Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nízká cena
    • Široký sortiment
    • Kontrola dle VIN
    • Zájem ze strany zástupce společnosti po vrácení zásilky
    • Nadměrný čas kontroly dílů dle VIN - avizovaná odpověď do hodiny, reálně cca týden po urgencích
    • Změna dopravce bez upozornění zákazníka (i při dodržení požadavků dopravce) -> změna PPL na Balíkovnu (Česká pošta) zakončená ztrátou zásilky
    • Dlouhý čas odezvy zákaznické podpory
    • Komplikované dovolání se na uvedená tel. čísla

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za detailní zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste narazil na tyto problémy. Věnujeme se zlepšování našich procesů, abychom podobné situace eliminovali.

    Kontrola dle VIN – omlouváme se za zdržení a pracujeme na urychlení tohoto procesu.
    Změna dopravce – chyba při změně dopravce a ztráta zásilky nás mrzí. Situaci řešíme s přepravcem a zavedeme kroky, aby se to neopakovalo.
    Čas odezvy podpory – posilujeme tým, aby byly reakce rychlejší.
    Telefonická dostupnost – prověřujeme problémy s linkami a zajistíme jejich spolehlivost.
    Vaše připomínky jsou pro nás cenné a podnikáme kroky ke zlepšení. Děkujeme, že jste nás na to upozornil!

    S pozdravem Pavel Malíř, zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé objednání, platba, sortiment
    • Místo dodání následující den, mně zboží přišlo až večer čtvrtý den.
    • Se zbožím nepřišla faktura, ale až po vyžádání. Myslím, že mohla přijít hned po platbě.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    objednávku jste provedl 5.11 a do Z-BOXu byla předána 7.11 - tedy jednodení spoždění.

    Záležitost nás mrzí, ale vzhledem k blížícím se svátku přepravní společnosti jsou na hraně kapacity a dochází k spoždění dodání, které nejsme schopni ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • dodaní ,komunikace.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, i když nás mrzí, že jste nebyl spokojen s dodáním nebo komunikací. Zboží bylo doručeno včas a v pořádku, ale rádi bychom věděli, co konkrétně bychom mohli vylepšit. Pokud byste měl nějaké podněty, neváhejte nám je prosím sdělit.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizeji zbozi ,,skladem” ktere vubec nemaji

    To ze zbozi neni i kdyz uvadeji ,, skladem” by se dalo jeste pochopit, smutek nastava ve chvily kdy vas neinformuji a vy stale marne cekate na balik.. pak si musite sami zjistovat co a jak a nasledne obchod objednavku zrusi

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Produkt byl skutečně veden jako skladem na vzdálené centrále, kde se nacházel poslední kus v celé Evropě. Bohužel jej těsně před Vaší objednávkou vykoupil jiný zákazník, což vedlo k nutnosti stornování. Je nám líto, že jsme Vás o této skutečnosti neinformovali dříve. Pracujeme na vylepšení komunikace o dostupnosti zboží, abychom takovým situacím v budoucnu předešli. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Pavel Malíř, zástupce společně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi len polovičny tovar čo som objednal

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za nedodané části objednávky. Po obdržení Vaší reklamace jsme Vás požádali o zaslání fotografií a adresy pro dodání chybějícího zboží, abychom mohli situaci rychle vyřešit. Zatím jsme od Vás tuto informaci neobdrželi. Pokud je problém stále aktuální, prosíme, ozvěte se nám, a obratem vše vyřídíme. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Pavel Malíř, zástupce společnosti ([email protected])

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel díl na jiné auto

    Objednával jsem brzdový kotouč a brzdové destičky na golf 5 variant a když jsem měl jednu stranu sundanou, tak jsem zjistil, že destičky do třmenu vůbec nepasují a měl jsem kvůli tomu další starosti navíc.. poprvé a naposledy.. už nikdy víc

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Na daný typ vozu je více variant brzd, a proto jsou u každého produktu jasně uvedeny rozměry a kompatibilita. Výběr pouze podle ceny může vést k problémům s montáží. Doporučujeme vždy ověřit technické specifikace, abyste předešli podobným potížím.

    S pozdravem Pavel Malíř, zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí co nemohou potom prodat? Prej systémová chyba?
    • Nabízí co nemohou potom prodat? Prej systémová chyba?
    • Nabízí co nemohou potom prodat? Prej systémová chyba?

