Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Panáček o váze 1deko byl zabalen v krabici 30*30*30 cm
    • Tím se prodražilo poštovné a nedorazil do 24 hodin.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den pane Macháč.
    Bohužel podle trackingu Vám byl balíček doručován hned druhý den ale údajně jste nebyl zastižen : 18.1.2017 Uložení zásilky - adresát nezastižen 74601 Opava 1. Tudíž není chyba na naší straně a ohledně ceny poštovného, nemá vliv velikost balíčku či váha na cenu poštovného na našem e-shopu je cena jednotná. Tudíž není chyba na naší straně a velice nás mrzí že jste nebyl spokojen.
    Pěkný den Moře Lega

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují zboží, které není k dispozici

    - sdělují neexistující číslo bankovního konta
    - neupozornili na nedostupnost zboží a vrácenou platbu

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den paní Václavíková, bohužel na našem e-shopu nelze objednávat momentálně zboží které nemáme skladem, velice nás mrzí že pro Vás položka 75900 nebyla bohužel se jedná o zboží které se nevyrábí a pokud došlo k možnosti že zboží šlo objednat došlo k tomu tak že pokud objednával někdo položku ve stejnou chvilku jako Vy a stačil uzavřít objednávku dříve tak bohužel zboží pro Vás nebylo.
    Bankovní účty které uvádíme jsou v pořádku a platné všechny 3 tudíž pokud nastala nějaký chyba v poskytnutí čísla účtu nebylo to záměrné či chyba v tom že bychom uváděli neexistující bankovní účty.
    Velice nás mrzí že máte s naším obchodem takovou zkušenost, ale snažíme se všem vyjít vstříc a minimalizovat chyby.
    Krásný den Moře Lega

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • První nákup proběhl bez připomínek, zboží skutečně dorazilo do 24h.
    • Druhý nákup skřípe. Po týdnu je ve stavu "expedice objednávky".

    Dodací lhůta 24-48 hodin +- 14 dní :)

    První průzkumný nákup proběhl nadmíru dobře. Ve středu v poledne objednáno a ve čtvrtek v poledne stojí PPLko před barákem.

    Druhý nákup už taková hitparáda není. Ve středu objednáno (a zaplaceno), v neděli upomínka o nezaplacení, v pondělí telefonát - platba se našla, lego se odesílá... Ale asi to někdo zapomněl odnést na poštu, takže dnes balík nedorazí...

    Pokud nespěcháte a chcete pár korun ušetřit, tak proč ne. Já ale příště nakoupím někde v nákupáku.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Doležel,

    velice nás mrzí, že u druhé objednávky došlo k nespárování platby a tím se zdržel proces vyřizování. Věřte, že děláme maximum pro každého zákazníka. Bohužel platba byla navíc připsána večer 16.11 (středa), druhý den byl státní svátek a účetní, který vše kontroluje po automatickém párování se k Vaší platbě dostal až 21.11 (pondělí).
    Tím nezpochybňuji, že se nestala chyba a k Vaším objednávce jsme Vám přidali dárek jako omluvu. Děláme nyní ve špičce sezóny co můžeme, ale jsme také jen lidé.

    Vaší zkušenost beru váženě a prověřím párování plateb u mBanky.

    Děkujeme za reakci a za pochopení

    Přeji hezký den a s pozdravem

    za MořeLega.cz Soukup

    • doručení

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den pí Čechová,
    velice nás mrzí že jste byla nespokojená.
    Rádi bychom věděli kde se stala chyba abychom tomu mohli příště předejít.
    Krásný den Moře Lega

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • že si pořádně nezkontroluje platby. Platbu jsem odesílala v den objednání zboží a po týdnu mi moře lega zaslalo upomínku- výzvu, že zboží nebylo zaplacené. Opravdu jsem byla rozzlobená, protože vše bylo uhrazeno a selhal lidský faktor ve firmě.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Smetanová,

    ve Vašem případě se stala chyba v tom, že došlo k přehlédnutí Vaší platby při zaúčtování. Jednalo se o lidskou chybu, což nás mrzí a za chybu se ještě jednou omlouváme. Již při odesílání zásilky jsme chybu uznali a vložili jsme Vám pozornost jako omluvu za chybu.

