Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace,nabízí zboží které nemají!
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, pane Romane,
s Vaším tvrzením o špatné komunikaci si dovolíme nesouhlasit.
Prověřili jsme záznamy o zajištění Vaší rezervace, kterou jste pořídil 8.10. ve 22,19 hod.
Následující den ráno (9.10.) jste byl informován, že poslední kus tohoto modelu v této edici je evidován na centrálním skladě, kde v této době probíhala inventura do 13.10. a po jejím skončení Vám bude podána zpráva, zda je skladem fyzicky.
14.10. Vás prodejna telefonicky kontaktovala a omluvila se, že položka bohužel není ve 100% stavu na skladě k dispozici.
Velice nás mrzí, že Váš požadavek byl vytvořen v době inventury a nebylo v našich silách Vám vyhovět dle Vašeho přání.
Přejeme Vám mnoho šťastně najetých kilometrů.
S pozdravem Tým Bikers Crown -
Nedoporučuje obchod
Chápu, že se může stát, že při inventuře se zkrátka zboží, které si někdo objednal nenajde. Pokud ale toto zboží bylo slíbeno k dodání do 14 dní a po 18 dnech musí zákazník (den před dlouho plánovanou cestou na moto ) opakovaně urgovat o informace o stavu objednávky, jen aby se dozvěděl, že zboží není a nebude, je něco špatně. Akceptoval bych omluvu s nabídkou jiného zboží dejme tomu za zvýhodněnou cenu (i když vzhledem k časové tísni si nedělám iluze, že by bylo na prodejně), čistě omluva mi přijde jako slabá náplast.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, pane Petře,
velice se Vám omlouváme za nedostatečnou informovanost z naší prodejny pro motorkáře ohledně zajištění Vaší rezervace, vytvořené 30.9. Přilba, kterou jste si objednal, byla evidována jako poslední kus na centrálním skladě, kde byla zahájena právě 30.9. inventura a přilba mohla být tudíž vydána až po ukončení inventury 14.10.
Omlouváme se Vám tímto, že jste nebyl o záměně na skladě ihned po ukončení inventury informován.
Je nám líto, že Vám tímto nedopatřením byly způsobeny komplikace.
Velmi nás toto pochybení personálu mrzí, Vaši recenzi důkladně prošetříme a vyvodíme patřičné důsledky.
Byli bychom potěšeni, kdyby jste nám i přesto zachoval přízeň a přesvědčil se tak, že tato situace nastala zcela výjimečně.
Přejeme Vám mnoho šťastně najetých kilometrů.
Celý tým Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Dlouhá čekací doba na doručení balíku
Objednaná sluneční clona do přilby byla zaslána v neoriginálním obalu,bez ochranné folie,zaprášená a špinavá! Neomluvitelné!! Před pul rokem objednána přilba,zase doručena v neoriginálním obalu a bez doplnků v hodnotě několik set kč.!! Pro mne nejhorší obchod v ČR!! Určitě NEDOPORUČUJI !!!
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený pane Barte,
na základě Vašeho vyjádření jsme Vaši objednávku důkladně prověřili, proto nám, prosím, dovolte malé shrnutí.
Objednávku jste vytvořil 22.9. ve 21,30 hod. Dne 23.9. jste byl informován, že některé položky stahujeme z poboček a tím se zásilka opozdí, přesto byl balíček expedován následující den.
Tudíž čekací doba 4 dny na doručení balíku nebyla způsobena Bikers Crown, ale Vaším výběrem dopravce - Zásilkovna.
Také není pravdivé Vaše tvrzení o dodané sluneční cloně. Toto zboží Vám bylo expedováno v obalu, jenž byl dodán přímo výrobcem, tudíž v původním originálním balení a bez ochranné fólie.
Velice nás mrzí, že jste nespokojenost s přilbou dodanou před půl rokem nezmínil dříve, abychom vyřešili situaci k Vaší spokojenosti, to je nám upřímně líto.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Od objednáni az doposud jsem neobdrzel informace o stavu me objednavky.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, pane Radovane,
zboží, které jste si rezervoval k vyzkoušení na naší prodejně bylo nachystáno následující den a také Vám byla odeslána SMS s touto informací. Bohužel si kolegyně nevšimla, že píše na nesprávné číslo.
