Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Chtělo by to zlepšit způsob balení objednávek. Žádná ochrana proti proriznuti produktu pri otvirani krabice.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U Nutsman s.r.o. jsem objednal podruhé. S první objednávkou velká spokojenost. Druhou, současnou objenávkou, se Nustsman naprosto znemožnil.
    Obsahem zásilky totiž byl, krom objednaného zboží, reklamní sáček s grilovanými červy s poukazem na tzv. "udržitený zdroj".
    Objednal jsem ořechy, nikoli návod na užití zvrácené potravy, potažmo zvrácené zelené politiky.
    Do budoucna odmítám uskutečnit případný další nákup v eshopu Nutsman.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží ještě nedorazilo, trvá to moc dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhodné zboží, občas fajn akce
    • Objednala jsem 3x Proteinellu ke které byl vždy další produkt zdarma, jedna Proteinella byla poškozená, otevřená a vytekla do balíčku a zákaznický servis mi jako kompenzaci nabídl vrácení peněz, ale jen tehdy, když produkt, který byl jako dárek vrátím, pošlu jim ho zpět. Přijde mi to směšné. S tímto přístupem příště objednám jinde.
    • Dodání zboží za 8 dní od objednání

    Reakce obchodu Nutsman s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Po důkladném prozkoumání vaší reklamace musím konstatovat, že naši zaměstnanci zákaznického servisu postupovali podle stanovených pravidel. Z vaší objednávky je patrné, že jste si zakoupila 3x výhodný balíček proteinella a k tomu 18 tyčinek v hodnotě 360 Kč zdarma jako dárek (což celkem činí dárky v hodnotě 1080 Kč). V jednom z balíčků proteinella bylo bohužel povolené víčko, které jste z důvodu poškození zlikvidovala. Za tuto nepříjemnost se vám upřímně omlouváme. Jsme si vědomi, že během přepravy mohou nastat situace, kdy se s produkty nezachází s náležitou opatrností, což může vést k jejich poškození.
    O to více nás mrzí, že jste se rozhodla nevrátit balíček tyčinek v hodnotě 360 Kč, a tím odmítnout možnost řešení reklamace. Přestože jsme vám nabídli zaslání kódu pro bezplatné vrácení zboží, bez navrácení nepoškozené části objednávky nebylo možné reklamaci úspěšně uzavřít.

    Pokud jde o zpoždění vaší objednávky, dovolte mi vyjádřit naši lítost. Zaznamenal jsem, že jste objednávku zadala v noci 20. 2., avšak k odeslání došlo až 23. 2., což je z naší strany nedostatek, jelikož proces odeslání by neměl trvat déle než 2 dny (v tomto případě to bylo třetí den). Pokud se rozhodnete u nás v budoucnu opět objednat, prosím, neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli situaci náležitě napravit a nabídnout vám formu kompenzace za způsobené zpoždění. Tým NUTSMAN

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Více než týden čekám na doručení objednávky, kterou jsem před 8 dny uhradila. Státle nebyla předána přepravci, přestože doručení opakovaně urguji.

    Reakce obchodu Nutsman s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. I přesto, že není pozitivní, ceníme si Vaší zpětné vazby.

    Vaše objednávka ze soboty 17. února bohužel prošla procesem vychystání až na konci týdne. K tomuto zdržení došlo kvůli nezaplacení (vybrala jste si platbu online). Zaznamenali jsme, že naše kolegyně a kolegové Vám poslali kromě standardních e-mailů také SMS dne 20. února.

    Jakmile byla platba úspěšně provedena, objednávka byla předána na sklad a expedována. Momentálně je zásilka již třetí den připravena k vyzvednutí na určeném výdejním místě. Omlouváme se za jakékoli zpoždění způsobené touto situací, ale bez úhrady nebylo možné zásilku dříve odeslat.

    Doporučujeme v případě obdržení upozornění o nezaplacené objednávce obrátit se co nejdříve na naši zákaznickou podporu, která Vám ráda poskytne asistenci. Alternativně můžete zvážit využití platby dobírkou.
    Děkujeme za pochopení a jsme tu pro Vás, pokud byste potřebovali další pomoc nebo informace.

    Pisklák Jaroslav

    • Už je to týden a nic

    Reakce obchodu Nutsman s.r.o.