    Zkrátka jsem čekal na brzdový kotouč, nabízejí to po kusech, pustí vás to k objednávce a co následuje? V 21.stoleti zpátky na stromy, nelze...Děkuju zdvořile opravdu. Akorát jsem z vás nasr....Nepotřebuji kotouč na vozidlo. Proč to nabízíte? To samé Automedik, ti to pro změnu bez mého vědomí změní na 2ks a pošlou, přitom přijali objednávku na jeden kus. Pak neberou telefony. Tak kde jsme? Jen se divím, jestli to mají zapotřebí prodejci zlatí. Sbohem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prozatím se nikdo neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo na jinou adresu.. místo do Zlína tak to poslali do Strakonic.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu přepravce, která vedla k doručení zásilky na nesprávnou adresu. Ihned jsme situaci vyřešili a zásilku přesměrovali na správné místo. Celou dobu jsme s Vámi komunikovali e-mailem a o všech krocích Vás informovali, proto nás mrzí, že jste se rozhodl situaci řešit negativní recenzí.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem - Pavel Malíř, zástupce společnosti

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • doručení je otázkou náhody
    • často se nepropisují slevy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pošlou vám jiné zboží které je méně kvalitní a daleko levnější než jste si objednali! Nevrátí vám všechny peníze za objednání a vrácení neobjednaneho dílu!
    • Nabízí zboží co nemaj
    • Drahé

    Pošlou vám jiné předražené zboží ! Napisou vam ze je to dobre ze je to nahrada! kterou ale jinak prodavaj o 600 kč levnejc ! Nakupoval sem u nich poprve a naposled. Reklamace problém. Reagujou jenom po emailu .

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    Vámi požadovaný produkt (číslo 105820) byl výrobcem SACHS ukončen a nahrazen novým produktem pod číslem 350749. Nejedná se o jiný či horší produkt, ale o modernizovanou verzi se stejnou funkcionalitou.


    Dostupnost zboží: Nabízíme zboží, které máme dostupné v aktuálním katalogu výrobce. Starší produkt již není na trhu dostupný z důvodu ukončení výroby.

    Reklamace: Co se týče reklamací, preferujeme řešení přes email, abychom mohli všechny kroky přesně zaznamenat a případně doložit. Tímto způsobem je možné lépe a objektivně vyřešit případné spory.

    Komunikace: Reklamace řešíme pouze emailem - Vaše lži a domněnky není při případné telefonické konverzaci možné doložit, takto je možné vše archivovat a případně ověřit při řešení sporu. Jen lidem kteří chtějí tvrdit nepravdu tento způsob komunikace vadí.

    Prosíme, aby byla recenze založena na pravdivých informacích a nikoli na nepodložených tvrzeních.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátil dle obchodních podmínek, bohužel penize mi vraceny nebyly, takže nemám zboží ani peníze(7000,-) tento obchod opravdu nedoporučuji!
    • Chybí mi 7000,-kč

    Obchod nekomunikuje!

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste s našimi službami nespokojený, ale rádi bychom upřesnili, že celá vratka byla zpracována v souladu se zákonem a peníze Vám byly vráceny ve stanovené lhůtě 14 dnů od přijetí (29.8 )vráceného zboží. Chápeme, že se mohlo jednat o nedorozumění, a pokud máte jakékoliv další otázky nebo pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vše vysvětlili a ujistili se, že je vše v pořádku.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé dodání
    • Komunikace

    Špatná komunikace Zaměsnankyně mi naslibovala a pak nic nesplnila napsal jsem email a zastupci majitele a se naštval za pravdu co jsem napsal. Po telefonickém vysvětlení to dal do pořádku. Aby se mi majitel ozval nebudu to v hodnocení rozebírat.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace v komunikaci. Velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost, a jsme rádi, že se situaci nakonec podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti. Vaše připomínky bereme vážně a budou pro nás důležitým podnětem k tomu, abychom zlepšili naše služby a předešli podobným situacím v budoucnu. Děkujeme Vám za pochopení a věříme, že nám dáte příležitost znovu Vám ukázat, že nám na našich zákaznících záleží.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pomalý

    1.8. objednáno 7.8. dovezeno na třetí dotaz kde objednávka je 6.8. teprve zodpovězeno.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění s doručením Vaší objednávky i za zpožděnou odpověď na Vaše dotazy. Mrzí nás, že se proces protáhl a nesplnil Vaše očekávání. Vždy se snažíme doručit objednávky co nejrychleji a efektivně komunikovat, a tato situace nás mrzí. Vaše připomínky bereme vážně a budeme pracovat na zlepšení našich služeb, aby se podobné situace neopakovaly. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Když bych jim nenapsal email v jakém stavu je moje objednávka, tak bych čekal marně a zbytečně.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s čekáním na Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme Vás neinformovali o stavu objednávky včas, a vážíme si toho, že jste nás kontaktoval. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomůže nám zlepšit naše procesy, abychom v budoucnu mohli zajistit lepší komunikaci se zákazníky. Doufáme, že nám dáte šanci situaci napravit a příště zajistit bezproblémový průběh Vaší objednávky.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    • Jsem docela zklamán

    18.7 2024 jsem objednával u vás díly a dodnes nepřišly a někdo z vaší firmy nekomunikuje. Nevím z jakého důvodu,vždy jsem byl naprosto s vámi spokojen. Stát se může cokoliv, ale velmi mne mrzí, že nepřišla z vaší strany žádná zpráva o stavu objednávky,nebo o problému pokud nějaký nastal.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Velice se omlouváme za veškeré nepříjemnosti.

    objednávka byla standardně odeslána dle časů které garantujeme na webu. Bohužel do včerejšího dne kdy jste nám v 15: 07 napsal email s prosbou o dohledání zásilky nám ze strany přepravce nebyla sdělena žádná komplikace s dodáním.

