Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jedna objednávka přišla hned druhý den a na další už týden čekám. Po 5 dnech jsem jim musela napsat, kde je má zaplacená objednávka. Čekají prý na dodání z jiného obchodu. Mrzí mě, že mi nedali vědět sami od sebe, že objednávka bude mít zpoždění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem uplatnit slevu VZP, ale nikdo se neozval. Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka proběhla před týdnem, platba odešla za 2 dny po objednávce, kterou dosud nemám.
    Na emaily nikdo nereaguje...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týždni som sa ja musela ozvať, kde je moja objednávka. A výsledok, dané zbozi už nemajú. Žiadna snaha od nich reagovať....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala som detské topánky, ktoré prišli totálne vyblednuté a fľakaté, zrjeme si niečo odstáli vo výklade a na špičke boli dokonca zodraté. Veľké sklamanie,verím že aspoň reklamácia prebehne bez problémov, ale riskovať nákup z tohto eshopu už nebudem, keďže si zrejme nekontrolujú, čo posielajú.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tragická doba dodání zboží, ani po týdnu nebylo odesláno.
    • Prehistorický způsob řešení vrácení zboží. Nedělají to výměnou kus za kus, ale kupte si nový kus a peníze z vráceneho zboží pošlou do měsíce.

    Obchod v rámci nákupu a řešení záležitostí funguje strašně zastarale. Ani zdaleka se nepřibližuje dnešním standardům, dnes objednáte nejpozději zítra zasíláme, řešení reklamaci nebo výměna zboží je složitá. Všechno dlouhou trvá, bohužel po x zkušenostech zde již nebudu nakupovat kvůli těmto věcem, existuje spoustu jiných obchodů kde vše funguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ráda bych napsala recenzí ale zboží skladem není po týdnu stále odeslané tak bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr, možnost vyzkoušení na prodejně
    • dlouhá dodací lhůta
    • komunikace

    S tímto obchodem mám dvě zkušenosti. Poprvé jsem navštívila prodejnu, kde jsem chtěla nějaké turistické barefooty. Slečna mi nabídla asi 2 páry bot na vyzkoušení. Místo toho, aby mi poradila, mě odkázala na jiného prodejce barefootů, od kterého již jedny boty mám. Asi jsem měla smůlu na prodavačku. Podruhé jsem se rozhodla nakoupit na e-shopu. Na zboží čekám už druhý týden, přestože na webu byla informace o dostupnosti do 3 pracovních dnů. Info z obchodu žádné. Musela jsem napsat email, abych zjistila, že se neví, kdy boty dorazí a že čekají na výrobce.. Proč tedy máte na webu uvedenou lhůtu 3 dny? Kdybych to věděla, objednala bych boty jinde. Zatím tedy doporučit nemohu.

  • Nedoporučuje obchod

    Po tydnu a pul mi zbozi stale nebylo ani odeslano a to byly vsechny polozky skladem. Priste radeji objednam od konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr
    • Doba doručení od zaplacení.

    V dnešní době by jsem očekával doručení do dalšího dne. Takže malý -

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • tragická komunikace obchodu, nebo spíše skoro žádná
    • neodpovídají na emaily
    • zaplacené zboží ,uvedené jako skladem ,došlo až za týden, mezi tím žádná informace o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchod nekomunikoval
    • Storno objednávky nedal to ani na vědomí

    Objednávka balerínek, více jak 14 dnů a nebyly dodány. Dva emaily s dotazem, kdy přijdou balerínky nebo co je za problém. Ani na jeden nebylo zodpovězeno. Při telefonickém dotazu jsem byla odkázana, že to kolegyne řeší. Telefon zavěšen ani to té žádný mail.
    Na svém profilu v objednávce jsem zjistila, že objednávka byla stornována. Tak doufám, že vrátí penize

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Osobně do Naboso chodím a vždy mi milý personál dobře poradí. Ale e-shop je strašně pomalý. Už druhá objednávka a vyřízení trvá déle než týden. Ani nepřišel mail, kde by toto zdržení vysvětlili. Prosím Naboso o vylepšení této služnby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavku jsem platila kartou ihned, potvrzeni o platbe doslo obratem. Nicmene je to vic jak tyden a zbozi nebylo z eshopu expedovano, i pres to, ze objednane zbozi bylo v dane velikosti skladem. Z obchodu ZADNE info, proc doslo ke zdrzeni.

  • Nedoporučuje obchod

    • Už je to týden co je objednávka zaplacená, zboží ani žádná informace nepřišla.Emailem jsem zasílala dotaz jak to s objednávkou vypadá, email zůstal bez reakce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozny chaos na prodejně , špatně mi poradili boty, druhy den jsem vracela a šla koupit někam kde se v tom vyznaji
    Neprofesionální přístup , bylo by dobre proskolit prodavačky , aby uměli opravdu dobre poradit jaké boty dítěti sedí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednání žádná zpráva ohledně objednávky, i když mají být boty skladem. Tak jsem zvědavý, jestli vůbec dorazí. Nedoporučuji platit předem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    boticky byly vetsi o 3 cisla v krabici, kt ale odpovidala objednavce. Stornovali jsme

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlá komunikace, snadné vrácení zboží
    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro nevhodnou velikost musela jsem zboží vrátit, obchod obuv dostal zpátky, nicméně již více níž 14 dní a žádné peníze mne nevrátili. Nedoporučuji v tomto obchodu nic objednávat, zboží drahé a v případě vrácení peníze nedostanete zpátky.