Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nepřehledné e-mailové dokumenty
    • dotazy zůstaly bez odpovědi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodne lega
    • Komunikace

    Objednala jsem si lego, které nebylo skladem a za 14 dni se nikdo z obchodu neozval, zda zboží na skladni či ne! Mailem jsem si jeste ke své objednávce priobjednavala jednu položku a na mail mi nikdo neodpověděl! Špatná komunikace obchodu!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nevím
    • dorazilo mi něco jiného

    jedna část operátorek skvělá, druhá část bohužel nemá co dělat v takové práci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání zboží
    • velký výběr stavebnic
    • naprostý CHAOS ve velikostech oblečení - co je uvedeno na internetových stránkách neodpovídá stavu skladových zásob.

    Z obchodu mám smíšené dojmy. Objednávala jsem oblečení Legowear a nakonec jsem musela změnit objednávku, protože vybrané modely nebyly ve velikosti, kterou jsem vybrala z možných variant udaných na stránkách. Nakonec jsem po telefonu vybrala dražší tričko a naivně jsem si myslela, že když měním objednávku ne vlastní vinou, tak by bylo možné dražší triko nechat za cenu původního nebo alespoň symbolickou slevu, případně jinou kompenzaci. Opravdu mě zklamalo, že stránky nejsou aktuální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí sice zboží za nižší ceny, než jsou jinde, avšak zboží reálně nemá k dispozici.

    Prvotní dojem je dobrý, bohužel skutečně se nákup nemohl uskutečnit, protože zboží i po měsíci bylo stále jen slibováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou by bylo, kdyby objednané zboží došlo!!!
    • Je slabinou čekání?

    Kupte někde jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jak mám uvést hodnocení,když mi objednávka stále nebyla vyřízena,zboží,které je jinde k prodeji,tak tady údajně nemají a i když uběhla dohodnutá doba,tak se nikdo neozval.Prostě mrtvý brouk.
    V minulosti jsem byl opakovaně spokojen,ale nyní mě naprosto zklamali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace žádné zboži jsem před 10 dny nekoupil..
    • ...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • 1. Ja jsem objednal vecer a pocital s tim ze zbozi dostamu pristi den. Vas sit dela ten dojem ze to takhle bude. Dostal jsem zbozi az dva dni potom.
    • 2. Nebyl to jasne ze vydej v praze 7 neprati k spolecnosto morelega.
    • 3. Sms o doruceni zbozi byl nejasny. Mel jsem dojem ze zbozi uz dorazili, ale nedorazili tak jsem u vydej byl zbytecni.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Chyběly mi u stavebnice 2 dílky.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den pí Bajerová,

    pokud Vám v objednávce 96925 chyběl nějaký dílek v některé stavebnici, tak te není naše chyba. Stavebnice jsou z výroby zabalené a my obsah nekontrolujeme.
    Pokud se stane takový problém, tak ho vždy řešíme a díly došleme.

    Zákazník nás pouze musí kontaktovat a sdělit nám dle návodu číslo dílku.

    Nerozumím tedy negativnímu hodnocení, když jsem nanašel ani email, ani záznam o hovoru. Pokud Vám tedy něco chybí musíte nám to sdělit. Uvěďte prosím číslo stavebnice a čísla dílků. My Vám dílky na naše náklady odešleme.

    Děkuji za pochopení

    Soukup za MořeLega

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • obal zaprášený, roztržený, chybí český návod
    • Nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • příjemně vystupující operátorka zákaznické linky
    • nepřehlednost o dodání zboží na stránce prodejny
    • žádná informovanost o nedodání zboží ze strany prodejny
    • dlouhá čekací doba před vrácením platby

