Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá dodací lhůta u bot,které nejsou skladem na centrálním skladě.Tuto informací se nedozvíte předem. Na zákaznickou linku je obtížné se dovolat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Je to tyden od objednani a zatim mi nic nedorazilo…v pondeli objednano, az v patek expedovano? A to jsem boty hned hradila kartou! Na dnesni dobu, kdy je kdejaky maly e-shop schopny objednavku odeslat do 24 hodin to je fakt pomale!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na produkt čekám tři týdny. Tak proč mi přišlo, abych hodnotila nákup, nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jedna jedina pani prodavacka
    • Nic neni skladem nejen ke koupi, ale ani k vyzkouseni. Naproste selhani.
  • Nedoporučuje obchod

    Dlouha doba dodani.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejistota

    Nevyzpytatelná doba dodání zboží, obchod dosud nesdělil zda botičky dodá, jiných případech se mi to ještě nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Boty ktere jsem objednala dorazili ve spatne velikosti, a zadne jine ve spravne velikosti nebyli, uz byli vyprodany , jela jsem do prodejny uplne zbytecne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávám poprvé a vzhledem k tomu, že mi chodí emaily, že nestíhají, že bude objednávka trvat déle atd., chtělo by to i dotaz na recenzi posunout. Snad bačkory nakonec dorazí, byly údajně skladem. Jestli objednám znovu netuším, zatím mě nepřesvědčili. Aspoň poslali tedy zprávy, že to bude trvat delší dobu, ale bylo by lepší to zveřejnit rovnou na webových stránkách, člověk by neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, boty mi ani po týdnu nepřišly !
    • Ani po týdnu od nákupu mi boty nedorazily, což mi v dnešní době příjde tragické.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nemám
    • nespolehlivost
    • špatná komunikace

    Zaplacenou objednávku stále nemám, přišel mi email, že čekají na dodání její části ze skladu, nevím čeho, protože když jsem objednávku zadávala, bylo vše dostupné, měla jsem jim napsat, zda chci objednávku rozdělit, že to co mají odešlou, na dotaz co v objednávce chybí stále nemám odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop mne poslal vyzvu k vyzvednuti a nenapsal ze obchod je zavreny na inventuru. Na muj dotaz emajlem napsali:
    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, ale informace byla uvedena na webových stránkách a na prodejně.
    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne,
    Martina Kramperová
    naBOSo

    Perfektni odpoved, co mam na to rict,?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace v pořádku
    • rychlá odpověď na dotaz
    • dodání rychlejší než dle upozornění na webu (nečekaně brzy)
    • Zboží velikostně neodpovídá - korektor ani ponožky - a ponožky chemicky páchly - zda nekvalitním plastovým vláknem (jako kyblík z recyklovaného plastu či některé mikrotenové sáčky) nebo barvivem etiket nebo obojím, nevím.

    Těšila jsem se na jedinečné zboží špičkové kvality. Ponožky nejlepšího střihu (tvar špice) na trhu, jediný korektor na všechny prsty (co jsem našla) a nic nešlo použít.
    Korektor pro dospělé je 9-letému dítěti 135cm vysokému s chodidly délky cca 20,5cm a širokými trochu přes 8cm, já mám chodidlo 25cm dlouhé a 10 a 10,5 cm široké (přes kloub palce) a sice jsem to navlékla, ale korekce palce se nekonala, protože dělicí díl je 2x užší (objemově třetinový, než by měl být) než mezera mezi palcem a druhým prstem a navíc šlo o zdraví, protože palec i malíček byly návlekem škrceny, až to bolelo (malíček) a prsty by časem modraly. Korektor nefungoval ani dceři měřící méně než 140cm a s chodidly 21,5cm dlouhými a cca 8,7cm širokými. Jí by se dílek mezi palec a druhý prst do mezery vešel víc než dvakrát vedle sebe...
    Materiálové složení ponožek také není vhodné (nejen jakostí vláken po chemické stránce-zápach způsobený nevím čím), ale není vhodné použití elastanu (stahuje), když není ponožka dost objemná. Padnoucí ponožky lze vyrobit i ze 100% bavlny. Extrémně úzké byly i horní lemy ponožek. Ponožka vel. 35-38 měla chodidlo dlouhé v nejdelším místě a ještě včetně látky pouze 18,5 cm! A vše vyrobeno v Číně (umí tam, co jiní ne, ale chce to pohlídat kvalitu a rozměry...). Zboží jsem musela vrátit (kromě korektoru, který si nechal syn), čekám na peníze za vrácené zboží i poštovné za vrácení, protože zboží neodpovídá popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi jsem zakoupila online a uhradila 17.7. a je 26.7. a boty stale nemam, chtela jsem jit boty zakoupit primo do obchodu, ale ze zvolenych meli pouze 1, jinak zbytek ,,rozhazeny" po pobockach a skladu, takze ani varianta na miste nepripadala v uvahu
    - 5x jsem v ruzne dny volala na linku, nikdo nikdy nezvednul

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neprofesionální přístup prodávající slečny, na prodejně chaos. Oproti jiným barefoot obchodům byl můj dojem velmi špatný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem nebylo ani po týdnu doručeno
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, ač bylo řádně předem uhrazeno a připraveno k expedici, obchod ho vyexpedoval s velkým zpožděním, hlavně že už přišli dvě žádosti na hodnocení obchodu, jiné e-shopy expedují zboží obratem, což v dnešní době považuji za standardní, nehorázné...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zařídili si prodejnu ale chodí jim tam lidi...

    Při současném předražení bosých bot by mohli být alespoň ochotní...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7 dní už na objednávku čekám... od e-shopu nemám žádné info.

  • Nedoporučuje obchod

    Neumožňují platit hotovostí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi neni po tydnu ani odeslane.