám byl odeslán 15.12. - 11:36 ve znění:

    Dobrý den,

    Vaše rezervace není připravena k vyřízení.
    Zboží pro Vás stahujeme z jiné pobočky a předpokládaný termín doručení na naši prodejnu je 18.12.
    Po obdržení zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.
    M.Jochcová


    Dále Vám byl odeslán email 18.12.- 14:06, kde jste byl vyzván k vyzvednutí rezervace.


    Dobrý den,

    Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí na prodejně v Plzni.
    Zboží máte rezervované do 20.12.2015

    S pozdravem a přáním pěkného dne.
    M..Jochcová

    Prodejna tudíž nepochybila a jednala podle pravidel naší firmy Bikers Crown.

    Vaše negativní recenze je tudíž neoprávněná.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown, s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nevím jak je to možné, ale jde objednat produkt který již není skladem. nebýt toho že jsem se na objednávku zeptala tak bych ani nevěděla že zboží nemají skladem. on-line objednávku jsem platila předem, kartou. nejsem banka abych půjčovala Kč obchodu za něco co nemají skladem.

    Můj první nákup v tomto obchodě neskončil pro mě šťastně. Věřím však že jsem byla v menšině oproti lidem kteří objednávají a zboží jim v pořádku a včas přišlo.
    Mrzí mě že jsem v kamenném obchodě zdůrazňovala že helmu bych ráda jako dárek k Vánocům, ujišťovali mě že by neměl být problém. Internetovou objednávku jsem dělala přímo z kamenného obchodu, jelikož v tomto neměli správnou velikost.
    Po týdnu jsem se na dotaz dozvěděla, že helma již není skladem, jelikož jí den po mé objednávce prodali.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Celá situace velmi mrzí.

    Vámi objednaná přilba byla již rezervována pro jiného zákazníka.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Bikers Crown s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, dobré ceny
    • On line chat, arogantní jednání, neradi přiznávají chybu, špatná komunikace mezi prodejnou a skladem.
    • Neumí se omluvit,

    Bohužel tento e-shop nedoporučuji. Po dodání objednávky, jsem nevěřil vlastním očím. Nejprve jsem nevěděl, jestli jsem omylem neobjednal použité zboží. Ne, opravdu mi byla doručena viditelně používaná a odřená stará helma. Od takovéhoto obchodu neomluvitelné!!!!!!! Po mém nespokojeném mailu mi bylo zděleno, že mi jí vymění nebo vrátí peníze. To je naprosto v pořádku. Ale omluva by určitě neuškodila. Po mé připomínce, se mi tedy velmi neochotná paní Linda omluvila. Nakonec mi byla nabídnuta sleva 10% a vrácení poštovného(přilbu jsem samozřejmě posílal na své náklady zpět). Nakonec NOVÁ přilba dorazila i s propiskou a přívěškem na klíče jako dárek,(svítící přívěšek na klíče nesvítí) ale slibované peníze nikde. Paní Linda se mi měla ozvat druhý den. Samozřejmě se neozvala, ale to mě nepřekvapuje. Doufám, že vedení společnosti se zaměří na to, jaké lidi zaměstnává a dopřeje jim patřičné školení.

    Reakce obchodu Bikers Crown

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s Bikers Crown. Spolehněte se, že celou situaci důsledně prošetříme a vyvodíme patřičné následky! Je neomluvitelné, aby vám bylo zasláno poškozené zboží, je neomluvitelné, aby nebylo dodrženo slovo, které vám zákaznická podpora slíbila. Napište mi prosím na email [email protected] kontakt na vás, abych se vám po vyšetření celé záležitosti mohl ozvat. Věřím, že dáme věci do pořádku a že případné další vaše objednávky proběhnou již bez problému.