    Je mi líto, že musím asi jako jediný dát negativní komentář, věřte, že většinou dávám 90-100% na vše, ale čekal jsem jinou kvalitu obchodu. V obchod jako takový sice důvěru zcela neztrácím, ale:
    10.11.2013 - objednání zboží
    12.11.2013 - mail o potvrzení přijetí platby
    11.12.2013 - po asi měsíci ticha jsem žádal o informace k dodání a bylo mi sděleno, že zboží zatím není skladem, ačkoli již mělo být.
    19.12.2013 - mail, že již zboží do Vánoc nebude a neví se kdy by mohlo být
    19.12.2013 - má žádost o zrušení objednávky
    + na žádost prodejny zasláno mé č.ú.
    Později opět žádost o vrácení platby.
    7.1.2014 - dle dohody opět zasláno mé č.ú.
    16.1.2014 - znovu žádost o vrácení platby
    16.1.2014 - mail, že platba dnes odeslána
    20.1.2014 - peníze na mém účtu

    Shrnutí
    10.11.2013 - objednávka
    19.12.2013 - zrušena objednávka
    20.1.2014 - peníze zpět

    Operátorka zák. linky sice jednala velice slušně, ale stejně jsem si musel vždy pro informace volat sám a nevzpomínám si na jedinou omluvu prodejny, že jsem dárek musel shánět 2 pracovní dny před Vánocemi jinde a čekat další měsíc na peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kpmunikace

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naším obchodem. Rád bych věděl co se stalo, protože naprostá většina zákazníků je spokojená.

    Děkuji

    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Na zákaznické lince velmi neochotný přístup.
    • Lžou v dodacích podmínkách.

    Nemám Problém s kvalitou prodávaného zboží, ale s neochotou zaměstnamcu na zákaznické lince tohoto obchodu. Jednali semnou jako s idiotem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výdejní místo obchodu je v místě bydliště
    • nekomunikuje
    • lže

    Pokud jim bude na dárku pro děti záležet nenakupujte v tomto obchodě, není jisté dočkáte-li se zboží. Čekám od 1.11. na dvě sady Lega, 2x osobně dotaz v místě výdeje. Poprvé nebyla 1.sada (mám prý počkat až přijde ta druhá), podruhé byla vyprodána 1. sada a druhá zase byla. Mám se zeptat zítra, přijde zboží. Pokud chodíte do práce a do obchodu se zítra nedostanete je Ježíšek pro děti ve hvězdách. A to není ještě jisté jestli opravdu obě dvě Lega budou. Neseriozní jednání a nulová komunikace, obchůdek je před Vánoci plný, tak co by se zabývali objednávkami, prodá se stejně všechno.

    • Není pořádně zvýrazněno upozornění že cena za zboží a dopravné semá uhradit dohromady.Po upozornění že dopravné 39kč je pro odběrné místo domníval jsem se že tuto částku hrodím při odběru.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Neumí komunikovat se zákazníkem

    Objednávka proběhla bez problémů (začátek listopadu), potom hned urgovali, abychom zaplatili 39,- Kč za uložení. Potvrzeno dodání do vánoc a minulý týden (cca 10 dnů do vánoc) nejprve došlo oznámení o expedici a skoro v zápětí telefonát z obchodu, že nemohou dané zboží dodat, jelikož ho nemají. 10 dnů do vánoc to opravdu potěší!!!

    Náš první nákup zde a rozhodně nedoporučuji, protože nejsou schopni sehnat dané zboží a nebo informovat včas, že zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím, asi nic.
    • V mém případě slabší komunikace (musím se dotazovat já, obchod sám nehlásí, proč je zdržení a kdy/zda bude zboží dodáno).
    • V mém případě zatím nedodání zboží, přestože při objednávce bylo uvedeno, že je na cestě s dodáním v řádu několika dní.

    Obecně bude obchod asi v pořádku a já měl jen smůlu.
    Nicméně pokud na stránkách slibují, že objednávaný výrobek je na cestě, mělo by to znamenat, že výrobek od dodavatele směřuje k obchodníkovi a co nevidět se dostane k zákazníkovi - ne, že obchodník se vymlouvá, že mu dodavatel výrobek ještě neposlal...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opravdu moře lega
    • Zákaznickou linku