    Na základě emailu tedy proběhlo prověřování a byla zjištěna chyba v nahrání přepravních dat u přepravce - balík zůstal vyset na depu.

    Informace je možné ověřit za pomocí níže uvedeného odkazu :

    https://www.postaonline.cz/cs/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR7081239843L

    Zásilka se již dnes doručuje a od 06:50 máte vyjádření na emailu.

    Mrzí nás, že Vám nikdo neodpověděl hned odpoledne, ale ověření této chyby bylo časově náročnější.

    Děkuji za pochopení - Team Mroauto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ceny

    Ani jedna objednávka zatím nebyla v pořádku.. Vždycky problém s doručením.. Tentokrát jsem vybral Zásilkovnu a doručovalo mi to GLS, díky tomu jsem to měl o den později.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Omlouváme se za problémy s doručením, které jste zažil. Rádi bychom upřesnili, že Zásilkovna je vhodná pro menší zásilky s maximální délkou 120 cm a váhou do 14,5 kg. Ve vašem případě, kdy jste objednal kompletní brzdové komponenty a křehké filtry, jsme byli nuceni použít GLS, aby byla vaše zásilka doručena bezpečně a v pořádku. To mohlo způsobit jednodenní zpoždění, za což se omlouváme. Děkujeme za pochopení a vaši zpětnou vazbu. Budeme se snažit dále zlepšovat naše služby.

    S pozdravem, Pavel Malíř - zástupce společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ! NEDODRŽEN TERMÍN DORUČENÍ !
    • Na webu bylo u zboží uvedeno: když objednáte dnes do 10:00, tak zítra je zboží u Vás. Telefonicky jsem si totéž ověřil s operátorem před objednávkou, že zboží dnes dostanou, dnes odešlou a zítra ho mám. Dokonce odpoledne okolo 15. hod jsem mluvil telefonicky s operátorkou, která mi opět totéž potvrdila, zboží už bylo řádně zaplaceno a vše mělo být OK.
    • Druhý den čekám na zboží a NIC. Volám operátorovi a suše mi sdělí, že zboží dostanu nejdříve zítra, protože jedna položka jim včera nedošla a měl jsem si zavolat odpoledne a oni by mi to řekli... Ale já jsem se odpoledne bavil s operátorkou a ta mi to potvrdila, že je to OK. Prostě to posrali a ještě se to drze snažili hodit na mě, že snad za to můžu já... (neuvěřitelné).
    • DOPRAVA: Kromě toho, že nedodrželi X-krát slíbený termín dodání, tak ještě zvolili tu vůbec nejlevnější formu dopravy, kdy jsem ani nedostal AVÍZO o tom, že mi bude doručován balík. Kdybych neměl z minulých dob telefonní číslo na řidiče DPD, kterému jsem ráno volal, jestli pro mě neveze balík, tak bych se to dozvěděl až těsně před tím, než by dojel řidič na adresu, kde nikdo nebyl. Balík bych dostal do PARCELSHOPU, ale protože díly byly na auto, které díky tomu nejelo, tak bych musel táhnout skoro 15 kg velkou krabici nějaký ten kilometr v rukách - BRAVO!

    NEVĚŘTE jejím termínům dodání!
    Já jsem STORNOVAL objednávku u jiného e-shopu, kde jsem ji měl mnohem levnější, jen proto, abych dostal zboží o 1 den dříve.
    Nakonec jsem byl na svých, ale bylo to dražší. S takovým přístupem jděte vážení do ....

    Většinou je mi jedno, jestli dostanu díl o den dříve, nebo později, ale teď mi to opravdu zkomplikovalo život a ten den zpoždění byl opravdu pro mě útrpný.

    Reakce obchodu Mroauto.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naší službou. Upřímně se omlouváme za nesplnění termínu doručení, který jsme Vám několikrát potvrdili.

    Omlouváme se také za nedostatek komunikace ohledně dostupnosti jedné položky z Vaší objednávky. Toto byla chyba na naší straně a rozumíme, jak frustrující to pro Vás muselo být.

    Co se týče dopravy, mrzí nás, že jste nedostal avízo o doručování balíku. Je to něco, co bychom měli zlepšit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a budeme ji využívat k vylepšení našich služeb.

    Rádi bychom Vám nabídli slevový kupon na další nákup jako omluvu za vzniklé komplikace. Pokud máte jakékoliv další otázky nebo potřebujete další asistenci, neváhejte nás kontaktovat.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a doufáme, že nám dáte další šanci ukázat, že dokážeme poskytovat služby na úrovni, kterou očekáváte.

    S pozdravem, zástupce společnosti Pavel Malíř

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla sice potvrzena 26,06.ale žádné objednané zboží ani zprávu jsem zatím neobdržel.Dnes je 03.07.