Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr zboží
    • ceny
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrý výběr zboží za rozumnou cenu
    • Doba dodání zboží a komunikace obchodu

    Objednal jsem si zboží hned po Novém roce. Po několika dnech bez komunikace jsem volal na zákaznickou linku. Tam mně sdělili, že budou dělat inventuru a zboží odešlou později. Nakonec obchodu trvalo odeslání 13 dnů bez jakékoliv komunikace v tomto období nebo omluvy. To nepovažuji za příliš profesionální. Navíc ani ze stavu objednávky v účtu nepoznáte, v jakém reálním stavu objednávka je (po úhradě ji dají do stavu Vyřízena, i když nebyla ještě odeslána a v tomto stavu už zůstane navždy).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • udělali prý "omluvnou akci", aby kompenzovali ledn. inventuru a velké zpoždění - tak to skutečně komunikovali .... normálně uvažující firma by si dala velký pozor, když už teda, dobře, tu akci dělá, tak aby tutéž chybu neopakovala, ne tak ale Nutsman :D
    • kdyby aspoň proaktivně komunikovali, když už vědí, že jsou v expedici tak slabí ... (a ne, komunikovat, že je akce na ořechy apod., které dodáme za 14 dní, to nemyslím)
    • opět jsem dostala zboží s velmi blízkou expirací - přesně 3 týdny ... tohle se nedělá ... navíc, když to posílají tak dlouho, skoro 2 týdny ... chtěla bych mít jejich nervy, že to těm lidem nedojde doopravdy prošlé, "hehe"
    • je to už naše několikátá objednávka a takhle dlouhé dodání bylo min. u posl. 2 či 3, to není výkyv, to je standard
    • možná místo promování nedobrých čokolád zn. Janek by bylo lepší posílit expedici

    Viz výše - nekonečné dodání, opakovaně a stále. Vlastně už jako standard. Zřejmě s tím vůbec nic dělat nehodlají, protože komunikace se zákazníkem fakt nula. Je jim to u zadku asi. Co jim ale u zadku není, jsou ty všemožné reklamy na webu. Špatně namířená snaha :/
    A ty expirace, to je problém. Fakt to ještě někde týden vozit, což se tady klidně může stát a jste "v kelu" ;)

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání

    Dobré ceny, kvalitní zboží.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Ceny
    • česká firma
    • Dlouhá dodací lhůta

    Na dnešní poměry velmi dlouhá dodací lhůta, která mi byla vysvětlována návalem objednávek ve vánočním a novoročním čase. Dle mě obchod čekal na dodání části objednávky od svého dodavatele. Objednáno 5.1., do Balíkovny doručeno 17.1.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kvalitní zboží v nabídce
    • Dodací doba více než týden u zboží "skladem" je v dnešní době neúměrně dlouhá. Po týdnu nemám ještě ani zprávu, že by bylo zboží předáno přepravci. Okolo Vánoc jsem to chápal, v polovině ledna to vypadá, že 7-10 dní je běžná dodací doba obchodu.
    • Ačkoliv jsem zaškrtl, že nechci vyplňovat "spokojenost zákazníka" přišel mi tento dotazník. Nedivte se, že reakce je negativní.
    • Zvlášť, když mám v dotazníku hodnotit zboží, které ještě není ani na cestě.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Doprava za 1Kč (akce)
    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhé čekání na zboží, před vánoci katastrofa, ale po vánocích???? Hlavně že už chtějí hodnocení, ale zboží nebylo ještě ani expedováno.

    Obchod by se měl zamyslet nad produktivitu a bejt trochu pružnější, ty doby dodání jsou neskutečně dlouhý. A ne posílat hodnocení, když zboží ještě nebylo ani expedováno, jen tím naštvou zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní dodani

    Bohužel objednala jsem, ale netušila jsem že zboží nedorazí ani po 8 dnech. Kdybych věděla objednám jinde

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dobrý poměr ceny a kvality
    • Dlouhá doba dodání

    5.1.2024 jsem si objednal a 14.1.2024 nebylo zboží ještě dodáno. To je na dnešní dobu neskutečné, ještě když uvádějí, že zboží je skladem.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Kvalitni zbozi
    • Dlouha doba dodani

    Obchod mam rad. Maji super mandle. Ale doba dodani je strasne dlouha. 7 dni od objednavky a nemam nic nez info o prijeti objednavky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Rychlé vyřízení storna
    • Dlouhá čekací doba odeslání

    Objednávku jsem zrušila, zaplacená a podaná byla 2.1. a ještě ani 8.1. nebyla odeslána-omluveno vysokým počtem objednávek. Peníze obchod vrátil obratem.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • solidní cena
    • hodně dlouhá dodací doba

    zboží přišlo, bohužel jsem čekal dřívější dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dlouha dodaci lhuta...6dnu a zbozi stale nedorazilo
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Skvělé ořechy, pochutiny
    • Vždy dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Opravdu dlouhá doba dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slušné ceny
    • Přehlednost
    • Sortiment
    • Dodací doba
    • (Ne)komunikace obchodu

    První objednávka se nehýbala, ale po urgenci odrazila ještě ten samý týden. U druhé objednávky čekám už více než týden a obchod zatím bez reakce na můj email.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Jindy bez problémů
    • Před Vánocemi hrozná dodací lhůta

    Čekám už 14 dní od 20.11 na objednávku vše bylo a je i teď skladem a stále není objednávka ani předána dopravci žeprý nestíhají jinak jindy bylo vše v pohodě jen teď je to katastrofa. Navíc mi přišel dotazník jen se 3 zakoupenými položkami a přitom jsem jich měl tak 8. Do konce roku bych už tady radši nic neobjednával to jinak dojde až tak v lednu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neskutečně dlouhá dodací lhůta

    Příště radši objednám odjinud.

    Reakce obchodu Nutsman s.r.o.

    Dobrý den, to nás mrzí, že jste musela dlouho čekat. Vaše objednávka přišla 6.11. v 19h a od nás byla expedována 9.11. odpoledne. Bohužel byl víkend a nevíme jak je otevřeno vybrané výdejní místo, tak zřejmě proto se k Vám zásilka dostala až v pondělí 13.11.. Alča za tým Nutsman.