Za to se Vám velice omlouváme a moc nás mrzí toto nedopatření. Tato situace se nám obvykle nestává, se zákazníky rádi komunikujeme. Spokojený zákazník je pro nás nejlepší odměna. Budeme potěšeni, když nám zachováte přízeň a přesvědčíte se, že tato situace byla ojedinělá.
Přejeme Vám mnoho najetých kilometrů a šťastné návraty domů
Váš Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, pane Milane,
byl jste kontaktován telefonicky první pracovní den po vytvoření Vaší objednávky. Zboží nebylo skladem, když jste objednával.
Byl jste informován, že bude naskladněno až koncem srpna a s tímto termínem jste souhlasil.
Bohužel náš dodavatel tento termín nedodržel. Velice se Vám omlouváme, že jsme Vás na konci srpna o této komplikaci neinformovali, dnes je již měsíc září a my očekáváme toto zboží každým dnem.
Za dodavatele se omlouváme, mrzí nás tato skutečnost a nechtěli jsme Vám způsobit potíže.
Věříme, že nám zachováte přízeň.
S pozdravem a přáním krásného dne celý tým Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Pozadal jsem o dodani zbozi na jinou pobocku a bez jakekoliv informace mi obchod objednavku zrusil!
- Nekorektni jednani hlavnipobocky!
Pokud BK, tak jen 2 pobocky v CZ, Branik a Orech, kde je personal ochotny, vstricny, zapleny a sve praci rozumi.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den pane Miku,
Vaše rezervace na prodejně byla obratem vyřizována, kolegové z prodejny Vás kontaktovali emailem o stavu Vaší rezervace, ale bohužel po kontrole bylo zjištěno, že došlo k překlepu v zadávání Vaší emailové adresy. Z tohoto důvodu jste neobdržel zpětnou vazbu ohledně stavu a vyřizování Vaší rezervace na prodejně.
Hluboce se Vám tímto omlouváme za tuto nepříjemnost a omyl, který se nedopatřením stal.
Tímto Vám děkujeme za pochopení a budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
S pozdravem a přáním hezkého dne Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Že je zboží skladem, neznamená, že ho dodají
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, vážený pane Tomáši,
velice nás mrzí, že se na Vás nedostaly výprodejové boty Falco. Položky, které se doprodávají bývají obvykle skladem po jednom kuse. Zde došlo k obrovské shodě náhod, kdy pár minut před Vámi zakoupil tento poslední kus jiný zákazník přímo na prodejně a než proběhl automatický aktualizační proces skladové dostupnosti v systému, byly již boty bohužel prodané. Několikrát jsme Vás telefonicky kontaktovali, abychom vás informovali o této vzniklé situaci, ale neúspěšně.
E-mailem Vám byly nabídnuty jiné alternativy, ale nakonec žádná nevyhovovala Vašim požadavkům z hlediska ceny.
Děkujeme Vám za pochopení a budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
S pozdravem a přáním hezkého dne Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Je to 12 dní co jsem objednal zboží a ještě nedorazilo, po dotazu jak to s tím vypadá, mě nebylo ani odpovězeno :-/
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, pane Martine,
dovolte nám vyjádřit se k Vaší recenzi a objednávce na plexi na Vaši přilbu.
Paní Michaela, která náhradní díl objednala, byla ihned telefonicky kontaktována, že toto plexi není skladem a je pouze na objednávku u dodavatele. Po domluvě s paní, jsme kontaktovali dodavatele a čekali na jeho vyjádření, zda se dá plexi pro Vás objednat.
Tímto se Vám omlouváme, že jsme Vás mezitím znovu neinformovali o opožděné zprávě od dodavatele z důvodu dovolených.