    V současné době pracujeme na nové automatizaci došlých plateb, která by do budoucna měla tyto chyby najít okamžitě.

    Děkujeme za pochopení.

    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakup neobsahoval to, co jsem objednala. Naopak tam byly dily, ktere jsem neobjednala.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Poláčková,

    vzhledem k tomu, že jsem nenašel žádnou reklamaci a objednávala jste jen dílky, tak bych velice rád věděl kde se podle Vás stala chyba. Které konkrétní dílky Vám jsme Vám dodali navíc a naopak co chybělo.

    Na spokojenosti zákazníků nám velice záleží.

    Děkuji za pochopení

    Soukup
    za MořeLega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel zboží, které mělo být skladem prodávající nenašel. Kdybych si do obchodu po třech dnes sama nezavolala, asi bych se to dozvěděla pozdě a nestihla zboží koupit jinde. Bylo to týden před Vánocema.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • potvrdili, že je skladem a poté řekli, že nemá skladem ani dodavatel, neuvedli pravdivou informaci
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • vydejnu maji zhruba dvacet metru od meho domu
    • vyrazne nizsi ceny
    • spatne vyhledavani na webovych strankach
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchod nenabizi platbu kartou online

    obchod nenabizi platbu kartou online, proto jsem objednavku zrusil

    • Komunikaci se zakazniky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochota, vstřícnost a komunikace obchodu. Na každou otázku mi bylo sděleno, že se paní poradí a zavolá zpět.

    V tomto obchodě jsem objednala zboží za cca 3000,-kč. Zboží přišlo poškozené (neúplné)a to hned ve 2 kusech z objednávky. Konkrétně hodinky dodnes nabízejí starší modely (a to po měsíci a půl - prý to na stránkách opraví, ale asi se k tomu ještě nedostali :-((). Zkrátka poslali nový model za starý, bez upozornění. Hodinky tak tedy vypadají úplně jinak - jiná barva ciferníku, bez možnosti výměny. Když jsem tam volala, bylo mi sděleno, že mi byl zaslán nový model a starý model už nemají. Že prý internetové stánky opraví, což se dodnes nestalo, tak nevím zda si ze mě dělali srandu. Když jsem chtěla zboží vrátit, aby mi poslali nekazový kus (u jiného zboží - aktovka), bylo mi řečeno, že není problém. Ovšem mám celou zásilku zaslat zpět, na mé vlastní náklady. Buď by se mi tedy výměna ještě prodražila o dopravné, nebo bych zboží vrátila úplně a přišla tak o částku za dopravu. Za tu cenu jsem si nechala aktovku opravit a vyšlo mě to nastejno. Ušetřila jsem tak čas, cestu na poštu a hlavně nervy. Nedočkala jsem se ani omluvy. Z jedné objednávky tedy většina k vrácení a ještě bych měla mít další náklady? Tento internetový obchod už nikdy více!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nízká cena
    • nepřehledné maily, neschopní zaměstnanci (nevědí ani, co znamená "kód banky"), neskutečně dlouhá doba dodání

    už nikdy! raději si pár korun připlatím

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Blechová,

    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Vaše objednávka byla uhrazena na jeden účet banky bez dopravného a po upozornění, pak na úplně jiný zvláště dopravé. Vše se muselo dělat manuálně.

