Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemné ceny , kvalitní produkty a celkem rychle dodání
    • Komunikace se zákazníkem je skoro nulová . Nedají vedet nic o stavu objednávky … hlavně ze byla odeslána . To zjistíte až když vám u dveří zazvoní kuryr.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi pro MROAUTO AUTODÍLY s.r.o.

    V Mroauto si nesmírně vážíme Vaší pozitivní recenze a Vašeho hodnocení našich služeb. Velmi nás těší, že jste s námi byli spokojeni a že Vám můžeme usnadnit Vaše auto-potřeby.

    Vaše slova chvály a uznání jsou pro nás velkou motivací k tomu, abychom i nadále usilovali o to, abychom Vám poskytovali co nejlepší servis a produkty.

    Děkujeme, že jste si vybrali Mroauto. Těšíme se na Vaše další nákupy a doufáme, že s námi budete i nadále spokojeni.

    Jako poděkování za Vaši recenzi Vám rádi nabízíme slevový kód MRO2024

    Slevový kód MRO2024 můžete zadat při dokončení Vaší objednávky v online obchodě . www.mroauto.cz

    Děkujeme Vám za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy!

    S pozdravem,

    Tým MROAUTO AUTODÍLY s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace s zákazníkem.

    Na termín dodani který napsaly nic nedorazilo. Celej den se nedá dovolat a ani spojit přes chat. Po zaslání oznámení o zrušení objednávky a vrácení peněz na účet najednou vše bylo posláno. Na jejich stránkách není k poznání jestli je posláno nebo ne.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Rádi bychom se omluvili za vaši negativní zkušenost s naší službou. Je nám líto, že jste měli potíže s komunikací a dodáním vaší objednávky.

    Chceme vám ujistit, že se jednalo o výjimečnou situaci a že se snažíme zajistit, aby se něco takového nestávalo. Vzhledem k tomu, že jste objednali zboží na den, který byl svátek(pátek 29.3), mohlo dojít k nepředvídatelným zpožděním v dodání a obtížím s komunikací.

    Nicméně, chceme vám poděkovat za trpělivost a porozumění. Pokud jste již obdrželi zboží a vrácení peněz na váš účet, doufáme, že jste s nimi spokojeni.

    Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná. Zajistíme, aby bylo naše webové rozhraní přehlednější a aby bylo snadnější sledovat stav vaší objednávky v budoucnu.

    Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám poskytneme veškerou potřebnou pomoc.

    Team Mroauto.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výběr z vícero možností dílů a výrobců
    • Chtělo by to zlepšit ochotu a komunikaci po telefonu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace jiné zboží

    Už nikdy za prvé jiná doprava vymluvit ze to nešlo atd .

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a upozornění na problémy, které jste zažil. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které Vám mohly vzniknout v průběhu naší komunikace a dodání zboží. Jsme hluboce zaujati Vaší zpětnou vazbou a bereme ji vážně. Chceme se pokusit vyřešit vzniklé problémy a zlepšit naše služby. K tomu bychom potřebovali více informací ohledně konkrétní situace a důvodů Vaší nespokojenosti. Mohli byste nám poskytnout další detaily nebo specifikovat, co se stalo? Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám lépe porozumět situaci, abychom mohli přijmout odpovídající opatření. Omlouváme se za veškeré potíže a těšíme se na Vaši odpověď, abychom mohli situaci co nejlépe vyřešit.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mají dobré ceny
    • Objednal jsem sadu kličů RIbe , místo toho přišel nástavec redukce na golu. Chápu, že semůže stát chyba, poslal jsem email, na který nikdo neodpověděl.Telefonoval jsem na telefony na stránkách , což už byl problém sám o sobě , někdo mi zvedl asi až třetí číslo. Bylo mi sděleno, že to zařídí uběhl týden a nic . Za mne komunikace 0.

    Objednal jsem sadu kličů RIbe , místo toho přišel nástavec redukce na golu. Chápu, že semůže stát chyba, poslal jsem email, na který nikdo neodpověděl.Telefonoval jsem na telefony na stránkách , což už byl problém sám o sobě , někdo mi zvedl asi až třetí číslo. Bylo mi sděleno, že to zařídí uběhl týden a nic . Za mne komunikace 0.

    Shrnu to pro mne problém , který musím řešit. Zboží reklamovat, (dopisování si s obchodem), zboží zabalit , zboží odvézt do města na zásilkovnu , zaplatit poštovné,čekat na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    Chtěl bych se upřímně omluvit za komplikace, které jste zažil ohledně vaší objednávky. Jsem velmi zklamán, že k chybě došlo, a děkuji, že jste nám tuto situaci sdělil.

    Rád bych vás ujistil, že již pracujeme na rychlém vyřešení problému. Chyby se občas bohužel vyskytnou, ale naše reakce a komunikace by měly být mnohem účinnější. Přezkoumal jsem vaši stížnost a ujišťujeme vás, že vám co nejdříve doručíme správnou sadu klíčů Ribe.

    Zároveň zajistíme náhradu za případné náklady spojené se zasláním nesprávného zboží zpět. Rád bych vám také sdělil, že jsme již provedli vrácení peněz na váš účet.

    Pokud budete mít další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat.

    Omlouvám se za veškeré nepříjemnosti a děkuji vám za trpělivost v této záležitosti.

    S pozdravem Pavel Malíř - zástupce společnosti