Děkujeme Vám za pochopení a budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
S přáním krásného dne Váš Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Objednal jsem si na internetu bundu, která mi byla sice doručena, ale nenapadlo by mě, že bunda na motorku bude prodávána bez chráničů. Když bunda dorazila, byl jsem nemile překvapen. Následně jsem tedy kontaktoval pomocnou linku v obchodě, kde mi bylo doporučeno, abych si chrániče koupil dodatečně a že jsou zrovna v akční nabídce. S tímto jsem tedy souhlasil, ale z prozřetelnosti jsem si je nenechal poslat domů, ale do obchodu vzdáleného cca. 50 km. Vzal jsem tedy bundu, jel do obchodu a požádal jsem prodavačku o vložení chráničů, které mi byly doporučené a byl jsem ujištěn, že jsou určeny přímo pro mou bundu. Prodavačka chrániče nandala do bundy a zjistila, že páteřový chránič je malý. Sdělila mi, že to není na závadu a že pokud chci, tak si je mohu koupit. Sdělil jsem jí, že tento chránič má plnit určitou funkci a že tedy chrániče nechci. Dále jsem jí požádal, aby mi tedy doporučila chrániče, které budou do bundy pasovat. Tato mi sdělila, že originál chrániče se už nedělají, že jsou pouze tyto. Zůstal jsem na prodavačku koukat a nevěděl, co mám na to říct. Po té jsem tedy prodavačce sdělil, že chrániče kupovat nebudu a tím pádem chci vrátit i bundu. Prodavačka byla velice ochotná a bundu mi vzala zpět. Toť asi vše s bundou na motocykl.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi a dovolte, abychom se k ní vyjádřili také. V první řadě je potřeba upřesnit, že zde nemluvíme o bundě, ale o kevlarové mikině Illenius 763, tedy o základní verzi, která se opravdu prodává bez chráničů. Pokročilejší verze Illenius 761 s kevlarovou podšívkou po celém povrchu (kromě kapuce) již chrániče v ceně zahrnuje. Na eshopu je i tato informace uvedena. Mikina Illenius 763 má pouze přípravu pro chrániče zad, ramen a loktů. Do této mikiny lze umístit chrániče od dvou výrobců – anglického Forcefield (ty vám byly správně nabídnuty) a original Trilobite Protectors, které nyní prochází testovacím a homologačním procesem a budou brzy znovu naskladněny. Naše zaměstnankyně tudíž nepochybila a sdělila vám pravdivé informace. Problém ale pravděpodobně byl ten, že v tomto kusu byla špatně ušitá zadní kapsa a proto zadní chránič do zad nepasoval. Pokud byste měl o mikinu stále zájem, můžeme vám samozřejmě nabídnout jiný kus a zaslat vám mikinu již s vloženými chrániči. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na emailu [email protected]. Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že vaše případné další objednávky proběhnou již bez sebemenších problémů!
S pozdravem
Ing. Pavel Teplý -
Nedoporučuje obchod
zakoupené zboží stále reklamuji výsledek nula
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den,
informace, které zde uvádíte, nejsou pravdivé. Reklamace nabíječky s Vámi byla vyřízena do týdne, kde bylo zjištěno, že nabíječka je zcela v pořádku. Dále jste se dotazoval na postup při chybně odeslaném zboží, kde Vám postup byl také sdělen. Veškeré nesrovnalosti s Vaší objednávkou a reklamací jsou s Vámi řešeny neprodleně.
Hezký den
Bikers Crown, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- V kamenném obchodě naprosto super. Ochotný personál, který poradí.
- Když je zboží skladem na jiné prodejně, uděláte objednávku a necháte si převézt zboží na Vámi vybranou prodejnu (tak nám to poradili v prodejně). Po cca 2 dnech Vám přijde SMS, že zboží Vám nemohou poslat a objednávku ruší. Stalo se mi již 2x po sobě.
Doporučuji navštívit pobočku, přes eshop jsem moc dobře nepořídila.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jsme Vám ve Vaší rezervaci nemohli vyjít vstříc. Jak jste již byla informována od kolegů z prodejny, objednaná přilba nesla známky poškození, proto nemohla být pro Vás připravena.
Ještě jednou se Vám velice omlouváme za komplikace.
Příjemný den přeje
Bikers Crown s.r.o -
Nedoporučuje obchod
Čekám na zboží více jak 10 dní, obyčejný filtr oleje.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den pane Karle,
tímto se Vám ještě jednou hluboce omlouváme za tuto nepříjemnost.