    Dobrý den,

    chtěli bychom Vás informovat, že došlo k neplánovanému zpoždění Vaší objednávky sirupů do kávy. Z důvodu pozdního dodání zboží od našeho dodavatele, které jsme obdrželi místo avizovaného pondělí až v pátek ráno, byla Vaše objednávka expedována téhož dne. V současné době je Vaše zásilka na expedičním depu a můžete očekávat její doručení v pondělí. Za zpoždění se Vám upřímně omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    NUTSMAN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformují o stavu objednávky
    • Lži po telefonu ohledně expedice - Datum předání dopravci je vidět při sledování zásilky
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    S produkty z tohoto eshopu jsem spokojena, ale s dopravou rozhodně ne. Při každé objednávce čekám dlouhou dobu na dodání. Dnes je to už 12 den od objednání a tento dotazník mi přišel rychleji než moje objednávka. Na dodání mé objednávky stále čekám.

    • pomale doručení, více jak týden
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Víc jak týden dodací doba bez předešlého upozornění,to se mi nelíbí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu dodat zkušenost, zítra to bude týden od objednání a zaplacení objednávky a zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrý výběr zboží za rozumnou cenu
    • Doba dodání zboží a komunikace obchodu

    Objednal jsem si zboží hned po Novém roce. Po několika dnech bez komunikace jsem volal na zákaznickou linku. Tam mně sdělili, že budou dělat inventuru a zboží odešlou později. Nakonec obchodu trvalo odeslání 13 dnů bez jakékoliv komunikace v tomto období nebo omluvy. To nepovažuji za příliš profesionální. Navíc ani ze stavu objednávky v účtu nepoznáte, v jakém reálním stavu objednávka je (po úhradě ji dají do stavu Vyřízena, i když nebyla ještě odeslána a v tomto stavu už zůstane navždy).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7 dní od nákupu a nic se neděje.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • udělali prý "omluvnou akci", aby kompenzovali ledn. inventuru a velké zpoždění - tak to skutečně komunikovali .... normálně uvažující firma by si dala velký pozor, když už teda, dobře, tu akci dělá, tak aby tutéž chybu neopakovala, ne tak ale Nutsman :D
    • kdyby aspoň proaktivně komunikovali, když už vědí, že jsou v expedici tak slabí ... (a ne, komunikovat, že je akce na ořechy apod., které dodáme za 14 dní, to nemyslím)
    • opět jsem dostala zboží s velmi blízkou expirací - přesně 3 týdny ... tohle se nedělá ... navíc, když to posílají tak dlouho, skoro 2 týdny ... chtěla bych mít jejich nervy, že to těm lidem nedojde doopravdy prošlé, "hehe"
    • je to už naše několikátá objednávka a takhle dlouhé dodání bylo min. u posl. 2 či 3, to není výkyv, to je standard
    • možná místo promování nedobrých čokolád zn. Janek by bylo lepší posílit expedici

    Viz výše - nekonečné dodání, opakovaně a stále. Vlastně už jako standard. Zřejmě s tím vůbec nic dělat nehodlají, protože komunikace se zákazníkem fakt nula. Je jim to u zadku asi. Co jim ale u zadku není, jsou ty všemožné reklamy na webu. Špatně namířená snaha :/
    A ty expirace, to je problém. Fakt to ještě někde týden vozit, což se tady klidně může stát a jste "v kelu" ;)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Čekat 6 dní než vezmou dva pytlíky daji je do krabice a pošlou jsem ještě snad nezažila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu (7 dnech) mi obchod nedodal ihned zaplacenou objednávku. Až 7 den ji teprve vychystal :( . A i přes opakované urgence, byla komunikace ze strany prodejce pomalá a spíše sporadická. V tomto případě to nebyla dobrá volba.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem zboží za výhodnou cenu
    • Extra dlouhá doba odeslání

    Je to týden, co jsem objednal, bohužel stále nebyla odeslaná ani předaná dopravci, kdyby eshop dlouhou dobu zpracování nějak avizoval, asi by mi to nevadilo. Ale týden, s tím že objednávka ještě nebyla ani odeslaná je fakt dost. Uvidíme kdy a jestli mi objednávka dorazí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 18.1.24, potvrzeno emailem, od té doby (týden) žádná informace, emailový dotaz ohledně termínu dodání bez reakce. Komunikace špatná, délka dodání špatná (zaplacené zboží ještě nedorazilo). Určitě poslední nákup u Nutsman s.r.o. Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měla jsem za to, že je to solidní obchod.
    • Bohužel mi ani po týdnu zboží stále nedorazilo a nemám zatím ani informaci, že by mělo vůbec být odesláno. Kdybych si sama nezavolala co se děje, nemám ani žádné informace. Slíbili, že odešlou do konce tohoto týdne, tak uvidíme. Nicméně v dnešní době kdy vše již funguje z 98% s odesláním do druhého dne mi toto přijde docela krok zpět. Již z této stránky neobjednám, je mi líto.