Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitný tovar
    • každá topánka je iná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Špatná komunikace, nedorazilo mi potvrzení objednávky, ani informace o zaplacení zboží, na zboží jsem čekala o 14 dní déle než bylo avizováno, slečny na telefonu se chovaly nepříjemně, až arogantně. Nakupuji přes internet pravidelně, ale takové chování jsem nikde jinde nezažila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nevrací peníze

    Obchod nevrací peníze. Včerejším dnem vypršela zákonná doba pro vrácení peněz za vrácené zboží (14 dní) a ani po připomínkovém emailu peníze stále nemám na účtě. Určitě nedoporučuji, pokud je jen malá možnost, že zboží budete vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhé dodání zbozi

    Před 6 dny jsem udělala objednávku zimní dětské bundy. Super, že už mi přišel 3x mail o tom, že zboží se chystá na cestu, ale jsem zvědavá, kdy vůbec dorazí. Úsměvné je, že mi dříve přijde tento dotazník než samotné zboží. Příště bude objednávat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nereagují na emaily ohledně stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace s dopravcem společnosti PPL, stále čekám na uložení balíku do parcel shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod nekomunikuje už jsem jim psal dva maily
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Brzké dodání
    • Po vrácení zboží nevrátili peníze v zákonné lhůtě. Dnes je to 14 dní od převzetí zpětné zásilky a peníze nikde.

    Brzy dodají, ale pokud boty nevyhovují, na peníze si počkáte. Na webu píší, že vrací do 14 pracovních dnů, což je špatně. Musí vrátit do 14 dnů a počítají se dny i nepracovní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali zboží
    • Neinformují o zdržení objednávky

    Objednané boty měli být doručené začátkem října. Ani po třech týdnech objednávku nemám. Informace o prodloužení termínu jsem od obchodu neobdržela

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, ani jsem z obchodu nedostala zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi vraceno, vystaven dobropis, ale penize vraceny nebyly ani po vice nez 14 dnech. Celkove vraceni trva jiz kolem mesice, coz v soucasne dobe povazuji za neadekvatni.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuji, sbozi skladem doslo za 5 dni, zbozi po tydnu reklamovano(po komunikaci s vyrobcem-z vlastni iniciativy-banalni oprava,kterou udelaji na pockani- prisiti jazyku 5xsteh). I po 30 dnech mi boty nedorazily a ani z naBoso zadne vyjadreni.

    +velky vyber, moznost osobniho vyzvednuti na prodejnach
    - absolutni liknavost, po prodeji uplny nezajem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace!
    • Nevrácení přeplatku

    Při zadání online platby došlo k chybě a eshop mi znovu zaslal platební instrukce, dle kterých jsem provedla platbu převodem. Platba se však odečetla i z karty. Objednávku jsem provedla 30.8. a dosud mi nepřišla platba nazpět a na email nereaguji.
    Již neobjednám a boty mám chuť vrátit nazpět....
    Velké zklamání z tohoto eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Boty jsou nepohodlné, tvrdé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nepříjemná obsluha. V obchodě dusno- je třeba větrat :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Zaplaceno! Zboží nemám!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Nějaké zboží jsem vracela, je to již více než 14 dní a peníze stále nemám :-( Po tel. rozhovoru mi jen bylo sděleno, že stále nejsou odeslány, že informaci předají dál.

    Nějaké zboží jsem vracela, je to již více než 14 dní a peníze stále nemám :-( Po tel. rozhovoru mi jen bylo sděleno, že stále nejsou odeslány, že informaci předají dál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsem vracela - nebyla mi dobropisována ani celá částka za boty a po vystavení dobropisu mi částka ještě vůbec nepřišla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poloha obchodu - centrum Berouna

    Paní prodavačka botám nerozumí, nepozná, zda sedí nebo nesedí, musíte ji žádat, aby se vůbec podívala, natož snad aby nohu změřila, tak jako to chodí v jiných BF obchodech. Navíc ji to očividně celkově moc nebaví. Sem už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr od různých výrobců
    • Mám troje boty leguano, další 3 páry máme v rodině - 100% spokojenost
    • Není možnost telefonického kontaktu, jakýkoliv problém lze řešit pouze emaily s příliš dlouhou dobou reakce ze strany obchodu-5 dní.
    • Zdá se, že na úkor kvantity zaostává starost o zákazníka jako taková. Ve svém účtu máme zadáno fakturovat na jinou adresu, přesto mi zboží nezaslali podle tohoto nastavení a změnit FA prý dodatečně nejde.
    • Tabulka velikostí na stránkách absolutně nesouhlasí se skutečnou velikostí, díky tomu jsme zbytečně vraceli již troje boty. Nakonec jsme se sebrali a jeli si vybrat boty do obchodu přímo. Po upozornění na tento problém nám bylo sděleno s pokrčením ramen, že o tom vědí. Zřejmě nemají důvod toto řešit.