Vaše rezervace na prodejně byla připravena k vyzvednutí, bohužel omylem nebyla doručena sms o vyzvednutí zboží na prodejně.
Děkujeme Vám tímto za pochopení a přejeme Vám hezký den
Bikers Crown, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Aquion
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený zákazníku,
tímto se Vám ještě jednou velice omlouváme za způsobené komplikace spojené s Vaší objednávkou.
Vámi vybrané zboží již nebylo při objednávce skladem, na eshopu byl viditelný příznak NENÍ SKLADEM.
Z důvodu, že budou rukavice znovu naskladněny, nebyly staženy z naší nabídky na eshopu a proto je bylo možné i přidat do košíku a objednat.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den
Bikers Crown s.r.o -
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem zrušil, protože mi po 3 dnech napsali, že zboží nemají z důvodu záměny kódu.
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený zákazníku,
je nám velmi líto, že jste byl nucen objednávku zrušit z důvodu záměny zboží na skladu. Vámi vybrané zboží bylo ve výprodeji a jednalo se o poslední kus, který byl chybně označen, z těchto důvodů nemohla být Vaše objednávka vykryta.
Tímto se Vám ještě jednou hluboce omlouváme za způsobené komplikace.
Hezký den
Bikers Crown s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Přišla jen samotná přilba v neoriginální krabici bez manualů a příslušenství v hodnotě několik set korun!
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den pane Barte,
touto cestou bychom se Vám chtěli ještě jednou srdečně omluvit za nastalé komplikace.
Dle našeho telefonického hovoru po převzetí Vaší objednávky, jsme Vám chybějící příslušenství na Vaši přilbu obratem zaslali na Vaši adresu.
Ještě jednou, prosím, přijměte naší hlubokou omluvu.
Za celý tým Bikers Crown přejeme příjemný den -
Nedoporučuje obchod
- Nemají aktualizovaný e-shop
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den, můžete mi prosím na email [email protected] napsat více informací o vaší nespokojenosti s nákupem? Není pravda, že nemáme aktualizovaný eshop. Eshop Bikers Crown je propojen s vnitropodnikovým systémem celé společnosti, takže právě naopak. Jako jedni z mála máme naprosto pravdivé informace o skladových zásobách, aktuálních cenách i dostupnosti. Budu rád, když se nám ozvete. Jsem si jist, že společně najdeme řešení, které povede k vaší spokojenosti s nákupem v Bikers Crown.
S pozdravem
Ing. Pavel Teplý -
Nedoporučuje obchod
Pouze vstřícný a odborný personál zastoupení v Olomouci mě odradilo od vrácení zboží.......
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený zákazníku,
touto cestou bychom se Vám moc rádi omluvili za zaslané zboží, které bohužel nebylo v odpovídajícím stavu. Jak sám již uvádíte, váš problém vyřešili kolegové z olomoucké prodejny a my Vám tímto děkujeme za kladná slova jim adresovaná.
Ještě jednou, prosím, přijměte naší srdečnou omluvu.
Hezký den
Bikers Crown -
Nedoporučuje obchod
Po 9 dnech čekání na zboží mi akorát dorazil do mailu hodnotící dotazník ale zboží nikde - sranda?
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí nepříjemnosti, které provázely vaší internetovou rezervaci. Celou situaci neprodleně napravíme.
Moc se omlouváme!!!
Hezký den
Bikers Crown -
Nedoporučuje obchod
Po internetové objednávce s osobním vyzvednutím na prodejně, když jsem chtěl ve 14 denní lhůtě zboží vrátit (nevyhovoval rozměr) mi bylo sděleno, že se nejednalo o nákup přes internet, ale jen o rezervaci zboží a 14 denní lhůta na vrácení se na toto nevztahuje. Bylo to sice napsáno v potvrzení objednávky, ale toto vypadá jako obcházení zákona a v dnešní době, kdy by mělo obchodu záležet na spokojenosti zákazníků, tento postup nechápu. Z tohoto důvodu už v tomto obchodě nebudu nakupovat a nedoporučil bych jej nikomu. Následně jsem byl ještě osočen, že zboží není kompletní i když bylo ve stejném stavu jako bylo doručeno.