    27/9/2015 jste udělala objednávku
    01/10/2015 přišla částečná úhrada
    01/10/2015 Vám odešla odešla výzva k doplacení 39,-Kč
    02/10/2015 (pátek odpoledne) Byla platba připsána na úplně jiný účet než jste uvedla.
    05/10/2015 (pondělí) Jsme od Vás dostali informaci, že platba byla odeslána, ale s tím, že šla na jiný účet - do Mbank.
    08/10/2015 Byla platba dohledána na jiném účtu (Sberbank).
    08/10/2015 Vám byla zásilka odeslána
    09/10/2015 Byla zásilka vyzvednuta

    Nevím tedy kde spatřujete tu "nesmírně" dlouhodobu dodání.
    Byl bych velice rád o objektivitu, vážíme si každého zákazníka i Vás. Pokud jste udělala chybu při placení částky, tak je to nepřijemné zdržení. Podívám se na emaily, zda by nešly udělat jinak, ikdyž letos toto byl jen 5 případ kdy přišla objednávka bez dopravného.
    I my můžeme udělat chybu, ale prošel jsem celý proces vyřizování Vaší objednávky a nenašel jsem žádný zásadní problém, abych z toho mohl vyvodit nějaké konkrétní závěry vůči našim zaměstancům.
    Připadně se na mě můžete obrátit, pokud máte ještě nějaký jiný podklad k Vašim tvrzením.

    Pokud svoje rozhodnutí přehodnotíte a v budocnu zkusíte náš obchod znovu, rádi Vám dokážeme, že se snažíme dělat vše rychle a kvalitně.

    Děkuji za pochopení, Vaší objednávku i recenzi a přeji hezký den

    Soukup David

    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedodali objednané zboží

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Salač,

    naše firma má dvě prodejny v ČR a eshop určený pro koncové zákazníky. Důvod storna Vaší další objednávky je to, že se u nás snažíte skupovat exklusivní položky v množství neodpovídající běžné potřebě koncových zákazníků a to jen na položky kde je limit na počty kusů (navíc je má i samotný výrobce, ale to asi také víte...).

    Nehledě na to, že zboží ihned nabízíte dražší ve vlastním obchodě.

    Viz Váš další nákup z 28.7.2015 na LEGO 76042, které jste zakoupil za 9995,-Kč, ale obratem jej nabízíte za 10999,-Kč. V ten samý den jste udělal další objednávku, kterou jsme už nemohli vyřídit a za to jste nám dal negativní hodnocení.
    Obrázek ať si udělá každý sám....

    Bohužel Vám nemůžeme velkoobchodně dodávat, protože jsme autorizovaný distributor pouze pro koncové zákazníky.
    Mám však pocit, že toto dobře víte a Vaše negativní recenze je pouze pokus o poškození naší firmy. Na to, že Vám nemůžeme dodávat velkoobchodně zboží jsme Vás několikrát upozorňovali, při Vašich opakovaných objednávkách. Přesto jsme Vám novinky vždy po kuse dodali.
    Vašemu jednání nerozumím. My chceme především uspokojit všechny objednávky koncových zákazníků a nikoliv spekulovat s cenou.

    S pozdravem

    Soukup David

  • U objednané položky bylo napsáno "není skladem, jen na cestě". Po 10 dnech stále na cestě :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadne
    • Neseriozny predajca.Neferove jednanie.Dlhe cakanie za predobjednavkami.

    Obchod jednoznacne neodporucam.Objednala som lego v hodnote okolo 300 eur.Tovar mi po dvoch dnoch oznamili,ze mi neposlu z dovodu, ze objednavka bola na firmu a oni firmy nepodporuju a vraj som jeden kus kupovala
    pred pol rokom.Lego som kupovala hlavne pre syna na narodeniny.Reakcia obchodu ma velmi prekvapila,pretoze som v obchode nakupovala pravidelne a vacsie objednavky.Po tejto skusenosti uz nikdy viac.Dalsia nevyhoda je dlhe cakanie za predobjednavkami.Po mesiaci cakania som zrusila predobjednavku.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Je tam velký výběr než v obchodech
    • 15.2. jsem si objednala zboží, přišla mi zpráva, že jakmile bude naskladněno, pošlou mi jej (zajímavé je, že když jsem vkládala zboží do košíku, bylo ještě "skladem"). Dodnes se však nikdo neozval.
  • Zatím nehodnotím, zboží mám objednané 14 dnů a zatím nedorazilo.