Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- nekvalitný tovar
- každá topánka je iná
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Špatná komunikace, nedorazilo mi potvrzení objednávky, ani informace o zaplacení zboží, na zboží jsem čekala o 14 dní déle než bylo avizováno, slečny na telefonu se chovaly nepříjemně, až arogantně. Nakupuji přes internet pravidelně, ale takové chování jsem nikde jinde nezažila.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nevrací peníze
Obchod nevrací peníze. Včerejším dnem vypršela zákonná doba pro vrácení peněz za vrácené zboží (14 dní) a ani po připomínkovém emailu peníze stále nemám na účtě. Určitě nedoporučuji, pokud je jen malá možnost, že zboží budete vracet.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodání zbozi
Před 6 dny jsem udělala objednávku zimní dětské bundy. Super, že už mi přišel 3x mail o tom, že zboží se chystá na cestu, ale jsem zvědavá, kdy vůbec dorazí. Úsměvné je, že mi dříve přijde tento dotazník než samotné zboží. Příště bude objednávat jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Nereagují na emaily ohledně stavu objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace s dopravcem společnosti PPL, stále čekám na uložení balíku do parcel shopu.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje už jsem jim psal dva maily
-
Nedoporučuje obchod
- Brzké dodání
- Po vrácení zboží nevrátili peníze v zákonné lhůtě. Dnes je to 14 dní od převzetí zpětné zásilky a peníze nikde.
Brzy dodají, ale pokud boty nevyhovují, na peníze si počkáte. Na webu píší, že vrací do 14 pracovních dnů, což je špatně. Musí vrátit do 14 dnů a počítají se dny i nepracovní.
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodali zboží
- Neinformují o zdržení objednávky
Objednané boty měli být doručené začátkem října. Ani po třech týdnech objednávku nemám. Informace o prodloužení termínu jsem od obchodu neobdržela
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo, ani jsem z obchodu nedostala zprávu.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi vraceno, vystaven dobropis, ale penize vraceny nebyly ani po vice nez 14 dnech. Celkove vraceni trva jiz kolem mesice, coz v soucasne dobe povazuji za neadekvatni.
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikuji, sbozi skladem doslo za 5 dni, zbozi po tydnu reklamovano(po komunikaci s vyrobcem-z vlastni iniciativy-banalni oprava,kterou udelaji na pockani- prisiti jazyku 5xsteh). I po 30 dnech mi boty nedorazily a ani z naBoso zadne vyjadreni.
+velky vyber, moznost osobniho vyzvednuti na prodejnach
- absolutni liknavost, po prodeji uplny nezajem. -
Nedoporučuje obchod
- komunikace!
- Nevrácení přeplatku
Při zadání online platby došlo k chybě a eshop mi znovu zaslal platební instrukce, dle kterých jsem provedla platbu převodem. Platba se však odečetla i z karty. Objednávku jsem provedla 30.8. a dosud mi nepřišla platba nazpět a na email nereaguji.
Již neobjednám a boty mám chuť vrátit nazpět....
Velké zklamání z tohoto eshopu. -
Nedoporučuje obchod
Boty jsou nepohodlné, tvrdé.
-
Nedoporučuje obchod
Velmi nepříjemná obsluha. V obchodě dusno- je třeba větrat :-)
-
Nedoporučuje obchod
Zaplaceno! Zboží nemám!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Nějaké zboží jsem vracela, je to již více než 14 dní a peníze stále nemám :-( Po tel. rozhovoru mi jen bylo sděleno, že stále nejsou odeslány, že informaci předají dál.
Nějaké zboží jsem vracela, je to již více než 14 dní a peníze stále nemám :-( Po tel. rozhovoru mi jen bylo sděleno, že stále nejsou odeslány, že informaci předají dál.
-
Nedoporučuje obchod
Boty jsem vracela - nebyla mi dobropisována ani celá částka za boty a po vystavení dobropisu mi částka ještě vůbec nepřišla.
-
Nedoporučuje obchod
- Poloha obchodu - centrum Berouna
Paní prodavačka botám nerozumí, nepozná, zda sedí nebo nesedí, musíte ji žádat, aby se vůbec podívala, natož snad aby nohu změřila, tak jako to chodí v jiných BF obchodech. Navíc ji to očividně celkově moc nebaví. Sem už nikdy.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr od různých výrobců
- Mám troje boty leguano, další 3 páry máme v rodině - 100% spokojenost
- Není možnost telefonického kontaktu, jakýkoliv problém lze řešit pouze emaily s příliš dlouhou dobou reakce ze strany obchodu-5 dní.
- Zdá se, že na úkor kvantity zaostává starost o zákazníka jako taková. Ve svém účtu máme zadáno fakturovat na jinou adresu, přesto mi zboží nezaslali podle tohoto nastavení a změnit FA prý dodatečně nejde.
- Tabulka velikostí na stránkách absolutně nesouhlasí se skutečnou velikostí, díky tomu jsme zbytečně vraceli již troje boty. Nakonec jsme se sebrali a jeli si vybrat boty do obchodu přímo. Po upozornění na tento problém nám bylo sděleno s pokrčením ramen, že o tom vědí. Zřejmě nemají důvod toto řešit.