Reakce obchodu Bikers Crown
Vážený Romane,
nezlobte se za naše vyjádření, ale negativní recenze, kterou jste nám udělil není pravdivá. Tímto uvádíte naše zákazníky ve strašný omyl!
Zboží zakoupené na prodejně standardně zpět nebereme, uvádíme to v našich obchodních podmínkách na webu a dokonce je to i uvedeno v poznámce potvrzení rezervace s osobním odběrem, jak vy sám píšete.
Výjimkou je však náhradní díl technického rázu, který zpátky ve lhůtě 14-ti dnů vrátit můžete.
Vrácený technický díl však nesmí jevit známky opotřebení a nesmí být poškozený, což ve vašem případě bohužel nebylo dodrženo. Zaměstnanci na prodejně v Ostravě Vám jasně sdělili důvody, proč Vám zboží nemohou vzít zpět. Nebylo v původní stavu jako jste jej zakoupil, bylo poškozené. Asi chápete, že takové zboží nemůžeme nabízet k dalšímu prodeji.
S pozdravem
Tým Bikers Crown -
Nedoporučuje obchod
- Arogantní chování prodavače
- Absolutní neznalost produktu
- Lži
Na internetu jsem objednal helmu u které bylo uvedeno, že součástí je i plexi. Do pár minut od objednávky mi volala vedoucí, že je zboží připraveno a mohu si ho vyzvednout. Druhý den jsem si jel pro zboží a od prodavače (úspěšně by mohl aspirovat na cenu arogantní prodavač roku) jsem se dozvěděl, že prvně musím počkat aby se podíval, zda je vůbec na prodejně skladem. Následně mi donesl helmu a na můj dotaz proč tam není plexi mi odpověděl, že k helmám se standardně plexi nedávají a že je nutno si ho zvlášť dokoupit za 550Kč - velmi zajímavé!! Následně se mi šel věnovat jeho kolega, který byl velmi vstřícný a ochotný a šel hledat plexi pro objednanou helmu. Druhý arogantní prodavač ho přesvědčoval, že plexi pro všechny helmy mnou objednané značky jsou stejné a ať tam tedy dá plexi pro jinou modelovou řadu - to tam ale překvapivě nepasovalo!! Následně bylo nalezeno plexi pro moji helmu s cenou 0Kč - tedy součást helmy jak jsem v obchodě tvrdil. Mezitím co mi vstřícný prodejce (zřejmě v zácviku) montoval plexi na helmu, tak se arogantní prodavač uvelebil do křesílka a zajímal ho pouze facebook na mobilu a svého kolegu ve všem nechal vykoupat!! Takhle si profesionální jednání opravdu nepředstavuji - zkušený prodejce naprosto arogantní, bez zájmu a bez absolutní znalosti produktů.
Reakce obchodu Bikers Crown
Dobrý den Aleši, dovolte, abychom se vyjádřili k Vámi udělenému negativnímu hodnocení k objednávce 6415. V první řadě nás velice mrzí vaše zkušenost s vyzvednutím zboží na jedné z našich 12ti prodejen. Můžete si být 100% jistý, že vaše hodnocení nenecháme bez povšimnutí. Výše uvedené informace již důkladně prověřujeme a v případě zjištění, že se skutečně stalo vše jak píšete, budou postihy výrazné! Budou provedena taková opatření, která nekompromisně povedou k zabránění vzniku podobných případů do budoucna. Pokud máte k celé této nemilé věci ještě co říci, budu rád, když mě kontaktujete na emailu [email protected]. Jsem si jist, že v případě další vaší objednávky proběhne průběh celého vyřízení bez sebemenších problémů, neboť našich zákazníků si velice vážíme a vaše negativní zkušenosti s nákupem v Bikers Crown jsou hrubým porušením pravidel a směrnic naší společnosti, které u nás netolerujeme. Jménem zákaznické podpory Bikers Crown se vám omlouvám a osobně věřím v zachování vaší přízně.
S pozdravem
Ing. Pavel Teplý (vedoucí zákaznické podpory Bikers Crown)